Search for posts by Aimee
First Page | « | 1 ... 14 | 15 | 16 | 17 | 18 ... 65 | » | Last
Search found 641 matches:
Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee
from Aimee on 05/01/2018 10:18 AMTaylor deed alsof het heel veel pijn deed en moest zacht lachen. "Hoe kan jij zo hard slaan?" vroeg hij lachend. "Daar heb je ook alle recht toe" zei hij toen ze zei dat ze nog steeds boos op hem was. Hij keek haar aan en haalde zijn schouders op. "Nou, eh... laat maar" zei hij en stopte zijn handen in zijn zakken. "Het doet er niet toe" zei hij en pakte een glas water voor zichzelf.
Meghan keek hem aan en beet op haar onderlip. "Nou, dan zou ik zeggen dat je eerst heel lief tegen me zal moeten doen en dan heel misschien wel een keer een kus krijgt" zei ze grijnzend. Ze lachte zacht en schudde haar hoofd. "Ik kan zo vijf dingen verzinnen die leuker zijn, maar ik vind het goed" zei ze en keek hem glimlachend aan.
from Aimee on 05/01/2018 08:42 AMTaylor schudde even zijn hoofd en keek haar aan. "Dat probeer ik helemaal niet. Ik zou het niet erg vinden, maar- oh wacht. Nu hoorde ik ook hoe eng dat klonk, sla me maar" zei hij en hield zijn arm voor haar op. "Maar je wilt weten wat ik van je wil? Je ziet het nog steeds niet he?" Vroeg hij en liet haar los.
Meghan lachte zacht en knikte. "Oke dan, je word geaccepteerd, maar heel veel meer moet je niet verwachten hoor" zei ze lachend tegen hem. Ze moest even klein glimlachen om zijn knipoog. "Eh nee, ik heb geen broers Matt" zei ze lachend en rolde even met haar ogen.
from Aimee on 04/30/2018 08:43 PMTaylor keek haar aan en beet even op zijn lip. Ze had wel gelijk en alle recht om dit te zeggen. Hij keek naar haar toen ze zich had omgedraaid en ging achter haar staan. "En als ik nou eens beloof op te letten dat ik geen complete eikel meer ben? En zeg dat je me in elkaar mag slaan als ik dat wel ben?" vroeg hij en legde zijn armen om haar middel. "Pretty please?" vroeg hij pruilend aan haar.
Meghan keek even op als hij dat vroeg. "Nou, Leena is echt een schat van een meid en ik denk dat we nu al best goeie vriendinnen zijn. Taylor... tja... taylor is... zich zelf denk ik." zei ze en keek hem aan. "En jij," begon ze en glimlachte even. "Jij bent wel te doen" plaagde ze hem en lachte zacht. "Het is oke, zo zijn jongens nu eenmaal, ik ben er wel aan gewend denk ik" zei ze en haalde haar schouders op.
from Aimee on 04/30/2018 08:14 PMTaylor lachte zacht en knikte even. "Ja, ik kan nog veel lomper zijn, geloof me" zei hij en glimlachte klein. "Eh, beter dat ik dat niet zeg" zei hij en beet even op zijn onderlip. "Maareh, jij zei nog iets veel interessanters. Hoorde ik iets over dat je me leuk vond? Een stoere vent?" vroeg hij grijnzend en zette en stap naar Leena toe.
Meghan schoot in de lach door zijn reactie en awkward lachje. Hij is echt schattig zo. Ze schrok een beetje van dat hij binnen twee stappen bij haar was en zei dat ze moest blijven, maar hij herstelde zich al snel waardoor ze weer moest lachen. "Ik wil best naast je zitten hoor" zei ze en ging op zijn bed zitten.
from Aimee on 04/30/2018 07:51 PMTaylor slikte even en keek haar aan. Hij had helemaal niet door gehad dat hij haar zo vernederd had en pijn had gedaan. "Nee, dat wil ik helemaal niet" zei hij als ze begon over huilen. "Luister, het spijt me, ik had niet door dat ik je vernederde of pijn deed. Dat is nooit mijn bedoeling geweest en dat spijt me echt heel erg." zei hij en keek haar aan. "Echt waar"
Meghan glimlachte even naar Matt en rolde haar ogen. "Nou, ik dacht ik kom hier even seks met je hebben" zei ze sarcastisch en lachte zacht. "Nee, ik dacht dat die twee misschien wat privacy nodig hadde, maar ik wil ook wel weer gaan hoor" zei ze en liep al naar de deur. Het zou toch alleen maar awkward worden.
from Aimee on 04/30/2018 07:35 PMTaylor lachte zacht en knikte. "Je kent haar ook pas een dag en Meghan is niet het type dat je meteen begint te zoenen" zei hij. "Niet dat ik weet. Nou ja, zij begon over andere jongens en toen zei ik dat ze maar naar die andere jongens moest. Dat zou het dichtst in de buurt komen" zei hij en haalde zijn schouders op. Toen de deur openging keek Taylor Leena even aan en stond meteen op toen ze wegliep. "Leena, wacht nou even" zei hij en liep achter haar aan. "Wil je alsjeblieft iets zeggen?" vroeg hij en legde zijn hand op haar schouder.
Meghan fronste even en keek naar Leena die de kamer van Matthew en Taylor binnenliep, maar meteen weer terugkwam. Nog geen seconde later kwam ook Taylor uit die kamer. Meghan snapte het niet meer, maar wist wel dat ze even alleen moesten zijn. Ze liep naar de kamer van de jongens en ging naar binnen. "Hey" zei ze tegen Matt die daar nog zat.
from Aimee on 04/30/2018 06:35 PMTaylor fronste en keek even naar Matt. "Nee tuurlijk niet. Waarom zou ik haar een slet noemen. Ik bedoel, ik ben dom, maar ZO dom?" zei hij en zuchte diep. Wat heeft ze allemaal nog meer zitten lullen? "Echt? Heb je haar gekust?" vroeg hij en ging rechtop zitten. Taylor vond het altijd fijn om te horen dat zijn advies heeft gewerkt. "Thanks" zei hij.
Meghan keek even naar Leena en las toen weer verder. "Geeft niks hoor" zei ze en ging weer verder met lezen. "Hoelang heeft hij buiten gezeten?" vroeg ze toen Leena zei dat ze Taylor naar binnen ging laten. Meghan bleef rustig op haar bed zitten tot ze Leena hoorde roepen. Ze stond op en liep naar haar toe. "Wat is er?" vroeg ze, want ze had net niet kunnen verstaan wat ze zei.
from Aimee on 04/30/2018 05:50 PMTaylor lag naar de lucht te staren als hij de deur open hoorde gaan. Eindelijk. Hij stond snel op en liep stil met de deken en zijn telefoon naar binnen. "Thanks man" zei hij zacht en liep door naar hun kamer. Taylor ging op zijn bed zitten en haalde zijn schouders op. "Eerlijk gezegd, is het denk ik teveel om op te noemen" zei hij en liet zich achterover op bed vallen. Leena gaat echt pissed zijn als ze merkt dat hij al binnen was.
Meghan luisterde naar haar verhaal en knikte even. "Nou, ik vind dat hij zijn straf heeft verdient" zei ze en lachte zacht. "Is goed" zei ze en liep naar haar eigen kamer waar ze een boek pakte en begon te lezen. Ze zat toch even te twijfelen of ze nog naar de kamer van Matt zou gaan, maar eerlijk gezegd durfde ze dat niet.
from Aimee on 04/30/2018 05:34 PMTaylor keek op toen de deur open ging, maar natuurlijk mocht hij niet naar binnen. "Thanks man" zei hij nog even tegen Matt voor hij naar binnen gesleurd werd. Taylor ging maar weer zitten en sloeg de deken om zich heen. Hij keek weer op zijn telefoon, maar die was alweer bijna leeg. Zuchtend legde hij zijn telefoon naast zich neer en ging op zijn rug op de grond liggen. Hoe lang zou het duren voor iemand de deur open zou doen?
Meghan beet even op haar lip en keek naar Leena. Ze kon duidelijk zien dat Leena heeft gehuild. "Ik blijf even hier" zei ze tegen Matt en glimlachte klein. Toen Matt weg was, ging Meghan naast Leena zitten. "Dus... wat is er gebeurd?" vroeg ze aan haar en legde haar arm om Leena's schouder. "Hij heeft duidelijk straf" zei ze en grinnikte zacht.
from Aimee on 04/30/2018 05:17 PMTaylor zuchtte even en keek op toen hij de stem van Leena hoorde. "Ehm, een beetje fris begint het wel te worden ja" zei hij en wachtte op antwoord. Toen hoorde hij Matt en hij zuchtte even. "Hoe ziet het er uit?" vroeg hij sarcastisch en bleef gewoon zitten. "Ze heeft de deur op slot gedaan, dus ik zou niet verwachten dat je naar binnen kan." zei hij tegen Matt en Meghan.
Meghan glimlachte even klein en liep achter hem aan. Ze deed haar jurkje weer aan en liep met haar bad laken in haar handen met Matt mee naar het huisje. Ze keek even fronzend naar Taylor die voor de deur zat. Ze rolde even met haar ogen en liep naar de deur. "Leen? Mag ik alsjeblieft binnenkomen?" vroeg ze en wachtte op antwoord.