Search for posts by LostSouls
First Page | « | 1 ... 169 | 170 | 171 | 172 | 173 ... 318 | » | Last
Search found 3178 matches:
Re: ORPG|| met walkingdead.
from LostSouls on 06/22/2018 04:28 PMAnastasia
Ik lag grijnzend met mijn ogen dicht op het matras te genieten van zojuist. Na een tijdje kwam ik overeind en kleedde me aan. 'Nou heren, het was me een genoegen, maar ik moet gaan. Ruimen jullie op?' vroeg ik terwijl ik eigenlijk niet een antwoord verwachtte. Ze wisten wel beter dan me tegen te spreken. Ik haalde een hand door mijn haar en sprong de boomhut uit. Zo ging het meestal. We deden iets heerlijk verschrikkelijks met zijn drieën en vervolgens liet ik hun met de troep zitten. Of ze het opruimden of niet maakte me eigenlijk niet uit. Ik dacht nergens meer over na en dat was geweldig.
Lorenzo
Ik grinnikte. '4, ik had er nog een voor ik hier heen kwam.' zei ik en trok mijn riem wat strakker aan. 'Ik kreeg toenstraks te horen dat de situatie nog altijd stabiel is. Er kan niemand bij haar behalve servants dus ik verwacht ook niet echt verandering.' zei ik en zuchtte. 'Ik blijf gewoon hier. Jullie hebben hier meer aan me.' zei ik en haatte het dat ik niet op twee plekken tegelijk kon zijn. Dit was praktisch mijn oude leven waar ik van genoot voor ik Millie leerde kennen.
from LostSouls on 06/22/2018 12:12 AMLorenzo
Zodra Bowie me riep keek ik op en grijnsde. Ik tilde Ana op en nam haar al zoenend mee naar het bed. Ik gooide haar naast het blondje en trok haar jeans naar beneden. Haar string schoof ik opzij en ik liet mijn tong heerlijk met haar clitje spelen. Een kreuntje kwam bij haar vandaan en dat was het enige wat ik wou horen. Wetend dat ze genoot van wat ik deed.
Anastasia
Ik beet op mijn lip en liet een klein kreuntje over mijn lippen rollen. Al snel voelde ik het matras onder mijn rug en werd mijn jeans van mijn benen gerukt. Lorenzo begon gulzig te verwennen en ik liet een paar kreunen horen. Ik keek opzij naar het blondje die ook genoot van Bowie zijn vaardigheden. Ik streelde over de wang van de meid en drukte mijn lippen ondertussen tegen de hare. Na kort met haar gezoent te hebben nam ik haar pols en zette mijn tanden er in. 'Hmm... dit is een lekkertje boys.' zei ik hijgend en nam nog een paar slokken van haar zoete bloed.
from LostSouls on 06/21/2018 11:50 PMAnastasia
ik veegde het bloed van mijn mondhoeken en keek oogrollend naar Bowie. 'Denk je serieus dat Givan mij iets boeit? Als het aan mij lag lagen jullie nu allemaal in een kist. Blijft er meer voor mij over.' zei ik met een knipoog. Als ik Lorenzo binnen zie komen met een blondje grijnsde ik breed. 'Time for the next?' vroeg ik met een grijnsje. Als ze eisen begint te stellen keek ik haar koud aan. 'Als je dat maar weet blondie.' zei ik. Ik keek naar Lor en grijnsde wanneer hij op me afkwam. Mijn lippen vonden de zijne en genoten er van terwijl Bowie zich bezig hield met de bloedhoer.
Lorenzo
Ik duwde het blondje naar Bowie en liep zelf naar Ana. Ik grijnsde en drukte mijn lippen lustig tegen de hare. Dat was echt het enige wat we nog hadden. Lust en moordlust. Ik liet mijn handen over haar lichaam glijden en duwde haar met vampiersnelheid tegen de muur. Ik trok haar shirt over haar hoord en liet mijn mond afglijden naar haar nek.
from LostSouls on 06/21/2018 11:17 PMAnastasia
Ik liep naar de boomhut en sprong naar boven. No way dat ik die ladder mijn manicure liet verneuken. Ik duwde het deurtje open en stapte binnen waar ik zag dat Bowie al begonnen was. 'Bo'tje toch ik weet toch dat je niet zonder mij kunt.' zei ik met een grijnsje en bekeek hoe die meid Vanessa genoot van Bowie zijn kroonjuwelen. Ik likte langs mijn lippen en voelde hoe mijn ogen rood werden van bloodlust. Ik knielde bij de twee neer en drukte kusjes over Vanessa haar lichaam. Als ik bij haar nek kom zette ik mijn tanden er in en begon te drinken. Dit was mijn leven de afgelopen 20 jaar. Nadat ik naar Frankrijk was gegaan ben ik alleen nog maar bezig geweest met feesten, neuken en moorden. Vooral de laatste twee heb ik me in geamuseerd. Niks wat me nog interesseerde zonder mijn humanity. Het was eigenlijk ook niet de bedoeling gevonden te worden maar ik heb me niet echt populair gemaakt bij de witches na een van hen vermoord te hebben toen ze niet deed wat ik vroeg. Dus een cloaking spell werd al gauw moeilijk. In het begin probeerde ze me terug te krijgen. Mijn humanity switch terug aan te zetten. Toen ze merkten dat het niet lukte deden ze mee aan mijn heerlijke lifestyle.
Lorenzo
Ik liep door de straten en sms'te Viola. - Update? - Ik was onderweg naar huis waar ik wist dat er een mooi blondje wachtte om leeg gedronken te worden. Sinds ik in Frankrijk ben heb ik geen problemen met het drinken van mensen. Ik was losbandiger maar nog steeds dacht ik aan Millie. Ooit werden we toch weer herenigd.
from LostSouls on 06/21/2018 10:27 PMAnastasia
Ik keek hem na en perste kort mijn lippen samen. Mijn blik gleed af naar Bowie. Tranen welde op in mijn ogen maar ik hield ze binnen vervolgens reed ik weg. Niet zomaar weg. Naar het vliegveld.
Lorenzo
Ik slikte en keek naar haar. 'Prima. Just don't take to long. Ik kan niet zonder je.' zei ik. En dat was niet alleen op liefdes gebied. Millie hield me bij elkaar. Ik zou niet weten in wat voor een gruwelijk persoon ik zou veranderen als zij er niet was om me kalm te houden en me af te leiden van alles wat me aantrok. Ik beet op mijn lip en liep langzaam achteruit terug het huis in. Ondertussen hoorde ik de banden van Ana haar auto wegscheuren. Ze kwam wel terug. Ana komt altijd terug.
from LostSouls on 06/19/2018 11:17 PMAnastasia
Ik startte de auto en keek op als de deur openging en Givan instapte. 'Get the fuck out of my car!' siste ik boos. 'Ik wil niks te maken hebben met leugenaars en ik red het prima zelf met mijn eigen keuzes.' zei ik en keek naar Millie en Lorenzo die ook ruzie hadden nu. Deze familie maakte zichzelf kapot zonder het door te hebben.
Lorenzo
'Je houd toch van me? Of is dat ook opeens veranderd nu?' vroeg ik haar en schudde mijn hoofd licht. 'Het maakt niet uit of het waar is of niet. Wij zijn toch sterker dan dat? Of hebben we al die jaren dat we samen waren gewoon onze tijd verdaan?' vroeg ik, bijna boos.
from LostSouls on 06/17/2018 06:24 PMAnastasia
Ik keek hem aan en slikte. 'Precies zoals ik verwachtte.' zei iken keek kort naar de grond. 'Veel plezier met Faya en welke andere hoer dan ook.' zei ik en draaide me om om naar buiten te lopen waar mijn Jaguar klaar stond. Ik zuchtte en keek nog een keer kort naar het huis. Ik was helemaal klaar met een ongeluk dat mee kwam met deze familie. Ik zag dat Lorenzo de zaal uit kwam gestormd achter Millie aan en stapte in mijn auto.
Lorenzo
Ik zuchtte en keek op als Millie de zaal uitliep. Ik kwam overeind en schudde mijn hoofd geïrriteerd. Ik liep snel achter haar aan en keek naar haar. 'Je laat je dit toch niet vertellen door hem, mag ik hopen?' vroeg ik haar en negeerde Ana die met Bowie praatte nog geen paar meter van ons vandaan.
from LostSouls on 06/17/2018 05:47 PMAnastasia
Ik zuchtte als hij me tegenhield. 'Ik ben er zo klaar mee om alles voorgekauwd te krijgen. We zijn verdomme Lincolns, ik laat me door niemand vertellen wat ik moet doen.' zei ik tegen hem. 'Ik wil niks meer met hen te maken hebben en al zeker niet met hun leugens.' zei ik en keek naar Bowie. 'Als je slim bent doe je hetzelfde voordat ze je helemaal kapot maken hier in deze familie.' Zei ik en keek een eindje verderop waar de deur open stond.
Lorenzo
Ik knikte maar en keek naar Ana en Bowie die inmiddels de zaal uit waren gestormd. Ik rolde mijn ogen. Dit was weer typisch de Lincoln familie. Soms wou ik dat ik niet in deze familie geboren was.
from LostSouls on 06/17/2018 05:04 PMAnastasia
'Dit slaat helemaal nergens op! Bowie is net zo goed Lincoln als Givan dus u krijgt uw pure Lincoln duivels wel.' zei ik en keek naar Millie als ze erkent dat zij dus de jongste dochter is. 'Tuurlijk, kan er ook nog wel bij.' zei ik. Ik keek naar mijn grootvader. 'Waarom word hier überhaupt nog over vergadert? Blijkbaar hebben we toch geen keus.' zei ik en stormde de kamer uit. Ik had niet terug moeten komen.
Lorenzo
Ik keek verbaasd naar Millie. 'Wist jij dit?' vroeg ik haar. Ik hoop voor haar van niet want dan waren we bij deze klaar. Ik haalde een hand door mijn haar en keek naar Ana die alles behalve blij was. 'Ana.' zei ik nog maar ze kwam niet terug. Ik zuchtte en keek naar Darren. 'Nou zo te zien brengt u de familie niet echt bij elkaar.'
from LostSouls on 06/12/2018 10:58 PMAnastasia
Ik rolde mijn ogen en keek naar mijn opa als hij bij me komt. Ik glimlachte zwak en keek de tafel rond. Uit deze familie kon ik het alleen nog maar goed vinden met Lorenzo en soms Bowie, als hij normaal tegen me deed heette dat dan. Als ik opeens een bekende stem hoorde keek ik naar de deuropening en zag Givan staan. Ik beet mijn kaken samen. Ik rolde mijn ogen. Ook ik stond op. 'Uitpraten? Niks uitpraten. Deze familie begint me echt de keel uit te hangen? Nog meer familieleden waar ik niks van weet? En jij, Je vond het niet even relevant om dit te vertellen?' vroeg ik pissig en schudde mijn hoofd. 'Ana, ga zitten en luister.' zei mijn grootvader streng en keek me dwingend aan. Ik beet mijn kaken samen en ging terug zitten.
Lorenzo
Ik zuchtte. Millie had dus gelijk, Givan wist meer. Ik keek naar Bowie en Ana die helemaal flipten. Ik kwam overeind en greep hem vast. 'Don't.' zei ik en trok kort aan zijn arm om hem terug te gaan laten zitten. We wisten nu nog helemaal niks. Het zou verstandiger zijn om te horen wat en hoe.