Search for posts by walkingdead
First Page | « | 1 ... 152 | 153 | 154 | 155 | 156 ... 318 | » | Last
Search found 3177 matches:
Re: ORPG|| met walkingdead.
from walkingdead on 11/11/2018 02:12 PMMaddie
“Zijn die aanwezig?” Vroeg ik “ik bedoel je bent een royal en als we gaan trouwen..” zei ik terwijl ik naar hem keek “heb je toch toestemming nodig?” Zei ik.
Roan
“Niet ver hij woont in Frankrijk.. ik zeg het niet graag maar je kan beter met Dylan gaan als je gaat.” Zei ik tegen haar “doet hem ook iets als zijn kinderen hem komen opzoeken.” Ik stond op met de joint tussen mijn lippen en stak die aan “hij is in ieder geval niet erger dan mijn vader.”
from walkingdead on 11/11/2018 01:14 PMRoan
Als ze dat zegt kijk ik haar niet aan ik was bang voor mijn vader hij was nogal dominant en niet iemand waar je mee in 1 kamer wil zijn.” Ontmoet eerst je eigen vader” zei ik tegen haar in de hoop dat die haar wat meer zou uitleggen over onze familie. Niet alles ging zomaar.
Maddie
Ik grijnsde tegen zijn lippen aan “wil je nu dat ik voor je op me knieën ga en je vraag om met me te trouwen.” Zei ik met een lachje “dan ben ik wel echt een stuk charmanter dan jou” zei ik tegen hem met een glimlachje. Maar er schoot gelijk iets belangrijks door mijn hoofd “hoe zit het met je ouders?”
from walkingdead on 11/11/2018 12:59 PMMaddie
“Ik haten je ook.” Zei ik zacht tegen hem “maar zins het kasteel en alles.” Ik plaatste weer een kusje op zijn lippen “ben ik verliefd op je geworden” ik kwam overeind en pakte een badjas uit zijn kast die ik vervolgens aantrok.” Ik heb nooit echt gedacht dat je zo goed bent in bed” zei ik glimlachend tegen hem “hmm je bent wel trouwbaar denk ik.” Zei ik net alsof ik twijfels had om me te verlofen aan hem.
Roan
“Hij haat alles behalve mij” zei ik tegen haar “hij wilde mijn moeder alleen voor zichzelf maar haar gedachte’s lagen alleen maar bij het feit dat je ergens rondloopt op de wereld.” Zei ik tegen haar “mijn vader maakte haar zo ongelukkig hij begon haar te isoleren in het kasteel.. ze zocht toen troost bij Dylan’s vader die ook natuurlijk zijn vrouw en kind kwijt is.. en toen.. verbande mijn vader haar uit onze levens.” Ik hield van mijn moeder de laatste keer dat ik haar gezicht zag was ik 15.
from walkingdead on 11/10/2018 05:37 PMMaddie
Als hij dat allemaal zegt bijt ik op mijn lip “je bent ook zo dom.” Zei ik boosjes “ik probeerde de heletijd je aandacht te trekken” zei ik zacht tegen hem. Ik duwde hem weer op zijn rug en ging boven hem hangen.” Doe het niet nog eens want anders word ik boos” ik drukte mijn lippen zachtjes tegen de zijne en liet mijn handen door zijn haar glijden.
Roan
“Mijn moeder zit in een kist en mijn vader voert zichzelf dronken ergens in Amerika.” Zei ik tegen haar “hij is voor mij de ergste man op aarde.” Zei ik zuchtend terwijl ik naar haar keek. Mijn vader had mijn moeder in een kist gestopt omdat ze vond dat ik een te streng leven had. En de enige die toegang had tot haar kist was mijn vader.
from walkingdead on 11/10/2018 12:54 PMMaddie
Ik keek hem aan en vroeg hem vervolgens een vraag dat hij volgens mij niet zag aankomen.” Waarom neukte je Hailey?” Vroeg ik hem terwijl ik wat rechter ging zitten hij zei hij was al die tijd jaloers.. dus moet er ook een uitleg zijn bij het feit dat hij zijn zusje bangde.
Roan
Als ze dat zegt word ik weer jaloers “tja.” Zei ik mompelend terwijl ik diep adem nam en een sigaret met wat wiet begon te draaien.
from walkingdead on 11/10/2018 12:29 PMRoan
Als ze vraagt wat de reden is bijt ik op mijn lip.” Dylan zijn moeder is weggegaan een tijd terug toen hij net pas 7 was, toen zijn moeder er achter kwam dat mijn moeder zwanger was van zijn vader.. gingen ze scheiden alleen heeft Dylan zijn moeder nooit meer naar hem omgekeken.” Zei ik zacht “hij herinnerd jou vader te veel aan zijn moeder.. waardoor het te moeilijk voor hem werd om voor Dylan te zorgen,, dus zorgde mijn ouders voor hem.”
Maddie
Ik ging tegen hem aanliggen en nam diep adem “ik heb nog steeds vragen voor je.” Zei ik zacht tegen hem “was je al die tijd jaloers omdat ik met andere jongens sprak?” Vroeg ik.
from walkingdead on 11/10/2018 12:00 PMMaddie
Hijgend kwam ik op adem terwijl Dylan zich naast me liet vallen. Ik keek glimlachend naar hem en was nog nooit zo blij geweest. Hij had me geweldig geneukt ik bedoel ontmaagd. Ik kroop naar hem toe en zoende hem zachtjes op zijn geweldige lippen “je was geweldig.” Zei ik tegen hem terwijl ik in zijn mooie ogen keek al had ik nog zoveel vragen voor hem over waarom hij Hailey had geneukt.
Roan
Als ze dat zegt schud ik mijn hoofd “al kan ik niet met je trouwen we maken alsnog kinderen.” Zei ik simpel tegen haar “hij is niet zo erg.. alleen er is een reden waarom Dylan hem niet mag.” Zei ik tegen haar ik zette mijn lippen kort in haar nek en liet mijn rechterhand door haar haren gaan “ik zorg dat Dylan de troon overneemt en ik alsnog met je kan trouwen.” Zei ik zacht tegen haar terwijl ik alles voor haar over had.
from walkingdead on 11/10/2018 08:01 AMRoan
Als ze dat zo zegt glimlach ik zwak “dat gaat niet zomaar.. de lincolns zijn door de jaren heen iets strenger geworden... mijn vader moet je eerst erkennen als een Lincoln.” Zei ik zacht “je bent het al maar je moet je zegmaar geaccepteerd worden om de Lincoln naam te dragen.” Met Maria was het ookal een hele gedoe laat staan met Hailey ik dacht ineens aan mijn oom “heb je ooit is je vader willen ontmoeten?” Vroeg ik haar toen zacht mijn oom was niet zo aardig tegen Dylan maar misschien tegen haar wel hij woonde nu in Frankrijk nog steeds zoekend voor Dylan’s moeder.. hij kon gewoon niet zonder haar leven.
Maddie
Ik kreunde luid het gevoel van zijn vriend was zo opwindend ik begon sneller te gaan. Hij was echt goed geschapen ik kon hem uren blijven rijden. Geen wonder dat Hailey hem neukte. Ik voelde zijn handen en had het gevoel dat ik klaar zou komen “o God Dylan.” Zei ik kreunend terwijl ik mijn nagels in zijn ABS zetten “neuk me.” Voor mijn 1ste keer was dit iets wat ik niet van mezelf zou verwachten kreunend en vol lust vragend om meer.
from walkingdead on 11/10/2018 01:11 AMRoan
Als ze dat zegt zie ik pas in dat ze al echt een vrouw was geworden.” Doet je het straks dan geen pijn als ik kinderen moet baren met een andere vrouw?” Vroeg ik terwijl ik haar broer was en zulke dingen niet horde te zeggen. Maar mijn hart het niet kon laten om het haar te vragen ik legde mijn hand op haar been en bracht mijn lippen naar haar oor “wat als ik je zwanger maak?”
Maddie
Ik draaide ons om en verdween onder de dekens met hem ik zette zijn vriend in me en bewoog rustig. Want het deed best wel pijn vooral omdat hij zo goed geschapen was. Ik maakte zuigzoentjes in zijn nek en zette zijn handen op mijn heupen om me te sturen. Wauw dat ik nu echt seks had met de jongen die me ontvoerde me zag als zijn slaaf. Ik wilde hem alleen maar meer.
from walkingdead on 11/10/2018 12:49 AMMaddie
Als ik mezelf proef bij het zoenen laat ik mijn handen over zijn rug glijden. Ik keek hem aan in zijn ogen mijn wijsvinger Glee langs zijn lippen “je lippen zijn zo sexy” zei ik zacht tegen hem. Terwijl ik zijn broeksriem ondertussen open maakte mijn lippen plaatste ik weer terug op de zijne terwijl mijn rechterhand weer door zijn haar Glee zoekend naar meer.
Roan
Als ze dat zegt grijns ik breed “als op wolkjes lopen.. dan bedoel je zekers de goeie orgasmes die ik je geef.” Zei ik grijnzend tegen haar terwijl ik naast haar ging zitten.” De eerste keer dat ik je neukte dacht ik dat je maagd was” zei ik “als je had gezegd dat je nog maagd was had ik je nooit geneukt.” Ik had het dan voor iets anders bewaard.

Reply