Search for posts by LostSouls

First Page  |  «  |  1  ...  168  |  169  |  170  |  171  |  172  ...  318  |  »  |  Last Search found 3178 matches:

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG|| met walkingdead.

from LostSouls on 06/25/2018 05:30 PM

Anastasia
Ik keek naar Chad die een beetje bleek werd. 'Wat is er Chad. Beetje angst voor bloed?' vroeg ik met een grinnik en keek op als mijn telefoon weer ging. Ik rolde mijn ogen. 'Bowie, je timing is verschrikkelijk ik ben een zielig mensen zieltje aan het verpesten. Bespaar me je onzin over Darren.' zei ik en drukte hem weer weg. Als het zakje vol is maak ik hem dicht en likte de restjes bloed van mijn pols die inmiddels weer was genezen. 'Nu, neem je bloed en flikker op.' zei ik tegen Chad die het bloed mee nam en maakte dat hij weg kwam. Geen idee waar ze het voor gebruikte. Geen idee of ze er vampires mee gemaakt hadden die aan me gelinkt zaten, maar het boeide me niet. Zolang ik op zo een simpele manier aan mijn drugs kwam.

Lorenzo
Ik beet op mijn lip. 'Millie, alsjeblieft.' zei ik nog maar de deur sloeg dicht. Ik beet mijn kaken samen, tilde een stoel op en gooide hem schreeuwend door de kamer. Met mijn rug langs de muur zakte ik naar beneden. Ik heb alles verkeerd gedaan.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/25/2018 05:14 PM

Anastasia
Ik haalde een hand door mijn haar en keek op toen er een dienblad met een fles vodka en een glas werd neergezet. Ik glimlachte en schonk wat voor mezelf in. Vervolgens zie ik Chad mijn kant op lopen en tegenover me gaan zitten. 'Heb je het?' vroeg hij mij. 'Eerst het spul dan krijg jij wat je wilt.' zei ik tegen hem en keek hem koud aan. Hij keek zenuwachtig rond en schoof vervolgens een grote zak pillen naar me toe. Ik bekeek de pillen grondig en haalde een hand door mijn haar. 'Prima.' zei ik. Ik dronk mijn glas leeg waarna ik mijn glas brak met een kneepje en een scherp stuk oppakte. Ik haalde een plastic zak tevoorschijn, sneed mijn pols door en liet het bloed de zak in lopen.

Lorenzo
'Ik... Ik heb ervoor gezorgd dat jij werd verzorgd terwijl ik er alles aan probeerde te doen om Ana terug te krijgen. De Ana met haar Humanity.' zei ik en beet mijn kaken samen.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/25/2018 04:37 PM

Anastasia
Ik grinnikte en zuchtte. 'Is dit weer een van je trucjes om me terug naar Rusland te krijgen? Well you failed. Ik heb hier geen tijd voor Bowie.' zei ik en hing op. Ik sprong van het aanrecht en liep weer naar buiten. Ik keek rond en streek een pluk haar achter mijn oor. Als ik bij de bar aankwam liep ik binnen en ging in mijn gebruikelijke booth zitten. 'The usual Derek.' zei ik de bartender en nam mijn telefoon erbij. Ik werd het spuugzat dat ze me probeerde terug te halen. Mijn leven zonder humanity was geweldig.

Lorenzo
Ik slikte. 'Millie je weet dat ik van je hou. Wat had ik dan moeten doen? Had ik je de hele stad moeten laten afbranden? Je duivelkant is te gevaarlijk, ook voor jezelf. Dit was de beste optie tot ik een oplossing zou hebben gevonden om je er van te scheiden.'  zei ik en keek naar haar lichaam. Wat had ik dat gemist. Veel beter dan al die andere wijven.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/25/2018 12:35 PM

Anastasia
Ik rolde mijn ogen en ging op het aanrecht zitten. 'En waarom zou ik dat doen? Ik vind het prima hier.' zei ik en keek naar het schilderij van de familie wat boven de haard hing. 'Doe eens rustig ik hoor je ijsberen tot hier.' zei ik en keek kort naar mijn nagels die duidelijk weer eens gedaan moesten worden.

Lorenzo
Ik schudde mijn hoofd. 'Ik heb dat fout gedaan en ik ga het niet weer doen. Mill het komt wel goed. De pijn zal minder worden ik beloof het je.' zei ik tegen haar. Ik kon haar echt niet weer kwijtraken. Het was al erg dat ik mijn kleine trots kwijt was geraakt en het goede gedeelte van mijn familie.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/25/2018 12:21 AM

Lorenzo
Als ze bijkomt slikte ik nerveus. Zodra ik merkte dat het had gewerkt zuchtte ik opgelucht. Ik leidde haar hand naar mijn lippen en drukte een kus tegen haar knokkels. 'Ik ben bij je.' zei ik en voelde nu ook een traan over mijn wang lopen. 'Het spijt me zo erg Millie.' zei ik zacht en streelde door haar haar.

Anastasia
Zuchtend keek ik op mijn telefoon. Het was Bowie. 'Wat?' vroeg ik ongeïnterresseerd toen ik opnam. Ik zette de tv uit en keek op de klok. Tijd voor mijn wekelijkse drugdeal. 'Waarom bel je?' Ik trok ondertussen mijn jasje aan en ging met een hand door mijn haar waardoor het wat wilder zat.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/25/2018 12:05 AM

Lorenzo
Ik beet op mijn lip als ze over ons kindje begint. Ik had al een tijdje niet meer eraan gedacht en ik voelde me instant een vreselijk persoon. Ik vocht mijn tranen terug en keek naar Millie. 'Dat was niet Ana haar schuld. Ana wist niet eens direct dat het je moeder was wat ze vermoordde.' zei ik en keek naar Bowie. Als hij dat zegt breek ik Millie haar nek waardoor ze wel een paar uur buiten westen zou moeten zijn. Ik ving haar op toen ze viel en tilde haar in mijn armen. Ik voelde een traan langs mijn wang glijden. 'Ik weet niet hoe Bowie.' zei ik en slikte. Ze haatte me. Ze zag niet in dat ik het had gedaan voor haar eigen best wil. Ik haat mezelf omdat ik zo slecht voor haar ben geweest. Het was vreselijk dat ik serieus nu partij moest gaan kiezen voor Millie of Ana.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/24/2018 11:47 PM

Lorenzo
Als Givan Millie opdraagt een dagger door haar hart te boren zette ik met de angst in mijn ogen een stap dichterbij. Ik slikte en wou mijn mond opentrekken om iets te zeggen, maar Millie kwam al bij zinnen. Ik beet op mijn lip en zuchtte opgelucht als Millie Givan af maakt. Zijn gezicht werd grijs en ik haalde diep adem. Vervolgens keek ik naar Millie. 'Millie, denk na voor je iets doet.' zei ik en beet mijn kaken samen. 'Ana kan een bitch zijn maar ze weet nu niet wat ze doet, haar humanity staat uit.' zei ik tegen haar en keek kort naar Bowie.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/24/2018 11:25 PM

Lorenzo
Als we binnen komen hangt er een aparte sfeer. Als ik een bekend voorkomende vrouw zie drinken fronste ik. Al snel zag ik wie het was. 'Millie?' Mijn blik gleed af naar Givan en mijn kaak verstrakte. 'Je krijgt spijt dat je met je poten aan mijn meisje hebt gezeten.' siste ik terwijl ik een stoel kapot sloeg en het gespleten stuk hout van de tafelpoot naar hem toe hield. Ik keek naar de sirelink en haalde diep adem. 'Hoe heb je de spell verbroken? Hoe de fuck ben je bij haar gekomen!' schreeuwde ik woedend en gooide de dagger met vampierkracht zijn buik in. 'Er valt niks in te leveren Givan. Ana wilt niet terug en al zeker niet naar jou.'

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/24/2018 11:10 PM

Lorenzo
'Het is voor haar eigen veiligheid.' zuchtte ik. Ik keek naar de lichamen die langzaam wegbrandde. 'Ik vind het prima. Ze hebben geweldige Bourbon op die plek.' zei ik tegen hem en liep naar mijn auto die verderop stond. 'Ik vraag me toch af wat Ana uitspookt als we er niet zijn.' zei ik tegen hem en stapte de auto in. Ik wachtte tot Bowie plek had genomen en reed vervolgens naar Russo's.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/24/2018 09:11 PM

Lorenzo
Ik grinnikte. 'Het had jouw heerlijk kutwijf kunnen zijn.' zei ik en haalde mijn schouders op. Ik liep naar de lijken en legde 2 over mijn schouder. 'Pak jij die andere? Waar zullen we ze dit keer dumpen?' vroeg ik en sprong naar beneden de boomhut uit. Millie zou het niet goedkeuren dat ik mensen leegdrink. Ik moest toch iets om het vertrouwen te winnen van Ana. Stiekem vond ik het totaal niet erg om mensen leeg te zuigen en voor seks te misbruiken, maar ik had gewoon liever mijn Millie terug.

Anastasia
Met een verwende, arrogante glimlach liep ik door de straten. Als ik bij mijn appartement kom opende ik de deur en plofte neer op de bank. Mijn leven was heerlijk. Ik kon doen wat ik wilde. Ik had mijn humanity veel eerder moeten uitzetten. Ik beet op mijn lip en zette de tv aan. Het was op het nieuws dat een van de zovele lijken was gevonden na een aanval van een of ander wild dier. Ze moesten eens weten dat ik dat wilde dier ben.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  168  |  169  |  170  |  171  |  172  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page