Search for posts by walkingdead
First Page | « | 1 ... 161 | 162 | 163 | 164 | 165 ... 318 | » | Last
Search found 3177 matches:
Re: ORPG|| met walkingdead.
from walkingdead on 10/31/2018 08:27 PMRoan
''Ik zie dat je wakker bent.'' Zei ik terwijl ik overeind kwam en mijn bloes aandeed maar mijn knoopjes niet dicht deed.'' Probeer maar niks je hebt zelf zonet belachelijk gemaakt en ik had geen andere keuze om je krachten dan maar te sealen.'' Zei ik tegen haar terwijl ik een sigaret opstak ''nu ziet het volk je als 1 of andere bloodtank die gestoord is.'' Ik nam diep adem ''ik weet dat je me haat maar het ligt complexer dan je denkt.''
Maddie
Ik liep kamers in opzoek naar Hailey en liep zelfs de kamer in die offlimits was. Ik liep zonder genade naar binnen en zag toen iets wat Dylan zo nodig aan het verstoppen was. Het was een altaar kamer ik liep op het altaartje af en zag toen een mooie vrouw nog jong geschat in de 30. Ze had een fijne glimlach.
from walkingdead on 10/31/2018 07:29 PMRoan
Ik trok mijn bloes uit terwijl ik de littekens op mijn rug moest inzalven ze waren van een tijd geleden maar ik wilde van ze af. Ik wachtte rustig af tot Hailey bijkwam en had het banquet gelaten voor vandaag. Ik naar mijn mark in haar nek en had zo net al haar krachten opgesloten.
Maddie
Ik beet mijn kaken opelkaar ''Noah ga.'' Zei ik terwijl hij me verbaast aankeek ''maar.'' Ik schudden me hoofd en zonder te aarzelen ging Noah er vandoor.'' Noem mij niet zwak achterlijke gladiool tenslotte kan ik een einde aan je maken'' zei ik met diepe rode ogen ''je mag uberhaupt blij zijn dat je familie van iemand bent die belangrijk voor me is.'' Zei ik terwijl ik hem geen tijd meer gunde en weg van hem liep opzoek naar Hailey.
from walkingdead on 10/31/2018 06:23 PMRoan
Ik glimlachte scheef en wilde terug reageren op Dylan maar als ik Hailey een aankondiging hoor doen. Stop ik de guards met een gebaar Maria keek op vanuit de menigte en keek me vragend aan.'' Weer zo een wicht van de straat die de familie ten schande probeert te zetten'' horde ik mensen fluisteren dit was niet de 1ste keer dat iemand beweerde dat hij of zij een verloren lincoln is. Ik bracht mijn lippen naar haar oor ''niemand geloofd je'' zei ik duivels mijn ogen werden rood terwijl ik mijn tanden in haar nek zetten net alsof ze 1 van die bloodtanks hier was. Haar bloed proefte naar wijn terwijl ik mijn cealde met mijn lincoln teken als ze het eindelijk begeeft en in mijn armen viel komt een guard te hulp ik schudde mijn hoofd ''ik breng haar zelf naar de bloedzolder.'' Met haar in mijn armen liep ik naar 1 van mijn slaapkamers en zette haar rustig op bed neer. De menigte had ze niet eens gefocust op haar tenslotte was het een banquet geen inhuldiging. Ik ging naast haar zitten en bleef maar naar haar staren ze leek wel echt op mijn moeder.
Maddie
Als ik Hailey hoor grijns ik breed maar als niemand haar sirieus neemt en de koning zijn tanden in haar nek doet. Worden mijn ogen rood van woede ik liep op het gedoe af maar werd al snel tegengehouden door Noah. '' Kom mee'' zei hij haastig hij trok me mee door de menigte de zaal uit terwijl ik me lostrok '''en hailey dan we moeten terug!'' Zei Ik Noah keek me met grote ogen aan ''Dit is haar probleem niet het jouwe ze zijn jouw familie niet.. kom we moeten ons zelf redden.''
from walkingdead on 10/31/2018 05:51 PMRoan
Ik stond met een glaasje wijn te kijken naar mijn moeders portret terwijl ik Dylan al zag aan komen lopen.'' Ik kan nog steeds niet er aan wennen dat onze ouders dit al die jaren aankoneden.. dat gezeik van al die oudjes hier.'' Zei ik met een glimlachje terwijl ik een nipje nam van mijn wijn en Dylan zijn cadeautje wat gespannen om zich heen zag kijken.'' Wat doet zij hier?'' Vroeg ik hem terwijl ik geen idee had wat het enige wapen dat ons kon doden hier rond dwarrelde.
from walkingdead on 10/31/2018 04:56 PMMaddie
“Belachelijk” zei ik bespottend aangezien ik niet door andere inderdaad zo gezien wou worden trok ik dir jurk aan in mijn kamer. Waarna ik de andere meisjes volgde richting het banquet. Een hele zaal vol met gasten voegde zichbijelkaar. Dit was juist mijn kans om te ontsnappen! Ik keek om me heen en ontvoegde me van de meisjes.
from walkingdead on 10/28/2018 01:48 AMMaddie
Als ik de klap voel en hij me achter laat op de koude vloer, voel ik mijn verleden opkomen. Voor dit alles was ik een 12 jarig meisje met een harde werkende moeder in een bordeel. Opgesloten in de kast zodat ik niet hoefde te kijken hoe mijn moeder elke avond met 100e mannen naar bed ging. Soms werd ze geslagen wanneer ze naar haar geld vroeg aan de bordeelmeester en dan reageerde ze al haar woede op mij uit.” Ik wou dat ik je nooit had gekregen” schreeuwde ze dan uit. Ik kwam overeind en pakte het pakje op en trok het aan ik keek in de spiegel en besloot sterk te blijven ik kon mijn inkijk niet verbergen en probeerde zo min mogelijk te bukken in Dylan zijn bijzijn. Het feit dat ik hier met nog een ander meisje stond die voeten te likken van die afschuwelijke klootzak maakte me razend. Het meisje zat onder de zuigzoenen en beten in haar nek “ik walg van je” zei ik terwijl ik Dylan aankeek “hoe kan zo een misselijkmakend iemand zoals jij een royal zijn?” Ooka zou hij me weer slaan ik ging mijn mening niet voor me houden.
Roan
Ik voelde een aanstaanjagende sondering door me heen gaan. Maar besloot er niet op in te gaan “Dylan heeft het allemaal voor mekaar met die Maddie die komt er niet meer levend van af..” zei Maria terwijl ze maar bleef blerren over Dylan. Ik wist dat Dylan haar gehad had mij boeide het niet zoveel al merkte ik dat ze jaloers was op de 1 of andere manier.” Dylan heeft zoveel maîtresses gehad.. Maddie is zeker niet ze laatste” merkte ik op terwijl ik kort keek naar het portret van mij en mijn ouders.” Ik denk dat ik binnenkort haar geheugen moet releasen” zei ik zuchtend terwijl ik overeind kwam Maria keek me vragend aan. Ik kon Hailey zo niet langer meer beschermen als ze me zal herinneren zal ze verliefd op me worden. Net als ik hoe ik mijn hele leven al verliefd ben op haar en haar schoonheid. Het volk zou razend worden maar ik wist een manier waardoor ik toch mijn bastaard zusje kon pleasen.
from walkingdead on 10/22/2018 12:13 PMMaddie
“Denk je nou echt dat ik dat slettenpakje aan ga doen?” Vroeg ik aan de dienstmeid die hetzelfde aan had.” Het zijn prins Dylan zijn orders” ik vouwde mijn armen overelkaar “zeg maar tegen prins Troep dat ik niet zo in zijn bijzijn erbij ga lopen.. hoepel nou maar op.” Zei ik terwijl ze zonder iets te zeggen haar prins ging informeren.. natuurlijk. Ik nam diep adem en keek uit het raam zal Hailey me komen redden?
Roan
“Gaat het babe?” Vroeg ik vanuit de badkamer “ja ga nu met Dylan naar het banket.” Ik poetste mijn tanden snel en was net voordat ze vertrokken aanwezig.” Hoe gaat het met die insecte meid?” Vroeg ik Dylan terwijl ik Maria haar hand vastnam. En een maid aan kwam lopen aan haar look kon je zien dat het Dylan’s schoothondje was. Mijn maids zagen er beschaafder uit “prins Dylan het meisje weigerd om u uniform te dragen.” Zei de zacht.
Roan
Ik trok Hailey tegen me aan en haalde mijn Lincoln ketting tevoorschijn.” Ik zal je afmaken vader als er iets met haar gebeurt” zei ik beschermend terwijl ik Halley nog meer tegen me aan nam.” Het enige waar je aan denkt is macht je houd niet van mij.. of ma” zei ik tegen hem “want anders zou je me niet weg houden bij mijn zus.” Zei ik voor het eerst.. ik zei nooit tegen Hailey dat ze mijn zus was. Ik had er laten denke dat ik een vreemde was die voor haar kwam zorgen.” Je weet dat je dat niet wint Roan.. als jij geen afstand neemt van dat insect.. zal ze vroeg of laat ontdekt worden door het volk dood gemaakt worden als een slappe incest bloedhoer.” Zei mijn vader duivels “of je neemt nu afscheid of je zet je bloedlijn op het spel kies maar.” Ik beet mijn kaken opelkaar en keek Hailey aan en nam haar handen vast “luister heel goed naar me oke?”
from walkingdead on 10/22/2018 12:23 AMMaddie
''Ik zal nooit eindigen als die zielige seksslaafjes van je.. ik zal ontsnappen maakt niet uit hoe.. maar ik blijf niet langer in een ruimte met jou.'' Zei ik terwijl ik de kamer verliet richting de kamer die hij me had toegewezen. Het was beter dat ik me opsloot en hem nooit onder ogen zou komen.
Roan
''Kijk is Hailey ik heb een cadeautje voor je.'' Zei ik glimlachend terwijl ik haar een nieuw boek gaf over sneeuwitje en de 7 dwergen. Vol bewondering nam ze het cadeau vast ''bedankt Rowie.'' Ik was een kop groter dan Hailey waardoor ik ouder leek.. het gaf me een goed gevoel net alsof ik een broer was. Hailey liet me glimlachend. Als ik ineens glas hoor vallen kijk ik op ''Murna alles oke?'' Riep ik van uit de woonkamer. Maar als er ineens een gil ontsnapt uit Hailey's mond en mijn vader met zijn duivelse ogen in de mijne kijkt bijt ik mijn kaken opelkaar.'' RAAK HAAR NIET AAN'' riep ik kwaad terwijl mijn ogen gloed rood werden ''wat had ik je gezegd over dit misbaksel?'' Zijn armen zaten te strak om haar nek terwijl ik alleen maar woede voelde ''ik laat haar toch niet toe in het kasteel dus wat is het probleem!
from walkingdead on 10/22/2018 12:00 AMRoan
Ik grijnsde breed ''ik zal op je wachten zusje.'' Zei ik grijnzend ik bracht mijn lippen naar haar oor ''reken er maar niet op dat het volk je met open armen zal ontvangen.. jij zal nooit wat word worden je bent nu al niks laat staan een kroonprinses.'' Zei ik zonder genade alsof ze een insect was die ik net had plat gestampt ''zorg goed voor je slappe legertje.. heb al 1 van je kleine slonse in mijn bezit wens je veel succes.'' Ik draaide me om alsof ze niks was en verliet de mansion.. ik was niet altijd zo geweest er was een tijd dat ik voor Hailey had gezorgd.. maar haar geheugen had gewist.
Roan 12 jaar Winter 2014
''Hey meisje wat is jou naam?'' zei ik terwijl ik mijn sjaal wat beter om mijn nek deed. En ze onderkoeld in de sneeuw lag ik nam diep adem en trok mijn jas uit die ik toen om haar heen zetten. Ze zei nogsteeds niks. Ik hielp overeind en nam haar hand vast ''je kan niet zo in de kou blijven straks vries je nog dood'' haar gescheurde schoenen en weeshuis kleren spraken boekdelen... ze was 1 van die wezen die niet geaccepteerd werden en vervolgens wegrende van hun te huis.Nog steeds kwam er geen woord uit haar we liepen richting een mansion ik belde aan en compelde de bewoners om voor haar te zorgen.''Bedankt'' zei ik tegen het echtpaar terwijl ik van plan was om weg te lopen maar het meisje mijn jas vastpakte ''Hailey'' zei ze zacht. Ik glimlachte zwak ''mooie naam Hailey.'' Vanaf die dag kwam ik elke dag langs om te kijken of het goed met haar ging ''Rowie!'' Zei ze toen nog glimlachend ik bracht haar cadeau's las haar een verhaaltje voor als ze ging slapen. Maar op 1 dag veranderde dat alles door dat ik zo onverzichtig was geweest.
Maddie
''Maddie Martyr.. de laatste van haar bloedlijn'' zei ik arrogant terwijl ik nog een stap na achter zetten en niks van hem wilde weten.

Reply