Search for posts by walkingdead
First Page | « | 1 ... 168 | 169 | 170 | 171 | 172 ... 318 | » | Last
Search found 3177 matches:
Re: ORPG|| met walkingdead.
from walkingdead on 06/25/2018 05:20 PMMillie
Mijn lippen bleven opelkaar terwijl ik genoeg had van zijn onzin." Ik ga" ik trok mijn schoenen aan verliet zijn appartement of wat het ook mag zijn. Ik wist niet waar ik heen ging maar ik bleef in ieder geval niet in Frankrijk.
Bowie
Ik had al een vlucht geboekt voor morgen. En vroeg me af of Lorenzo wel alles in de hand had zins de terug keer van Millie. Die niet blij met hem zal zijn op het moment dat wist ik wel zeker. Ik belde Ana nog een keer op gewoon om te kijken of ze in orde was.
from walkingdead on 06/25/2018 04:58 PMMillie
"De enige vraag die ik voor jou heb wat heb je nou daadwerkelijk gedaan in die 20 jaar." Ik keek hem recht aan hij deed moeilijk over zijn antwoord en dat irriteerde me.
Bowie
Als ze ophangt bijt ik mijn kaken opelkaar. Wat was ze toch dom wanneer ze arrogant deed gewoon een verschrikking was ze soms. Ik liep het café uit richting ergens en ik wist niet waar want mijn mind lag alleen maar bij die laatste paar familie leden die nu waren ontwaken. Ik moest polshoogte gaan nemen om te zien wie we nou echt van onder de grond hadden gehaald.
from walkingdead on 06/25/2018 04:22 PMMillie
"Lieg niet tegen me." Zei ik "in 20 jaar heb ik me wel gerealiseerd hoeveel je van me houd" ik kwam overeind. En zette een hand op mijn buik "gaan jij en Bowie maar Anastasia haar hielen likken ik ga weg hier voor ik haar strot er uit trek." Ik trok de japon uit en had mijn lichaam al heel lang niet naakt gezien. Nog steeds had ik een mooie figuur daar niet van.
Bowie
"Well jij hebt een paar mensen kwaad gemaakt die nu wakker zijn." Zei ik tegen haar "Darren zal voor je komen Anastasia net als hoe hij je moeder ergens ver van hier heeft verbannen en onze vader terug naar hell heeft gekegeld." Zei ik terwijl Millie haar band met Darren had verbroken en er een grote kans bestond dat hij ook naar de stad kwam." Ik kan je joinen" bood ik aan.
from walkingdead on 06/25/2018 07:22 AMBowie
"Je moet Frankrijk uit en wel nu." Zei ik terwijl Givan volgens mij niet de enige Lincoln was die ontwaakt is. Ik liep rondjes en hoopte dat ze voor een keer luisterde want dat deed ze nooit trouwens.
Millie
Ik keek naar hem met leegte in mijn ogen "je kan me beter weer in Coma zetten." Zei ik terwijl het daar waarschijnlijk beter was.. daar kon ik jaren dromen van een goed gezin en kinderen. Hier had ik alleen de kracht van haat die ik voelde voor Anastasia en als ze niet op paste release ik mijn duivel gewoon weer.. En zorgde ik ook echt dat ze onder de grond ligt.
from walkingdead on 06/25/2018 12:14 AMBowie
''Het is niet jou schuld het enige wat jij nu moet doen is Millie ver van hier weg brengen.. Voordat Anastasia er achter komt dat er onraad is.'' Zei ik als hij luisterd en Millie weg brengt bel ik Anastasia op gewoon om na te trekken waar ze op het moment was.
Millie
Niet veel later werd ik wakker in een bed terwijl ik warmte voelde ik zag dat Lorenzo al een tijdje mijn hand vast had. Alles voelde zo ondragelijk.''Mijn duivel is weg'' zei ik merkzaam terwijl ik in Lorenzo zijn ogen keek en me voor het eerst emotioneel voelde worden tranen gleden ove mijn wangen.'' I lost him'' zei ik terwijl ik in een kromp en het enige wat ik nog had was Lorenzo en zijn zachte hand.. ik wilde hem niet maar ook weer wel.
from walkingdead on 06/25/2018 12:00 AMMillie
''I don't care wat ze doet i kill her.'' Zei ik glimlachend terwijl ik Lorenzo kort aankeek ''als je me niet 20 jaar in een coma had gezet zou ik nu nog van je gehouden hebben.. maar het enige wat ik voel is haat en alleen maar haat.''Ik kwam dichterbij ''waar is onze zoon?'' Vroeg ik fluisterend in zijn oor ''oja ook vermoord door je geweldig nicht.'' Zei ik terwijl ik shattered was zins de dood van mijn eerste kind ik was zwanger geweest van Lorenzo. Maar het kindje was overleden door de stress die ik had opgelopen zins de moord op mijn moeder en het uitschakelen van mijn vader.. alleen maar om mijn babytje te kunnen opvoeden in peace.
Bowie
Als Millie uitvalt in haar gewoontes voel ik angst opborrelen.. bang dat ze Anastasia echt zou neerhalen.'' Millie je weet niet waar je aan begint.. ze is famillie'' zei ik nog om de situatie te verhelpen ''so was my son Bowie.'' Zei ze neerbuigend terwijl ik er nog nooit heb zien huilen zins ze haar duivel had ontketend voor ons.'' Lorenzo.. je moet haar duivel in coma brengen inplaats van haar hele lichaam.'' Zei ik sissend nu ze nog hier was ''zo kan ze niks meer doen.''
from walkingdead on 06/24/2018 11:41 PMGivan
Ik kreunde kort van pijn en keek naar Millie ''doe het.''
Millie
Als Givan zegt dat ik dat ene moet doen haal ik de dagger te voorschijn en dauw ik het ding bijna mijn hart in ''als ik tot 3 moet tellen steekt ze dat hele ding in haar hart en dan is je meisje vooreeuwig weg.'' Zei Givan dreigend terwijl ik emotieloos naar de dagger in mijn lichaam keek.
Bowie
''Release'' ik knipvingerde terwijl ik onder het puin vandaan was gekomen. Ik was niet vergeten dat ik Millie aan mij gesired had just incase dat Givan met trucjes zou komen om haar krachten te bemachtigen via mij. Als Millie weer gloed in haar ogen krijgt en ze bij zinnen komt trekt ze het ding uit haar lichaam en gooit ze het recht door Givan zijn hart.
Millie
''Nog andere die me in de weg willen gaan?'' Ik draaide me om naar Bowie en Lorenzo terwijl ik een sexy bitch was geworden. Ik pakte je als je me niet aanstond. Ik verbrak de sirelink tussen mij en Bowie en zag mijn weerspiegeling ik was geen 17 meer.'' Waar is die bitch?'' Vroeg ik terwijl ik het over Anastasia had ''of lopen jullie 2 als pisjes achter haar aan?" Terwijl ik Lorenzo totaal negeerde ik haten hem met heel mijn hart en hij wist waarom. Anastasia killed my mom.
from walkingdead on 06/24/2018 11:20 PMBowie
''Geen idee vast zich zelf bewonderen.'' Als we er zijn stap ik uit en loop ik Russo's binnen. Iets klopte niet het was stiller dan normaal iedereen dronk zo rustig van zijn drinken. Ik keek om me heen terwijl iemand liep te drinken van een mens aan het figuur kon ik zien dat het een vrouw was. Ik besloot een kijk te nemen en zetten mijn hand op haar schouder ''drink je niet iets te..'' als ik word vast gegrepen bij mijn pols door een bekende greep. Kijk ik op ''raak mijn vrouwe alsjeblieft niet aan baby broertje.'' Voor ik het wist werd ik over de bar geslingerd ''Givan''
Millie
Ik keek op terwijl ik de 2 jongens zag maar eentje hield mijn blik vast alsof ik hem kende. Als Givan de ene slingerd over de bar veeg ik mijn wangen schoon.'' Ook leuk weer om jou te zien Lorenzo'' Givan sloeg hardhandig zijn arm om me heen ''lijkt er op dat ik je schatkist heb ontketend ik snap niet waarom je zo een lekker wijf in coma brengt.. je kan haar letterlijk alles laten doen.'' Hij nam mijn pols hardhandig vast terwijl hij een sirelink op mijn pols had gekierfd ''als je haar nog zo mooi terug wilt zien dan kunnen jullie beter Anastasia terug geven.''
from walkingdead on 06/24/2018 10:37 PMBowie
Als hij dat zegt bijt ik op mijn onderlip ''well temminste ligt ze niet in coma.'' Terwijl Ana al van mij was maar zij dat nog niet wist. Ik stak de lijken in brand en voelde een soort van onraad naderen.. maar ik ging er niet op in.'' Kom je mee naar Russo's daar staat weer iets anders op me te wachten.'' terwijl ik het over de officier had die opzoek was naar die beesten die iedereen aan rukken scheurt. Terwijl het gewoon ik ana lorenzo en een of andere trien in een kwartet waren.
Givan
We stapte uit bij een of andere café terwijl ik Millie vastgreep bij haar kin.'' Luister goed als je 1 van deze 2 gezichten ziet loop dan weg'' hij liet een foto zien van 2 jongens ik knikte braaf en liep het café binnen. Alle ogen gelijk op mij gericht ''zo te zien trek je alle aandacht met je schoonheid.'' Zei Givan grimmig terwijl we gingen zitten aan de bar ''hopelijk grijp ik dat wicht ook Anastasia.''
from walkingdead on 06/22/2018 05:33 PMBowie
Ik grijnsde en keek Anastasia na." Wat is het toch een heerlijk kutwijf" zei ik merkzaam terwijl ik mijn shirt over mijn hoofd trok." Je hebt in 3 jaar geen polshoogte genomen dus weet je het zeker?" Vroeg ik terwijl ik een joint opstak en straks een afspraak had in de stad met wat vrienden.
Millie
Ik zat maar voor me uit te kijken terwijl Givan achter het stuur had. Waar we heen gingen wist ik niet maar ik hield rekening met de situatie. Givan wilde iemand uisltschakelen met de naam Lorenzo en Bowie. Hoe hij hun namen uitsprak klonk als een echte bedreiging voor mij. Ik keek op naar het boordje waar Frankrijk stond.

Reply