Search for posts by walkingdead
First Page | « | 1 ... 153 | 154 | 155 | 156 | 157 ... 318 | » | Last
Search found 3177 matches:
Re: ORPG|| met walkingdead.
from walkingdead on 11/09/2018 08:44 PMMaddie
Ik voelde zijn tong dingen doen die ik niet gewend was en merkte dat ik er gevoelig voor was. Ik liet zachte kreuntjes gaan en voelde mijn climax samentrekken. Ik kwam klaar op zijn tong en keek hijgend naar hem “wow” zei ik zacht en met een glimlach.
Roan
Ik keek naar haar en kwam toen overeind “hoe voel je eigenlijk als je bij mij bent?” Vroeg ik zacht.
from walkingdead on 11/08/2018 10:48 PMRoan
“Ja natuurlijk dat gebeurt er als je haar iemand laat neerschieten waar je vervolgens mee onder de lakens duikt.” Zei ik grijnzend “ze is waarschijnlijk zo omdat ze verliefd is op Dylan en voor heen liep ze nog te zeuren over je toen ik haar liet arresteren.” Zei ik tegen har “ze ziet nu een hele andere kant van je en dat heeft Dylan waarschijnlijk bij mij ook.” Zei ik zuchtend “ik zou het wel grappig vinden als je zou tampen.” Zei ik met een lachje.
Maddie
Ik voelde mijn tepels helemaal stijf worden ik had nog nooi zo iets gevoelt. Ik beet op mijn nagels en met mijn linker gleed ik door Dylans haar.” Holyshit” zei ik kreunend bij zijn kusjes afwachtend op wat er komen zal. Vlinders vlogen in mijn buik van opwinding ik was smoorverliefd op hem dat ik hem zelfs mijn maagdelijkheid liet afnemen.
from walkingdead on 11/08/2018 10:15 PMMaddie
Ik kuste mt hem zo intens dat het gewoon hemels leek. Mijn handen trokken zijn bloes uit terwijl mijn handen langs zijn rug gleden en ik zo het zachte matras voelde van zijn hemelbed. Ik stopte even met zoenen en keek hem aan in zijn ogen.” Be gentle” zei ik zacht en blozend.
Roan
“Dat vind jij” zei ik tegen haar terwijl ik tegenover haar ging zitten.” Wat dacht je eigenlijk ik zou bijna met je beste vriendin trouwen.. had je dan echt geen gevoel erbij?” Vroeg ik terwijl ik een glas inschonk met whiskey.
from walkingdead on 11/08/2018 09:44 PMMaddie
Ik trok mijn vleugels weer in en verdween toen glimlachend zijn kamer in “ga je nou nog staan kwijlen daar of ga je me onderhanden nemen?” Vroeg ik grijnzend.
Roan
Ik keek haar met een lachje aan “ik zie je wilt neuken?” Vroeg ik “is dat echt het enige niet iets anders..zoals bonding time tussen broer en zus?” Zei ik terwijl mijn borstkast al te zien was.
from walkingdead on 11/08/2018 09:17 PMRoan
Ik zette mijn handen rustig op haar keel “jij bent al van mij.” Zei ik dominant tegen haar terwijl ik recht in haar ogen keek en haar vervolgens losliet. Ik keek haar fel aan “je bent van mij” zei ik “accepteer nou maar dat ik geen diepgang heb.” Zei ik tegen haar terwijl ik de bovenste knoopjes van mijn bloes open knoopte en mijn stropdas lostrok.
Maddie
Als hij zegt dat ik hem verlijd heb glimlach ik zwak. Ik bracht mijn lippen naar zijn oor “dan weet je half nog niet hoe verleidelijk mijn lichaam is” ik ging weer recht staan en glimlachten zwak.” Ik zie je zo wel verschijnen” zei ik.. ik keek even om me heen en zag niemand mijn jurk gleed op de grond terwijl ik voor Roan’s honeymoon een witte lingerie droeg ik spreiden mijn vleugels en liep toen sexy weg naar zijn kamer. Like.a Victoria secret model.
from walkingdead on 11/08/2018 08:51 PMRoan
“Ik wl je niet zien met een ander.. dat is hoe eerlijk ik kan zijn.” Zei ik tegen haar ik liet haar arm los en nam diep adem.” Je kan blijven” zei ik tegen haar “ik word nog is eens gek als je met een ander neukt je had geluk dat Dylan mijn neef is anders zou ik niet weten wat ik zou doen.” Ik nam diep adem en keek haar aan.
Maddie
Als hij dat zegt schud ik mijn hoofd “ik ben niet bang on seks te hebben met je.. het is meer dat ik geen ervaring heb.” Zei ik blozend ik klonk zo stom ik had nog nooit überhaupt gezoend mijn eerste zoen ging dus naar Dylan.
from walkingdead on 11/08/2018 08:36 PMRoan
Ik greep haar bij haar arm “wat wil je nou van me?” Vroeg ik “alleen seks?” Vroeg ik haar “of wil je dat ik mijn gevoelens in de vrije loop gaan.. dan is er geen weg meer terug.”
Maddie
Als Dylan dat zegt bloos ik en kijk ik naar mijn voeten “het bed is al opgemaakt heer.” Zei Dalia met een knipoog naar mij terwijl ik bog maagd was. Ik bloosde en keek vanuit mijn ooghoek naar Dylan.
from walkingdead on 11/08/2018 07:59 PMRoan
“Waarom wil je dat ik je als een hoer zie?!” Zei ik geïrriteerd tegen haar “als ik bezitterig over je doe verwacht je dat ik je laat neuken met andere..en wanneer ik het doe ben je jaloers?” Zei ik belachelijk tegen haar “ik deel mijn zusje niet en neuk ik er liever niet.” Zei ik tegen haar “dan ga je maar mij intresseerd het niet meer.”
Maddie
Als het personeel me ziet in een trouwjurk kijken ze me een beetje vreemd aan.” Lang verhaal” zei ik terwijl Dalia mijn jurk bekeek “je ziet er wel echt heel mooi uit.” Zei ze “toch heer?” Zei ze met een glimlachje.
from walkingdead on 11/08/2018 07:43 PMMaddie
“Dat maak jij ervan” zei ik terwijl ik stopte en in zijn ogen keek “je bent de grootste loser die ik ken.” Zei ik tegen hem terwijl ik naar hem keek.” Maar de enigste loser die mij ooit gelukkig gaat maken” zei ik terwijl ik zacht in zijn hand kneep “of moet ik toch keren naar mijn bruidegom.” Zei ik terwijl ik al terugliep afwachtend op zijn reactie.
Roan
Als Hailey dat aankondigd zucht ik zacht “ik wist dat dit zou gebeuren.” Ik deed mijn stropdas iets losser en liep het altaar af “ruim maar alles af n maak plaats voor een banquet.. en nodig wat hoeren uit.” Zei ik tegen Max terwijl ik langs Hailey liep en haar alsnog negeerde.
from walkingdead on 11/08/2018 07:12 PMMaddie
“Weet je wat ik trouw gewoon niet.” Ik trok mijn korset los “ik wil Dylan.. deze opgezette huwelijk is alleen om jou terug te pakken.” Ik trok mijn pin los en gooide mijn hakken uit “ik wil weer samen met hem kunnen dansen.” Ik trok mijn jurk omhoog “en in Moskou piano kunnen spelen tot ‘s avonds laat.” Ik keek Hailey aan “ik trouw nog liever met de vloer dan Roan.. hij is tenslotte niet mijn type.” Ik liet haar achter in de zaal waar ik werd klaar gemaakt en holde op blote voeten door de gangen van het kasteel waar ik Dylan zag met de ringen. Ik keek hem recht aan en rende toen op hem af ik nam hem bij zijn stropdas en kuste hem teder en zacht. Waarna ik zijn lippen weer losliet “let’s runaway.” Zei ik zacht tegen hem terwijl ik de ringen uit zijn hand sloeg en zijn hand vastnam als de verlore bruid en haar beest rende we zo naar buiten.
Roan
Ik stond te wachten maar merkte dat het lang duurde ik keek op mijn horloge en nam diep adem.

Reply