Search for posts by LostSouls

First Page  |  «  |  1  ...  154  |  155  |  156  |  157  |  158  ...  318  |  »  |  Last Search found 3178 matches:

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG|| met walkingdead.

from LostSouls on 11/08/2018 07:33 PM

Dylan
Ik hoorde de stem van Maddie en keek op. Als ze me naar zich toe trekt en me zoent glimlachte ik breed tegen haar lippen. Ze vraagt om weg te rennen en ik twijfelde eigenlijk geen een moment. Zelfs niet omdat Roan me verteld had dat zijn gevoelens voor haar echt waren. Ik wist van binnen wel dat het niet zo was. Ik kneep zachtjes in haar hand en rende met haar mee. Ik snapte er niks meer van. 'Maar je haatte mij toch?' vroeg ik onder het rennen.

Hailey
Ik keek haar glimlachend na. Nu wist ik tenminste dat ze gelukkig zou worden. Ik besloot om maar naar de tuin te lopen waar een mooie bloemen boog was gemaakt voor de bruiloft. 'Ik moet jullie helaas teleurstellen. De bruiloft gaat niet door.' zei ik en haalde mijn schouders op. 'De bruid houd van iemand anders.'zei ik en keek naar Roan hoe het bij hem aan zou komen.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/08/2018 07:01 PM

Hailey
Ik fronste. 'Ik ben niemands eigendom, Maddie. Ze hebben beide geen gevoelens voor me, dus waarom zou ik iets fout doen?' vroeg ik haar en sloeg mijn armen over elkaar. 'Dylan is niet gevoelloos. Hij is verkeerd begrepen. Misschien als je eens met hem zou praten zoals jullie blijkbaar deden in Moskou zou je daar achter komen.' zei ik tegen haar. 'En ik zeg dit niet omdat ik Dylan wil. Het is namelijk alles behalve.' zei ik tegen haar. 'Zodra jij getrouwd bent verlaat ik dit kasteel. Ik maak Roan en Dylan openlijk bekend dat ik niks te maken wil hebben met deze familie of de troon.' zei ik tegen haar.

Dylan
Ik slikte en schudde mijn hoofd lichtjes. Het leek wel alsof hij het express deed om me nog meer te laten boeten dat ik ons zusje had genaaid. 'Ik ga de ringen pakken.' zei ik tegen hem en liep de kamer uit naar de mijne waar ik de ringen had neergelegd voor de ceremonie. Ik kon het niet uitstaan dat ik zo dadelijk Roan zag weglopen met het meisje waar ik gruwelijk verliefd op was.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/08/2018 06:26 PM

Hailey
Ik gniffelde en liep binnen. 'Het had iets flateuzer gemogen inderdaad, maar dit is wel een traditionele jurk.' zei ik tegen haar en trok haar jurk iets strakker zodat haar rondingen wat meer zouden uitkomen. Als ze naar Dylan vraagt zuchtte ik even. 'Dat was eenmalig, omdat ik boos was op Roan en hij. Hij was gewoon chagrijnig om een of andere reden.' zei ik tegen haar.

Dylan
Ik zuchtte en keek naar Roan. 'Toen ze onder mijn supervisie stond heeft ze niks uitgevreten dus ga maar uit van wel.'zei ik tegen hem. Het liefst wou ik Roan op zijn bek slaan. 'Maak het kenbaar. Misschien kunnen jullie op zijn minst vrienden worden. Maakt dit fake huwelijk misschien wat dragelijker.'zei ik en kwam overeind. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/08/2018 05:11 PM

Hailey
Ik liep over de gangen en keek een kamer naar binnen waar ik Maddie zag staan. Ik liep terug naar de deur en ging in de opening staan. 'Je ziet er mooi uit.' zei ik met een zwak glimlachje. We lagen elkaar op dit moment niet echt goed en waarom wist ik niet eens. Maddie deed gewoon afstandelijk. Ik wou het eigenlijk helemaal niet. Het voelde alsof ik mijn zusje kwijt was geraakt. Mijn echte zusje. 

Dylan
Ik staarde wat voor me uit. Ik was de afgelopen weken heel erg afwezig met mijn gedachte. Maddie zou met mijn neef gaan trouwen. Het deed me zoveel pijn, maar wat moest ik anders? Maddie had een hekel aan me dat wist ik bijna zeker. Ik haalde een hand door mijn haar en keek op als ik zijn vraag hoor. 'Ja, heel charmant.'zei ik ook een beetje afwezig.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/08/2018 04:47 PM

Dylan
Als hij mijn hart los laat hoestte ik van de gulzige lucht inname. 'Als je maar zorgt dat je haar gelukkig maakt.'zei ik tegen hem. Het was doelloos om hem te verbieden met haar te trouwen. Het lukte me misschien bij derest om ze weg te slaan, maar een aanbod als deze zou ze zeker niet afslaan. Ik beet op mijn lip en ging in mijn bureaustoel zitten en keek bedenkelijk naar mijn vingers waar ik mee aan het friemelen was.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/08/2018 03:34 PM

Dylan
Ik kermde zacht van de pijn die het deed. Zijn grip op mijn hart was stevig en het zou denk ik ook niet veel meer kracht meer nodig hebben om het te verpulveren. 'Ik wist wel dat je gevoelens voor haar had.' zei ik tegen hem doelend op Hailey. 'Als je dat gewoon duidelijk had uitgesproken had ik haar niet aangeraakt.' Mijn ademhaling werd moeilijker des te langer hij mijn hart vast hield. 'Rose was de liefde van mijn leven. Zij had wel anders gedacht dan dat ik waardeloos was. En je kan makkelijk de woorden van mijn vader herhalen, maar dat maakt je wel een beetje onorgineel, vind je niet?' vroeg ik hem met een klein beetje spottend. 'Geniet van Maddie. Mij wilt ze toch niet.' zei ik en slikte.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/07/2018 10:55 PM

Dylan
Als Roan zo binnen komt in die staat weet ik meteen hoe ver het is. 'Ga jij mij nu veroordelen voor het neuken van iemand die niet eens van jou is? Moet ik je herinneren aan die keer dat je Rose achter mijn rug om neukte?' vroeg ik hem terwijl ik overeind kwam en hem aan keek. 'Maak me maar af dan. Ik laat me niet weer afschepen door jou. Dat mes steekt al in mijn rug bij de andere. Maddie wilt me toch niet dus doe het maar. Maak me maar af.' zei ik en bleef hem direct aan keken. Benieuwd of hij het zou doen.

Hailey
Ik keek vanaf mijn balkon naar beneden waar ik Maddie zag vertrekken. Ik beet mijn kaken samen. Niet eens een gedag. 'Mevrouw Deverox? Een brief voor u van Maddie.' zei een bediende die mijn kamer binnen was gekomen. 'Dus dat kan ze wel nog.'zuchtte ik. Ik liep naar haar toe en nam de brief aan. Ik greep haar meteen bij haar pols en zette mijn tanden erin om te drinken. Als ik woedend was loste dit al heel wat van die woede op. Als ze op de grond neer valt liet ik haar pols los en keek kort naar haar levenloze lichaam voor ik weer naar buiten keek.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/07/2018 10:23 PM

Hailey
Ik kwam op mijn kamer en nam de vaas die naast mijn bed op het nachtkastje stond. Ik gooide het kapot tegen de muur en voelde mijn ogen rood kleuren. Ik was blij dat ik niet in deze familie was geboren. Alleen maar drama. Ik beet mijn kaken samen en heroverwoog mijn plan. Misschien moest ik het maar helemaal laten vallen. Als ik koningin zou zijn zou ik alleen maar meer van dit soort drama kennen.

Dylan
Ik was naar mijn oude werkkamer gegaan en zat aan een glas whiskey. Zo raakte ik iedereen een voor een kwijt. Rose die werd vermoord. Maddie die niet hetzelfde als mij voelt en gaat trouwen met een ander. Roan omdat hij zo weg is van Hailey om de een of andere reden en dus voor die klote Max gaat kiezen.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/07/2018 09:48 PM

Dylan
Ik kon hem wel vermoorden zo boos werd ik. Ik kwam overeind en vloog zowat over de tafel. Mijn ogen waren bloed rood en net als ik wou uithalen kwam Roan tussen ons in staan. Ik hield me verder in en ging terug zitten. Ik at mijn ontbijt op en maakte geen oogcontact met Max, want ik zweer dan rukte ik zijn hart eruit. Als uiteindelijk iedereen klaar is vertelde Roan dat Hailey en ik moesten gaan. Maddie bleef echter zitten. Ik fronste kort maar zag Hailey er tussen uit knijpen dus ik liep snel achter haar aan. Als we eenmaal in de hal zijn trok ik haar hard aan haar arm om haar tegen te houden. 'Heb je serieus geklikt tegen Max?' vroeg ik nijdig.

Hailey
Als we mogen gaan sta ik zuchtend op en liep op een rap en boos tempo de zaal uit. Ik hoorde voetstappen achter me maar stopte niet. Opeens word ik teruggetrokken aan mijn arm. 'Auw.' zei ik met een pijnlijk gezicht en keek Dylan in zijn ogen. 'Natuurlijk heb ik niets gezegd! Denk je dat ik gek ben?' vroeg ik hem en rukte mijn arm los. 'Wie garandeerd mij dat jij het niet geweest bent?' vroeg ik en sloeg mijn armen over elkaar. 'Gewoon een showtje opvoeren om mij hier weg te krijgen, of niet soms?' vroeg ik hem. 'Tuurlijk niet. Ik haat die flikker en dan zou ik mezelf gaan naaien door dit hem te vertellen. Denk eens na!' riep hij boos. Ik rolde zuchtend met mijn ogen en liep weer weg van hem. Hij greep me weer bij mijn arm. 'Als je nu dingen tussen Ro en mij verneukt hebt. Het boeit me niet dat je mijn zus bent ik maak je kapot.' siste hij. Ik rukte me weer los en liep naar boven naar mijn kamer.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/07/2018 09:25 PM

Dylan
Ik keek naar mijn bord met eten en nam een hap van een croissantje. Als Roan opeens zegt dat hij me weer kan gebruiken grijnsde ik. 'Werd tijd dat je dat inzag.'zei ik met een glimlach en keek naar Max die protesterens naar Roan kijk. 'Waar ben je mee bezig? Je hebt Dylan zelf laten gaan omdat je hem niet geschikt vond.' zei hij. Ik grijnsde. 'Misschien is hij erachter gekomen dat je gewoon een slang bent.'zei ik schouder ophalend.

Hailey
Ik haalde voor een laatste keer een borstel door mijn haar en deed mijn oorbellen in. Het ontbijt was vast al begonnen, maar het interesseerde me nooit als ik als laatst binnen kwam. Ik liep naar beneden de ontbijtzaal in waar ik Dylan met een grijns zag zitten en Max met een zuur gezicht. 'Misschien moet ik eens optijd komen voor het ontbijt. Wat is er gaande?' vroeg ik en ging naast Max zitten aangezien dat het dichtste bij Roan was en het verste van Dylan. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  154  |  155  |  156  |  157  |  158  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page