Search for posts by walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  160  |  161  |  162  |  163  |  164  ...  318  |  »  |  Last Search found 3177 matches:

walkingdead

26, female

Level 37

Re: ORPG|| met walkingdead.

from walkingdead on 11/02/2018 09:07 PM

Roan
Ik grinnikten zacht “iedereen weet dat ik hier blow.. voordat ik koning werd was ik niet altijd de braafste.” Zei ik tegen haar terwijl ik naar de koffie keek.” Ik dacht dat ik binnen 1 dag wel dood zou zijn nu ik je heb toegelaten tot mijn space” zei ik tegen haar terwijl ik nu geen haat van haar af kon lezen.

Max
Ik keek verbluft naar Dylan en spuugde hem nu al uit.. hij had geluk dat Roan hem koos om zijn vertegenwoordiger te zijn want anders was ik het wel.” Roan heeft er aan mij toevertrouwd... hij vertrouwd jou gewoon niet met die ranzige partijen die je uithaald met bepaalde slaven.” Zei ik tegen hem terwijl ik naar Maddie keek ze was mooi en paste precies tussen mijn lakens.” Ik neem haar mee en wel nu.”

Maddie
Ik schiet overeind en keek de 2 vechtende jongens aan “hey ik ben een mens.. dat ik jullie om het leven kan brengen is slechts bijzaak.” Zei ik tegen hun “ik ben niemands eigendom.”

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 11/02/2018 08:21 PM

Hailey
Ik grinnikte “dat zal wel” zei ik tegen haar ik nam een nip van de fles en plofte naast haar neer.

Roan
De volgende morgen stond ik buiten een joint op te roken. Maria had me een fijne avond bezorgd maar niet fijn genoeg. Het was inmiddels 10 uur in de morgen en onze neef Martin zal naar zijn nieuwe pronkstuk komen kijken. Ik had Maddie al laten klaar stomen door wat maids en vervoerd naar de vergader schaal ze was een doorn in het oog.. ik wilde Hailey alleen voor mezelf. Van Dylan kwam ik niet zomaar af maar ik zou zorgen dat hij niet in contact kwam met Hailey. Als ik haar in een badjas naar buiten zie komen lopen blaas ik een orkaan van rook uit “smoke je?” Vroeg ik toen maar.

Maddie
Ik was om de 1 of andere reden vroeg uit bed gehaald en zat voor me uit te staren in een of andere vergaderzaal. De deur vloog open terwijl 2 ridders en een jongen iets langer dan mij met een kroon op zijn kop de zaal binnen liep. Hij glimlachte zwak “Maddie?”

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 11/01/2018 10:12 PM

Maddie
“Aha” zei ik tegen haar “dat is het belachelijkste wat ik ooit uit jou mond geb gehoord.. iets zegt me dat je familie gewoon beter wilt leren kennen.” Zei ik tegen haar “nog even en je bent zo een irritante Royal zoals Dylan.” Zei ik tegen haar.

Roan
Ik ontdeed Maria van haar kleren terwijl mijn gedachtes alleen maar op seks waren. Dylan zijn woorden irriteerde me zo mateloos dat ik zelfs weer jaloerse trekjes begon te wekken. Maddie kon beter niet hier zijn want Hailey ging nog voor problemen zorgen.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 11/01/2018 07:26 PM

Maddie
“Ik ben oke en trouwens ik zou je hier niet achter laten met die rotzakken.” Zei ik tegen haar “maar hoe heb je zoveel vrijheid hier?” Vroeg ik verbaasd.

Roan
“ ik ben het er niet mee eens ze is hier niet veilig.” Zei ik dringend tegen hem “ze mag dan wel een wapen zijn maar zolang ze met Max is zal ze nooit verder komen tot haar krachten ik geef je nog 3 dagen en daarna gaat ze naar Mondavir.. punt uit.” Zei ik terwijl ik de kamer verliet richting de troonzaal. Mijn kasteel was druk er woonde wel meerdere royals hier zelfs mijn vrienden woonde hier. Ik zag Maria en had zin in. Seks en nog nooit zo erg ik greep haar bij haar middel “ik wil je.” Zei ik zacht in haar oor.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 11/01/2018 07:04 PM

Roan
Als hij dat zegt bijt ik op mijn onderlip hij moest durven om met haar iets te beginnen.” Zo ziek ben ik ook weer niet” zei ik tegen Dylan.” Ik denk dat ik Maddie laat verkazen naar een ander kasteel.. hier kan ze onder de invloed raken van Hailey.. onze zusje is slim dus Maddie hier laten blijven is niet slim.” Zei ik “over 2 dagen zal Max haar mee nemen naar zijn household neef” onze verre neef die ook een kasteel in mondavie had.

Maddie
Ik horde muziek en herkende het van Hailey ik liep een kamer binnen en zag Hailey met een fles alcohol. Ik glimlachte breed “Jezus wat zie jij er debiel uit” zei ik lachend.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 11/01/2018 07:22 AM

Roan
“Dat konden we allang doen inderdaaad.. maar ze is familie en ik denk niet dat ik een stukje van mijn moeder om het leven kan brengen.” Zei ik terwijl ik Dylan aankeek “maak je geen zorge Hailey is helemaal mijn probleem.” Zei ik terwijl ik mijn hand op zijn schouder plaatste “zorg dat je geen feelings begin te catchen voor madame Martyr.” Zei ik met een knipoog terwijl ik merkte dat hij anders met haar om ging meestal had hij zijn. Slaafjes allang geneukt of gemarteld voor überhaupt brutaal zijn. Maar het was ook vooral omdat ze veel op Rose leek.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 10/31/2018 10:50 PM

Roan
“Hoezo word je Maddie zat?” Vroeg ik droog terwijl ik inderdaad lang geen seks had gehad. Hailey was constant in mijn hoofd.” Niks heb een deal met haar gesloten die ze sowieso niet kan nakomen.” Zei ik met grijns terwijl ik wijn inschonk en hem een glaasje gaf.” Maria is 1 van jou scharrels die ik toevallig gebruik om het kasteel beschermen.”

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 10/31/2018 10:31 PM

Roan
Ik keek Hailey na en zag dat Dylan me wou spreken. Ik zag an hem dat het dringend was en stuurde Maria weg “wat is er?” Vroeg ik.

Hailey
Als hij dat zegt kijk ik hem bedonderd na “waar sloeg dat op?” Dacht ik zuchtend

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 10/31/2018 09:41 PM

Roan
''Ik ben een man van mijn woord.'Zei ik tegen haar terwijl ik een klopje horde op mijn deur ''dat is mijn vrouw je bent vrij om door mijn kasteel heen te walzen.. maar gebruik nooit je echte indentiteit dat gaat je een hoop problemen bezorgen.'' Ik liep naar de deur en opende die terwijl Maria me aankeek ''alles oké?'' Ik knikte en liet haar binnen ''dit is Hailey deverox ze was een beetje dronken maar ze komt van een goeie huizen en verblijft een tijdje hier.'' Zei ik tegen Maria terwijl ze argwaanend knikte ''welkom.''

Maddie
Als hij me bedreigd kijk ik hem fel aan ''als dat in die kamer je zo verbitterd maakt gooi het dan weg.'' Zei ik tegen hem ''dat deed mijn moeder ook met mij.. ze zal waarschijnlijk nu wel een eigen hoerenzaak hebben.'' Zei ik mompelend ik keek toen in zijn ogen die zo kil als wat waren,Ik trok me los.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 10/31/2018 09:02 PM

Maddie
Als hij me na achter duwt en ik op de grond val kijk ik hem aan in zijn rode ogen.'' Your girlfriend is she death?'' Vroeg ik terwijl ik me niet kan voorstellen dat Dylan ooit van iemand heeft gehouden. Ik kwam overeind ''antwoord maar niet.'' Zei ik terwijl ik mijn excuses aanbood over het feit dat ik nu ingang had tot 1 van zijn gevoelige snaren. Ik sloeg mijn haren over mijn schouder en was van plan om weg van hem te lopen ik had geen zin om me te bemoeien met hem.

Roan
''Het volk weet niet eens dat je bestaat laat staan bloedhoer,'' Zei ik geergerd tegen haar ''ik kan je niet beschermen tegen je haat op mij of wat dan ook.. maar ik kan je wel beschermen tegen de mensen die jou liever dood hebben dan uberhaupt levend.. daarom gaf ik je de kans om weg te blijven van hier.'' Zei ik tegen haar ''ik mijn rug zelfs moeten keren tegen mijn..'' ik stopte met mijn zin ''in ieder geval als je me zo graag onder de grond wil krijgen daag ik je uit om achter mijn zwakte te komen.. tenslotte is dit ook jou kasteel is het niet Hailey Lincoln.'' Ik liep dichter naar haar toe en keek in haar ogen '' ik geef je een maand om er achter te komen als je het gevonden hebt stap ik weg van de troon.. en zal ik je laten erkennen door het volk.''

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  160  |  161  |  162  |  163  |  164  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page