Search for posts by Ellytjevdb
First Page | « | 1 ... 14 | 15 | 16 | 17 | 18 ... 37 | » | Last
Search found 363 matches:
Re: ORPG || I hate you, I love you, I hate you... (18+)
from Ellytjevdb on 08/22/2016 12:59 PMJade
Ze rolt met haar ogen als Sean vraagt of ze zich wel goed voelt. Het is dan ook heel uitzonderlijk dat Jade hem ook een echt een kus geeft wanneer hij haar daar om vraagt. Zoals ze al eerder dacht, het betekent niks en zeker niet nu ze zich zo opgelaten voelt. Jade kijkt hem verontwaardigd aan. "Ik wil niet dansen met Jasper, ik wil dansen met jou", smeekt ze. Ze weet niet zeker of Sean haar ook daadwerkelijk weer naar Jasper zou brengen, aangezien dat tegen Camerons regels is. "Kom op, heel even maar", zegt ze wanneer ze voor hem gaat staan en hem op die manier de weg versperd. "Daarna kunnen we naar huis", gaat ze verder met een grijns. Ze weet ook wel dat Sean hier nu niet graag is, hij kan niet drinken en hij kan eigenlijk ook niet echt bij zijn vrienden zijn.
Re: O || I will always love you (18+)
from Ellytjevdb on 08/04/2016 09:47 PMRosalie
Voordat ik antwoord kan geven op zijn eerste vraag, komt er al een tweede, waar ik wel antwoord op kan geven. "Wel goed denk ik, als ik thuis kom kijk ik er nog wel even naar. Ik ben een sterke meid, ik overleef het wel", glimlach ik. Als Alec gebeld wordt, richt ik mijn aandacht op mijn mobiel, om niet onbeleefd te zijn en zijn hele gesprek te kunnen volgen. Ik kijk hem extra teleurgesteld aan wanneer hij vraagt of we zullen gaan. "Ik dacht dat we nog 15 minuten en 21 seconden hadden?" grijns ik plagend. "Maar oké, als het echt moet", ga ik met een glimlach voort. Terwijl we naar buiten stappen, vertel ik hem het adres, hopend dat hij daarmee enig idee heeft welke richting hij uit moet. Vanaf hier zou ik helemaal niet weten hoe ik zou moeten lopen naar mij thuis, hopelijk hij wel.
Re: O || Her boyfriend (18+)
from Ellytjevdb on 08/04/2016 06:39 PMLeila
Gelukkig begrijpt hij mijn hint en draait hij de rollen weer om. Ik lig weer op mijn bed, terwijl hij boven me uittorent. Zoals ik al had gehoopt, trekt hij mijn slipje uit. Al vrij snel volgt ook zijn onderbroek. Ik vind het vreemd dat hij mijn lichaam niet bekijkt, maar zijn blik op mijn gezicht gericht houdt. Zijn adem streelt langs mijn oor als hij dat vraagt en ik moet een rilling onderdrukken. Ik bedank mijn neef vanuit de grond van mijn hart. Hij heeft me namelijk, als grap, voor mijn verjaardag condooms gegeven. Ik knik klein en trek het laatje van mijn nachtkastje open. In de bovenste lade, helemaal achteraan ligt er een doosje, gesloten en nog overvol. Voorzichtig maak ik het doosje open en haal er één uit. Deze overhandig ik aan Loïc, maar voor ik het loslaat zeg ik nog iets tegen hem. "Je mag kijken hoor, anders wordt het nogal ongemakelijk denk ik", grinnik ik zacht. Ik heb liever dat hij me bekijkt, dan dat we elkaar ongemakkelijk in de ogen blijven kijken en niet weten wat we anders moeten doen met onze blik. Met mijn vingers glijdt ik weer over zijn lichaam, tot de plek waar net de rand van zijn onderbroek zat, maar schuif deze keer nog iets verder door.
from Ellytjevdb on 08/04/2016 05:44 PMLeila
Na een zacht kneepje te hebben gegeven met mijn hand, leg ik beide handen op zijn borst. Ik vang zijn blik en glimlach speels terug. Verderlicht druk ik een kus op zijn lippen en een aantal seconden houd ik mijn lippen op enkele centimeters van de zijne, afwachtend wat Loïc nu gaat ondernemen. Wat mij betreft, mag hij nu weer de leiding nemen. Ik ben hier sowieso al niet goed in en ik wil niks fout doen. Al wat ik tot nu toe gedaan heb, was puur op intuïtie en ik hoop maar dat ik het goed deed. Zijn handen hebben nog steeds mijn slip vast en ik wens vurig dat hij daar eindelijk werk van gaat maken.
from Ellytjevdb on 08/04/2016 04:44 PMLeila
Zijn gekreun laat me weten dat hij hiervan geniet, of dat hoop ik toch. Ik blijf doorgaan en blijf ook rond de plek van zijn onderbroek hangen. Hij legt zijn handen op mijn billen en ik voel dat hij er zachtjes in knijpt. Ik stop even met het drukken van kusjes en kom wat overeind. Ik neem zijn handen die op mijn billen liggen en haak een aantal vingers aan de rand van mijn slip. Langs één kant trek ik deze al wat lager met behulp van zijn handen, waarna ik me weer voorover buig om kusjes te drukken op zijn onderbuik. Langzaamaan kruip ik weer naar boven, maar laat één van mijn handen een tijdje op zijn kruis liggen.
from Ellytjevdb on 08/04/2016 04:25 PMLeila
Zijn zachte kreun geeft me goede moed, al weet ik niet erg goed waar ik mee bezig ben. Hoe moet ik dit in godsnaam aanpakken? Hij weet toch wel dat dit mijn eerste keer Ik weet maar al te goed dat Kaat en Loïc al vaker erg intiem zijn geweest, gelukkig gaf Kaat me nooit details, maar hij weet dus wel hoe dit werkt. Opnieuw voelt het alsof ik haar verraad, maar daar kan ik nu niet aan denken. Ik ga verder met wat ik bezig was en druk een hele lijn aan kusjes vanaf zijn nek tot aan zijn borst, om daarna verder te gaan tot de rand van zijn onderbroek. Ik duw deze een beetje lager om nog een paar extra kusjes te kunnen geven. Ik doe het daar zachter en de kusjes volgen elkaar minder snel op, om hem een beetje uit te dagen. Ik lik over mijn lippen, maar omdat zijn huid er maar een paar centimeter van verwijderd is, voelt hij deze ook.
from Ellytjevdb on 08/04/2016 04:08 PMLeila
Loïc komt weer boven me hangen en zijn gezicht is zo dichtbij dat ik hem bijna wazig voor me zie. Ik sluit mijn ogen als hij me opnieuw begint te zoenen. Stiekem voel ik me een beetje opgesloten, ik zit vast tussen mijn vertrouwde bed en tussen zijn (voor mij) nieuwe lichaam. Wanneer ik zijn vingers langzaam langs me voel gaan, gaat er een koude rilling door mijn hele lichaam. Ik pak Loïcs hand en leg deze op mijn borst, waardoor hij nog maar op 1 arm langs me steunt. Daarna laat ik zijn lippen los en verplaats ik mijn lippen naar zijn nek. Ik wil hem nu gevangen zetten en kijken of ik de leiding kan nemen, ook al is het maar voor even.
from Ellytjevdb on 08/04/2016 03:46 PMLeila
Hij kijkt me aan, maar zegt niks terug. Eerst voelt het als een afwijzing, alsof ik hem tot de realiteit heb geroepen en het magische moment nu heb laten ophouden, maar al snel begint hij met kusjes drukken op verschillende plekken, te beginnen met een plekje net onder mijn kaaklijn. Ik weet net de zachte kreun niet te onderdrukken wanneer hij bij mijn oor aankomt. Ook wanneer hij bij mijn buik aankomt, heb ik het even moeilijk. Hij is nu bij de rand van mijn slip, waardoor ik zijn lichaam niet meer zo dicht bij me heb. Ongemakkelijk kijk ik Loïc aan, omdat hij nu bijna een volledig beeld heeft over mijn lichaam. Het enige wat dat beeld nog in de weg staat, is mijn slip. Zenuwachtig bijt ik op mijn lip, maar ook om zo een kreun opnieuw te onderdrukken.
from Ellytjevdb on 08/04/2016 03:18 PMLeila
Zodra de knoop van zijn broek open is, trekt hij deze snel uit. Nu staan we allebei zo goed als naakt tegenover elkaar, ik enkel nog met een slip en hij in zijn onderbroek. Loïc tilt me op waarna ik mijn benen rond zijn middel sla. Ik kijk hem aan en kan even op adem komen terwijl hij me op mijn bed legt. Hij doet voorzichtig, maar ook uitdagend. Zodra zijn lippen de mijne eindelijk weer raken, merk ik dat hij me langzamer zoent, waardoor hij me alleen maar gekker maakt. Het geeft me tijd om na te denken en dat wil ik nu niet. "Loïc", breng ik hees uit. Mijn ademhaling schiet samen met mijn hartslag plots weer omhoog. Adrenaline giert door mijn lichaam en ik kan het niet meer stoppen. Met mijn handen verken ik zijn lichaam, van zijn gespierde schouders tot aan de rand van zijn onderbroek.
Re: O || I will always love you (18+)
from Ellytjevdb on 08/04/2016 12:05 PMRosalie
45 minuten? Zijn grinnik laat me geloven dat hij denkt dat ik meer tijd nodig heb, maar dat is niet het geval. Ik kan gemakkelijk op een halfuur klaar geraken. Nadat ik mijn koffie heb opgedronken, volg ik hem naar boven. Voordat ik de pyjama uittrek, controleer ik nog even of de deur echt op slot zit. Ik wil het niet hebben dat Alec plots binnenkomt. Ik geniet van het warme water, dat eerst even prikt aan de schaafwonden op mijn benen. Al snel ben ik aangekleed en fatsoeneer ik mijn natte haren. Ik probeer ze zo droog mogelijk te krijgen met een handdoek, waarna ik mijn make up bekijk. Het ziet er niet meer zo goed uit als gisteren, maar omdat ik niks bij me heb buiten een lipstick, doe ik alleen dat nog als extraatje op. "Ik ben klaar", zeg ik terwijl ik vrolijk de keuken weer in kom. Ik heb het jukje van gisteren maar weer aangetrokken aangezien ik niks anders bij me had. Het is natuurlijk een beetje te voor een gewone dag. "En ik heb, om precies te zijn, nog 18 minuten over", zeg ik nadat ik op mijn iPhone heb gekeken.