Search for posts by LostSouls

First Page  |  «  |  1  ...  158  |  159  |  160  |  161  |  162  ...  318  |  »  |  Last Search found 3178 matches:

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG|| met walkingdead.

from LostSouls on 11/04/2018 09:38 PM

Dylan
Ik beet op mijn lip als ze dat vroeg. 'Liefde is dat je hele lichaam pijn doet als je niet bij diegene kan zijn. Alleen maar aan iemand kunnen denken. Helemaal jezelf kunnen zijn bij diegene. Alsof er duizenden kriebelende vlinders door je lichaam vliegen van blijdschap als je diegene ziet. Helemaal gek worden van verlangen als je diegene aanraakt. Liefde is...' zei ik en stopte kort. 'Liefde is iets wat je zelfs als duivel iedereen gunt in zijn of haar leven.' zei ik en glimlachte. 'Liefde is diegene iedere dag zo hart missen dat je zou wensen bij ze te kunnen zijn. Ook al moet je daar je leven voor geven.' zei ik en slikte.

Hailey
Ik kon me moeilijk inhouden en kreunde en hijgde steeds harder. Mijn handen gingen door zijn haar en trokken zachtjes eraan. Mijn tenen krulde en ik voelde een orgasme aan komen stormen. Wanneer hij net het goede plekje likte kreunde ik nog een keer zijn naam en kwam heerlijk en meerdere malen klaar op zijn tong.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/04/2018 09:08 PM

Hailey
Ik beet op mijn lip als ik zijn lippen over mijn lichaam voelde. Hij zette mijn huid altijd in vuur en vlam. Ik snapte niet dat Maria het ergens anders zocht, maar ik was er extreem blij mee. Ik grijnsde als hij verdween onder mijn rokje. Een kreun verliet mijn lippen en mijn rug holde zicht. Mijn handen grepen in de lakens die onder ons lagen. 'Fuck, Roan.' hijgde ik.

Dylan
Ik keek zwak glimlachend naar de kleine kinderen en vervolgens naar Maddie. 'Kom, we gaan.' zei ik haar en begon terug richting het kasteel te lopen. Vandaag was de laatste dag dat ze eraan zouden werken dus het zou nu vast veel beter uitzien als toen we hier kwamen. Ik denk dat het kasteel van Roan toch al vol met drama moet zitten nu Max daar was. Vieze hufter dat het was. Ik beet op mijn lip en keek kort om naar Maddie.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/04/2018 10:17 AM

Hailey
Ik grijnsde en beet op mijn lip eenmaal op bed begon ik mij langzaam verleidelijk uit te kleden terwijl mijn ogen niet van hem afweken. 'Dat is de bedoeling.' zei ik en gooide mijn shirt naast zijn bed. Mijn zwarte kanten bh gooide ik ook naast mij zodat ik hier alleen nog maar in mijn rokje en string zat. Ik kwam wat meer overeind en trok Roan aan zijn open blouse op het bed. Mijn lippen zochten voor de zijne en gingen intens op in de zoenen terwijl ik zijn blouse van zijn schouders duwde en net als mijn shirt en mijn bh naast het bed gooide.

Dylan
Voor ik het wist was er een hele dag verstreken. Door het spelen was ik het hele tijdsbesef kwijt. Ik kwam overeind van het krukje en glimlachte als de mensen klapten. Ze liepen een voor een ook weer weg en ik liep naar Maddie. 'Dat viel nou ook weer mee.' zei ik tegen haar en keek naar haar baret waar allemaal geld in lag. 'Heb ik dat opgebracht?' vroeg ik haar.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/04/2018 02:19 AM

Hailey
Ik liep naar hem toe en ging achter hem staan. Ik liet zo mijn handen over zijn schouders glijden naar zijn borstkas. 'Ik vond me toch redelijk subtiel. Ik had ook kunnen zeggen; Roan neem me nu, ik heb zin in je.' zei ik in zijn oor en grijnsde terwijl ik mijn vingernagels lichtjes langs zijn blouse liet krassen. 

Dylan
Ik keek naar de vleugel. 'Ik kan hier toch niet midden op straat beginnen te spelen?' vroeg ik haar en keek haar aan. Aan haar blik te zien kwam ik hier niet onderuit. Ik zuchtte even kort met een scheve grijns en zette de eerste stappen naar de vleugel die er stond. "Bespeel mij" stond erop. Ik zuchtte en ging erachter zitten. Ik begon met het spelen van Wolfgang Amadeus het piano quartet nummer 1 in G mineur. Als ik piano speelde ging ik er helemaal in op. Of het nu triest en gevoelig was zoals nu of over vrolijk.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/03/2018 09:55 PM

Hailey
Ik zuchtte als hij me negeerde en keek naar de twee. Zodra ik hoorde dat het kind niet van Roan was kwam er een kleine glimlach op mijn gezicht. Ze ging naar een klooster. Dat betekende dat ik Roan helemaal voor mezelf had. Als hij dat zei knikte ik en liep ik naar zijn kamer. Dit maakte hem ook weer zwak in zijn positie als koning. Ik was er de afgelopen week veel te weinig mee bezig geweest. Alleen wegens de seks. De geweldige seks.

Dylan
Als ze me de muts opzet grinnikte ik kort. Ik haalde een hand door mijn haar na hem af te hebben gezet. ‘Nou ieder zo zijn smaak denk ik dan.’ Zei ik haar en liep met haar mee de winkel uit. Ik keek om me heen en zag allemaal mensen die hier doelloos rond liepen. Ik hield niet van winkelen. Ik vertelde altijd wat ik wou en liet iemand voor me winkelen.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/03/2018 08:56 PM

Hailey
Ik ging in de deuropening van de troonzaal staan. Ik keek glimlachend en verleidelijk naar Roan. Maria stond met haar rug naar me toe maar ik hoorde maar al te goed welk nieuws ze bracht. Mijn glimlach verdween meteen en ik keek naar de twee. Ik liep naar binnen en kuchtte even. 'Roan, Je word verwacht door Max over een dreiging bij de grens.' zei ik en keek naar Maria die zich omdraaide. 'Oh hallo uwe koninklijke hoogheid.'zei ik, maar ik boog niet. 

Dylan
Ik zuchtte. 'Prima, dan moet je het zelf weten.' zei ik en liep met haar mee. Ik keek naar de twee meisjes. 'Dank u.' zei ik tegen ze en keek door de winkel heen. 'Ik snap niet dat je hier iets leuks tussen kunt vinden.' zei ik en keek naar de kleding. Al zag zij er natuurlijk wel goed uit in alles.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/03/2018 08:18 PM

Hailey
Ik kreunde van genot totdat ik zijn hand op mijn mond voelde. Ik kraste met mijn nagels over zijn borstkas. 'Je lieve vrouwtje is er niet hoor.' hijgde ik met een grijnsje naar hem terwijl ik aan mijn lichaam merkte dat het goed onderweg was naar een orgasme. Ik beet op mijn lip en verhoogde het tempo iets. Ik sloot mijn ogen en hoorde mijn kreunen inderdaad door de ruimte galmen dus probeerde het zoveel mogelijk te beperken, wat erg lastig voor mij was.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/03/2018 07:34 PM

Hailey
Ik keek lipbijtend naar zijn grote stijve lid. Ik streelde lang zijn borstkast en ademde diep in als hij in me gleed. Wanneer hij begon te stoten kreunde ik geile kreetjes. Ik legde mijn rechterhand in zijn nek en trok zijn gezicht naar de mijne om mijn lippen tegen die van hem te drukken. Mijn handen lagen nu op zijn rug en ik zette mijn nagels in zijn rug en zette krassen. Ik raakte met mijn lippen lichtjes die van hem en hijgde van de inspanning. Na nog even zo te genieten draaide ik ons om en ging weer terug op zijn vriend zitten die weer langzaam in me gleed. Nu ik bovenop hem zat had hij genoeg uitzicht op mijn volle borsten. Ik ging met mijn handen over mijn borsten terwijl ik hem steeds helemaal in me liet glijden en vervolgens weer bijna eruit. Ik wou hem helemaal gek maken zoals zijn vriend mij ook helemaal gek maakte.

Dylan
Ik knikte enkel als ze dat zegt en schonk in de living een glas whiskey in. Het was een oude whiskey en hij proefde heel rijp. Ik genoot even en plofte weer neer op de stoffige bank. Morgen zou het hier al heel anders uitzien. De meubels en alles zouden vannacht worden binnen geplaatst.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/03/2018 07:14 PM

Hailey
Ik opende mijn mond, graspend naar adem als ik zijn vingers weer voelde. Ik greep met mijn handen in de bank en liet een kreuntje ontsnappen uit mijn mond. Die Maria had op het gebied van voorspel toch niks te klagen. Normaal zou je denken als je realiseerd dat je iemand anders haar man afpakt dat je ermee stopt. Nou deze duivel niet hoor. Die hele Maria boeide me geen ene moer. Ze zat toch in Frankrijk. 

Dylan
'Ik heb nut in mijn leven. Misschien niet het nut wat me vrolijk maakt, maar er is een nut in mijn leven.'zei ik nog tegen haar. Ik vertelde haar niet dat dat nut was om de moordenaar te vinden van Rose, maar ik wou niet dat ze dacht dat ik een of ander warhoofd was wat niet meer wist wat hij deed. 'Tot verkort was mijn taak nog om alles voor Roan te doen. Maar hij geeft blijkbaar ook al niet om me.' zei ik. in die zin nam het volume naar het einde toe af. 'Laat maar, ik moet jou dit ook helemaal niet vertellen.' zei ik en kwam overeind. Ik dronk mijn glas wijn op en liep naar haar toe. 'Als je wilt mag je de jurken hebben. Ze staan je beeldig, maar probeer ze te dragen als ik er niet ben.' zei ik tegen haar met een zwakke glimlach en liep naar de living.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/03/2018 06:55 PM

Hailey
Ik beet op mijn lip als ik zijn vingers voelde en zijn tanden rond mijn stijve tepel. 'Fuck.' hijgde ik terwijl ik niet meer stil kon zitten. Als hij vraagt of ik maagd ben schudde ik langzaam mijn hoofd en drukte mijn lippen in zijn nek waar ik een zuigzoen zette. Ik liet mijn hoofd in zijn nek liggen en hijgde door zijn vingers die me flink nat maakte.

Dylan
Ik keek naar Maddie en was verbaasd dat ze meerdere instrumenten bespeelde. Zover ik wist had ze al die tijd bij Hailey gezeten en muziekinstrumenten bespelen leek me niet hun prioriteit. Ik negeerde dat ze me had zien glimlachen en al helemaal het compliment over hoe aantrekkelijk ik was als ik speelde. 'Ik speel al heel lang niet meer.' zei ik. Daar was ik mee gestopt na de dood van Rose. Ik zag de zin niet meer erin. Nou ja, erna had ik nog wel een aantal keren gespeeld, maar het was allemaal heel droevig en boos.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  158  |  159  |  160  |  161  |  162  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page