Search for posts by LostSouls
First Page | « | 1 ... 164 | 165 | 166 | 167 | 168 ... 318 | » | Last
Search found 3178 matches:
Re: ORPG|| met walkingdead.
from LostSouls on 07/13/2018 12:20 AMAnastasia
Ik stapte uit de auto en keek naar Millie. Ze was erg veranderd. Ten goede zover ik nu kon zien. Al zag ik duidelijk dat de break up met Lorenzo haar hard heeft toegetakeld. 'Milliana.' zei ik en keek naar het kasteel waar ik Givan door het raam zag ronddwalen. Ik beet mijn kaken op elkaar en keek kort weg. 'We zijn hier om te praten over de situatie.' zei ik en nam de hand van Bowie vast en kneep er zacht in.
from LostSouls on 07/12/2018 11:42 PMLorenzo
Ik zuchtte. 'Weet je zeker dat je dit wilt doen? Moet ik mee?' vroeg ik hem en keek naar kleine Dylan die eigenlijk niks mee moest krijgen van deze onzin. Daar had hij al genoeg van tussen mij en zijn moeder.
Anastasia
Ik haalde een hand door mijn haar en knikte. 'Het word tijd dat dit op houd.' zei ik en kwam overeind. Dylan was druk aan het spelen en kreeg niks mee van ons gesprek. Ik keek eens goed naar Lorenzo. Hij was al 5 jaar miserabel en dat allemaal omdat Millie hem verlaten had.
from LostSouls on 07/12/2018 05:43 PMLorenzo
‘Denk je nu echt dat ze naar jou luisterd?’ Zei ik en schudde kort mijn hoofd. ‘Ze stuurt je weg. Of nee beter ze laat je wegsturen want zelf heeft ze de ballen niet om je aan te kijken. Vandaag was de eerste keer dat ik haar zag in jaren om Dylan over te dragen. En wij maar altijd denken dat Ana de dramaqueen van de familie was.’ Zei ik geërgerd. Ik wreef kort over mijn stoppelbaard en keek de kamer in naar Dylan. ‘Ik zoek wel een andere manier om Givan uit te schakelen en in iedergeval uit het leven van mijn kind te halen. Dalijk gaat hij Givan nog vader noemen. Dat dacht ik toch niet.’
from LostSouls on 07/11/2018 12:24 AMLorenzo
Ik zie meteen hoe gelukkig Dylan hier weer is en voelde me rot dat ik hem dit niet fulltime kon geven. Als Bowie vraagt of er nog iets gebeurd is keek ik naar Ana die gelukkig meteen begreep dat ze Dylan mee moest nemen uit de keuken. Ik ging zuchtend aan de keuken tafel zitten. 'Blijkbaar woont Givan al die tijd al in bij Millie.' zei ik tegen hem. 'Die schoft woont gewoon bij mijn kind. Ik wil hem helemaal niet in de buurt van Dylan hebben.' zei ik en keek naar Bowie.
Anastasia
Ik nam Dylan mee naar de woonkamer en gaf hem zijn cadeau's. Ik hielp hem uitpakken. 'Dino! Dino! Dino!' riep hij blij en begon meteen met de dino die ik hem had gekocht te spelen. Ik streelde over zijn bol. 'Krijg je bij mama ook zoveel speelgoed?' vroeg ik hem waarop hij knikte. 'Mama geven mij ook speeltjes.'
from LostSouls on 07/10/2018 05:14 PMLorenzo
Eenmaal aangekomen bij het Kasteel van Bo en Ana haalde ik Dylan uit zijn kinderzitje. Ik zette hem neer en nam zijn handje vast. 'Is oom Bowie daar?' vroeg hij. Ik knikte. 'Ja en hij heeft jou heeeel erg gemist. Net als tante Ana.'zei ik en liep naar binnen waar ik de geur van vers deeg rook. Ik deed zijn jasje uit en liep met hem richting de keuken waar ik Bowie zag staan. 'Kijk eens wie ik heb meegenomen!' riep ik overenthousiast en tilde Dylan op en kriebelde in zijn buikje.
Anastasia
Ik hoorde bij de voordeur wat stemmen en wist dat dit Lor met de kleine moest zijn. Ik volgde de stemmen naar de keuken en keek daar naar kleine Dylan. 'Ah daar is mijn favoriete neefje! Wat ben jij gegroeid.' zei ik en drukte een kusje op zijn hoofdje. Ik kon niet wachten tot Bowie en ik samen een kindje zouden krijgen.
from LostSouls on 07/10/2018 04:49 PMLorenzo
Ik grinnikte. 'Ik had het kunnen weten dat ze zo een slang als jou terug zou wekken.' zei ik en liep naar de bestuurders kant. 'Het is dat mijn kind er nu bij is. Dus zal ik het bij een waarschuwing voor jouw bestwil laten. Zodra je 1 leugentje om bestwil verteld is ze weg. Zo zielig is ze wel.' zei ik en stapte in. Ik reed weg van het kasteel en reed zo de auto snelweg op.'Heb je het leuk bij mama?' vroeg ik. Hij knikte ja maar was meer enthousiast bezig met zijn knuffeltje. Wacht maar tot Bowie dit hoort. Ik weet niet of hij er blij mee zou zijn dat die schoft terug is.
from LostSouls on 07/10/2018 12:18 PMLorenzo
Als ik de deur open hoor gaan en keek ik op. In plaats van de gebruikelijke Maid liep Millie op mij af met ons zoontje in haar armen. Als ze eenmaal voor me staat nam ik Dylan van haar over. 'Heey mijn grote man.' zei ik en drukte meerdere kussen snel achter elkaar op zijn wang wat hem liet schateren. Ik grinnikte en keek kort naar Millie. 'Ik breng hem zoals gewoonlijk terug na het weekend.' zei ik emotieloos en koud. Zij had mij verlaten, het zou niet meer goed komen. Ik had geen behoefte om aardig te spelen. Ik zette Dylan achterin in zijn kinderzitje en gaf hem zijn favoriete knuffeltje.
Anastasia
Ik keek naar Bowie. 'Zolang het maar gezond is.' zei ik en legde een hand op mijn buik. Al hoopte ik ook wel op een jongetje. Ik beet mijn kaken op elkaar en schudde de gedachte van Gina snel van me af. 'Werd tijd, ik heb die kleine gemist.' zei ik en nam de joint van hem over om er een flinke hijs van te nemen.
from LostSouls on 07/10/2018 11:46 AMLorenzo
Ik wreef kort over mijn stoppelbaard en stapte al in de auto. Sinds Millie me verlaten had was ik bitter geworden. Het plan is altijd geweest om mijn humanity uit te zetten maar met een kind op komst kon ik dat niet maken tegenover hem. Ik zuchtte en reed naar Millie haar kasteel. In de tussentijd van de jaren had ik wel weer contact met Anastasia en dat had ook al moeite gekost, maar ik weet dat familie altijd boven alles gaat ook al is het vreselijk dat ik daarover Millie ben verloren. Als ik eenmaal bij het kasteel ben toeterde ik zodat haar maids wisten dat ik hier was en stapte uit. Ik leunde tegen de auto en keek kort op mijn telefoon naar alle berichtjes van de wijven die ik neukte. Niet dat dat iets bijzonders was. Ze konden allemaal niet tegen haar op.
Anastasia
Ik grijnsde en keek hem aan. 'Dat ik dan dik ben betekent niet dat ik mijn skills verleer.' zei ik en drukte mijn lippen tegen de zijne en streelde over zijn borstkas. 'Het komt vast wel. Zeker met hoe vaak wij seks hebben.' zei ik en haalde een hand door mijn haar. Ik ging terug op mijn rug liggen en staarde naar het plafond. Zodra ik zwanger ben gaan we het goed doen.' zei ik terwijl ik doelde op het feit dat ik Gina had afgestaan. Ze zou nu 5 jaar zijn.
from LostSouls on 07/09/2018 11:40 PMLorenzo
Ik zuchtte. 'Toen ik bij je terug kwam wou je niks weten wat er in de tussentijd was gebeurd, dus je kunt me niet 100% de schuld geven Millie.' zei ik en kwam overeind. 'Wil je het echt weten?' Mijn hand gleed gefrustreerd door mijn haar. '20 jaar geleden toen ik heb gezorgd dat je in coma lag kon ik het niet aan om zonder je te zijn. Ik heb mijn humanity uitgezet om maar niet erbij te hoeven nadenken hoe veel ik je zou missen. Ik was niet de enige die geen humanity had. Bowie en Ana voelde niks meer. Bowie is niet goed geweest voor Ana en later om Bowie terug te pakken heeft Ana seks met mij gehad. HEt boeide me geen reet omdat ik mijn godverdommense humanity niet had. In eerste instantie dacht Bowie dat het alleen om seks ging. Toen het bleek dat Ana zwanger was ging iedereen er van uit dat het van Givan was. Bowie was gevuld met jaloezie en bootste lichamelijk bij haar een miskraam na. Al die tijd heeft de baby gewoon in haar gezeten en heeft Bowie het laten linken aan Givan. Zolang Givan onder de grond bleef zou de baby niet verder leven in haar buik. Later is Bowie erachter gekomen dat het kind van mij was en het mij verteld. Ana weet het zelf volgens mij ook niet, tenzij Bo het haar zou hebben verteld. Toen Givan gewekt was en jou wekte is de baby terug gaan leven. Ik heb pas later mijn humanity aangezet en ik wist niet wat Bowie gedaan had dus ik dacht dat het kindje weg was.' zei ik tegen haar en ging op het bed zitten. Ik legde kort mijn hoofd in mijn handen. 'Het is ingewikkeld Millie en ik wilde je niet opzadelen met iets wat er totaal niet toe doet en wat onze relatie in de weg zou gaan zitten. Je weet hoeveel ik van je hou. Ik heb nooit van Ana gehouden op die manier.'
Anastasia
Ik grinnikte. 'Always and Forever.' zei ik en drukte een kus tegen zijn lippen. 'Valt er nog te praten over het geen drank gedeelte?' grapte ik. Ook al zat er een klein beetje waarheid achter. Een paar drankjes moet toch wel kunnen? Ik streelde langs zijn arm en keek diep in zijn ogen.
from LostSouls on 07/09/2018 10:03 PMLorenzo
'Waar komt dit nou ineens vandaan? Omdat ik 1 keer met Bowie afsprak? Millie ik hou van je en ik heb Ana al met rust gelaten maar je kan niet verwachten dat ik al mijn familie laat zitten. Het was maar 1 gesprek over jou en over de baby van Ana.'zei ik tegen haar en keek vervolgens naar hetgene wat ze op mijn schoot had gegooid. Ik nam het in mijn handen en kon mijn ogen niet geloven. 'Je bent zwanger? Hoelang weet je dit al?' vroeg ik hem.
Anastasia
'Het slaan was een dick move en de rest. Ik had zelf geen humanity Bowie. Ik was een pain in the ass.'zei ik tegen hem. 'Hoe veel dingen heb ik wel niet fout gedaan?' vroeg ik en peuterde kort aan mijn nagels. 'Laten we alles achter ons laten en gewoon opnieuw beginnen. Samen.'zei ik en haalde een hand door mijn haar. 'Lorenzo wilt ons toch niet meer zien. Na wat ik met Millie haar moeder heb gedaan zal zij me waarschijnlijk proberen wat aan te doen. Laten we het gewoon tussen ons houden.' zei ik en streelde langs zijn gezicht en keek recht in zijn ogen. 'Ik vergeef je alles.'