Search for posts by LostSouls

First Page  |  «  |  1  ...  153  |  154  |  155  |  156  |  157  ...  318  |  »  |  Last Search found 3178 matches:

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG|| met walkingdead.

from LostSouls on 11/10/2018 12:59 AM

Hailey
Ik lachtte. 'Waarom? Bang om je zus pijn te doen?' vroeg ik met een grijns. 'Het gaat me niet alleen om de seks. Natuurlijk is de seks tussen ons geweldig. De beste seks dat ik ooit gehad heb, maar het gaat me ook om jou. Hoe je bent.' zei ik tegen hem en dronk mijn glas in een keer leeg voor ik het nog eens vulde.

Dylan
Ik grijnsde als ze zei mijn lippen sexy te vinden. 'Jij bent sexy.'reageerde ik en drukte mijn lippen meteen weer terug tegen de hare. Haar handen door mijn haar zorgden voor kippenvel op mijn huid. Ik hielp haar met mijn riem en mijn broek uit te doen. Van alle interactie stond mijn vriend al recht overeind.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/10/2018 12:31 AM

Dylan
Ik merkte dat ze al redelijk snel kwam wat me tevreden liet glimlachen. Ik likte haar schoon en ging terug omhoog om haar een tongzoen te geven zodat ze zichzelf ook nog een beetje kon proeven. Ik glimlachte tegen haar lippen en keek haar vervolgens aan. 

Hailey
Ik keek op van die vraag en glimlachte. 'Ik voel me goed. Alsof ik bij je hoor te zijn. Alsof ik er moet zijn. Jij laat me goed voelen. Als ik bij jou ben is het alsof ik op wolkjes loop.'zei ik en keek naar hem. Zeer zoetsappig dit.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/08/2018 11:07 PM

Hailey
Ik zuchtte. 'Het was ook niet de bedoeling dat ik me zo over jou zou voelen. Het was de bedoeling om je kapot te maken en de heerschappij van de hel over te nemen.' zei ik tegen hem. 'En ik zou nooit stampen op een altaar. Ik maak mezelf liever niet belachelijk.'zei ik en keek naar hem terwijl ik een slok nam van de Bourbon.

Dylan
Ik merkte aan haar lichaam dat ze heel gevoelig was. Daar kon ik wel iets mee. Ik liet mijn tong langs haar gevoelige plekjes likken en liet mijn handen haar borsten masseren. Niet te geloven dat ik dit eindelijk met haar kon doen.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/08/2018 10:38 PM

Hailey
Ik zuchtte. 'Natuurlijk vond ik het verschrikkelijk. Wat moet ik dan doen? Als een klein kind gaan stampen op een altaar?' vroeg ik hem en beet op mijn lip. 'Ik denk trouwens niet dat Maddie en ik nog beste vriendinnen zijn.' zei ik en beet op mijn lip. 'Ze deed heel afstandelijk ook al voor het hele gedoe met Dylan.'

Dylan
Ik had vlinders door heel mijn lichaam. Dit had ik al heel lang niet meer gevoeld. Ik liep met haar richting het bed en til haar hier voorzichtig op het bed. Ik ging boven haar hangen en drukte mijn lippen weer tegen de hare. Na een paar kussen liet ik mijn lippen met een spoor afdwalen naar haar borsten die ik een voor een kus. Ik hielp haar uit haar bh en likte kort langs beide tepels voor ik weer met kusjes door ging naar haar vriendin. Ik hielp haar uit haar string en kuste eerst sensueel haar dijen voor ik begon met wat mondwerk.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/08/2018 09:58 PM

Hailey
'Rustig, ik maak alleen je knoopjes los.' zei ik en schudde mijn hoofd met een grijnsje. 'Trouwens, seks is een hele goede manier om te bonden met elkaar.' zei ik en liet kort mijn hand over zijn borstkas glijden om vervolgens van hem weg te lopen om een goed glas bourbon in te schenken voor ons.

Dylan
Als ze dat zegt word ik wakker geschud en liep ik achter haar aan. Ik liep mijn kamer in terwijl ik mijn jasje uittrok en mijn blouse los begon te knopen. Eenmaal in mijn kamer trok ik haar tegen me aan en drukte ik mijn lippen tegen de hare.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/08/2018 09:26 PM

Hailey
Als ik zijn handen om mijn keel voelde beet ik op mijn lip en keek ik hem aan. 'Je onderschat jezelf.' zei ik tegen hem en keek naar zijn blote borstkas die tevoorschijn kwam. Ik maakte de rest van zijn knoopjes los en keek hem vervolgens met een zwakke glimlach aan.

Dylan
Ik grijnsde van oor tot oor wanneer ze dat zei. Van onzekerheid naar ongelofelijk verleidelijk in 2 seconden. Ik bekeek haar hoe ze weg liep. Haar billen deinden heerlijk op het ritme van haar lopen en eigenlijk kon ik niet meer wachten. Zelfs haar engelen vleugels trokken me aan.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/08/2018 09:06 PM

Hailey
Ik zuchtte. 'Ik weet dat je me niet met een ander wilt zien. Ik zeg je ook al heel lang dat ik niet je eigendom ben.'zei ik tegen hem. 'Maak me de jouwe. Als je om me geeft en me niet met iemand ander wilt zien. Spreek je gevoel uit en maak me de jouwe.' zei ik tegen hem en bleef hem recht aankijken.

Dylan
Ik glimlachte. 'Dat maakt toch niet uit.' zei ik tegen haar en streelde met mijn duim langs haar zachte wangen. 'Denk je dat ik er wat van kon mijn eerste keer? Dat is altijd spannend.'zei ik en glimlachte. 'Ik denk dat jij beter bent dan dat je denkt. Je hebt me al verleid dus zover ben je al gekomen.'zei ik en grinnikte.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/08/2018 08:45 PM

Hailey
Als hij me tegen houd draai ik me om en keek hem aan in zijn ogen. 'Ik wil dat je eerlijk bent en me laat zien wat je voelt.' zei ik tegen hem en keek kort naar zijn lippen. De lippen die ik miste om te zoenen. Niet alleen omdat onze seks zo goed was. Ik wou hem gewoon. Al zou ik mijn hele leven Celibatair moeten zijn. En het had me een week van negeren gekost om erachter te komen.

Dylan
Ik gniffelde. 'Dankje Dalia.' zei ik en zag haar een buiging maken en vertrekken. 'Maak je niet druk. Alles op eigen tempo.' zei ik en trok haar tegen me aan. Ik drukte een kus tegen haar lippen om haar vervolgens weer aan te kijken. 'Ik ben blij weer hier te zijn. Met jou.' 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/08/2018 08:14 PM

Hailey
Ik snoof van ongeloof. 'Ik ben niet jaloers Roan. Ik wil je duidelijk maken dat ik je bezit niet ben. Als jij gewoon eerlijk zou zeggen wat je voelde was dit allemaal niet nodig geweest!' riep ik boos naar hem. Snapte hij het nu echt niet? Ik rolde mijn ogen. 'Ik pak mijn spullen al.'zei ik en liep langs hem door richting de trappen.

Dylan
Eenmaal bij het kasteel verwelkomt het personeel haar meteen. Ik glimlachte en zag meteen aan haar dat ze hier gelukkiger was. 'Ze is prachtig.' reageerde ik op Dalia. Ik haalde een keer diep adem en keek rond in de grote hal. Het voelde steeds meer terug als een thuis.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/08/2018 07:51 PM

Dylan
Een grote grijns verscheen op mijn gezicht. Als ze terug naar Roan wou lopen pakte ik haar bij haar hand en trok haar naar me toe. Ik drukte mijn lippen teder tegen de hare en glimlachte. 'Jij gaat nergens meer heen.' zei ik tegen haar en drukte nog een kus tegen haar lippen voor ik haar weer mee trok om te rennen. Bij de voordeur tilde ik haar op omdat ze geen schoenen aanhad en liep ik snel met haar naar mijn auto waar ik haar in zette.

Hailey
Ik zuchtte als hij weer langs liep zonder een woord te zeggen. Ik liep achter hem aan. 'Wat is het verschil tussen mij en een hoer? Een hoer deel je ook met meerdere mannen en als je dat met mij moet doen word je boos. Je speelt niet fair.' zei ik tegen hem. 'Anyway, ik ga weg. Je kunt je troon hebben. Ik wil hier niet meer zijn en ik zal geen pogingen meer doen om je kroon te stelen. Mocht ik dat wel doen kun je me vermoorden.' zei ik en stopte met hem achterna te lopen om richting de lounge te lopen.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  153  |  154  |  155  |  156  |  157  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page