Search for posts by walkingdead
First Page | « | 1 ... 162 | 163 | 164 | 165 | 166 ... 318 | » | Last
Search found 3177 matches:
Re: ORPG|| met walkingdead.
from walkingdead on 10/21/2018 11:33 PMMaddie
ik Keek in shock naar de meisjes en beet mijn kaken opelkaar.'' Ik weet genoeg om te weten dat Roan een fake koning is'' zei ik tegen hem terwijl ik naar hem keek ''wie ben jij eigenlijk?'' Vroeg ik terwijl ik hem nog nooit had gezien op tv of ook maar ergens hij leek me geen royal.. want hij gedroeg zich als een arrogante ridder die toevallig bevriend was met de koning en toegang had tot bepaalde dingen die insecten namelijk niet hadden.
Roan
'' Dat is nogal hard om te zeggen nu je broer voor het eerst in levende lijfen spreek.'' Ik bekeek haar van top tot teen ze was prachtig. Haar schoonheid was precies gemaakt voor een kroonprinses.'' Ik had wel meer van je verwacht dan een zielige insect die mij zomaar eventjes neerschiet.. je weet toch dat ik over de beste healing power bezit,, Maar ik ben hier niet gekomen om te discusseren.. mijn moeder heeft je niks voor niks weggedaan bastaard kind dit nu nog steeds voor problemen zorgd.'' Ik legde mijn hand op haar wang terwijl mijn ogen rood kleurde ''je hebt mijn duivel wakker gemaakt.. als ik jou nog 1 keer zie in dit leven maak ik je af..dat is iets wat ma altijd al had willen doen voordat je geboren bent bastaard.'' Macht was alles voor me en ik zou het beschermen ook.. maar het risico nemen dat Hailey ontdekt zou worden was nog veel riskanter.
from walkingdead on 10/21/2018 11:10 PMRoan
Als mijn kleine zusje eindelijk tevoorschijn komt kijk ik haar glimlachend aan.''Kan ik je onder 4 ogen spreken ik wil graag wat dingen bespreken en daarna ben ik weer weg.'' Zei ik met duivelse ogen ik wilde haar niet in mijn buurt dat zou me zwak maken voor het volk. Ik wilde niet dat het koningkrijk er achter kwam dat mijn zusje een peasant was.. dan zouden ze haar iets kunnen doen.
Maddie
Als ik een sire link op mijn pols krijg kijk ik hem vurig aan.'' Vergeet het maar..ik dien alleen Hailey.'' Zei ik tegenstrijdig ik vouwde mijn armen overelkaar ''een insect dient geen fake royals.'' Zei ik terwijl ik gewoon bleef staan en hem verveelt liep aan te kijken ik keek om me heen en zag 2 andere meisjes nogal schaars gekleed achter een bar staan. Ik bloosde wie was hij eigenlijk.. moest ik nu ook zo erbij lopen?
from walkingdead on 10/21/2018 10:41 PMMaddie
Als die jongen me ineens belachelijk maakt bijt ik mijn kaken opelkaar.'' Hailey is niet zoals jullie.. zij heeft temminste een hart'' zei ik brutaal ''geen wonder waarom ze jullie ook uitspuug.'' Zei ik geniepig terwijl ik naar mijn bloed keek die op de grond vloeide ''als ik dood ga.. gaat jullie hele entire bloodline er aan.'' Lang geleden trouwde een lincoln met een Martyr om langer te kunnen leven op aarde maakte ze een alliance. De lincolns hadden de Martyrs verraden en hebben ze uiteindelijk om het leven gebracht en half kindjes gebaard die uiteindelijk volbloed duivels zouden worden. Ik ben de enige die nog volbloed Martyr is.
Roan
Ik kon een glimlachje niet laten ze had wel gelijk.. we kennen Hailey niet.'' Dylan ze valt nu onder 1 van jou slaafjes'' zei ik tegen hem omdat ze zo brutaal was.. kon ik er niet achter laten met mijn andere ridders of de kerkers. Dylan had heel veel mistresses en zo een kleine sloof kon er wel begevoegd worden. Ik legde mijn hand op het meisje haar voorhoofd en kon haar gedachtes zien ''deverox mansion.. ik ga er heen en alleen.. hoef geen ridders om me te beschermen.'' Zei ik tegen Dylan terwijl ik het kasteel verliet. Mijn zusje was nog lang niet jarig.
Roan
'' Uhm kan ik u helpen?'' Vroeg een meisje elegant gekleed in een schooluniform ik stak een sigaret op.. en leek helemaal niet op een koning nu.'' Waar is Hailey Deverox?'' Vroeg ik met een grijnsje.
from walkingdead on 10/20/2018 10:12 AMRoan
“Maak je maar geen zorgen om mij.. ik ben ook een Lincoln.” Zei ik met een lachje. Terwijl ik met behulp overeind kwam en maar is moest checken hoe het mijn wife ging.” Ik reken op je” zei ik nog tegen Dylan.
6 uur later
Maddie
“Laat me los!” Riep ik tegenstrijdig terwijl 2 royalridders me op de grond duwde voor de voormalige koning. De koning die dood horde te zijn. Ik keek naar de jongen waar ik zonet mee had gevochten en me helemaal had overtroffen. Hij was nog sterker dan Hailey en zeker van zichzelf. Het irriteerde me verschrikkelijk.
Roan
“Dus jij bent de gene die me heeft neergeschoten?” Zei ik met een lachje terwijl mijn kroon zwaar op mijn hoofd voelde. Ik zette mijn mantel goed op mijn schouders en kwam overeind.” Ik heb zo het idee dat je niet echt weet wat je hebt gedaan” zei ik terwijl ze me vurig aankeek ze leek op een insect die ik net zo goed dood kon trappen. De royal familie was niet gediend van insecten “ je krijgt geen woord uit me geloof mij maar.” Ik glimlachte zwak en liep op haar af “Weet je wel tegen wie je praat?” Zei ik met duistere ogen ik bracht mijn lippen naar haar oor “where is my sister?” Ik doorboorde mijn hand door haar lichaam richting haar hart maar voelde al snel een shock door me heen gaan. Ik trok mijn hand terug en zag dat ik helemaal verbrand was “she is a weapon.” Zei ik tegen Dylan “ze bezit Martyr bloed.” Het enige bloed in de hele wereld die ons dood kon maken “die moet Hailey’s spionnetje wel zijn.” Zei ik niet heel lang geleden had ik Hailey ontmoet levenloos op straat bijna dood terwijl ik in een dure koets reed. Uit schaamte had ik een rijk gezin compelled om voor haar te zorgen.. op dat moment vond ik haar een insect een bedreiging voor mijn troon.. en nu snap ik waarom ze me dood zou willen hebben. Ik had alles van haar afgepakt.
from walkingdead on 10/15/2018 08:45 AMRoan
“ Ik vertrouw jou het meest.. aangezien je oog in oog met haar stond.” Zei ik tegen hem terwijl ik niet zo goed kom bedenken waarom ze me zou willen neerschieten. Aangezien mijn naam niet zomaa een naam was.” De enige reden waarom iemand mij zou willen doden is omdat ik niet de rechtvaardige troonopvolger ben.” Zei ik zuchtend terwijl ik Maria moest gaan bezoeken al was ik nog niet goed uitgerust “vind haar en we weten gelijk de reden waarom ze een volslagen door gedraaide moord op mij wilde plegen.”
Maddie
Ik trok me terug “hailey je doet raar.” Zei ik tegen haar terwijl haar ogen puur rood waren.” Natuurlijk is alles goed verlopen” zei ik pijzend “als je me even wilt excuseren ik ga wat slachtoffertjes maken in de kroeg.” Ik maakte een buiging en ging er zo snel mogelijk van door. Als Hailey die ogen had was ik liever niet bij haar in de buurt ze waren nog erger dan die van die jongen.
from walkingdead on 10/15/2018 12:00 AMMaddie
Pijnzend keek ik voor me uit terwijl ik geen hap naar binnen kon slikken. Ik zat er nogsteeds mee dat ik een royal had neergeknald. En nu die jongen me had gezien zou er natuurlijk een bounty op mijn voorhoofd staan. Die ogen gaven me nog steeds rillingen ookal waren 2 dagen voorbij gestreken zins de assasination of the king. Die kogel was hem fataal toch of niet? Ik schoot geïrriteerd overeind waardoor iedereen me maar bleef aankijken “wat heb jij toch?” Vroeg Noah terwijl Hailey me ookal aankeek “niks” zei ik toen maar grijnzend “ik ga even wandelen.” Zei ik knikkend.
Roan
Ik keek vanuit mijn ziekenbed naar buiten terwijl de zon bijna onder ging. Ik nam diep adem en voelde Dylan aanstaanjagend lang bij mijn bed staan.. hij was altijd al mijn bodyguard geweest aangezien ik best wel fragiel was. Hij leek bijna op een servant.. maar dat was ook omdat hij geen royal wilde zijn.” Hoe gaat het met Maria” vroeg ik zuchtend aan de dokter “ze is in orde maar hiermee word het huwelijk 2 maanden uitgesteld.. volgens je vader.” Ik knikte en kwam overeind terwijl ik de pijn in mijn lichaam nog kon voelen “hier is een sketch van het meisje die u waarschijnlijk beschoten heeft.. er is een bounty vrijgegeven van 1000000000 euro wie haar te pakken krijgt” ik kreeg een rimpel in mijn voorhoofd “ Dylan.. wees de 1ste die haar vind.. ik wil haar levend en onaangetast hier hebben.” Zei ik bevelend.. zij was de sleutel om mijn zus te vinden.
from walkingdead on 10/14/2018 11:35 PMRoan
Ik greep Dylan zijn arm vast “het was..” zei ik krenkend snakend naar adem. Als ik nu geen mens was geweest had ik de kogel er zo uitgetrokken maar ik was nou eenmaal halfmens. Ik zag Maria schreeuwen terwijl ik mezelf ophees en er bloed uit mijn mond kwam. Mijn lippen bracht ik naar zijn oor “or sister.” Ik liet hem langzaam los door het bloedverlies en kreeg al snel een beroerte.
Maddie
Ik was nog kort in schok en reageerde pas 10 seconde later op Hailey. Ik schudden mijn hoofd wild “nee niemand zag me.” Zei ik knikkend terwijl ik mijn handen voelde trillen.” Jij!” Zei Maria damos vals “jij schoot mijn prachtige man neer.” Ik slikte waarom voelde ik me ineens zo schuldig. Ik was trouw aan Hailey haar wil.” Zal ik haar ook gewoon afmaken?” Vroeg ik ineens duister terwijl ik Hailey grijnzend aankeek. Angst was voor insecten en ik was geen insect meer ik ben Hailey’s rechterhand.. de echte koningin van de hell.
from walkingdead on 10/13/2018 07:56 PMRoan
Ik liep met Maria richting de koets die ons zou brengen naar onze honeymoon ergens in Hawaii. Ons huwelijk was ook erg exclusief de vrouw die met mij trouwde zou alles krijgen wat haar hartje begeerd. Behalve mijn liefde. Ik zag Dylan in de menigte niet te geloven dat 19 jaar ik de 1ste van ons 2 zou trouwen. Ik keek naar mijn bruid ik was verloofd al zins mijn 15e en Maria was geen vreemde waar ik ineens mee moet trouwen. We waren voor dit alles al bezig met elkaar verlijden alleen ik bleef een beetje ergens anders hangen met mijn hoofd. Mijn gedachtes lagen bij Maria maar mijn hart lag ergens anders... maar waar dat was de grote vraag. Na dat Maria was ingestapd keek ik nog even rond iets voelde niet goed. Mijn ogen werden een beetje zwaar mijn handen werden koud.. bloed droop vanuit mijn buik op de grond. Ik keek op in ogen nog lichter dan die van mij maar voor ik het wist verdween ze in de menigte hysterische mensen.
Maddie
Ik beet op mijn onderlip en stopte mijn handen in mijn zaken ik voelde het gelaat van het pistool in mijn jaszak en liep tussen de menigte uit. Hailey stond aan de andere kant terwijl ik de schittering in haar ogen kon zien. Dit is wat ze altijd wilde haar half broer ten onder zien gaan. Ik liep tegen iemand op waardoor ik mijn balans verloor en zo na achter viel het pistool gleed zo uit mijn jaszak voor iemands voeten. Ik keek op in giftige duistere ogen.. ogen waar aan je kon zien dat de gene niet aardig is.
from walkingdead on 09/07/2018 08:33 PMRoan
Ik voelde Maria's handen strijken over mijn rug zoekend naar mijn aandacht.'' Nu we verloofd zijn moeten we van elkaar genieten.. Roan.'' Ik nam snoof diep en keek op ''je hebt gelijk..'' Ik voelde haar borsten nu tegen mijn rug terwijl ze haar armen om me heen sloeg.'' I love you'' zei ze zacht terwijl ik het niet terug kon zeggen.. nog niet.
''Iedereen maak ruimte voor de koning en koningin van de hell!'' Riep Daniel hard mijn bewaker het volk was terug gekeerd ik woonde nu in de hell. Rusland was verleden tijd mijn ouders hadden de troon afgestaan en ik was nu 17 en nog steeds geen volbloed duivel. Ik verborg het voor het volk alles wat ik niet kon liet ik Dylan voor me doen hij was mijn rechterhand mijn beschermer. Ik keek kort naar Maria en glimlachte zwak terwijl we hand in hand langs ons volk liepen ik zwaaide wat naar vreemde.. als hoe het me geleerd was mijn ouders keken naar me vanaf het kasteel naar mijn huldeging.''Lang leven Roan Lincoln de koning van hell!''
Maddie
Ik borstelde mijn haren en trok razend snel mijn Deverox uniform aan.''Schiet op Maddie Hailey wacht op ons!'' Zei Noah terwijl ik helemaal opgefokt raakte ''ja een momentje ja!'' Zei ik geirriteerd terwijl Noah al de deur van mijn dorm opende en ik Hailey zag staan zoals normaal beeldschoon.'' We komen nog te laat mijn studenten hebben me nodig'' zei ze vriendelijk ik kon bijna niet geloven dat zij een duivel was ik knikte en deed mijn haar nog een beetje goed terwijl we er van door gingen. Het was inmiddels 4 jaar geleden zins ze me had geadopteerd.. nou haar ouders. Ik was haar rechterhand haar zusje en ik zou haar mijn leven geven.'' Wat staat er vandaag op de to-do list'' zei ik grijnzend ''Roan Lincoln excuteren.''
from walkingdead on 09/07/2018 07:00 PMBowie
Ik nam diep adem ''15 jaar is voorbij gegaan denk je niet dat als wij met haar leven gaan bemoeien..'' Ik stopte met praten en dacht aan mezelf toen ik nog niks wist van mijn familie en hun helen bestaan..'' We zien wel.'' Zei ik toen tegen haar ''als je me even excuseert we hebben een zoon die onze aandacht nu even verdiend.'' Ik vond het rot voor Ana en haar dochter situatie maar onze zoon moest niet in gevaar komen doordat. Ik liep snuivend op Lorenzo af en zag dat hij veel dronk ''wanneer ga je er nou echt voor die jongen zijn?'' Zei ik kort af tegen hem terwijl ik naar Roan liep ''happy birthday my son.'' Zei ik glimlachend terwijl ik kort naar Ana en Lor keek hun waren de enige 2 die niet met elkaar over Hailey spraken.
Beacon hills weeshuis
Maddie
Geruisloos liep ik door de hallen van het weeshuis het was een hell hier. Ik keek om me heen en zocht een weg om te ontsnappen ik vandaag zou ik geadopteerd worden. Door 1 of andere rijk gezin met een dochter van mijn leeftijd. De kinderen hier zeiden dat als je geadopteerd word je dan dood gaat. Ik liep tegen 2 zusters op die me al snel bij de armen pakte en me mee naar de executie ruimte namen '' let go of me!'' Liep ik luid maar voor ik het wist werd ik voor een heel mooi meisje haar voeten gegooid. Ik kroop direct terug naar achter terwijl blauwe ogen me diep aankeken ''hoeveel?'' Vroeg ze aan de nonnen ''1 miljoen.'' Ze knikte naar haar vader die meer op een butler leek en liep vervolgens op me af ze stak haar hand vriendelijk uit ''ik ben Hailey gravin en dochter van Mollie en henk deverox..'' Ze boog zich voor over en bracht haar lippen naar mijn oor ''ik weet wat je bent en wie je bent Maddie Martyr.''

Reply