Search for posts by LostSouls
First Page | « | 1 ... 163 | 164 | 165 | 166 | 167 ... 318 | » | Last
Search found 3178 matches:
Re: ORPG|| met walkingdead.
from LostSouls on 09/07/2018 06:12 PMAnastasia
'Wat? Omdat het niet jouw kind is geef je het maar op?' zei ik gepikeerd. 'Ze is mijn dochter Bo. Hoe kun je zeggen dat ik het zomaar moet opgeven. Ik had haar überhaupt niet moeten opgeven. Ze is mijn bloed.'zei ik en keek naar de grond. 'Het interesseert me niet wat Lorenzo wilt. Hij is er ook niet voor zijn zoon, dus hij zal ook zeker een slechte invloed over Hailey hebben.' zei ik en keek naar Dylan die wegliep van Roan. Ik zuchtte. Het was niet hoe ik mijn zoon zou opvoeden. Natuurlijk was Roan wel op een oudere leeftijd. Hij was 15 dus als je dan begint met drinken en aan denken aan seks is dat logisch. Maar bij hem ging het een tikje erger. Ik keek weer naar Bowie en zuchtte.'Sorry, ik wou niet zo tegen je uitvallen. Ik wil haar gewoon vinden. Ik hoef haar niet eens meteen in de familie te betrekken. Dat wilt ze waarschijnlijk zelf niet eens, maar ze moet weten dat haar moeder aan haar denkt en dat er een reden zat achter het feit dat ik haar opgegeven heb.' zei ik hem en beet op mijn lip.
Lorenzo
'Goed, geniet nog maar van je jeugd. Je weet maar nooit wanneer de zaken serieus worden.' zei ik en liep aan Roan voorbij naar binnen waar ik nog een glas vulde met Whiskey. Ik dacht nog iedere dag aan Millie en aan de tijd dat alles nog goed ging tussen Dylan en mij. Het was grotendeels ook wel mijn schuld dat het nu niet meer goed ging met ons. Ik kon het gewoon niet helpen. Iedere keer als ik iets met hem deed of met hem praatte voelde ik alleen maar dat oneindige schuldgevoel dat zijn moeder niet meer leeft door mij. Door mijn stomme fouten toen ik haar zonodig wou beschermen van zichzelf.
from LostSouls on 09/07/2018 05:14 PMAnastasia
Ik liep rond en probeerde zoveel mogelijk te regelen. Het was de verjaardag van mijn zoon en bij hem wou ik alles goed doen. Mijn dochtertje had ik weggegeven. De grootste fout van mijn leven. Iets waar ik enorme spijt van heb gehad. Ik klapte zodra Roan zijn kaarsjes uitblies. Ik drukte een kus in zijn haar en liep vervolgens naar de ouders van een jongetje die bij hem op school zat. Ik luisterde niet echt. Ik was meer bezig in mijn hoofd met Hailey. Die naam hadden ze mijn loving firstborn gegeven. 'Ana, luister je wel?' vroeg de vrouw. Ik glimlachte zwakjes. 'Excuseert u mij even.' zei ik en zocht door de menigte naar Bowie. 'Ik leen mijn man even van u, sorry.'zei ik en nam de arm van Bowie vast. Ik drukte een kus tegen zijn mondhoek en keek hem met een glimlachje aan. 'Heb je nog iets gehoord?' vroeg ik hem over Hailey en glimlachte hoopvol. Ik wou haar gewoon vinden. Laten weten dat ik haar niet zomaar heb weggedaan als een speeltje waar ik klaar mee was.
Lorenzo
Zuchtend keek ik rond. Ik had een whiskey glas in mijn handen. Hoe ik mijn dagen meestal wel spendeerde. Natuurlijk had ik nog altijd voogdij over Dylan, maar hij was oud genoeg voor zichzelf te zorgen. Dat deed ik ook al op die leeftijd. Hij liet mij zoveel denken aan Millie. Soms als we ruzie hadden kwam dat ook puur om het feit dat ik boos was dat Millie zomaar had opgegeven. Ik dronk mijn glas leeg en liep naar Roan en Dylan. 'Nou Roan, heb je een beetje een leuke verjaardag? Leuke cadeau's gekregen?' vroeg ik hem en gaf hem een aai over zijn bol.
from LostSouls on 08/26/2018 11:11 PMLorenzo
Ik schudde mijn hoofd. 'Er is niemand beter dan jij Millie en ik wil dit niet meer horen. Ik vind wel een manier, ik laat jou niet sterven. Ons verhaalt hoort niet zo te eindigen.' zei ik tegen haar en voelde de woede in me opborrelen. Ik haalde een hand door mijn haar en werd gevuld met een schuld gevoel. 'Ik vind een manier Mills echt.' zei ik en begon te ijsberen.
Anastasia
Ik grijnsde breed als hij de plaat op zet en genoot van de muziek tot hij bij me was. Zijn lippen hadden een betoverende werking en ik was weer helemaal als was in zijn handen. Een zacht kreuntje verliet mijn lippen toen zijn lippen mijn nek raakte. Zwak plekje. Ik liet mijn vingers door zijn haren strijken en sloot mijn ogen om helemaal te verdrinken in het moment.
from LostSouls on 08/16/2018 11:10 PMLorenzo
Als ze dat laat zien zette ik een stap achteruit en slikte. 'Dit...' zei ik maar kreeg niet meer mijn strot uit. Was dit echt onze schuld? Heb ik nu serieus de moeder van mijn kind van hem afgenomen. Alhoewel nog niet. 'Er moet toch een oplossing zijn? Een cure? Ik kan je niet laten sterven Mills.' zei ik en keek kort over haar schouder of Dylan mee luisterde, maar hij zat te druk in zijn eigen wereld.
Anastasia
Ik zuchtte kort. 'Bo, Ons kind zal onze krachten hebben. Je kunt zijn of haar achtergrond niet verbergen hoe graag we dat ook zouden willen.' zei ik tegen hem. Aan de ene kant was ik het wel met hem eens, maar aan de andere kant zaten er ook voordelen aan de naam Lincoln. Je werd overal gevreesd of geliefd. Het was een naam met veel macht. Een hoge positie. De hoogste om precies te zijn.
from LostSouls on 08/09/2018 12:57 PMAnastasia
'Geef toe babe. Lorenzo heeft zich meer dan een volbloedbroer gedragen dat dat slappe excuus van een Givan.' zei ik en haalde een hand door mijn haar. 'Denk je nou echt dat als jij opeens sentimenteel over jullie bloedband begint dat hij er in mee gaat? Er gemeend in mee gaat? Dat geloof ik toch niet.'zei ik en ging net als hem wat rechter zitten. Ik haalde een keer diep adem en vroeg me af of dit een ding tussen ons zou gaan worden.
Lorenzo
Ik keek verbaasd naar Millie. 'Ben eens duidelijk Millie? Wat bedoel je nu eigenlijk? Als je Givan per se wilt neem je hem van mijn part mee naar hier. Je zoon heeft je net zo hard nodig als dat hij mij nodig heeft. Ik heb je nodig als moeder van mijn kind. Het is nu niet het moment om met je loverboy weg te rennen van alle verantwoordelijkheden.' zei ik lichtelijk gefrustreerd aangezien ik er niet vanuit ging dat ze Dylan achter laat voor een andere reden als zoiets doms als wat ik haar vertel.
from LostSouls on 08/08/2018 08:01 PMLorenzo
Als ze verteld me toch niet te haten verwarmde dat mijn hart een beetje. Ik fronste als ze het zo depri brengt. 'Waarom vertel je dit alsof je afscheid neemt? Je zei net dat je hier in trok?' vroeg ik verward en keek naar Dylan die heerlijk aan het spelen was. Ik kon zo uren naar hem kijken. Mijn liefde voor mijn kind was echt onbeschrijfelijk. Zo was mijn liefde ook eens voor Millie, maar toen gebeurde er vanalles. Ik beet mijn kaken samen als ik daar aan terug denk en richtte me weer op ons gesprek.
Anastasia
Ik gniffelde spottend. Als wij een kind krijgen moet hij niet eens proberen de goede oom te spelen. Ik wil hem niet in mijn buurt of die van de kinderen hebben.' zei ik en moest denken aan mijn lieve dochter die ik afgestaan heb. De grootste fout van mijn leven, maar tegelijkertijd de beste beslissing die ik gemaakt heb.
from LostSouls on 08/06/2018 02:01 PMLorenzo
Ik beet op mijn lip als ik de stem van Millie hoorde. Waarom was ze nu weer hier? Zodra Dylan meteen op haar af rent liep ik achter ze aan en hoorde de woorden uit hun mond komen. 'Hoor je dat mannetje van me? We zullen niet meer apart van elkaar zijn.' zei ik en tilde hem op en drukte hem vol met kusjes in zijn gezichtje waardoor hij begon te schateren. Ik liet hem los en vertelde hem dat hij terug met zijn dino's moest gaan spelen. 'Ik neem aan dat dit idee niet van jou komt aangezien wij elkaar haten tot op het bot.' zei ik, ondanks dat het niet helemaal waar was. Ik hield nog steeds van Millie. Mijn haat was totaal gericht op het feit dat ze met Givan woonde met mijn kind en dat ik haar niet kon hebben als mijn vrouw.
from LostSouls on 07/22/2018 10:04 PMAnastasia
Ik beet mijn kaken samen en voelde de hand van Bowie om mijn arm om me tegen te houden wat waarsschijnlijk verstandig was anders had ik haar hier en nu aangevallen. 'Je zoon heb je aan zijn vader meegegeven. Dan zul je naar hem toe moeten gaan.' zei ik ongeïnteresseerd en keek naar Bowie. Wat moest hij met Givan? Als ze maar ver van elkaar vandaan bleven want ik wou niks met Givan te maken hebben. Alleen om de schijn op te houden voor Dylan misschien. Meer niet.
from LostSouls on 07/19/2018 11:17 AMAnastasia
‘Oftewel er veranderd niks?’ Zei ik spottend. Ik rolde mijn ogen. ‘Denk je dat Dylan het niet door heeft wat er allemaal speelt? Een complete familie is belangrijk voor een kind.’ Waarom slikte ze haar trots niet gewoon door. Ze begon echt onder mijn nagels te kruipen.
from LostSouls on 07/16/2018 10:06 PMAnastasia
Ik haalde een keer diep adem om niet te beginnen. 'We willen gewoon met elkaar overweg kunnen en niet elkaars keel willen doorsnijden als we elkaar tegenkomen. Kom op Millie, ik weet dat ik verschrikkelijk ben geweest en ik praat zowel mijn als die van Bowie en Lorenzo niet goed, maar er moet toch een mogelijkheid zijn om het goed te maken. We zijn volwassen nu. Het is tijd dat we ons volwassen gedragen.' zei ik en probeerde Givan die woedend naar ons keek te negeren. Hij was de enige in de familie die ik nooit maar dan ook nooit meer wou zien, horen of spreken.