Search for posts by walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  159  |  160  |  161  |  162  |  163  ...  318  |  »  |  Last Search found 3177 matches:

walkingdead

26, female

Level 37

Re: ORPG|| met walkingdead.

from walkingdead on 11/03/2018 12:31 PM

Roan
Als ze dat zegt kijk ik naar de grond “soms voel ik me schuldig dat ik het beter heb dan jullie.” Zei ik tegen haar “er is niemand die me verachten ik was altijd het lievelingetje.. dat het me zelfs laat walgen nu ik er aan denk.. Ik heb Dylan weggestuurd omdat ik zo denk dat hij nieuw licht in zijn leven zal vinden.” Zei ik tegen haar “hier zal hij het niet vinden hij heeft al zolang in mijn schaduw gestaan dat het vast wel pijn moet doen.” Eigenlijk wilde ik ook niet dat hij zou denken dat Hailey een nieuwe kans was. Ik was bezitterig over haar en dat merkte ik nu zelf ook wel.

Maddie
Als ik hoor wat Dylan zegt kijk ik hem aan “o sorry wil je dat ik het uitrek?” Vroeg ik terwijl ik wel respect had voor zijn geliefde. Ik keek naar de piano die er stond en wilde zo graag spelen. Ik verwachte een antwoord en keek hem aan.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 11/03/2018 12:08 PM

Roan
Als ze vraagt waarom ik Dylan heb weggestuurd kijk ik haar intens aan.” Zodat hij niet een fout begaat zoals zijn vader” zei ik mompelend “ik hou van Dylan.. maar hoe hij nu is.. is niet de Dylan die ik ken hij was zegmaar verloofd geweest.. maar zijn vrouw is vermoord sommige spugen Dylan uit en vooral de heksen.” Ik nam diep adem “hij is de enige zoon van een salmizno heks ooit de machtigste.. maar zij heeft haar covin verraden door een half Lincoln te zijn.” Ik kon me de dag nog herinneren toen Rose in Dylan’s armen stierf sindsdien had hij nooit meer iemand anders gehad dan alleen seksslaven.” Hij zou eigenlijk nu de koning zijn van de hell als de liefde van zijn leven niet van hem afgenomen was.. ik zou dan vertrekken met jou voor je zorgen tot dat ik met je kon trouwen.. maar ik heb Dylan voorgetrokken omdat ik hem niet miserabel de troon kon geven.” Ik kneep in mijn handen “jij bent mijn enige zwakte.” Gaf ik toen toe.

Maddie
Ik lag lang uit op bed en keek naar het plafond ik haten het nu al hier. Niemand sprak tegen me en ik had niet bepaald het maximum vrijheids leven hier. Ik kwam overeind en kon me niet voorstellen dat Dylan getrouwd was geweest. Hij was niet eens aardig of charmant.” Etenstijd!” Horde ik een lakei roepen terwijl ik de kamer verliet in 1 of andere nette jurk die niet van mij was. Er waren trouwens een heleboel hier ik vroeg m af of Dylan ook kwam eten?

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 11/03/2018 11:38 AM

Maddie
Als de jongen me ontwijkt kijk ik Dylan boos aan.” Dat slaat nergens op.. en ik was al helemaal niet aan het flirtte.. ik ben jou niet” zei ik geïrriteerd. Ik vond Dylan maar raar en had totaal geen intresse in hem. Ik had nog nooit een vriendje of iets gehad want mijn leven was zo toegewijd geweest aan Hailey.” Als je me hier ookal gaat behandelen alsof ik tot jou toe behoor.. gaat dat heel zuur voor je zijn” zei ik giftig terwijl ik hem met een schouderduw voorbij liep. Ik had schijt er aan dat hij een royal is.

Roan
“Ze heeft je niet zomaar weggegeven.. jij bent geboren door incest net als ik.” Zei ik tegen haar terwijl ik rustig naast har ging zitten “maar we hebben niet dezelfde vader.” Ik beet op mijn onderlip “de tijd dat mama zwanger van je was.. was ze in opstand tegen Dylan’s moeder die jou ook niet moest hebben mijn vader wilde zo snel mogelijk van je af... je was een last tussen het huwelijk van je vader en Dylan’s moeder.. en ook dat van mijn vader en mama.” Zei ik zuchtend “mijn vader was een egoïst hij wilde mama voor zichzelf en niemand zou daar tussen komen.. hij wilde zelfs dat ze abortus zou plegen.” Ik nam diep adem “mama wilde je wel met heel haar hart.. maar mijn vader was nou eenmaal een tiran.” Ik keek haar aan en liet mijn hand langs haar wang glijden “maar nu ik koning ben.. is alles anders Hailey Maria Lincoln.”

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 11/03/2018 09:12 AM

Maddie
Ik nam diep adem en wist al genoeg al was ik nog steeds een beetje nieuwsgierig. Ik zag het nieuwe personeel binnen komen en zag dat het niet alleen maar meiden waren ook gewoon wachters. Aangezien Dylan me toch zou vervelen met zijn tirannie kon ik beter genieten van de koek dat zich hier wachters noemde. Ik zag een jongen van mijn leeftijd en liep op hem f “hulp nodig met je spullen?” Vroeg ik grijnzend.

Roan
Als ze dat zegt laat ik haar zuchtend los “wist je maar hoe het echt zit.” Ik pakte de brief uit mijn zak die voor haar bedoeld was van mijn moeder en gaf het haar.” Ik weet niet of je het ooit gaat lezen maar mama heeft dit speciaal voor je 18e geschreven.” Zei ik tegen haar “ze is je nooit vergeten.”

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 11/02/2018 11:20 PM

Roan
Als ze me aan de kant duet kijk ik haar na maar ik kon har niet zo laten gaan. Ik nam haar pols vast “wat zag je?” Vroeg ik haar terwijl ik haar niet los wou laten. Ik wilde haar meer dan ooit. Ik kon haar niet met rust laten het was bijna een kwelling ik was niet het typen wat vreemd ging. Maar Hailey lag anders zij was mijn zusje ik was ziek in mijn hoofd om ook maar te denken dat ze ooit iets voor me voelde.

Maddie
Als hij weer als een tiran begint te doen zucht ik zacht. Fijn dan zat ik hier voor eeuwig vast. Ik zag het schilderij weg gebracht worden en vroeg me af wat hier gebeurt was. Ik liep Dylan achterna en besloot het hem toch te vragen “wie is dat meisje?”

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 11/02/2018 11:02 PM

Maddie
Als hij dat zegt zwijg ik de koets stopte en ik stapte als eerst uit. Ik keek mijn ogen uit over een oud vervallen kasteel.” Is dit jou kasteel?” Vroeg ik terwijl het een puinhoop was het was in ieder geval niet zo mooi als die van Roan. Ik liep naar binnen en zag al snel Dylan met datzelfde meisje getrouwd het portret hing boven de trap maar het zag er niet bepaald frisjes uit.” Aha je bent al eerder getrouwd geweest nou als dat je geheim is slaat het nergens op.” Zei ik suf al vroeg ik me af waar ze was.

Roan
Als ze dat zegt laat ik mijn ogen rood worden “nu ik iedereen even aan de kant heb.. vind ik wel dat het tijd is om je te bevrijden van die zieke gedachtes.” Ze was dronken en dit was de perfecte timing om haar me weer te laten herinneren. Ik nam haar pols vast en keek recht in haar ogen “je lijkt op mama.” Mijn lippen verzegelde die van haar terwijl haar gedachtes een eind terug gingen in de tijd.

Back in the days
Roan
“Weet dat je broer van je houd met heel zijn hart en dat je even moet wachten tot ik weer samen met je kan zijn.” Zei ik met tranen in mijn ogen terwijl mijn vader me vol afschuw bekeek.” Ik hou van je” ik drukte een kusje op haar voorhoofd net als mama die het ook bij mij deed als ik ging slapen.” Vergeet mij en zie me als je vijand iemand die je heeft verraden en je geluk heeft gestolen.” Dompelde ik haar.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 11/02/2018 10:34 PM

Maddie
Als Hailey dat zegt wil ik haar achterna gaan maar iets stopte me. Ze zagen me allemaal mar als een wapen zelfs Hailey. Ik beet mijn kaken opelkaar en probeerde niet te schreeuwen. Ik liep weg naar buiten en besloot adem te halen. De volgende morgen zat ik naast Dylan in de koets ik sprak niet tegen hem en hij niet tegen mij. Natuurlijk ik had Hailey veraden en hij was veraden door zijn enige dichte familie. Ik nam diep adem en besloot de stilte te breken “het spijt me.” Zei ik tegen hem.

Roan
Ik drukte een kus in Maria haar nek en zei haar gedag ze ging een tijdje naar Frankrijk haar ouders bezoeken.” Ik zie je snel weer babe” zei ik droogjes tegen haar terwijl ze nog even glimlachte “tot over 2 weken.” Ik zwaaide haar uit en liep toen weer terug naar binnen ik merkte dat Hiley het aardig naar haar zin had. Ze maakte ook echt gebruik van de luxe die ze had “zou je geen erfgename willen zijn?” Vroeg ik haar in de launch terwijl ze aardig wat alcohol naar binnen slikte.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 11/02/2018 10:15 PM

Roan
“I don’t care” zei ik simpel tegen Dylan terwijl hij ineens niks meer voorstelde. Vroeger had ik hem nog verdedigd tegen mijn jaloezie maar nu.” Er word een wagen klaar gemaakt vanavond vertrekken jullie.. kom mee Max het is tijd voor 1 van mijn meetings.”

Maddie
Als Roan dat zegt ga ik zuchtend zitten misschien was het beter dat ik ver van Hailey was. Ik had inderdaad gelogen over Roan. Ik zag de verbitterde blik van Dylan en had medelijden met hem op de 1 of andere manier.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 11/02/2018 09:41 PM

Roan
“Maddie is een wapen she can kill all of us.” Zei ik tegen ze “ik wil haar niet hier.. niet perse omdat het iets persoonlijks is.. het is gewoon gevaarlijk om haar hier rond te laten lopen wetende dat ik misschien verrraders kan hebben.” Ik keek naar Maddie “als je Hailey wilt beschermen zorg dan eerst zelf dat je veilig bent.” Zei ik tegen haar.

Maddie
Als hij dat zegt bijt ik op mijn onderlip hij had gelijk mijn bloed was gevaarlijk 1 verkeerde ding en het was over.” Fine.. ik ga naar Moskou.. maar ondertussen komen jullie maar op 1 idee hoe ik jullie niet kan vermoorden.. en oja ik wil dat hij mee gaat.” Ik wees naar Dylan ik mocht hem niet maar ik had het gevoel dat hij me kon beschermen.” Maar als je dat niet wilt” ik wende mijn ogen tot Max die mijn blik ook ving en een beetje flirterig naar me glimlachte. Ieuw.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 11/02/2018 09:25 PM

Roan
Als ze dat zegt zucht ik zacht “soms word ik er moe van.” Zei ik zacht “maar ik heb Dylan die het af en toe overneemt en Maria mijn vrouw.” Ik keek naar haar en kon niet geloven dat ze ouder dan me was. Ik was net 18 en al getrouwd. Ik horde lawaai komen vanuit de troonzaal en moest is kijken. Ik liep terug naar binnen zag hoe Dylan en Max ruziede die 2 konden echt niet door 1 deur en dat ging wel even zo blijven.” Stop het jullie 2.. ik weet wat mijn besluit is Dylan jij vertrekt met Maddie als je haar zo graag wilt en Max jij word mijn vertegenwoordiger.” Zei ik terwijl een grijns op zijn gezicht onstond ik keek Dylan moeilijk aan “keer terug naar je kasteel in Moskou ik stuur je bediendes en maids mee.. van uit daar kan je rapporteren wat gaande is.”

Maddie
Als de koning die besluit maakt kijk ik hem met grote ogen aan “ik kan Hailey niet hier alleen laten!” Zei ik protesterend “ik denk dat Hailey het beter voor je vind als je vertrekt tenslotte heb je haar verraden.” Als die vuile woorden uit zijn mond komen bal ik mijn handen tot vuisten.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  159  |  160  |  161  |  162  |  163  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page