Search for posts by LostSouls

First Page  |  «  |  1  ...  157  |  158  |  159  |  160  |  161  ...  318  |  »  |  Last Search found 3178 matches:

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG|| met walkingdead.

from LostSouls on 11/06/2018 05:30 PM

Hailey
Ik ademde spottend uit door mijn neus en keek hem aan. Ik sprong van de tafel en liep naar hem toe. 'Jij weet half nog niet eens wie ik ben, dus ik zal maar oppassen met wat je zegt.' zei ik tegen hem terwijl ik hem boos aan keek. Ik kon nu eigenlijk niks zonder mijn krachten. Wat ik me opeens weer realiseerde. Die moet ik nog altijd terug vragen aan Roan.

Dylan
Als ik de stem van Roan hoor beet ik mijn kaken samen. 'Oh wat fijn dat ik weer welkom ben.' zei ik sarcastisch. 'Je zou eens moeten weten wat ik heb moeten doorstaan omdat jij voor dat zwakke neefje Max van je koos.' siste ik door de telefoon. Tuurlijk miste ik hem, maar ik was nog altijd bezig met zijn mes uit mijn rug te trekken. Ik zuchtte even. 'We zijn vandaag aangevallen door heksen. Maddie is een engel trouwens. Hoe is het met Hailey? Heeft ze het kasteel nog niet in de fik gestoken?' vroeg ik terwijl ik verder de hal in liep.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/06/2018 05:00 PM

Dylan
Als ze bij komt ga ik iets rechter staan. Het was een lang moeilijk gevecht geweest, maar Celia en haar 2 heksenvrienden waren dood. De heksen haten mij sowieso al dus nog meer haat kan er wel bij. Ik liep naar haar toe en ging naast haar zitten. 'Zoals ik al zei. Je bent niet mijn Rose. Je bent mijn Maddie. Ik kan jou toch niet zomaar laten gaan? Al helemaal niet met hen.' zei ik en streelde wat haar uit haar gezicht. 'Telefoon voor u heer Lincoln.' zei Jace die binnen kwam. Ik zuchtte en nam de telefoon aan. 'Blijf bij haar.'zei ik terwijl ik de gang op liep. 'Dylan Lincoln.'antwoordde ik, al had ik geen idee wie mij nou zou moeten bellen.

Hailey
Ik knikte en keek Roan na. Ik dronk mijn glas leeg en keek op naar Max als hij me dat vraagt. 'In iedergeval niet met jou Max. Ik vertrouw jou voor geen ene meter.' zei ik tegen hem en zette het glas naast me op de tafel neer. Ik wiebelde kort met mijn benen die in de lucht zwierde omdat de tafel hoog zat.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/06/2018 02:46 PM

Hailey
Ik grijnsde en ging op de tafel zitten. Ik nam een slokje van de Whiskey en hield mijn oog op Max. Ik vertrouwde hem voor geen meter. 'Misschien moet je het hem gewoon vragen.'zei ik tegen hem en haalde mijn schouders op. 'Als hij je nog wilt spreken uiteraard, na hoe je hem eruit hebt gegooid hier.'zei ik en dronk nog een slokje van mijn glas.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/05/2018 10:54 PM

Dylan
Als ze dat zegt wou ik reageren maar alweer een pijnlijke maar korte steek door mijn lichaam. Wanneer ik weer vooruit kon kijken zag ik Maddie op de grond liggen. Ik rende naar haar toe, knielde bij haar neer en nam haar in mijn armen. 'Je bent niet mijn Rose. Je bent mijn Maddie.'zei ik tegen haar en veegde wat haar uit haar gezicht. Ik keek naar Celia die met haar twee teven weer opstonden en door kregen dat Maddie out of practice was. Met Maddie in mijn armen kwam ik overeind en rende ik op vampier snelheid naar de kelder. Jace had zich stiekem een weg naar ons gevonden. 'Ik wil al het vampier personeel boven hebben om ze aan te vallen. En niet stoppen tot ze dood zijn. Ik kom jullie zometeen versterken.' zei ik tegen hem en hij knikte en ging naar boven. Ik keerde me terug naar Maddie.

Hailey
Ik liep de vergaderzaal in en hoorde wat hij vertelde aan Max. 'Niet zo zeker zijn dat ik loyaal ben, Roan. Misschien heb ik allang geneukt met dat tuig in je keuken. Of de jongen die je zwembad schoonmaakt.'zei ik met een grijnsje. Natuurlijk deed ik dat niet. Ik schonk voor ons 3 glazen whiskey in en schoof 2 over de tafel naar de heren toe.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/05/2018 10:31 PM

Hailey
Ik grijnsde en beet op mijn lip. 'Je krijgt ook geen genoeg van mij.' zei ik en draaide me naar hem om. Mijn lippen vonden die van hem. Ik haalde een hand door zijn warrige haar en grijnsde tegen zijn lippen. Elke aanraking van hem gaf me kippenvel. Ik had nooit gedacht dat ik hier zo met hem zou belanden.

Dylan
Ze wou me net antwoord geven als ik de deuren achter me hoorde open vliegen. Jace half in paniek kwam binnen. Ik haalde diep adem en keek naar de drie bekende dames die binnen kwamen, maar voor ik wat kon zeggen ging er een intense pijn door me heen. Ik schudde mijn hoofd en probeerde me door de pijn heen te bijten. 'Maddie, nee!' riep ik moeizaam en zag haar witte vleugels. Dat was haar geheim? Ze was een engel. Zodra ze de kamer hadden verlaten viel de pijn weg. Met moeite kwam ik overeind en liep achter ze aan. Nog voor ze de deur uit konden lopen channelde ik mijn innerlijke warlock en liet de deuren dichtvallen. 'Ik mag dan wel een half bloedje zijn Celia, maar ik heb nog wel wat magie achter de hand. Je kan me pijn doen wat je wilt maar Maddie neem je niet mee.' zei ik tegen haar. 'Ingardia vistatom Igone.' sprak ik uit waardoor er een seal over het kasteel viel. 'Je komt hier niet meer weg tot je Maddie besluit hier te laten en opdonderd met die sekreten van je.' zei ik.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/05/2018 11:39 AM

Hailey
Ik haalde mijn schouders op. 'Ik draag officieel niet eens de naam. Ik heb nooit in deze familie gehoort.' zei ik tegen hem en nam zijn joint over als hij een hijs had genomen. Ik nam zelf ook een diepe hijs en beet op mijn lip. 'Ik heb er ook nooit perse bij willen horen. Ik wou de familie vernietigen uit wraak op mijn verwaarlozing.' zei ik en staarde even naar het plafond. 'Mama heeft me nog altijd niet opgezocht. Als ik dood was geweest, had ze het niet eens geweten.' zei ik.

Dylan
Ik glimlachte en knikte. Het glas wat ik op de rand van de haard had gezet nam ik weer vast en ik dronk het leeg. 'Maar genoeg over haar.' zei ik en ging op de vernieuwde bank zitten. 'Waarom heb je bij Hailey gezeten. Je bent... heel anders dan haar lijkt me. Er zit in jou meer diepgang.'zei ik.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/05/2018 10:25 AM

Hailey
'Dat is omdat je vader zichzelf haatte. Dat hij een half mens was natuurlijk. Hij haat het deel van jou wat hem daaraan herinnert.' zei ik en trok mijn lingerie aan. 'Je bent ook wel te soft af en toe, maar dat is alleen zo in het perspectief van duivels, denk ik.'zei ik en zuchtte even. 'Het volk houdt blijkbaar van soft.' zei ik en beet op mijn lip. Ik haalde een hand door mijn "Ik ben net goed genomen" haar en draaide me naar hem om. 'Ik herken me wel in jou vader. Al haat hij mij tot op het bot.'

Dylan
Ik bleef even staren in haar ogen. Wegkijken leek onmogelijk. Als zij het oogcontact uiteindelijk verbreekt word ik lichtelijk wakkergeschud. Ik liep achter haar aan en bleef een paar centimeters van haar verwijderd. 'Ik ben een beetje uit vorm.' zei ik zacht. 'Op tango gebied dan.' voegde ik nog snel toe. Ik aarzelde maar deed toch weer een paar stappen weg van haar. Ik kon voor haar geen gevoelens gaan ontwikkelen. Al betwijfelde ik dat ze er niet al zaten.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/04/2018 11:50 PM

Dylan
Ik keek naar Maddie. 'Ik kwijn niet weg in mijn liefdesverdriet. Deze plek heeft gewoon teveel herinneringen.'zei ik tegen haar en hoorde het lied afspelen. Ik glimlachte zwakjes. Ik nam haar hand vast en trok haar in een draai tegen me aan. 'Laat me je leiden.' zei ik en begon de tango met haar te dansen. Al snel merkte ik dat dit ook een van haar kwaliteiten was. We waren best gelijk qua interesses had ik gemerkt. Ik bleef met mijn ogen in de hare gehaakt tijdens de hele dans.

Hailey
'Hij heeft je ook verraden, doet je dat dan niks?' vroeg ik hem. 'Ik had hem allang aan zijn handen met schroeven gehangen.' zei ik schouder ophalend. Als hij over Maddie begon keek ik even bedenkelijk. Natuurlijk miste ik haar. 'Ik mis wel meer. We kunnen blijkbaar niet alles hebben.' zei ik en kwam overeind. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/04/2018 11:01 PM

Dylan
Ik had me een drankje ingeschonken die ik snel opdronk en weer vulde. Na wat zaken op orde te hebben gemaakt liep ik met mijn glas mijn kantoor weer uit richting de eetzaal. Als ik langs de woonkamer kom en naar binnen keek bleef ik abrupt stilstaan. Ik zag Maddie met Jace en beet mijn kaken samen. Met mijn glas in mijn hand leunde ik tegen de deurpost terwijl ik naar de twee keek. Als ik zag dat hij haar wou zoenen kuchte ik en nam ik een slokje van mijn bourbon terwijl ik genoot van zijn geschrokken gezicht. 'Ik neem aan dat jij ergens anders harder nodig bent dan hier te staan lanterfanten, Jace.'zei ik tegen hem en keek kort naar Maddie. 'Het spijt me mijn heer. Ik ga meteen aan de slag.' zei hij met een onzekere stem en verliet de kamer na nog een keer naar Maddie te hebben gekeken. 'Volgens mij vermaak jij je wel hier in mijn kasteel.' zei ik en dronk nog een nipje van mijn glas.

Hailey
Ik hijgde en grijnsde van oor tot oor. 'Ik kan er niks aan doen. Het is een gave.'zei ik lachend en draaide me naar hem om. Mijn bovenste been legde ik over zijn benen heen. 'Wat ga je nu doen aan Maria? Je kunt haar er toch niet mee laten weg komen dat ze een kind baart van jou adviseur? Als ik jou was zou ik haar helemaal kapot maken. Net als dat nagebroed van haar.'zei ik terwijl mijn duivelse ik haar helemaal kapot wou hebben.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/04/2018 10:23 PM

Hailey
Ik kwam bij van de intense likbeurt en keek naar hem. Ik grijnsde en voor ik het zelf in de gaten had lag ik op mijn buik. Ik voelde zijn stijve lid in me glijden en graspte naar adem. Ik stak mijn billen meer naar achter zodat het voor hem makkelijker was om dieper te stoten. Ik zat inmiddels op mijn knieën maar nog met mijn borsten op het bed. Ik kreunde hevig en genoot van hoe hij me intens nam.

Dylan
Als we in het kasteel kwamen haalde ik mijn schouders op. 'Mijn verhaal liep slecht af. Als je bij elkaar kunt zijn zoals dat voorheen met Rose kon, dan is liefde het beste wat er is.' zei ik en keek op als ik Jace zijn stem hoorde. Ik vond het nog altijd niets dat die twee elkaar zo goed lagen. Ik zuchtte kort en keek naar de twee. 'Probeer mijn gerenoveerde keuken niet af te breken met dat orkest van jullie.' zei ik enkel en liep naar mijn kantoor waar een fles bourbon zat te wachten. Ik had al een paar dagen geen seks meer gehad en had mijn slaven niet meer echt gecommandeerd. Nu ik hier weer terug was voelde ik me daar nooit meer voor in de stemming. Te veel herinneringen aan Rose. Dan heb je ook nog Maddie hier over de vloer.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  157  |  158  |  159  |  160  |  161  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page