Search for posts by walkingdead
First Page | « | 1 ... 14 | 15 | 16 | 17 | 18 ... 318 | » | Last
Search found 3177 matches:
Re: ORPG||||
from walkingdead on 12/12/2019 10:22 PMEaston
"Ik hoop het," zei ik mompelend ik geef toe ik heb lopen rotzooien met Alvira dot weekend nog. Maar een relatie zat er bij mij nog niet in. Ik keek Mathias na waarna Three me een stoot op mijn arm gaf." Wanneer ga je Charlotte vertellen dat je niks voor haar voelt.. ze vraagt Gwen al weken hoe het met je gaat." Ik hield mijn schouders op "ze had Joshua niet moeten neuken dan waren we nog samen geweest waarschijnlijk." We hadden les en Three bleef maar praten over Charlotte gelukkig zat ze niet bij ons op school. Het was beter geweest als ik eerder haar was vergeten dan Alvira.
Saia
Ik voelde me bekeken en keek op naar Mathias waarna ik mijn blik liet vallen op de gene achter hem en vervolgens verder ging met schrijven. Zolang ik niks zei was er ook geen enkele sociale contact tussen mij en Mathias. Al voelde ik wel dat ik weer moest kotsen.
from walkingdead on 12/12/2019 09:59 PMSaia
"Ja ik heb voor state facility's gekozen puur omdat ik advocaat wil worden." Zei ik tegen baron die goed naar me luisterde ik had in een lange tijd geen normaal gesprek gevoerd met een jongen." Dat is ook een goeie opleiding heb ik gehoord." We liepen samen naar binnen bij Engels scheden onze wegen al had ik wel zijn nummer voor het geval dat er iets kwam over state. Ik stond uiteindelijk bij mijn kluisje en merkte dat ik mijn it girl status had weg gegeven.
Easton
" Hmm ik ben wel jaloers op Baron hoor" zei Finn plagend "dat betekend niet dat hij geen troffee naar binnen trekt." Zei Three preuts terwijl hij me een handdruk gaf en niet alleen ik op Mathias zijn huid zat." He wanneer gaan jij en Alvira nou is met elkaar?" Vroeg Gwen luid Three's vriendinnetje ik keek haar met priemende ogen aan ze kon nooit haar kop houden.
from walkingdead on 12/12/2019 09:00 PMEaston
"Nou ik eh wel" zei ik terwijl het mezelf ook verbaasde ik had een scholarship gekregen voor St Alexanders als accountant. Economie was dan ook mijn sterkste kant al kon ik het niet geloven dat een school een zoon van een drugsbaron wilde." Maar ik ga er niks mee doen.. Ik ga denk ik gewoon alles op de Easton mannier doen" ik klopte op mijn borstkast vol trots. Waarna ik op de klok keek "zin in een trio?" Vroeg ik voor de gein.
Saia
"State is prachtig" zei ij tegen Babette terwijl ik met haar facetimede en mijn baby bump bekeek. Ik was al in mijn 2e week en ik kreeg aardig een buikje op het Campus heb ik Joshua volop ontlopen. En nu ik weer in Madrid was moest ik terug naaf school binnenkort waren de exams en die moest ik halen." Ja viel Joshua je nog lastig?" "Neuh hij zeurt alleen maar dat ik ren abortus moet plegen" ik trok mijn school uniform aan en bedekte mijn buik met mijn elite cober. Waarna ik mijn haar snel stijlde en naar beneden liep om mijn limo te pakken "babs ik face time je zo weer ga nu oknderweg naar school." Eenmaal op school zag ik Alvira, Easton en Mathias met nog een paar vrienden praten Alvira had geluk dat ze goed was met de Hugues." Hey Saia toch?" Ik keek op en zag dat een jongen tegen me sprak "mijn naam is Baron we waren samen in Barcelona onze leider was Joshua Hugeus op State." Ik herinnerde me het ineens weer "ja klopt ik liet paar ongeluk coffee op je vallen toch?" Hij grinnikte "ja klopt je probeerde het er af te vegen met je mouw.. gelukkig was het niet mijn football shirt." Ik herinnerde me dat hij me vertelde dat hij State's nieuwe quarterback zou worden.
Easton
Ik was aan het praten met Finn en Alvira over een feest die ik wilde gaan houden voor mijn 18e verjaardag Easton's birthday bashh." Ik denk dat ik strippers ga uitnodigen" zei ik tegen Finn die goedkeurend knikte "Tree zal voorstelt staan van mijn feest." Ik keek even kort naar Alvira ik wilde eigenlijk haar gewoon als cadeau voor mijn verjaardag. Maar ik voelde wijselijk mijn mond we waren nu vrienden en de Easton van nu moest niet te snel denken. Als ik Saia zie praten met Baron grijns ik en geef ik Mathias een schouder duw en wenk ik hem Saia en Baron's richting op.
from walkingdead on 12/12/2019 07:45 PMEaston
"Bedankt" zei ik tegen de 2 "als het gebeurt zal ik proberen om normaal te doen.. Ik heb namelijk geen idee wat voor persoon ik was." Ik dacht kort aan mijn toekomst er werd vaak aan me gevraagd wat ik wilde doen. Ik wilde eigenlijk de drugs en mafia in net als mijn vader maar tegelijken tijd wilde ik het ook goed met mijn moeder maken en een opleiding volgen op St Alexanders." Hebben jullie al scholarships binnen gekregen?" Vroeg ik ze het zou raar zijn om van Elite high af te gaan heel ver hier vandaan een nieuw begin te maken. Joshua had me ooit wel verteld dat hij het niet zag zitten om ver van huis te zijn. Vroeger was hij nog wel aardig en vertelde hij ons over al zijn gewonnen vissen toen we net nieuw waren op Elite High.
from walkingdead on 12/12/2019 07:15 PMEaston
Ik bloosde als hij dat zegt en krabde vermoeid door mijn haren." Joshua is in state met Saia he.. Al denk ik niet dat Joshua haar zal overtuigen om hem te ballen.. Zij is toch wel de schoonste van ons 3." Merkte ik op ik had nog nooit iemand gehoord over hoe goed Saia in bed is dat is alleen iets wat Mathias weet. Ik vouwde mijn armen overmekaar "Ik ben wel bang voor de terugkeer van mijn geheugen."
from walkingdead on 12/12/2019 06:25 PMEaston
"Ben je sirieus nogsteeds boos op mij." Zei ik zuchtend "oké sorry dat ik zei dat ik Saia wilde ballen." Zei ik moeizaam "ze is de liefde van je leven en ik zal het nooit meer zeggen." Ik stak mijn hand hand naar Mathias uit en hoopte dat hij deze keer niet zo koppig zou zijn.
from walkingdead on 12/11/2019 09:41 PMEaston
Als.ze dat zegt voel ik me gefleit natuurlijk was ik de beste. Als Mathias erbij komt bekijk ik hem "gast laat me gewoon je wonden schoonmaken." Pushte ik hem terwijl hij mijn pizzastuk begon op te vreten." Ja ik vroeg haar om te komen.. in verband met mijn geheugen verlies aangezien geen 1 van jullie nietsnutten mij daarmee kan helpen.." Ik wist echt eigenlijk niet wat Mathias van de trio vond al was het duidelijk dat hij niet raar tegen Alvira deed. Meestal als we een kwartet hadden gehad stonden die meisjes gewoon weer op de stoep en rende hij terug naar Saia.
from walkingdead on 12/11/2019 09:11 PMEaston
"Ben ik goed in bed dan je klinkt nu wel als een expert." Zei ik met een lachje Ik appte ondertussen Mathias dat er pizza beneden was. Hij mocht dan wel boos zijn maar eten kon hij echt niet paseren. Ik kreeg een snap van Saia binnen en zag dat ze was geland in Barcelona. Ik snapte niet waarom Saia naar state wilde ik snapte überhaupt niet waarom ze ineens wilde gaan studeren.
from walkingdead on 12/11/2019 08:38 PMEaston
"Wauw je leek wel een Saia 2.0" wist ik alleen op te brengen. Ik haalde onze pizza uit de de oven en begon hem in vier gelijken delen te snijden." Tuurlijk Joshua hou van opscheppen over zijn net gevangen vissen.. al denk ik niet dat hij trots op zichzelf is.. Hij sprak over je alsof je een troffee bent maar dan bedoelijk die van die grote troffee's." Ik wist Joshua nooit te pijlen ik was altijd al bang dat hij Charlotte zou neuken wat hij ook uiteindelijk heeft gedaan." Joshua houd ervan om mensen kapot te maken .. Ik weet zeker dat hij nu Saia ook probeert te versieren en Mathias daarmee de les wilt leren." Zei ik tegen haar "Ik snap niet waarom je voor zo een achterlijke gladiool kiest om je te ontmaagden..dan had ik Mathias beter gevonden." Mathias was al sinds de 1ste bezig met Saia dus dat leek me sterk maar toch het klopte gewoon niet dat Joshua perse een 1ste jaars moest hebben.
from walkingdead on 12/11/2019 08:17 PMSaia
Als hij Mathias zijn ziekte opbrengt geef ik een pets in zijn gezicht." Hij is misschien niet meer mijn vriendje.. maar ik hou er niet van wanneer mensen neerkijken op andere en vooral als het ook nog je broer is." Ik rukte mijn magazine weer open en zette mijn muziek op zijn alle hardst. De enige reden waarom het uit was tussen mij en Mathias was omdat ik zijn jaloezie spuugzat was. Hij moest er aan werken en ik moet aan mezelf een keer denken.
Easton
"Van begin tot eind graag" zei ik tegen haar terwijl ik haat bekeek. Ze had verdomd veel te maken met de Hugues alsof ze hun allerdaagse groupie was. Ik was pas 2 jaar een Hugues straks was ik ook gedoemd. Ik zocht wat glazen in de kast en schonk wat cola voor ons in.