Search for posts by LostSouls
First Page | « | 1 ... 162 | 163 | 164 | 165 | 166 ... 318 | » | Last
Search found 3178 matches:
Re: ORPG|| met walkingdead.
from LostSouls on 10/21/2018 11:43 PMHailey
Mijn ogen werden bloedrood. 'Daag me niet uit, je weet niet wat je tegen komt. 'siste ik en sloeg zijn hand van mijn wang. 'Onze moeder interesseert me niet. Jij bent het insect die de troon niet verdient en ik zal niet rusten voor je van je misplaatste plekje verstoten bent. De volgende keer zorg ik voor iemand die zijn taak afmaakt.'zei ik terwijl ik dichter naar hem toe liep. Hij was dan wel iets groter dan mij, maar ik was niet bang. 'Je snapt het niet. Ik heb niks te verliezen, en mensen die niks hebben te verliezen zijn tot vanalles in staat. Geniet van je regie zolang het nog kan broertje. It won't take long.' zei ik en merkte dat iedereen vanuit het raam keek wat er aan de hand was. Hun ogen prikten in mijn rug, maar het kon me niks schelen. 'Je mag dan op die hoge stapel van macht, geld en privileges zitten. Maar des te hoger je zit, des te harder je valt.'
Dylan
Ik dronk van mijn glas en keek naar haar. 'Roan is geen fake koning. Hij is de juiste koning. Jouw lieve baasje is een bastaard en die hebben nu eenmaal geen claim op de troon. Of ze de oudste zijn of niet.' zei ik schouder ophalend. Ik wuifde naar de meiden dat ze moesten opzouten en leunde iets naar voren. 'Vertel me je naam, dan vertel ik je wie ik ben.' zei ik met een scheve grijns.
from LostSouls on 10/21/2018 11:22 PMHailey
Ik gniffelde even. Belachelijk dit. 'Ik heb niks met jou te bespreken.' zei ik. Hij wist wel wie ik was. Dat kon ik zien. 'Ashley ga naar binnen.' zei ik en ze luisterde meteen. 'Hoor jij niet onder de grond te liggen?' vroeg ik en glimlachte sarcastisch. Wat wou ik hem graag hier en nu afknallen. Het zou niet moeilijk zijn als hij zich zo dom opstelde zonder bescherming naar mijn mansion te komen.
Dylan
'Je kent blijkbaar alleen haar kant van het verhaal.'zei ik en knipte in mijn vinger. Jennifer kwam vluchtig aangerend en schonk mij een whiskey in waarna ik de handen van Fira op mijn schouders voelde. Ze begon me te masseren en ik sloot kort genietend mijn ogen. 'Als je niks te drinken wilt, ga op zijn minst zitten. Je werkt op mijn zenuwen.' zei ik geïrriteerd en keek haar doordringend aan.
from LostSouls on 10/21/2018 10:54 PMDylan
Ik grijnsde en keek naar het meisje. 'Ik hou wel van een uitdaging.'zei ik en tilde haar aan haar arm overeind. Ik drukte met mijn duim op haar pols en voelde mijn ogen rood worden. Mijn duim begon in haar pols te branden en mijn teken verscheen op haar pols. 'You're mine now.' zei ik met rode ogen. Ik keek nog kort naar Roan en knikte. 'Voorzichtig neefje van me.'zei ik en haalde een hand door mijn haar 'We are going to have some fun.' zei ik en nam haar mee naar de living waar ik op de bank plofte en haar vroeg een drankje voor ons beide in te schenken.
Hailey
Ik hoorde iemand bij de voordeur en keek naar de achterkant van Ashley die ik bij de deur zag staan. 'Ash lieverd, stuur ze weg. We hoeven niks van die bedelaars.' zei ik en bladerde in een tijdschrift. Als ze nog altijd bij de deur staat zuchtte ik en liep naar de voordeur. 'Laat mij maar.'zei ik zuchtend en opende de deur verder. Mijn blik veranderde meteen in steen. Maddie had godverdomme haar taak niet uitgevoerd. Als het goed is wist hij niet hoe ik uit zag. 'Kan ik u helpen?' vroeg ik op een arrogante toon en hoopte maar dat hij niet wist hoe ik uitzag.
from LostSouls on 10/21/2018 10:14 PMDylan
Ik keek naar de meid die ik zojuist makkelijk had overmeesterd. Ze was niet echt sterk voor iemand van Hailey haar sloofjes. Ik haalde een hand door mijn haar en keek naar Roan die de situatie handelde. Als hij haar wil dreigen met haar leven maar snel terug deinste fronste ik en keek naar de meid. Ik rolde mijn ogen. Tuurlijk had ze zoiemand geregeld. Ze was slim. 'Je zou je afvragen waarom ze zo een belangrijk wapen, zo zwak heeft gemaakt.'zei ik en keek naar de kleine serpent. 'Denk je dat we je nu laten leven? Al betwijfel ik of Hailey je zou laten leven als ze erachter komt hoe erg je gefaald hebt.' zei ik terwijl ik haar gezicht vastneem en vervolgens ruw wegduw. Ik keek naar de royal Guards en zuchtte.
from LostSouls on 10/15/2018 10:20 PMHailey
Ik beet mijn kaken samen en merkte dat ik mijn controle aan het verliezen was. Ik probeerde me weer terug rustig te krijgen door diep te ademen en keek haar na. Ik zuchtte nog een keer diep en ging terug aan tafel. 'Alles oké?' vroeg Noah. Ik keek hem kort aan wat eigenlijk al genoeg zei. Hij ging verder met eten terwijl ik voor me uit staarde en het me toch niet helemaal lekker zat.
Dylan
Ik zuchtte. 'Oké dan, ik zal haar vinden.'zei ik en keek naar Roan. 'Ik vertrek niet voordat hier iemand op mijn post staat, want je weet maar nooit of ze hun missie komen afmaken hier.'zei ik en keek op mijn horloge. 'Ik zal haar binnen 24 uur proberen te vinden. Dan ben ik terug.'zei ik tegen hem en wist niet of me dat wel ging lukken. Ik zou hem in iedergeval een update geven over 24 uur.
from LostSouls on 10/15/2018 12:09 AMHailey
Ik beet mijn kaken samen als ik zie hoe Maddie weer opschoot uit haar stoel. Er was iets met haar sinds de missie. Ik liep achter haar aan en nam haar aan haar arm vast om haar naar me om te draaien. 'Wat is er mis met je? Je bent al 2 dagen zo. Je weet toch wel zeker dat alles goed is verlopen?' vroeg ik sissend door mijn tanden en keek haar recht aan. De ogen van de rest prikten in mijn rug dus ik knikte naar haar om mee te lopen naar een andere ruimte. 'Als deze missie heeft gefaald en dat vieze mens leeft nog of ook maar 1 iemand heeft gezien dat jij het was, dan is alles voor niets geweest.' zei ik en slikte om me in te houden.
Dylan
Ik beet op mijn lip en keek naar Roan. Ik kon niet meer van zijn zijde wijken. Ik had eigenlijk die kogel moeten kunnen opvangen. Mijn hand gleed door mijn haar waarna ik naar de tekening keek. Dit was precies het meisje wat ik gezien had. Ik keek naar Roan en vervolgens naar de tekenaar en de dokter. 'Laat ons alleen.'zei ik en keek ze de kamer uit. 'Roan ik ga je niet weer in de steek laten, vraag iemand anders om het te doen.'zei ik en keek naar hem. 'Je zei dat het onze zus was? Dit meisje is niet onze zus.' zei ik. Ondanks dat haar gezicht me wel aansprak. Ze had geprobeerd mijn familie iets aan te doen en dat kwam haar duur te staan. 'Als je mij stuurt kan ik niet garanderen dat ik haar onaangeraakt aflever.'zei ik tandenbijtend.
from LostSouls on 10/14/2018 11:42 PMHailey
'Beter, want als iemand jou gezien heeft dan is het klaar.'zei ik en keek op als ik de stem van die irritante Maria hoorde. Als Maddie vroeg om haar af te maken stak ik mijn hand halverwege in de lucht om haar te stoppen. Ik liep naar Maria toe en streelde met een vinger langs haar wang die ze probeerde weg te slaan. 'Hij zou nooit de jouwe zijn, darling. Hij hield niet van je zoals jij van hem hield. Ik denk eerder dat ik hem uit zijn lijden verlost heb.'zei ik en draaide haar nek om. Ik draaide me grijnzend naar Maddie. 'Laten we vertrekken voor we uiteindelijk alsnog worden gezien.'zei ik en keek nog een keer naar de chaos die we achterlieten.
Dylan
Een traan rolde over mijn wang. Roan was de enige waar ik ooit echt om gegeven heb. Ik schudde mijn hoofd. 'Don't fucking die on me.'zei ik terwijl er al snel paramedics bij kwam. Ik vroeg me af of mijn bloed hem zou helen. We hadden toch vampier bloed in ons. Ik beet mijn pols open en zette het aan zijn mond. 'Verdomme drink!' riep ik boos naar Roan. Na een tijdje werd ik bij hem weg getrokken zodat ze hun werk konden doen en slikte ik. Onze zus...
from LostSouls on 10/14/2018 11:23 PMHailey
Ik stond onopvallend in een hoekje. De kans dat ik herkend zou worden was groot. Ik had genoeg weg van mijn biologische ouders. Mijn blik week niet af van Maddie die onderweg was om haar taak uit te voeren. Die jongen was veel te gelukkig. Vieze serpent. Hij verpest onze hele bloedlijn. Hij verdient de liefde die hij krijgt van onze ouders niet. Ik grijnsde toen het zover was. Een harde knal zorgde voor paniek en chaos. Roan was beschoten. Als hij een mens was zou hij dit niet overleven. Hij verloor nu al veel bloed. Een gemene grijns kwam niet meer van mijn gezicht totdat ik zag dat Maddie oog in oog stond met iemand. Niemand mocht haar of mij hier zien. Op snelheid rende ik naar haar toe en rende weg van de menigte voor haar iets gedaan kon worden. Aan de rand van het landschap stopte ik kort. 'Heb je goed geschoten? Zeg me dat die jongen je niet goed heeft kunnen zien Maddie.'zei ik streng en keek haar recht in haar ogen aan terwijl achter ons de chaos nog afspeelde.
Dylan
Met een trots gevoel keek ik hoe Roan op zijn koets afstapte met zijn geliefde Maria. Al betwijfelde ik of hij echt van haar hield. Nog een reden waarom ik geen koning wou worden. Iedereen klapte enthousiast tot er een knal klonk. Mijn ogen werden groot. Roan was geraakt. 'GUARDSS!!' schreeuwde ik boven de chaos uit en rende richting de koets door de menigte. Ik botste tegen iemand op die het pistool liet vallen uit haar vest. Ik keek met duistere ogen in de hare en wou haar net wat aandoen als ze binnen een seconde verdwijnt. Ik vergeet het maar en ren op Roan af. Ik tilde hem een beetje van de grond. Ik drukte op de wond om het bloed tegen te houden. 'GODVERDOMME ZORG VOOR HULP!!' riep ik en keek naar zijn bleke lichaam.
from LostSouls on 09/11/2018 11:55 AMHailey
Vandaag was het zover. Ik kon eindelijk wraak nemen. De koning van de hell. Wat een grap. Die jongen is niet eens een duivel. Ongeduldig liep ik naar de kamer van Maddie waar ik tegen de deuropening leunde. 'We komen nog te laat, mijn studenten hebben me nodig.' grijnsde ik en liep samen met haar de kamer uit. 'Ik hoop dat je er klaar voor bent. Zijn kroning is de kans die we niet kunnen laten lopen. Na vandaag is hij ten alle tijden bewaakt en is het veel moeilijker om eindelijk van dat joch af te komen.' zei ik en keek naar mijn vader. 'Pa, laat de auto voorrijden.' zei ik met een vingerknipje. 'Tuurlijk, lieverd.'zei hij met een licht trillende stem.
Dylan
Ik keek met een grijnsje naar Roan die met Maria op zijn kroning af liep. Ik gunde het hem zeker wel. Ik had nooit koning willen zijn. Je bent niet meer vrij in wat je mag en kunt doen. Ik kon doen wat ik wou zolang ik naast die activiteiten maar tijd maakte voor Roan om hem te beschermen. Deze functie gaf mij de perfecte kans om mijn vader te ontwijken. Niet dat hij me überhaupt zou missen. Die vent heeft altijd al een hekel aan me gehad.
from LostSouls on 09/07/2018 07:50 PMAnastasia
Ik zuchtte en keek naar Bowie. Hij heeft Roan altijd al verkozen boven de zaak om Hailey te vinden. Wat ook logisch zou moeten zijn. Hailey is niet zijn dochter. Ik beet op mijn lip en keek hem na terwijl hij naar Roan liep. Ik voelde me bij Lorenzo en nam ook een glas Whiskey om de dag door te komen. 'Zo te zien gaat het nog niet heel goed tussen jou en Dylan.' zei ik en nam een slokje. 'Ik kan het gewoon niet meer Ana. Die jongen doet mij alleen maar pijn met zijn aanwezigheid. Ik hou zoveel van hem maar ik haat hem voor het lijken op zijn moeder ook al kan hij er niks aan doen.' Ik haalde een hand door mijn haar en knikte. 'Misschien moet je Millie langzaam loslaten Lor. Je kunt niks meer veranderen. Je zoon blijft je zoon. Hij leeft wel nog. Zie het als een deel van Millie dat voortleeft.' zei ik tegen hem en drukte een kus tegen zijn wang als troost. Ik dronk mijn glas leeg en liep weer naar buiten waar ik naar Roan liep.
Lorenzo
Als ik Bowie hoor rolde ik mijn ogen. 'Bemoei je met je eigen zoon alsjeblieft.'zei ik en dronk nog wat meer. Het gesprek met Ana liet me wel even inzien dat Dylan zijn moeder niet is natuurlijk. Ik zette de fles weg en liep terug naar buiten om de verjaardag van Roan verder te vieren.