Search for posts by LostSouls

First Page  |  «  |  1  ...  155  |  156  |  157  |  158  |  159  ...  318  |  »  |  Last Search found 3178 matches:

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG|| met walkingdead.

from LostSouls on 11/07/2018 08:59 PM

Hailey
Terwijl ik genoot van Dylan zijn tongkunsten greep hij in mijn borsten. Ik kwam na een tijdje sidderend klaar en voelde hoe hij zijn lid voor mijn ingang had gezet en langzaam naar binnen drong. Ik kreunde als hij in een keer door zette en kromde mijn rug. Hij ging op een snel tempo en ook steeds dieper tot niet meer kon. Het voelde goed, maar Roan was nog altijd beter. Misschien omdat er bij hem meer gevoel kwam kijken. Dit was gewoon een uitdagende fuck omdat ik boos was op Roan en Dylan omdat hij zich waarschijnlijk verveelde ofzo.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/07/2018 08:30 PM

Hailey
Na een tijdje waren mijn kleren uit, net als die van hem. Ik drukte kusjes van zijn nek, over zijn borstkas naar beneden. Blijkbaar werd hij hier helemaal gek van. Hij draaide ons om en begon mijn dijen te kussen. Kriebels ontstonden en een zachte kreun kon ik niet bedwingen als hij met zijn mond mijn vriendin onder handen nam. Roan zou ons beide laten ophangen.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/07/2018 08:04 PM

Hailey
'Je bent wel een beetje een opscheppertje.' zei ik tegen hem en keek hem aan. Ik beet op mijn lip en keek naar de zijne. Hij had vollere lippen waar hij volgens mij redelijk goed gebruik van wist te maken. 'Je weet nooit of het opschepperij is voor je het zelf hebt ondervonden.'zei hij. Ik slikte en zag zijn gezicht dichter bij dat van mij komen. Al snel voelde ik zijn lippen zacht tegen de mijne en ik deinsde eerst wat terug. Kort dacht ik aan Roan, maar misschien bewees hem dit wel dat hij mij geen regels moest opleggen. Ik zoende hem terug en voelde zijn handen over mijn arm glijden.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/07/2018 07:32 PM

Dylan
Ik zuchtte en ging naast haar op bed zitten. 'Gedraagt Roan zich wel een beetje naar jou?' vroeg ik haar en zag haar gezicht meteen betrekken. 'Hij doet alsof ik zijn eigendom ben en alsof hij alles voor mij mag bepalen. Ik mag hier dan wel gevangen zitten, maar dat betekend nog niet dat hij alles voor mij bepaald.'zei ze. Ik fronsde als ik duidelijk de irritatie in haar stem hoor. Volgens mij is hier meer aan de hand. 

Hailey
'Maar waarom zou het jou boeien?' vroeg ik hem. Hij zuchtte.'Hailey, je bent mijn zus nu en ondanks alle geruchten wat je hebt gehoord ben ik echt niet zo vreselijk hoor.'zei hij. Ik grinnikte. 'Yeah right. Dat heb ik gezien de eerste dagen hier. Al die hoeren wat je hier hebt rondlopen.' zei ik spottend. 'Dat is alleen maar als ik mijn lading kwijt moet. Ik moet toch een beetje genieten in het leven. Ze betekenen niks voor me en ik dwing ze nergens meer toe. Ze zijn vrij om te gaan. Ik ben gewoon zo goed dat ze het niet eens meer willen.'zei hij. Ik lachte en gaf hem een speelse stomp tegen zijn arm.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/07/2018 06:56 PM

Dylan
Ik kwam langs de lounge en zag hoe Maddie en Vincent met elkaar praatte. Ik beet mijn kaken samen en liep snel door naar boven. Ik liep langs de kamer van Hailey en besloot naar binnen te gaan. 'En, mevrouw Deverox.'zei ik met een glimlachje. 'Zo te zien ben jij helemaal gesetteld.' zei ik en ging in haar deuropening hangen.

Hailey
Ik haalde een hand door mijn haar en sloot het boek dat ik las toen ik een stem hoorde. Ik keek op en zag Dylan. 'Helaas wel.' zei ik en ging overeind zitten op bed. 'Wat kom je doen?'vroeg ik hem ongeïnteresseerd. 'Mag ik mijn zusje niet beter leren kennen?' vroeg hij me en ik haalde mijn schouders op.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/07/2018 05:59 PM

Dylan
Ik wou erop reageren maar toen kwam net de koning van Bosnië binnen. 'Vinny.' zei ik tegen hem met een glimlach. 'Hey Dylan.'zei hij. Ik nam het papier van de twee over en legde dat op de vergader tafel. 'Roan is er nu niet. Als ik jou was zou ik het niet met Max bespreken, maar dat moet je zelf weten.' zei ik tegen hem terwijl ik naar Maddie keek. De blik in haar ogen stond me niet aan. Ik liep zuchtend langs de twee. 'Heer Dylan.. wat fijn u.'zei Jenny. Een van mijn slaven. 'Niet nu.' zei ik nors en liep straal langs haar naar mijn kamer.

Hailey
Ik gniffelde en rolde mijn ogen. 'Veel plezier bij dat vrouwtje van je.' zei ik geïrriteerd en liep de kamer uit naar mijn eigen. Ik ging op bed zitten en staarde wat voor me uit. Waarom moest hij er nu weer regeltjes aan vast maken. Hij was niks meer of minder dan een neukmaatje. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/07/2018 05:21 PM

Dylan
Ik zuchtte. 'We zien wel. Je hebt terug in Moskou bijna iedereen al gehad hoor.'zei ik tegen haar. Ik was ook degene die ze bijna allemaal had weggejaagd. Ik wou Maddie voor mezelf hebben. Ik nam een slokje van de whiskey. 'Als Max hier blijft ingesteld op mijn oude positie gaan we terug, maar als ik mijn positie bij Roan terug krijg blijven we.'zei ik tegen haar. Zo simpel was het. Als ik mijn positie niet terug kreeg voelde ik me alsnog verraden. 

Hailey
Als hij dat zei fronste ik. 'Ro, we hebben niks. Als ik iemand anders wil neuken is dat mijn zaak.' zei ik tegen hem. Niet dat ik van plan was om iemand anders te neuken. 'Zolang jij je best doet, heb ik geen reden om het ergens anders te zoeken.' zei ik en kwam overeind. Dylan was ook een lekker ding, maar 1 broertje was genoeg. Ik wou niet eindigen zoals mijn moeder. Al zou ik een buiten echtelijk kind wel hebben gehouden. Het is tenslotte mijn kind.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/06/2018 11:30 PM

Hailey
Ik keek op als Roan bij me kwam zitten. 'Ja.' zei ik en glimlachte zwakjes. 'Ben je blij dat Dylan er is?' vroeg ikom van onderwerp te veranderen. Ik had geen zin om met hem over Maddie te praten. Al helemaal niet als ik dan uit frustratie zou verklappen dat ik wist wat ze was. Niemand kon dat hier weten.

Dylan
Ik zuchtte even. 'Wees blij. You can play Catch up with my dear sister.'zei ik tegen haar. 'Misschien heb je hier meer geluk een of andere duivel te vinden.' zei ik en keek naar Jace die zijn gezicht een klein beetje vertrok. 'Heb jij niks anders te doen?' vroeg ik Jace en ik zag hem buigen en vertrekken zonder een woord te wisselen met Maddie. 'Wat heb je hem gedaan dat hij zo chagrijnig kijkt?' vroeg ik haar en schonk een glas Whiskey in.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/06/2018 11:01 PM

Hailey
Ik voelde afstand tussen ons en eigenlijk stond die me niet aan. Ik fronste even en keek op als ik Roan hoorde die met Dylan de zaal binnen kwam. Ik ging zuchtend in een stoel zitten en staarde denkend voor me uit.

Dylan
Als ik Maddie zie kon ik een lichte glimlach niet onderdrukken. Dat is wat ze met me doet. Die kop van Jace ernaast laat hem echter wel meteen verdwijnen. Als Roan me vraagt of ik blijf dacht ik even na. 'Ik blijf in iedergeval nog een paar dagen. Ik neem dan de beslissing.' zei ik tegen hem en keek naar Maddie. Volgens mij was er iets gaande tussen haar en Hailey aan het gezicht van Hailey te zien.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/06/2018 09:58 PM

Hailey
Ik zuchtte en keek naar haar. 'Eigenlijk niet nee. Ik wil nog steeds de macht, maar ik wil niet mijn familie daarvoor omleggen.' zei ik en zuchtte. 'Ik weet het zelf ook even niet meer wat nu de bedoeling is.'zei ik en glimlachte naar haar. 'Ik ben blij dat je oké bent.' zei ik tegen haar. Zij voelde pas echt als mijn familie. Ik voelde me totaal geen Lincoln.

Dylan
Ik gaf hem een stomp tegen zijn arm. 'Max krijgt helemaal niks.'zei ik met een lachje. Als hij me door had zuchtte ik even. 'Ze zijn niet wederzijds. Ik zou bijna zeker zijn dat ze me weer haat.' zei ik en keek even kort naar de grond. We hadden zoveel gemeen en ik was echt om haar gaan geven. Ik wou haar niet met een ander zien.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  155  |  156  |  157  |  158  |  159  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page