Search for posts by walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  151  |  152  |  153  |  154  |  155  ...  318  |  »  |  Last Search found 3177 matches:

walkingdead

26, female

Level 37

Re: ORPG|| met walkingdead.

from walkingdead on 11/11/2018 08:25 PM

Maddie
Ik beet op mijn lip en durfde er niet uit te komen hoelaat zou Dylan ookalweer thuis komen? Ik liep terug de sauna’s in en hoopte dat hij me hier zou vinden.. maar ook weer niet want ik was naakt.” Oja hij heeft me al naakt gezien” zei ik mompelend tegen mezelf.

Roan
Ik liep mijn kamer in en trok mijn shirt uit het was tijd voor een bad.” Ga je ontbijten of wil je samen douchen?” Vroeg ik “ik ruik namelijk naar seks en dat is niet bepaald fris.” Zei ik met een lachje terwijl ik nog niet van plan was om haar te vertellen dat ik weer jaloers werd over de gedachte dat ze alleen met Dylan zou zijn.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 11/11/2018 07:53 PM

Roan
Als hij wegloopt en mijn jaloezie me helemaal zo net had overgenomen zucht ik zcht.” Krijg de pleures” zei ik geïrriteerd ik kwam overeind en wist niet hoe ik dit aan Hailey moest vertellen.

Maddie
Ik zat best wel lang in de sauna en kwam er naar een uur pas uit. Ik zocht naakt naar een handdoek maar besefte dat ik die was vergeten in Dylan’s kamer. Ik beet op mijn lip wat als het personeel me naakt zou zien.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 11/11/2018 05:57 PM

Roan
“In mijn bed”. Zei ik tegen hem als hij zegt dat Maddie er niet in betrokken moet worden heb ik weer een weerwoord.” Dan stuur ik Max mee ik wil jou niet alleen met haar hebben.” Zei ik jaloers en hij wist hoe ik kon zijn.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 11/11/2018 05:32 PM

Roan
“Ze wilt niet alleen gaan en je weet hoe mijn vader er over denkt als ik je vader bezoek.” Zei ik tegen hem “je kan Maddie mee nemen als je ookal rottig voelt om je vader te zien.” Zei ik tegen hem terwijl ik hier thuis nog dingen af te make had.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 11/11/2018 05:23 PM

Roan
Ik rolde mijn ogen “het is je zusje ze wilt je vader ontmoeten.” Zei ik wat stroef ik had lang niet meer gepraat over zijn vader of zijn vader überhaupt gezien. Zins mijn moeder weg uit mijn leven viel.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 11/11/2018 04:52 PM

Roan
“Koning zijn” zei ik grijnzend “ben zo terug.” Zei ik tegen haar terwijl ik snel moest doen en Dylan al zag zitten.” Neef” zei ik subtiel “hoe gaat het met mijn ex bruid?” Ik ging tegenover hem zitten en keek hem aan.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 11/11/2018 04:29 PM

Roan
Ik grinnikte en liet haar liggen ik kwam overeind en deed wat arm bewegingen aangezien alles vastzat. Ik horde geklop op de deur en deed open “heer Dylan is aangekomen koning Roan.” Ik knikte “stuur hem naar de vergaderzaal ik kom er aan.” Ik liep snel naar mijn kast en trok wat netjes aan e fixxerde mijn haar in de spiegel ik rook nog steeds naar seks maar dat boeide me niet.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 11/11/2018 04:18 PM

Maddie
De volgende morgen liep ik in mijn badjas richting de sauna Dylan was al weg dus ik vermaakte mezelf in het grote kasteel wat binnenkort ook van mij was. Het voele toch een beetje raar dat Dylan van me hield op de manier van hoe hij van zijn vorige vrouw had gehouden. Maar het was wel een geweldig gevoel ik deed mijn badjas uit en stapte in de sauna waar ik lekker ging liggen.

Roan
Ik werd moeizaam wakker en keek naast me waar ik Hailey zag liggen. Gister was de seks enig geweest dat ik er zelfs rugpijn aan overhield.” Babe” fluisterde ik zachtjes in haar oor. Vandaag had ik een afspraak met Dylan die er vandoor was gerend met mijn bruid maarja dat terzijde had ik hem nodig ik wist niet hoe hij ging reageren op het feit dat Hailey haar vader wilde ontmoeten.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 11/11/2018 03:53 PM

Roan
“Hij zou je nooit wegsturen.. hij ziet nog liever mijn vader onder de grond dan jou wegsturen.” Zei ik tegen haar ik plaatste mijn hand op haar wang “je bent nu hier bij mij en ik zou je nooit wegsturen laat staan je eigen vader.” Ik drukte een kusje op haar voorhoofd al ben je het kind van mijn vaders aartsvijand of was je een vreemde ik zou alsnog voor je vallen.”

Maddie
Als hij dat zegt bloos ik “ik hou ook van jou.” Ik zoende zachtjes met hem mee en liet mijn geest onder dompelen in Dylan zijn liefde voor mij.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 11/11/2018 03:24 PM

Maddie
Als hij dat zegt besloot ik er niet verder op in te gaan ik zag aan hem dat het gevoelig lag.” Dan trouwen zonder toestemming ook goed” zei ik glimlachend ik nam zijn hand vast. Ik had zoveel het gevoel dat Dylan de ware was ookal had hij meer ervaring in de liefde en seks dan ik. Ik accepteerde hem als hoe hij is “je bent echt een lekkerding weet je dat.” Zei ik om van onderwerp te veranderen.

Roan
Ik nam een hees en schudde mijn hoofd “mijn vader maakt me af als hij hord dat ik mijn oom bezoek inplaats van hem... Dylan mag je dan geneukt hebben maar hij is ook jou broer dus zou ik er mee kunnn leven.. hij heeft Maddie en als hij iemand heeft is hij ook echt loyaal.” Zei ik terwijl ik mijn neef kende

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  151  |  152  |  153  |  154  |  155  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page