Search for posts by Ellytjevdb

First Page  |  «  |  1  ...  15  |  16  |  17  |  18  |  19  ...  37  |  »  |  Last Search found 363 matches:

Ellytjevdb

24, female

Level 26

Moderator

Re: O || I will always love you (18+)

from Ellytjevdb on 08/03/2016 01:03 PM

Rosalie
"Oh, wel, bedank hem dan maar in mijn plaats als je hem nog eens ziet", zeg ik nu met opnieuw een bredere glimlach op mijn gezicht. Als hij begint over mijn ouders, slik ik een krop in mijn keel weg. "Nee, die zijn in het buitenland momenteel", geef ik als antwoord. Gelukkig maar, anders waren ze heel erg ongerust geweest. "Dat zou wel handig zijn ja", glimlach ik lief. Ik sluit mijn handen rond de warme kop koffie en breng deze voorzichtig naar mijn lippen. Als mijn tas leeg is, sta ik op. "Kan ik de badkamer gebruiken?" vraag ik voor de zekerheid. Ik zit natuurlijk nog altijd in mijn pyjama dus zou ik me graag even willen opfrissen. Ik weet niet wanneer hij precies wegmoet en of ik daar dan wel tijd voor heb, maar ik kan het altijd vragen.

Rosalie_Palvin_8.jpg 

cooltext1643255418.png

Reply

Ellytjevdb

24, female

Level 26

Moderator

Re: Maandmodel AUGUSTUS?!

from Ellytjevdb on 08/01/2016 09:27 PM

Gefeliciteerd!

cooltext1643255418.png

Reply

Ellytjevdb

24, female

Level 26

Moderator

Re: ORPG || Being a famous couple isn't easy (18+)

from Ellytjevdb on 07/28/2016 10:06 PM

Rosalie
Ik reageer maar niet op zijn woorden, maar rol enkel met mijn ogen. Hij is weer in zijn typische plaagbui die hij wel vaker heeft. Op zo'n momenten kan het ene na het andere grapje gewoon over zijn lippen rollen. "Ohja? Dan wil ik je dat wel eens zien doen hoor. Eens zien wie die hakken het langste volhoudt", plaag ik hem. Jayden ziet er helemaal niet verkeerd uit en ik weet zeker dat hij het ook zou kunnen maken in de modewereld. Ik hoop zelfs stiekem dat we ooit samen een shoot zouden kunnen doen. Dat is toch iets waar je later op terug kan kijken. Jayden loopt naar binnen om enkele handdoeken te halen en in die tijd ga ik op de rand zitten, met mijn voeten in het water. Het water voelt lekker aan, niet te warm maar ook zeker niet te koud. Al snel komt hij terug met twee handdoeken in zijn handen. Door zijn woorden begin ik te lachen. Bang om in het water te gaan ben ik niet, maar het zal toch even koud zijn. "Anders kan jij gewoon mijn grote zwemband zijn?" grijns ik. Ik sta op van de rand en stap naar hem toe. Ik weet dat het onzin is en dat het me toch nooit gaat lukken, maar toch ga ik proberen om hem in het water te duwen. Ik neem zijn hand vast en probeer hem naar de rand van het zwembad te lokken. Zelf probeer ik bij het water vandaan te blijven, anders weet ik dat hij me voor zal zijn en dat ik in het zwembad beland in plaats van hijzelf. "Heb ik je trouwens al gezegd dat je er echt goed uitziet in die zwembroek", probeer ik hem te verleiden. "Echt een euh.. mooie kleur die bij je ogen past", praat ik verder. Ik zoek een goed moment om hem een duw te geven, al is die er eigenlijk nooit.
 Rosalie_Palvin_8.jpg

cooltext1643255418.png

Reply

Ellytjevdb

24, female

Level 26

Moderator

Re: ORPG || I hate you, I love you, I hate you... (18+)

from Ellytjevdb on 07/28/2016 07:28 PM

Jade
Jade rolt met haar ogen. "Jasper probeerde indruk te maken op mij en ik op hem, is dat niet iets wat normale mensen doen? Genieten van het leven? Flirten?" brengt ze tegen Seans woorden in. Jade vindt het normaal om een beetje te flirten, wat het ook gewoon is, maar blijkbaar mag dat niet van Cameron. Sean doet het zelf toch ook wel? "Heel blij", zucht ze als ze weer staat. "Wil je een kusje?" vraagt Jade grijnzendals antwoord. Ze komt dichterbij en drukt haar lippen op zijn wang. "Zo, die schuld is afgelost", grijnst ze. Een echte kus zou ze hem niet geven, maar een kus op de wang? Waarom ook niet. Het is niks speciaals en al helemaal niet in een bui zoals nu. "Ik maak tenminste plezier", werpt Jade terug. Het is toch waar? Wanneer je jong bent moet je gewoon plezier maken en dat is wat ze nu aan het doen is. Ze neemt zijn hand weer vast, draait een rondje zoals ze daarnet ook deed en verstrengelt daarna hun vingers. "Wil je echt niet dansen?" vraagt ze met een pruillipje. Ze gaat dichter tegen hem aanstaan en bekijkt hem smekend. "Je zou me superblij maken", vervolgt ze met een glimlach.

Jade_Morres_2.jpg

cooltext1643255418.png

Reply

Ellytjevdb

24, female

Level 26

Moderator

from Ellytjevdb on 07/28/2016 06:46 PM

Jade
Sean is Jade de hele tijd aan het plagen, iets waar Jade in haar dronken bui wel om kan lachen. Door zijn woorden begint ze alleen nog maar harder op zijn kont te kloppen. Ze weet ook wel dat Cameron Sean vertrouwd, anders had hij nooit aan hem gevraagd om op haar te passen. "Laat me los", lacht ze nu iets zachter, bijna smekend. "Ik heb het gevoel dat mensen in mijn jurk kunnen kijken en dat is niet bepaald aangenaam", grinnikt ze. Vlak voor de uitgang zet Sean haar neer. Een kans bij Jasper kan ze nu al helemaal vergeten, maar dat is zo erg nog niet. Na vanavond zouden ze elkaar waarschijnlijk niet meer terugzien. "Wel, bedankt voor het ritje, maar je moet niet denken dat ik ervoor ga betalen. Ik ben trouwens blut", zegt ze zo serieus mogelijk, maar dat gaat nogal moeilijk. Jade staat nogal wankel op haar benen, zeker nadat ze nog een tijdje ondersteboven over Seans schouder heeft gehangen. Uit reflex neemt ze Seans arm vast als steun voordat ze valt. "Slim plan trouwens om me zo te dragen, nu hang ik zeker aan je. Iets wat je erg graag hebt toch?" grijnst ze plagend. 

Jade_Morres_1.jpg

cooltext1643255418.png

Reply Edited on 07/28/2016 06:46 PM.

Ellytjevdb

24, female

Level 26

Moderator

from Ellytjevdb on 07/28/2016 01:31 PM

Jade
Ugh, de volwassene. Nee, dat is hij nog lang niet, zeker als hij zich blijft gedragen als een klein kind. Sean kan zijn serieuze momenten hebben, maar hij is nog steeds niet veel ouder dan Jade. Jade kijkt hem grijnzend, maar wel met opgetrokken wenkbrauw aan bij zijn woorden. Daarna schudt ze lachend haar hoofd. Verbaasd kijkt Jade Sean aan. "Hoezo wil je niet met me dansen?" pruilt ze. "Of ben je gewoon bang omdat je niet kunt dansen?" grijnst Jade. Voor ze het weet hangt ze over zijn schouder. Sean dreigt er zefls mee om naar de uitgang te gaan, maar dat vindt Jade al helemaal niks. "Sean, zet me neer", lacht ze. Jade begint op zijn kont en rug te kloppen. "Laat me los", lacht ze nog steeds. Dit is eigenlijk leuker dan dat ze wilt toegeven. "Cameron zal het niet leuk vinden als ik zo close ben met een jongen", plaagt ze Sean. Het is een slap excuus en dat weet ze ook, maar ze kan het maar proberen. Toch is ze benieuwd naar zijn reactie. 

Jade_Morres_19.jpg 

cooltext1643255418.png

Reply

Ellytjevdb

24, female

Level 26

Moderator

from Ellytjevdb on 07/28/2016 12:27 PM

Jade
Ze luistert naar Seans woorden. Natuurlijk is hij wel jaloers. "Ohja en wat ben jij dan? Jij loopt toch ook rond in mijn huis?" grijnst ze met de nadruk op 'mijn'. Jade weet goed genoeg wat hij bedoelt, maar toch wilt ze hem er even mee plagen. "Ik? Ik wil jou niet als vriend. Laat me niet lachen", lacht Jade. Ze draait met haar ogen en dan zijn zij aan de beurt. Voor zichzelf vraagt ze om een biertje en daarna kijkt ze afwachtend naar Sean. Hij gaat niet drinken, dat weet ze maar al te goed. Gelukkig is hij verantwoordelijk genoeg om dat niet te doen. Zodra ze hun drinken hebben, stappen ze samen weg bij het kraampje. "Heb je nog zin om te dansen?" vraagt Jade met een glimlach. Ze kan er maar beter het beste van maken, ook al is het met Sean. Ze neemt zijn hand alweer vast, heft deze op en draait lachend een rondje. "Kan je iets vrolijker zijn?" grijnst Jade. Ze begint Sean in zijn zij te prikken en probeert hem ook te kietelen, om hem op die manier aan het lachen te krijgen. Ze heeft geen idee of het werkt, maar het is wel grappig om hem te plagen. Eigenlijk is het nog zo slecht niet om hier te zijn met Sean.

Jade_Morres_18.jpg

cooltext1643255418.png

Reply

Ellytjevdb

24, female

Level 26

Moderator

from Ellytjevdb on 07/28/2016 11:52 AM

Jade
Seans woorden maken Jade nu niet bepaald blij. "Sean", probeert ze nog eens. Ze weet maar al te goed dat hij niet gaat toegeven. Hij laat haar echt niet alleen bij Jasper. Wat de regel over jongens betreft, mocht Cameron wel iets minder streng geweest zijn. Ze mag niet eens met een jongen praten lijkt het wel. "Wat nu als we samen drinken halen?" stelt ze voor met een glimlach. Jasper lijkt al helemaal verleden tijd nu ze haar aandacht op iemand anders kan storten. Emma kijkt haar vreemd aan, maar Jade knipoogt alleen en geeft een knikje als teken dat het goed gaat. "Kom op", zeurt Jade. Ze neemt Seans hand vast en neemt hem mee door de andere feestende mensen, zonder op een antwoord van hem te wachten. Intussen schalt Forbidden Voices door de boxen. "Waarom wil je mijn kans bij Jasper verpesten? Ben je soms jaloers", lacht Jade wanneer ze even stilstaan. "Het is wel schattig hoor, lieve Sean die een beetje jaloers is op een andere jongen", gaat Jade plagend verder. "Maar ik speel het spel liever goed dan half dus als je echt mijn 'zo goed als' vriendje wilt lijken, doe het dan goed wil je?" grijnst ze. "Ik wil niet dat je vrienden een verkeerde indruk krijgen", gaat ze verder om hem te overtuigen.

Jade_Morres_17.jpg 

cooltext1643255418.png

Reply

Ellytjevdb

24, female

Level 26

Moderator

from Ellytjevdb on 07/28/2016 09:36 AM

Jade
Inmiddels staan we al een beetje te dansen. Het voelt nog een beetje onwennig, maar er waren al enkele biertjes gevloeid en die maakten de sfeer wat losser. Toen Emma om nog een rondje biertjes ging, waren Jade en Jasper iets dichter tegen elkaar aan gaan dansen. Jade schrikt wanneer ze een arm om haar schouder voelt en Seans stem herkend. Wat doet hij nu? Niet alleen Jade is verbaasd, ook Emma die net weer komt aangewandeld ziet alles gebeuren. Ze laat het bier expres uit haar handen vallen en stapt dan nochalant op de rest af. Jade zoekt Jaspers blik om hem op een hopeloze manier duidelijk te maken dat Sean liegt, maar hij kan alleen maar strak naar Sean kijken. "Sean, kan jij nog een biertje voor me halen? Dat wil je wel doen toch, speciaal voor mij?" vraagt ze wanneer ze naar hem toe is gedraaid. Ze heeft haar handen tegen zijn borst gezet en kijkt hem poeslief aan. Ze zag dat Emma het drinken had laten valles, dus nu ze zonder drank zat kon ze aan Sean vragen voor een nieuw bekertje. Als hij dan weg zou zijn, kon ze aan Jasper uitleggen dat het een misverstand is. Hopelijk zou hij dat begrijpen en dan zouden ze op een andere keer misschien wel kunnen afspreken zonder Sean die zich erbij komt bemoeien. Eigenlijk waren al deze plannen een grote puinhoop in haar hoofd. De hoeveelheid alcohol die al gevloeid had, gaven haar een gelukzalig gevoel en ze kon op deze manier niet meer helder nadenken. "Alsjeblieft, Sean", zegt ze smekend met een pruillipje. Ze prutst nochalant aan zijn shirt en hoopt hem op die manier te kunnen overtuigen om weg te gaan.

Jade_Morres_15.jpg 

cooltext1643255418.png

Reply

Ellytjevdb

24, female

Level 26

Moderator

from Ellytjevdb on 07/27/2016 09:59 PM

Jade
Hoe later op de avond, hoe meer er gedronken wordt, dat wordt gezegd toch? In ieder geval beginnen zij er vroeger aan en wachten ze niet tot het einde. Iedereen neemt een biertje in ruil voor twee bonnetjes, waarna ze verder over het terrein wandelen. De drukte begint steeds groter te worden en ze verliezen af en toe een paar mensen die ergens anders gaan kijken. "Zal ik nog een biertje voor je gaan halen?" vraagt Jasper in Jades oor. "Ja, dankje", zegt Jade luid. Haar beker is inmiddels al leeg en Jasper heeft zelf ook een nieuw drankje nodig. Emma en Jade blijven alleen achter, terwijl de rest van de groep doorloopt en zich mengt tussen de andere mensen. "Hoe is het nu met Sean?" vraagt Emma. "Laten we zwijgen over hem. Vanavond is zijn naam verboden", lacht Jade als antwoord. "Nee, serieus Jade. Red je het een beetje met hem?" vraagt Emma bezorgd. "Ik ontloop hem zo veel mogelijk", zegt Jade waarbij ze haar schouders ophaalt. "Bedankt voor je bezorgdheid, maar ik red me echt wel", verzekert Jade haar vriendin zo goed mogelijk. Emma is altijd al erg op de hoogte geweest van Seans gedrag tegenover Jade. Het lijkt altijd wel ontschuldig, maar ze weet ook dat er al ergere woorden zijn gevallen die Jade iets dieper kunnen raken. Jasper komt terug met drie bekertjes en geeft er aan elk van de meiden één. "Op een leuke avond", glimlach Jasper in haar richting. Jade tikt haar beker tegen die van hem met een speelse glimlach. Door Jaspers blik moet ze zachtjes blozen, maar door de flitsende lichten hoopt ze dat dat niet opvalt. Dit kan nog een leuke avond worden, met leuke mensen. Jade trekt snel haar jurkje wat beter voordat ook zij nog verder de mensenmassa ingaan. 

Jade_Morres_13.jpg 

cooltext1643255418.png

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  15  |  16  |  17  |  18  |  19  ...  37  |  »  |  Last

« Back to previous page