Search for posts by walkingdead
First Page | « | 1 ... 165 | 166 | 167 | 168 | 169 ... 318 | » | Last
Search found 3177 matches:
Re: ORPG|| met walkingdead.
from walkingdead on 07/09/2018 04:40 PMBowie
Als ze zegt Givan bijt ik op mijn onderlip maar om dingen minder erg te maken.. hield ik het voor me. Ik kuste met haar mee en streelde over haar rug. Ik wist niet of ze nu seks wou dus besloot ik niks onverwachts te doen.
Millie
"Lorenzo.. Waar was je vanochtend?" Vroeg ik kalm terwijl ik mijn hand op mijn buik plaatste. Ik probeerde niet te ontploffen en keek hem aan.
from walkingdead on 07/09/2018 04:13 PMMillie
Als hij me kust voelt het niet meer als eerst." Ik voel me een beetje ziek.. Ik denk dat ik voor nu even moet gaan liggen" zei ik tegen hem terwijl ik al naar onze chambers liep. Hoe kan hij zo iets voor me verzwijgen.. als of ik niks voorstel.
Bowie
"We zijn allemaal schuldig aan foute keuzes." Zei ik zacht "dat is waarom ik nooit boos op Lorenzo kan zijn voor alles wat hij me aan heeft gedaan.. uiteindelijk blijft hij familie." Zei ik zacht tegen Anastasia zo had ik dat ook met Givan maakt niet uit hoeveel keer we elkaar in de rug staken family was always and forever. Ik drukte een kus in Anastasia haar haren "jij blijft de enige voor me."
from walkingdead on 07/09/2018 03:16 PMMillie
Als Givan dat zegt "Lorenzo." Zei ik terwijl dit de grootste bombshell was van mijn leven. Ik had altijd gedacht dat Bowie of Givan de gene zouden zijn die Anastasia een uitverkorene zouden schenken." Ik weet genoeg.." Ik knipvingerde en Givan viel terug in Coma ik verliet de tombe. En liep het kasteel weer binnen als of er niks was gebeurt ik zag Lorenzo en moest niks laten merken... aangezien ik weer in verwachting was.
Bowie
Ik liep het kasteel binnen en zag Ana ik sloeg gelijk mijn armen om haar heen." Ik ben hier huil zoveel je wilt.. just know dat ik hier ben" zei ik sussend terwijl ik naar de lijken keek. En zij de laatste was die haar humanity eindelijk had aan gezet.
from walkingdead on 07/09/2018 02:43 PMMillie
Ik horde wat Lorenzo zei en balde mijn handen tot vuisten. Ik verliet het kasteel richting de Lincoln tombe. En keek om me heen om er zeker van te zijn dat er geen ogen mee keken." Parsevi" zei ik terwijl de tombe deur open ging ik liep de tombe binnen en zag Givan in zijn kist tussen Xenia en mijn vader." Je kan weer wakker worden" zei ik tegen hem terwijl hij overeind schoot en ik mijn haar in een staart wikkelde "wat moet je nou weer van me Millie?" Vroeg hij grijzend terwijl ik hem een bloodbag gaf." Wist jij dat Anastasia zwanger was?" Vroeg ik hij stopte even met drinken en keek me aan "als het van mij was zou ik dat geweten hebben.. Maar jammer genoeg is het niet van mij want die trut wilt me niet." Zei hij bitter "wat Bowie heeft je zeker wijs gemaakt dat het van mij is.. het is niet de 1ste keer dat je vriendje en neefje liegen tegen je." Terwijl hij het over hun verraad had dat ze me beide hadden weggestopt in een kist." Anastasia was zwanger van de 1ste uitverkorene en we weten beide best wel wie dat is."
20 jaar geleden
Bowie
"We hadden seks ja en wat wil jij daar aan gaan doen?" Vroeg Lorenzo nijdig terwijl hij me pissed maakte mijn hele familie was ingestort. Mijn humanity stond uit die van Lorenzo stond uit. En dan hadden we Anastasia die me op de hielen zat.. het enige wat ze wilde was me terug pakken voor wat ik met haar had gedaan. En daar kon ze Lorenzo goed bij gebruiken ik sloeg Lorenzo recht op zijn kaak." Jij klier dat jij je stomme trut onder de grond moest zetten betekend het niet dat je het recht heb om Anastasia aan te raken!"
from walkingdead on 07/08/2018 01:33 AMBowie
"Ze is geadopteerd.. door een betere familie dan die van ons." Zei ik ijskoud tegen hem." Anastasia wilt het beste voor Gina" terwijl ik hem alleen haar naam en geslacht schonk. Ik voelde mijn telefoon trillen en nam op als Anastasia in paniek is probeer ik er snel te kalmeren "hey hey Ana blijf rustig ik ben nu onderweg." Ik keek kort naar Lorenzo "maak Millie gelukkig." Ik verliet het café richting Anastasia en voelde van alles door me heen gaan haar humanity was teruggekeerd. Nu zou zich mij herinneren zonder humanity hoe ik haar sloeg voor het om gaan met mijn broer. Dingen die ze me moet vergeven.
from walkingdead on 07/07/2018 10:20 PMBowie
"Begrijpelijk." Zei ik knikkend terwijl ik snapte waarom Mills geen contact wilde met ons." Al zou je Anastasia toch een verklaring moeten afleggen.. Ik vind het allemaal prima dat je wegblijft." Zei ik terwijl ik geld neerlegde "nog succes met je huwelijk."
from walkingdead on 07/05/2018 12:59 PMMillie
De volgende ochtend lag ik alleen in het grote hemelbed van mij en Lorenzo. Zins hij een kasteel voor zich zelf had voelde ik me al snel als zijn vrouw. Nog niet helemaal maar we hadden vooruitgang geboekt dus binnenkort werd het Milliana Lincoln. Ik sloeg mijn benen over het randje van het bed. Ik vroeg me af waar Lorenzo zo vroeg in de morgen naartoe was gegaan.
Bowie
"Dus jij en Millie willen gaan trouwen?" Vroeg ik terwijl ik een slok nam van mijn koffie. En ik Ana ook door had laten slapen in het Lincoln kasteel." Wel snel dat ze je het heeft vergeven.. weet ze ook de details over onze rampen met Anastasia?" Zei ik met een lachje terwijl ik ik naa3 buiten keek hij had het geluk dat Millie zijn eerste officiele vriendin was. Ik en Anastasia kwamen met meer complicaties dan alleen half broer en zus.
from walkingdead on 07/02/2018 11:40 PMBowie
Ik glimlachte zwak bij haar zoen en knikte wanneer ze dat zei." Je lijkt wel een oma" zei ik terwijl ik haar achterna liep naar de normale chambers waar ze sliep. Ik trok mijn kleding uit en keek naar haar "Ik kan toch bij je komen liggen of word dat je ook al te veel?" Vroeg ik voor de grap.
Millie
Ik bubbelde wat in het bad en keek naar de tv terwijl ik fifty shade of grey keek. Ik liet wat schuim over mijn lichaam glijden en dacht aan van alles. Als ik zou trouwen zou ik officieel de koningin van Moskou zijn en Lorenzo zijn vrouw van een simpel tiener meisje na een echte vrouw.. de switch in mijn hoofd was nog niet echt gemaakt maar Lorenzo hielp me daar wel mee als het ware.
from walkingdead on 07/02/2018 08:15 AMBowie
"Ik snap niet waarom je het gewoon niet faced.. we zijn 1 van de sterkste creaties dat hier rondloopt we leven voor duizend jaar lang." Zei ik terwijl ik Anastasia aankeek "pijn is een deel van dat.." Zei ik met ironische lachje "ik lijk wel de elijah hier en jij bent mijn klaus." Ik liep op haar af "en in the end of the day zou ik je nooit kunnen loslaten.. want je bent mijn enige bloedverwant die ik accepteer." Ik nam diep adem en keek haar in haar ogen aan "i am in love with you sinds the day i met you." Ik kon me het nog goed herinneren zij die het op mijn mensen nek had gemunt en ik die toevallig verbijsterd was door haar schoonheid.
Millie
Als hij dat allemaal zegt zoen ik hem teder op zijn lippen." Ik kan niet wachten om de koningin te zijn tot mijn koning." Zei ik terwijl mijn hand glee langs zijn wang ik kwam overeind en trok mijn badjas weer aan terwijl ik eigenlijk wel in was voor een bad samen." Als je opschiet met je papierwerk kunnen we lekker in bad een filmpje kijken.. want deze toekomstig wife verveelt zich namelijk te pletter zonder jou." Ik drukte nog een zoen tegen zijn lippen en verliet zijn kantoor richting de badkamer.
from walkingdead on 07/02/2018 12:54 AMMillie
Ik grinnikte en voelde zijn handen op mijn billen terwijl ik sneller ging." Misschien vraag ik jou wel" zei ik sexy in zijn oor "aangezien ik de gene ben die je altijd uit je stoel moet halen voor goeie seks." Zei ik in een kreun terwijl ik glimlachte en het niet lang duurde voordat ik klaar kwam ik meestal wel snel klaar als we het weer op de stoel deden." Als ik met jou trouw dan wil ik een honeymoonn in hawaii onder de sterren weers doen alsof ik de heilige maria ben." Terwijl ik het al voor me zag. Toen ik ontmaagd werd door hem was het net een sprookje we waren toen 16 en besloten het gewoon op het stand te doen tijdens een schooluitje met allerlei soorten palmbomen om ons heen. Ik keek in Lorenzo zijn ogen de ogen waarmee ik wilde trouwen.
Bowie
"Anastasia.. Ik kan het niet meer." Zei ik tegen haar "je gedrag word steeds erger en erger en nu Lorenzo niks met ons te maken wil hebben word het alleen maar erger." Zei ik zacht tegen haar "ik denk dat je zonder mij beter af bent.. want soms weet ik het ook even niet meer en ga ik mee met fouten dingen.. Terwijl ik eigenlijk meer wil dan dat."

Reply