Search for posts by LostSouls

First Page  |  «  |  1  ...  165  |  166  |  167  |  168  |  169  ...  318  |  »  |  Last Search found 3178 matches:

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG|| met walkingdead.

from LostSouls on 07/09/2018 04:54 PM

Anastasia
Na een tijdje haalde ik mijn lippen van de zijne. 'Waar was je eigenlijk?' vroeg ik hem en streelde over zijn borstkas terwijl ik in zijn armen ging liggen. Ik had afleiding nodig van alles wat ik gedaan had. Mijn hand gleed door mijn haar wat een beetje warrig zat door het steeds verschuiven.

Lorenzo
Ik zuchtte. Ik ging bij haar zitten op de rand van het bed. 'Ik was in een café met Bowie.' zei ik en haalde een hand door mijn haar. Nu ging het komen. ik kon denk ik meteen het hele aanzoek afblazen want ze zei nadrukkelijk dat ze alleen verder met me kon als ik alle contact met Bowie en met Ana zou verbreken. Over Ana heb ik mijn woord gehouden, alleen Bowie moest ik gewoon spreken.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 07/09/2018 04:27 PM

Lorenzo
Ik fronste en werd er een beetje nerveus van. Ze wist dat ik vanavond mijn aanzoek wou doen. Ik was hier al super lang mee bezig? Ik liep achter haar aan onze kamer in. 'Zal ik wat thee voor je zetten? Ik verplaats alles wel naar morgen dan voel je je vast beter.' zei ik tegen haar en glimlachte.

Anastasia
Ik zuchtte kort en kwam langzaam recht zitten waarna ik hem met waterige ogen van het huilen aankeek. 'Ik wil met je zijn Bowie. Ik hou al van je sinds dag 1 ongeacht de bitchmoves die ik heb gemaakt met Givan en Lorenzo en dat ik zwanger ben geraakt van Givan. Ik... Ik wil mijn leven met jou delen.' zei ik en drukte mijn lippen tegen de zijne.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 07/09/2018 03:33 PM

Lorenzo
Ik dronk mijn glas leeg en keek op als ik de deur hoorde open gaan. 'Millie?' vroeg ik en liep naar de hall. 'Hey, waar was je ik heb je door het hele kasteel lopen zoeken.' zei ik en drukte een kus tegen haar lippen. 'We gaan over een uurtje.' zei ik nog en glimlachte zwakjes. 'Alles wel oké? Je ziet een beetje bleek.'

Anastasia
Als Bowie eindelijk thuis komt val ik meteen in zijn armen en begon te huilen als nooit te voren. 'Ik wil niet meer Bowie. Ik wil het  terug draaien.' zei ik terwijl mijn gedachtes all over the place waren. Alles wat Bowie me had aangedaan dacht ik niet eens aan. Het enige waar ik aan kon denken was kleine Gina en al die onschuldige mensen waar ik mijn plezier uit haalde. Na een uur was ik eindelijk stil. We lagen op de bank terwijl Bowie door mijn haar kriebelde.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 07/09/2018 02:53 PM

Lorenzo 20 jaar geleden
Ik grijnsde licht en voelde kort aan mijn kaak. 'Laat me je er aan herinneren dat Millie daar zit voor haar eigen en onze veiligheid. Wat denk je dat ze met je precious Ana had gedaan als ze vrij rond liep?' vroeg ik hem en haalde mijn schouders op. 'Misschien als jij je normaal had gedragen was jij degene geweest die regelmatig je lul in haar mocht steken.' zei ik en blokte hem wanneer hij me weer wou slaan. 'Accepteer het Bowie. Jij betekend niks voor haar.' zei ik en liep van hem weg.

Lorenzo heden
Na even nagedacht te hebben liep ik mijn kantoor uit en ging op zoek naar Millie. Ze was er niet? Ik stuurde haar een appje waar in ik vroeg waar ze was en liep vervolgens naar beneden waar ik een glas Whiskey inschonk en er meteen een slok van nam.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 07/09/2018 02:04 PM

Lorenzo
Ik slikte en keek kort naar de grond. Gina. Ook ik liep het café uit en reed naar huis in mijn Audi. Eenmaal thuis liep ik meteen naar mijn werkkamer en deed de deur op slot. Ik belde mijn personal investigator. 'Ik heb een klus voor je. Ana is bevallen van een dochter, ze heet Gina en ze heeft haar weggegeven. Ik wil weten waar ze naar toe is, bij welke familie en of ze daar goed op haar plek is. Je begint nu.' zei ik en hing op. Ik plofte op mijn stoel en wreef met mijn handen door mijn gezicht.

Anastasia
Als hij opneemt word mijn ademhaling alleen maar zwaarder. 'Bowie please kom naar huis.' huil ik en weer iets rustiger als hij me kalmeert. Maar al snel als hij ophangt word de paniek erger. Waarom heb ik dit ook al weer gedaan? Niks voelen was veel beter dan dit? Wat heb ik gedaan? Ik heb gewoon mijn kind weggegeven. Ik keek naar de lijken die nog altijd op een stapeltje voor me lagen en begon te ijsberen.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 07/07/2018 10:30 PM

Lorenzo
Ik beet op mijn lip en keek hem na. 'Bo.. Wat is er gebeurt met het kindje van Ana?' vroeg ik hem nog en kwam overeind. Stiekem hoopte ik dat ze het gehouden had. Dat gaf tenminste een reden om contact te zoeken. Het bleef mijn nichtje of neefje.

Anastasia
Als ik alle lijken zie liggen slikte ik kort. Het werd tijd. Ik beet mijn kaken samen en sloot mijn ogen. Langzaam maar zeker voelde ik alle gevoelens terugstromen. Wat er was gebeurd met Givan, mijn gevoel voor Bowie en wat het met me deed toen hij me sloeg 20 jaar geleden. Mijn kleine meid dat ik gister moest afstaan. De miljoenen mensen die ik heb afgeslacht. Ik raakte langzaam in paniek en opende mijn ogen waar ik mijn laatste 8 lijken zag liggen. Hyperventilerend belde ik Bowie op.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 07/07/2018 09:26 PM

Lorenzo
Ik zuchtte gelukkig en knikte. 'Ja, ze weet het al maar ik ga haar vanavond officieel vragen in haar favoriete restaurant met een romantisch string kwartet die haar favoriete liedjes van vroeger en nu speelt. Overal rozenblaadjes. Het is een privé kamer dus geen last van alle andere gasten en toch een intiem gezellig sfeertje.' zei ik. Het had me een hele tijd geduurt om het allemaal te regelen. Als Bo over de avonturen met Ana begint haalde ik mijn schouder op. 'Ik heb haar alles willen vertellen, maar ze wou er niks over weten.' zei ik en zuchtte. 'Zolang ik alle contact met jullie zou verbreken was alles voor haar zoals het moet zijn.'

Anastasia
Verveeld liep ik door het kasteel. Het was veranderd nu ik er in woonde. Betere decoraties. Ik liep naar beneden waar een paar mensen voor me stonden die ik door mijn servants naar het kasteel had laten meenemen. 'Breakfast time.' zei ik en liep naar de eerste jongen in de rij. 'Laten we eens waarmaken wat voor een slechte moeder ik zou zijn geweest.' zei ik en streelde met mijn vinger langs zijn nek en drukte eerst een kus voordat ik mijn tanden erin zet en hem leeg dronk.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 07/02/2018 11:58 PM

Anastasia
'Nou nu wil ik jou toch wel zien bevallen dan piep je anders.' zei ik en ging liggen. Ik klopte naast me op het bed zodat hem duidelijk werd dat hij naast me moest komen liggen. Als hij eenmaal ligt kruip ik tegen hem aan en sloot genietend van zijn warmte mijn ogen.

Lorenzo
Zodra ik helemaal klaar was liep ik naar de badkamer waar ik me ontdeed van mijn kleren. Ik kroop achter Millie het bad in en drukte een kusje in haar nek als ik eenmaal zat. Ze had 50 shades opgezet wat me wel deed grijnzen. Altijd al haar favoriet geweest.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 07/02/2018 11:31 PM

Anastasia
Ik beet op mijn lip en gniffelde zacht als hij me met Klaus vergelijkt. Ik stapte op hem af en drukte mijn lippen tegen de zijne als hij verklaart altijd van me te hebben gehouden. Ik zoende hem teder en voelde een klein vonkje. Ik liet hem los. 'Morgen oké? Ik ben moe. Ik heb een heel kind uit me geperst.' zei ik en liep terug naar bed.

Lorenzo
Ik grijnsde en knikte. 'Ik maak het hier af en ik zie je zo in de badkamer.' zei ik en keek haar na. Die heerlijke billen van haar ik kon geen genoeg er van krijgen. Ik zuchtte kort en haalde uit mijn la wat briefpapier waar ik een brief op schreef naar Bowie. Ik wou weten hoe het met hem en Ana was. Alleen dat meer hoefde ik niet te weten. Anders zou ik Millie misschien verdrietig maken en dat wou ik niet.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 07/02/2018 01:05 AM

Anastasia
Ik rolde mijn ogen en dronk mijn glas leeg. 'Jij snapt het echt niet hè.' zei ik en liep vervolgens naar het balkon waar ik uitkeek over een zakkende zon wat een mooie roze gloed aan de lucht gaf. 'Wat denk je dat er gebeurd als ik mijn humanity weer aan zet? Ik word overspoeld door emoties, schuldgevoel, verdriet. Ik heb geen zin om in elkaar te zakken als een little bitch dat haar problemen niet kan hendelen. En als jij niet kan accepteren dat ik die pijn niet wilt ervaren so be it.' zei ik en draaide me met mijn rug naar hem toe terwijl ik naar buiten staarde.

Lorenzo
Ik gromde van genot en beet op mijn lip. 'Alles wat jij wilt babe. Ik neuk je net als de eerste keer in Hawaii. Maar eerst moet jij geduldig wachten op je ring morgen in het fancy restaurant wat ik voor ons twee heb gereserveerd aan je favoriete tafel.' hijgde ik en merkte dat ik het niet lang uit ging houden. Ik had dit maanden van te voren al gepland. Nou niet dat het heel groots was. Haar restaurant was het duurste in de buurt, maar het was intiem en het had een hele lange wachtlijst. Ik had haar een ring gekocht met een grote diamant en kleine diamantjes op het ringetje zelf. Ik greep haar steviger in haar billen en voelde mezelf klaarkomen bij de gedachte hoe ze morgen zonder string aan die tafel zou zitten zodat ik meteen toegang tot haar had wanneer ik wou na haar ja woord.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  165  |  166  |  167  |  168  |  169  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page