Search for posts by LostSouls
First Page | « | 1 ... 14 | 15 | 16 | 17 | 18 ... 318 | » | Last
Search found 3178 matches:
Re: ORPG||||
from LostSouls on 12/12/2019 10:34 PMAlvira
Als het tijd was voor de les kwam ik overeind en liep met Gwen en de rest naar de les. Gwen was nu een soort van mijn vriendin geworden. Ik vertrouwde nog steeds niemand. Ik had nog altijd het gevoel alsof alles een grap was. Ik haalde een hand door mijn haar en ging naast Gwen in de klas zitten. Three en Easton zaten achter ons. Met een oor luisterde ik wel mee. Die Charlotte had ik vaker horen vallen en ik wist dat het een ex was van Easton. Ze waren uit elkaar, al weet ik niet of Easton dat nog wel zo precies weet door zijn geheugen.
Mathías
Ze had me inmiddels recht in mijn gezicht aangekeken, maar ze zei niks. Niet eens een gezichtsuitdrukking. Alsof ik niet meer bestond. Ik stak mijn hand op. 'Hugues, wat is het nu?' vroeg de docent geïrriteerd. 'Ik voel me niet goed, kan ik naar het toilet?'vroeg ik hem. Hij knikte en hervatte zijn les waarna ik het lokaal uit liep naar de toiletten. Ik moest mijn gedachte verzetten. Eenmaal op de wc haalde ik een zakje coke uit het binnenzakje van mijn Elite blazer en snoof wat met mijn huissleutel naar binnen.
from LostSouls on 12/12/2019 10:13 PMAlvira
Als ik ze zo hoorde over Saia keek ik meteen naar Mathías die zijn gezicht vertrok en naar mij keek. Ik schudde onopmerkelijk mijn hoofd dat hij zich in moest houden wat hij ook deed. Ik keek op als opeens Gwen aan kwam met Easton en mij. Ik rolde grinnikend mijn ogen. 'Nog altijd gewoon vrienden Gwen.' zei ik tegen haar. Ze keek me niet gelovend aan. 'Uhu, dat geloof ik pas als jullie de komende 2 feesten door kunnen komen zonder iets met elkaar te doen.' zei ze. Ik keek naar Easton. 'Dat gaat wel lukken, toch East?' vroeg ik en beet op mijn lip.
Mathías
Ik hield me buiten het gesprek en besloot ook om de rest te laten en richting mijn lokaal te gaan lopen. 'Ik zie jullie zo wel.' zei ik en liep naar het lokaal waar ik op mijn plek ging zitten. Aan de andere kant van het lokaal zat Saia met haar neus in haar boek. Ze was nu wel serieus aan het studeren. Zou ik dan echt een blok aan haar been zijn geweest? Ik zuchtte en nam mijn waterflesje en nam een paar slokken.
from LostSouls on 12/12/2019 09:22 PMAlvira
Ik rolde mijn ogen. 'Tuurlijk, strippers. Waarom ook niet.' zei ik met een lachje. Doordat ik nu dikker was met Mathías en Easton werd ik niet meer echt lastig gevallen. In tegen deel zelfs. Er werd weer tegen me gepraat. Nu was ik nog steeds niet terug in mijn oude reputatie, maar het was al verbetering met eerst. Als ik Saia verderop zie met een of andere onbenullige knul die, kon ik nu al voorspellen, totaal niet bij haar zou passen keek ik naar Mathías die het ook al in de gaten had.
Mathías
Ik lachte als Easton over zijn strippers begon. 'Please doe dat. Dan wordt het het dikste feest ooit.' zei ik tegen hem. Als hij me aanstoot en richting Saia knikt kon ik mijn lach niet bedwingen. 'Na mij kan ze ook alleen maar omlaag gaan. Kijk nou naar ze. Baron, serieus.' zei ik. Al was ik stikjaloers. Ik liet dit aan niemand blijken.
from LostSouls on 12/12/2019 08:19 PMAlvira
Ik glimlachte. 'Komt goed.' bevestigde ik hem en keek naar Mathías. Ik was blij dat ze het weer goed hadden gemaakt. Als hij over de uni begint beet ik op mijn lip. 'Geen scholarships. Ik moet überhaupt nog aanmelden bij de scholen. Door al het gezeik ben ik er niet aan toe gekomen.' zei ik en keek naar Mathías.
Mathías
Als hij begint over de universiteiten zuchtte ik. Ik had geen scholarship aangeboden gekregen. Ik sportte niet meer en het enige waar ik mee bezig was, was feesten, zuipen en drugs. 'Ik moet het nog allemaal bekijken.' zei ik maar. Ik kon Easton niet laten blijken dat ik me nog helemaal moest bedenken en inlezen. Ik was een loser.
from LostSouls on 12/12/2019 07:36 PMAlvira
'Saia trapt niet in zijn sluwe trucjes. Ze is daar wel slimmer in dan ik was.'zei ik en keek naar Easton. Als hij vertelde dat hij bang was om zijn geheugen terug te krijgen schudde ik mijn hoofd. 'Niet bang zijn. Die angst belemmerd je misschien juist. Het zal je leven alleen maar helderder maken. Je weet dat je slechte dingen hebt gedaan. Je geheugen zal misschien alleen maar duidelijker maken waarom en je er uiteindelijk een beter persoon van maken.' zei ik en ik legde mijn hand tegen zijn arm. 'Mathí en ik zijn er voor je, wat dan ook.'
Mathías
'Precies.'vulde ik Alvira aan. Ik negeerde het gedeelte over Saia en richtte me op Easton. ' Je moet er maar ook aan denken dat je dan de goede herinneringen ook terug krijgt.'
from LostSouls on 12/12/2019 07:02 PMMathías
Ik zuchtte en keek naar hem. 'Prima.' zei ik en in plaats van dat ik zijn hand nam trok ik hem naar me toe en gaf hem een knuffel. 'Maar als je nog een keer zoiets zegt, ben je echt dood.' zei ik en liet hem weer los. Alvira keek met een glimlach naar ons. Ik haalde een hand door mijn haar en trok haar ook tegen me aan. 'Sorry van het feest. Al was het een heerlijk potje seks, ik had je niet mogen gebruiken om Saia kut te laten voelen.' zei ik tegen haar. Ze sloeg ook haar armen om mij heen. 'Geeft niet. Ik heb het leuk gehad met de broertjes Hugues.'zei ze. Ik grinnikte en ze liet me los. 'Nou, moet ik jullie dan maar weer met z'n tweeën laten of kan ik morgen dan de schoonmaker bellen om alle seksvlekken weg te halen.'grapte ik.
from LostSouls on 12/11/2019 10:05 PMAlvira
Als Mathías bij ons kwam en het laatste stuk pizza nam bekeek ik hem. Hij had een blauw oog, een gescheurde lip en blauwe plekken. 'Jezus Mathí.' zei ik en bekeek hem. 'Het gaat prima.' zei hij en ik schudde mijn hoofd. 'Deze hele familie is koppig as fuck.'zei ik en keek naar Easton. Hij was net zo koppig.
Mathías
'Ik kan prima voor mezelf zorgen.'zei ik tegen de twee en at mijn pizza terwijl ik tegen het keukeneiland leunde. 'Dat is te zien.' zei Alvira. Ik zuchtte. 'Laat mij nou maar gewoon mijn ding doen.'zei ik geïrriteerd. Ik at de pizza op en keek naar Easton. Ik was nog steeds pissed op hem.
from LostSouls on 12/11/2019 09:30 PMAlvira
Ik nam een grote hap en keek met een grijns naar Easton. Zodra ik mijn mond leeg had gegeten kwam ik van het aanrecht af en ging voor Easton staan. 'Jij was de beste van ze allemaal.' zei ik met een grijns en nam toen weer een hap waarna ik afstand nam. Ik keek naar mijn pizzastuk die nu bijna helemaal op was.
Mathías
Ik keek op als mijn telefoon ging en zag de sms van Easton. Ik had wel honger. Ik liep mijn kamer uit naar beneden waar ik in de keuken Alvira en Easton met pizza. 'Ik wist niet dat er een bijeenkomst was gepland.'zei ik en nam een stuk pizza.
from LostSouls on 12/11/2019 08:53 PMAlvira
Ik haalde mijn schouders op. 'Ik heb nu genoeg partners gehad om te weten dat je eerste keer niet zo veel voorsteld tegenover alle andere keren. Maar hij moet geen woord tegen me spreken anders wordt hij mijn tweede slachtoffer.' zei ik doelend op de moord op mijn vader. Als hij verteld dat ik het niet met hem had moeten doen nam ik een stuk pizza op. 'Als ik had geweten dat hij niet oprecht was had ik het ook echt niet gedaan. Hij bespeelde me al een maand.' zei ik tegen hem en nam een hap van de pizza. 'Mathías was ook beter dan Joshua. Al kan ik het niet echt vergelijken aangezien mijn eerste keer nou niet de fijnste keer was.'
from LostSouls on 12/11/2019 08:27 PMAlvira
Ik zuchtte. 'Oké. Ik zat in mijn eerste jaar op Elite High. Mijn naam werd snel bekend en ik werd toen eigenlijk al de It-Girl van de school. Ik was de eerste brugger die het gelukt was. Vraag me ook vooral niet hoe, want als ik dat wist dan paste ik dat nu weer toe.' zei ik. 'Ik had al een hele tijd een oogje op Joshua en we begonnen sinds ik populair was met elkaar te hangen. Ik zag hem na zijn waterpolo trainingen. Ik kreeg gevoelens voor hem. Hij was de eerste waar ik echt verliefd op was. Natuurlijk probeerde ik het niet zo wanhopig over te laten komen. Uiteindelijk was er een eindejaarsbal. Al mocht iedereen komen. Ik ging met Joshua en we werden beiden dronken. We rookten joints buiten en toen ben ik met hem mee naar huis gegaan. Ik kan me wat daar gebeurde allemaal maar vaag herinneren. Wat ik wel nog sterk herinner is dat hij mijn maagdelijkheid nam en de dag erna me zo wat het huis uitgooide omdat hij me niet meer wou. Hij heeft de hele tijd gedaan alsof hij ook gevoelens had zodat hij me kon ontmaagden. Ik weet niet of het een dare was, maar ik weet wel dat iedere keer als zijn vrienden en hij in de buurt stonden ze hem boxen gaven.' vertelde ik hem. 'Ook al was ik een It-Girl. Hij was de populairste laatste jaars daar kon ik niks tegen in brengen zonder mijn eigen reputatie te schaden. Niet dat het nu op de lange termijn iets had uitgemaakt. Ik ben nu weer een niemand.' Ik hoorde het piepje van de oven af gaan en keek achterom naar de oven.
Joshua
Als ze me een klap verkoopt ging ik even met mijn hand over mijn wang. Misschien niet de slimste opmerking nee. Ik trok haar oortje weer uit. 'Nu weet ik wel dat je die agressie van Mathías heb geleerd.' zei ik en gooide het oortje naar haar waarna ik maar uit het raam staarde. Mijn gezicht deed nog altijd pijn van de klappen van Mathías en die van haar maakte het niet beter.