Search for posts by LostSouls

First Page  |  «  |  1  ...  166  |  167  |  168  |  169  |  170  ...  318  |  »  |  Last Search found 3178 matches:

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG|| met walkingdead.

from LostSouls on 07/02/2018 12:42 AM

Anastasia
'Het verbaast me dat het überhaupt leeft.' zei ik om er een beetje overheen te praten. Tijdens mijn zwangerschap ben ik niet gestopt met drinken, drugs en moorden, dus ja het verbaasde mij toen het huilend en wel uit mij kwam. Ik draaide me weg van zijn gezicht zodat ik hem niet aan hoefde te kijken en zuchtte. 'Well, nu dat ze weg is.' zei ik en kwam overeind met een beetje moeite. Ik schonk een glas bourbon in en dronk deze in een keer leeg voor ik hem terug bijvulde. 'Nu kunnen we eindelijk vieren dat alle banden naar Givan weg zijn.'

Lorenzo
Ik grijnsde en legde mijn handen op haar billen. 'Je verpest de verassing wel een beetje, misschien moet ik nu toch wel weer 3 jaar wachten voor ik je vraag.' zei ik plagend en genoot ervan hoe ze mijn vriend verwende. Dit waren toch wel de beste onderbrekingen van werk.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 07/02/2018 12:26 AM

Anastasia
Ik beet op mijn lip en keek weg van het kindje. Ik merkte dat het mijn humanity aantastte en stak haar uit zodat iemand haar over kon nemen. 'Ik weet het niet.' zei ik en veegde over mijn voorhoofd. Ik zuchtte als ze was overgenomen en keek vervolgens op naar Bowie. Snel nam ik pen en papier uit het nachtkastje en schreef een brief. Ik wou niet dat ze op zou groeien zonder te weten hoe haar leven eruit had gezien als ik haar had gehouden. 'Breng haar weg. En geef die mensen deze brief. Die mag ze pas krijgen als ze 16 is. En leg ze godverdomme goed uit hoe ze met haar supernatural kant om moeten gaan.' zei ik hem en beet mijn kaken samen.

Lorenzo
Peinzend had ik mij over de documenten gebogen. Mijn hoofd stond totaal niet naar werk, maar dit moest klaar zijn voor morgen. Als opeens Millie binnen komt gniffelde ik kort en keek haar aan als ze op mijn schoot kroop. Haar badjas gleed van haar schouders wat mij met een heerlijk uitzicht op haar borsten opzadelde. Ik haalde een hand door mijn haar en begon haar borsten met mijn mond te verwennen.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 07/01/2018 11:44 PM

Lorenzo
Ik grijnsde. 'Ik zou het zo weer doen. Die gluipert moet ook gewoon van je afblijven. Ik ben blij dat hij er niet meer is.' zei ik en zuchtte. Als mijn telefoon oplicht keek ik en zag het bericht van Ana. De blik van Millie zei al alles wat ze eigenlijk hard op wou zeggen. - Ik kom niet Ana. - stuurde ik kortaf en legde mijn telefoon weer weg.

Anastasia
Al snel had ik een reactie van Lorenzo. Ik rolde mijn ogen en keek naar Bowie. 'Fine, zolang ik aan het eind van de avond wel maar een lekker nekje mag openrijten met mijn tanden.' zei ik en nam mijn tas.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 07/01/2018 11:01 PM

Anastasia
Zuchtend keek ik naar hem en nam mijn telefoon. Ondertussen liep ik ook naar mijn kamer om me om te kleden. Mijn shirt zat helemaal onder het bloed. Ik haalde een hand door mijn haar en keek in mijn heldere ogen via de spiegel. Ik trok een zwart jurkje aan en liep vervolgens weer naar beneden waar ik het bericht naar Lorenzo verstuurde.

Lorenzo
Ik had Millie tegen me aan en kriebelde over haar arm. 'Is weer eens wat anders dan vroeger.' zei ik met een lachtje. Ik haalde een hand door haar haar. 'Ik ben blij dat we weer samen zijn.'

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 07/01/2018 07:46 PM

Anastasia
Zuchtend rolde ik mijn ogen. ‘Dat bepaal ik nog altijd zelf.’zei ik tegen hem en nam de joknt van hem over. Ik nam een diepe hijs en hield het even in voor ik het weer uitblies. Vervolgens gaf ik de joint terug aan Bowie en keek verveeld voor me uit. ‘Ik verveel me. Zullen we gaan clubben.’ Zei ik tegen hem.

Lorenzo
Ik ging steeds harder en sneller en begon het zelf zwaar te krijgen ik gromde van geilheid. Mijn hand sloeg tegen haar rechterbil wat een mooie afdruk achterliet.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 07/01/2018 05:58 PM

Anastasia
‘Als ik het weggeef dan ben ik pas zoals onze vader.’ Zei ik en ik keek naar hem. ‘We zien wel hoe het loopt. Ik stop in iedergeval niet met wat ik normaal doe.’ Zei ik en kwam weer pijnlijk overeind. ‘Je praat hier met niemand over Bowie.’ Zei ik tegen hem en keek hem serieus aan. Als Lorenzo hierachter kwam ging hij ook nog in mijn nek zitten Hijgen.

Lorenzo
Ze stimuleerde me om haar over het randje te duwen en zodra het zover was genoot ik ook van de heerlijke smaak die ze me in mijn mond gaf. Niet veel later draaide ik haar om op haar buik en trok ik haar aan haar heupen naar me toe. Mijn inmiddels stijve vriend liet ik in haar glijden waarna ik op een hoger tempo in haat begon te stoten.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 07/01/2018 05:22 PM

Anastasia
Een kreun verliet mijn lichaam net als de houten poot. Ik slikte en keek naar mijn bebloedde buik. 'Ik hoef geen kind en al helemaal niet van Givan. Nu kun je me daarmee helpen of je kunt weg wezen Bowie.' beet ik hem toe en plofte even op de bank zodat mijn wond sneller kon helen. Ik gaf nergens meer om. Pas als ik mijn humanity terug zou krijgen zou ik weer realiseren hoeveel ik van Bowie heb gehouden.

Lorenzo
Ik deed mijn uiterste best om haar te laten genieten. De laatste 20 jaar had ik nog wel een paar trucjes bij geleerd. Ik voelde haar sap al komen en verwelkomde het in mijn mond met een grijns. Haar gekreun bevestigde alleen maar hoe goed ik het deed en wat heb ik dat geluid gemist.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/27/2018 10:58 PM

Anastasia
Als hij dat zegt viel het me binnen en meteen knapte er iets. Geen goed iets moest ik zeggen. Ik haalde mijn schouders op en kwam terug overeind. 'Een manier om het op te lossen toch?' vroeg ik en brak de tafel waardoor de poot van de tafel scherp afbrak. Ik hield de punt tegen mijn buik en keek naar Bowie. 'Jij wilt dat kind niet, ik wil dat kind al helemaal niet. Givan is er niet om het kind af te nemen omdat ik het niet wil. Dus dan is er maar 1 optie.' zei ik tegen hem. Ik drukte de punt langzaam verder mijn buik in en kreunde van de pijn.

Lorenzo
Ik grijnsde breed en keek naar het strikje. Ik draaide haar op haar rug en maakte de strik los met mijn  tanden waarna ik haar ontdeed van haar slipje. Ik opende haar benen en liet mijn tong plagens haar vriendin verwennen op de plekjes waar ze zo hard van genoot. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/27/2018 10:37 PM

Anastasia
Ik draaide me naar hem om met een ijs koude blik. 'Volgens mij verwar je me met Millie. Zij had een miskraam omdat ze niet kon omgaan met een beetje verdriet. Ik ben niet zwanger al zeker niet van Givan. Ik zou het merken als er een wezen in me zou leven.' zei ik tegen hem en zuchtte. 'Geef het gewoon op Bowie, ik zet het niet terug aan.' zei ik en ging zitten. Als ik zwanger was had ik allang door moeten hebben dat er een wezen was dat mijn bloed dronk, dat mijn eten at en dat in me zou bewegen.

Lorenzo
Ik bekeek elke beweging die ze maakte en glimlachte. Ik had niet gedacht dat het zo snel goed zou komen tussen ons. Hell, ik had überhaupt niet gedacht dat het goed zou komen tussen ons. Ik beet op mijn lip en legde mijn handen op haar heupen zodra ze boven op me kroop en zoende teder met haar mee. Ik voelde mijn vriend reageren op haar en grijnsde tegen haar lippen. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/27/2018 09:48 PM

Anastasia
Ik rolde mijn ogen. 'Laat mijn humanity met rust. Alsof een baby dat terug gaat brengen. Ik had het vermoord en het interesseert me vrij weinig wat je daar van vind.' zei ik en rukte me los waarna ik zijn kamer uit liep naar beneden. Ik schonk een glas bourbon in en dronk een slok hiervan. Dit was zijn domste plan ooit. Vooral het gedeelte waar hij zei dat hij van me houd. Het enige wat hij wou was dat ik mijn humanity aan zou zetten en mijn gevoelens allemaal terug zouden komen. Mooi niet.

Lorenzo
Ik glimlachte tegen haar lippen en voelde vlinders in mijn buik zoals de eerste keer dat we zoenden. Ik keek haar aan en streelde een pluk haar achter haar oor. Als ze de sleutel vroeg haalde ik mijn beurs uit mijn achterzak en nam de sleutel eruit. 'Ik kon het niet. Het zou voelen alsof ik je helemaal uit mijn leven sloot als ik het huis weg had gedaan.'

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  166  |  167  |  168  |  169  |  170  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page