Search for posts by LostSouls
First Page | « | 1 ... 161 | 162 | 163 | 164 | 165 ... 318 | » | Last
Search found 3178 matches:
Re: ORPG|| met walkingdead.
from LostSouls on 10/31/2018 09:24 PMHailey
Ik lachtte spottend. 'En hou weet ik of je je eraan houd als het me lukt?' vroeg ik hem en keek hem aan. 'Je hebt mijn krachten, je kunt me net zo goed opsluiten in een of andere stoffige kamer opgedroogd van bloedtekort aangezien ik dat nu harder nodig ga hebben nu ik mijn duivelse kant niet kan gebruiken.' zei ik en zuchtte. Die kut vampier kant ook. Niet dat ik dat altijd dacht. Ik genoot er van om mensen te vermoorden door ze leeg te drinken. Maar in dit geval is het niet handig.
Dylan
'Het gaat je niks aan.' siste ik en nam haar weer aan haar arm vast en keek haar diep in haar ogen aan. 'Jij verteld niemand wat jij gezien hebt, begrepen? Het interesseert me dan niet meer wat Roan zegt... Ik maak je af.' zei ik indringend en wachtend op bevestiging van haar dat ze haar mond zal houden. Ik kon het echt niet gebruiken dat al mijn slaven dit te weten kwamen.
from LostSouls on 10/31/2018 08:36 PMHailey
'Spaar me je verhaal.' zei ik en voelde me beetje bij beetje terug normaal worden. Nouja, zonder mijn krachten dan. Ik kon weer normaal staan. Ik voelde aan mijn hals als ik iets voel kriebelen en had al gauw in de gaten dat het bloed langs mijn nek gleed. 'Zuig je nu ook al je eigen soort? Het volk komt er ooit zelf wel achter dat ik geen bloedhoer ben.'zei ik en liep de kamer uit de gang op.
Dylan
Als ik hem onder in de kelder aan een ketting had gehangen voelde ik aan mijn water dat er iets niet in orde was. Ik rende meteen naar boven naar de secret kamer en zag in de deur opening Maddie staan. Ik trok haar ruw aan haar arm naar buiten. 'Heb ik jou niet verteld dat je hier niet mocht komen?!' beet ik haar toe en duwde haar weg van de kamer de gang in. Ik sloot de deur nog eens dubbel af en keek naar Maddie met bloedrode ogen.
from LostSouls on 10/31/2018 08:06 PMDylan
Ik grijnsde en keek naar Maddie. Ze was heel pittig. Daar hield ik wel van. Ze wist zelf denk ik ook wel dat ze ons nog niet kon afmaken. Ze wist waarschijnlijk niet eens hoe. Ik haalde een hand door mijn haar en keek haar na. Vervolgens liep ik Noah achterna en besloot hem ook gevangen te nemen. Ik zette mijn tanden in zijn nek tot hij bewusteloos zou raken. Zodra dat zo was besloot ik te doen waar ik Maddie en Hailey het meest me onder de huid zou kruipen. Ik gaf hem mijn bloed en brak zijn nek. 'Welcome to the vampire world.'zei ik en legde hem over mijn schouder en nam hem terug binnen. Hij was een van de weinige mannen die ik geturnd had.
Hailey
Na een poosje voelde ik mijn bewustzijn terug komen en opende langzaam mijn ogen. Meteen realiseerde ik dat mijn plan mislukt was. Het volk zag blijkbaar geen gelijkenis. Ik beet mijn kaken samen en ging iets overeind zitten. Ik zag Roan met een ontbloot bovenlichaam en zuchtte. Ik kwam overeind en merkte dat ik me anders voelde. Ik miste mijn krachten, mijn bloeddorst had echter wel toegenomen. 'Wat heb je met me gedaan?' vroeg ik terwijl ik probeerde sterk op de grond te staan.
from LostSouls on 10/31/2018 07:11 PMHailey
Als ik de fluisteringen hoorde beet ik mijn kaken samen. 'Wacht maar... Zodra ik de macht grijp hebben jullie niet zo een luizenleven. Dan zorg ik dat jullie pas de echte hell ervaren.' siste ik door de microfoon, maar niemand leek onder de indruk. Als ik Roan naast me zie en zijn tanden in mijn nek voelde probeerde ik me los te worstelen, maar al snel voelde ik me zwakker worden en voor ik het wist werd het zwart voor mijn ogen.
Dylan
Als ik zie dat Roan er voor zorgt keek ik om me heen om Maddie te zoeken. Al snel zie ik dat Hailey niet alleen was gekomen. Binnen 1 seconden stond ik voor ze. 'Waar denken jullie naartoe te gaan?' vroeg ik met een grijns? Ik zag in Maddie haar ogen dat ze naar Hailey wilde. 'De zwakte voor Hailey maakt je precies dat. Zwak. Kies maar. Wil je ontsnappen? Of wil je naar je lieve vriendinnetje?' vroeg ik en deed een stap opzij, wetende dat ze door mijn mark niet verder zou komen dan de grend. 'Jouw keuze.' zei ik en haalde een hand door mijn haar.
from LostSouls on 10/31/2018 06:01 PMDylan
Ik ging naast Roan staan en keek naar de portretten. 'Ik ben al lang blij dat jij koning bent. Ik hoef er niets van te weten.' zei ik. Al was dat niet 100% waar. Ik was altijd al een beetje jaloers geweest op Dylan. Zijn ouders hielden van hem. Mijn moeder liet me in de steek en mijn vader haatte mij erom. Ik nam alleen maar afstand en gedroeg me rebels om mijn vader te stangen. Als Roan begint over Maddie draaide ik me glimlachend om. 'Waarschijnlijk probeert ze te ontsnappen.'zei ik schouder ophalend. 'Dat is de hele test. Ze kan niet ontsnappen. Heb ik haar duidelijk gemaakt. Ze draagt mijn teken en kan daardoor het kasteel niet verlaten tenzij ik het teken verwijder.' zei ik en draaide me terug naar de portretten. 'Ik ben niet dom genoeg om het wapen dat ons kan vernietigen terug de wereld in te laten gaan. Daarnaast denk ik ook niet dat ze haar krachten optimaal bezit.'zei ik.
Hailey
Ik grijnsde als ik Roan en Dylan zie. Bij de portretten. Ik liep op ze af en liep zo langs ze de verhoging op. Ik nam de microfoon en begon mijn voorstelling. 'Hallo allemaal, welkom in Lincoln Manor. Ik ben Hailey Lincoln en ik zal uw host zijn voor vanavond. Mijn kleine broertje hier was even vergeten dat familie het belangrijkste is binnen de Lincolns... Maar dat geeft niet. Ik stel mezelf wel voor.' zei ik en keek neer naar de twee. Dylan riep meteen voor de Guards die zich ook al voor mij verzamelden. Zo makkelijk liet ik me echter niet afschepen.
from LostSouls on 10/31/2018 05:45 PMHailey
'Klaar?' vroeg ik Noah. Hij knikte. 'Klaar.' Ik stapte uit de limo en liep naar binnen. In eerste instantie herkende niemand mij. Natuurlijk niet. Niemand weet wie ik ben behalve Dylan en Roan. Ik mengde me tussen de mensen en zocht naar Roan. Ik zag hem niet, wat me verbaasde. Waren we te vroeg? Ik haalde een hand door mijn haar en keek rond of ik misschien Maddie zou zien. Ik kende Dylan zijn reputatie. Hij zou zo een pareltje zeker niet achter houden als hij kon laten zien dat zij van hem was. Ik haalde diep adem. Ook haar kon ik nog niet vinden. 'Oké, jij gaat opzoek naar Maddie.. Zodra ik Dylan en Roan zie zal ik de aandacht trekken en vertellen wie ik ben.' zei ik tegen Noah. Hij knikte en vertrok. Gelukkig hadden ze het podium opgebouwd onder de portretten van mijn moeder en.. I guess mijn oom? Ik snapte niks van de indeling van de familie. Ik wist alleen dat ik genoeg op mijn moeder leek om geloofwaardig over te komen als ik daar zou staan.
from LostSouls on 10/31/2018 04:30 PMDylan
Ik grijnsde bij haar opmerking. 'Dat ik Royal blood heb, maakt mij nog geen brave jongen.' zei ik tegen haar en bekeek haar even. Nu ze het uiteindelijk toch had aangedaan en naar me had geluisterd glimlachte ik. 'Doe het uit. Er hang een jurk aan de andere kant van de kast. Trek die maar aan.' zei ik. De jurk was beschaafder. Netter. Niet zo bloot. Ik zou haar belonen als ze luisterde. Zo kreeg ik uiteindelijk wel wat ik van haar wou. 'Als je die jurk aanhebt kom je naar beneden. Er zijn een paar hooggestelde mensen die ik wil dat jou ontmoeten.' zei ik en glimlachte terwijl ik de kamer uit liep naar beneden. Het Banquet zou vast zo beginnen.
Hailey
In de limo nam ik een glas champagne. 'Hoe wil je dit eigenlijk gaan doen? De eerste seconden dat ze je hebben gespot laten ze je verwijderen van het gebouw of erger nog.. ze houden je daar.' zei Noah. Ik grijnsde. 'Niet zo bezorgd. Ze houden mij niet daar. Daar hebben ze niks aan. Daarom hebben ze Maddie. Zij is de enige die de twee kan omleggen en als ze haar onder de duim houden, ontwikkeld zij haar krachten niet en zijn zij veilig voor de rest van het bestaan. Ik kan alleen hen macht stelen. Zij zien niet in dat het volk ook van een zielig bastaard meisje kan leren houden.' zei ik en dronk mijn glas leeg. We kwamen op het terrein maar bleven nog even in de limo zitten. Er waren al genoeg mensen die aantraden voor het banquet.
from LostSouls on 10/27/2018 11:14 AMDylan
'Nou zo..' zei ik als de maid me informeerde. 'Ik los het wel op. Ga, voor ik zorg dat je een week niet meer kan lopen.' siste ik naar haar. 'Ik moet hier ook alles zelf doen.'mopperde ik. 'De grote zaal is opgemaakt voor het banket, ik zie jullie zo.'zei ik met een geërgerde zucht en liep naar boven naar haar kamer. Zonder te kloppen gooide ik haar deur open en liep binnen. Een harde klap zorgde voor een rode wang en een meeting met de grond. 'Ik heb je gewaarschuwd Maddie. Je zult niet meer ongehoorzaam zijn.' zei ik terwijl ik haar tegen de grond aan hield met haar gezicht. Na een tijdje liet ik haar los. Ik liep naar de kledingkast in haar kamer waar nog zo een setje in hing. 'Binnen een uur, verschijn je beneden in dit pakje. Als je er dan nog niet bent. Ga er dan maar van uit dat je je leven niet zeker bent.' siste ik en liep de kamer weer uit.
Hailey heden
Nog een blik werp ik in de spiegel. Ik had een mooie lange zwart met gouden jurk aan dat nauwaansluitte op mijn lichaam met hele dunne bandjes. Mijn haar hing flatteus over mijn schouders en mijn make up had nog nooit zo mooi gezeten. Het was tijd om te laten zien aan de wereld dat Roan en die Dylan niet de enige Lincolns zijn. Met een gemene glimlach keek ik naar Noah die er net zo goed uit zag in een pak. 'Laten we Maddie terug halen.' zei ik tegen hem en drukte een kus op zijn mondhoek waarna we de mansion verlaten om naar het Lincoln kasteel te vertrekken.
from LostSouls on 10/22/2018 12:30 AMDylan
Ik grijnsde en liet haar maar gewoon naar haar kamer gaan. Als ze niet wou luisteren kwam ze er vanzelf wel achter. Van deze ging ik genieten. Ik hield wel van koppig. Ik haalde een hand door mijn haar en kwam overeind. Ik stuurde Roan een appje om te kijken of alles oké was en hoopte maar dat het niet uit de hand zou gaan lopen daar bij ons lieve zusje.
Jonge Hailey
Ik genoot van mijn cadeau als ik net als Roan opeens glas hoorde vallen. Ik duwde mezelf overeind en liep naar beneden waar ik gilde. 'Ga weg uit ons huis!' riep ik boos en liep naar de boze man toe om hem te slaan. Met veel meer kracht dan dat ik dacht dat ik in me had sloeg ik de man. Uit domme verbazing liet hij Murna los en richtte zich op mij. 'Weet je wel wie je nu aanraakt, klein serpent?' vroeg hij en ik slikte. 'Een indringer in het verkeerde huis. Opgerot!' riep ik naar hem en bleef staan waar ik stond ook al kwam hij steeds dichterbij.
from LostSouls on 10/22/2018 12:08 AMDylan
'Dat maakte je al duidelijk inderdaad.' zei ik en dronk mijn glas leeg. 'Luister Maddie, je mag koppig zijn wat je wilt, maar als je niet naar mij luistert kan ik je garanderen dat je eindigd zoals de lieve dames die je net zag. De sirelink houd je binnen het kasteel. Elke voet die je erbuiten zet doet zoveel pijn dat je wenst dat je dood was, dus als ik jou was zou ik niks proberen. De trap op eerste deur rechts is je kamer, maar je bent natuurlijk altijd welkom in mijn kamer. Die is aan het eind van de gang links. De deur helemaal rechtdoor is off limits.' zei ik en keek naar haar. 'Bedenk hoe je je gedraagt. Dat kan het verschil maken in hoe plezierig je verblijf hier zal zijn.'
Avalynn
Ik balde mijn vuisten en keek hoe hij verdween. Ik liep naar binnen en schopte de eerste tafel die ik tegen kwam door de kamer. 'Dat ongedierte denkt dat hij gewonnen heeft. Dat dacht ik dus niet.' zei ik en keek naar Noah. 'Hoorde ik hem nou zeggen dat hij een van ons heeft.' vroeg hij voorzichtig. 'De enige die ontbreekt is Maddie. Dus ja. Ik denk het wel.' zei ik en zuchtte. Ik moest haar terug krijgen, en ik wist precies hoe.