Search for posts by Supermodelkaty
First Page | « | 1 ... 15 | 16 | 17 | 18 | 19 ... 26 | » | Last
Search found 259 matches:
Re: Ik ben er weer :-)
from Supermodelkaty on 12/18/2015 08:08 PMNou, ja. Er zijn hier gewoon mensen die me steunen en die ik ook wel eens help. En als ik dan niet online ben, dan mogen ze wel weten warom. En daarom zet ik het gewoon op een forum, dan kan iedereen het lezen. Dan hoef ik het niet elke keer te vertellen. En jullie zijn ook een deel van mijn leven geworden. Ik kan hier mijn verhaal kwijt en dat kan ik niet overal in mijn eigen echte leven, naast internet.
I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care
Ik ben er weer :-)
from Supermodelkaty on 12/18/2015 07:25 PMNaja, ik ben ongeveer een week geleden online gekomen. Maar ik ben zoals je misschien gemerkt hebt, deze week minder online gekomen.
Ik ben minder online gekomen omdat ik last had van een depressieve terugval. Door die terugval voelde ik me gewoon niet goed en had ik geen zin om hier online te komen en gezellig te doen.
(Bij een depressieve terugval komen gewoon al mijn depri- gevoelens en gedachtes terug. Terwijl ik bezeig ben om ze te vergeten en positief te gaan denken)
Ik vond dat jullie een verklaring nodig hadden en zo hoef ik niet meerdere keren mijn verhaal te doen.
Re: Wiskunde
from Supermodelkaty on 11/22/2015 08:11 PMWat een onzin, een gevalletje van een kinderachtige stagair
Re: Wiskunde
from Supermodelkaty on 11/22/2015 02:32 PMMisschien kan ik je helpen. Heb je een paar voorbeeld sommetjes? Misschien kan ik ze uitleggen.
Re: alles lopt niet zo lekker vandaag
from Supermodelkaty on 11/20/2015 02:48 PMALs er iets is, je mag me altijd mailen of chatten. Ik ben er voor je.
Re: Rapport!
from Supermodelkaty on 11/19/2015 09:34 PMDat is wel balen, gelukkig kan ik dat wel.
from Supermodelkaty on 11/19/2015 09:28 PMNice, maar ik zit nu in havo 4 en we krijgen vel minder cijfers die zwaarder meetellen. We hebben nu ook toetsweken. EN idk of ik nog een rapport krijg, maar ik kan mijn cijferlijst sowiso online zien.
from Supermodelkaty on 11/19/2015 09:21 PMHeb je een goed rapport? Maar chill, ik weet geen eens of ik een rapport nog krijg.
Re: Help #frans
from Supermodelkaty on 11/17/2015 05:08 PMIk ben zeer slecht in talen, dus nee sorry. Ik kan je niet helpen.
Re: Mensen die mijn tweede verhaal willen lezen?
from Supermodelkaty on 11/15/2015 09:28 PMZit in mijn bibliotheek, ik zal binnenkort een keertje gaan lezen