Search for posts by LostSouls

First Page  |  «  |  1  ...  170  |  171  |  172  |  173  |  174  ...  318  |  »  |  Last Search found 3178 matches:

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG|| met walkingdead.

from LostSouls on 06/12/2018 10:20 PM

Anastasia
Ik zat geïrriteerd met mijn armen over elkaar. Ik was hier echt met uiterste tegenzin. Ik beet mijn kaken op elkaar en keek naar Bowie. 'Waarschijnlijk zal hij haar ook niet slaan. Ook al heeft ze dat wel verdient.' zei ik en beet op mijn lip. 'Mag ik vragen wat zij doet bij een familie meeting? Zover ik weet heet zij geen Lincoln. Of zijn er nog meer geheimen waar ik nu achter kom.' zei ik en rolde mijn ogen.

Lorenzo
Ik keek op als mijn opa binnen kwam. Ik glimlachte zwak en keerde me toen naar Ana die begint over Mill. 'Ana, niet nu.' zei ik zacht en knikte naar onze grootvader die aan de tafel ging zitten. Onder de tafel neem ik Millie haar hand vast en kneep er zacht in.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/12/2018 08:51 PM

Anastasia
Ik grijnsde als hij me op mijn buik draaide. Ik haalde een hand door mijn haar en genoot van zijn vriend wat in me gleed. Mijn nagels kraste in de mat onder mijn  buik en ik genoot van het tempo. Een harde kreun verliet mijn mond. Ik beet op mijn lip om mezelf een beetje te smoren maar het lukte niet echt.

Lorenzo
Ik keek naar Millie en glimlachte. 'Nou, het Ana gedeelte van jou theorie is niet zo gek want iedereen wilt haar wel neuken. Er is hier geen enkele jongen op school die ik ooit heb horen zeggen niet haar te willen neuken.' zei ik en keek naar Bowie die binnen kwam. Dat gedeelte is wel erg toevallig inderdaad. Ik zuchtte kort. 'En? Nog iets opgestoken van die kut les?' vroeg ik hem.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/12/2018 12:03 PM

Anastasia
Ik beet op mijn lip en sloot genietend mijn ogen wanneer zijn vingers het werk deden. Ik haalde diep adem en kreunde zacht terwijl mijn hand ondertussen nog met zijn vriend speelde. Ik keek hem lipbijtend aan en fluisterde vervolgens in zijn oor. 'Ik wil je voelen.' 

Lorenzo
Ik zuchtte. 'Vertel mij wat.'zei ik en kuste met haar mee. Ik liet mijn hand over haar rug strelen. 'Ik snap ook niet waar al die geheimen voor nodig zijn.' Ik legde mijn handen op haar heupen en dacht na. Wie kon die tweede Lincoln zijn?

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/10/2018 08:29 PM

Anastasia
Ik beet op mijn lip. 'Dus eigenlijk gebruik je me gewoon om mijn broertje dwars te zitten?' vroeg ik met een grijnsje. Ik was nu te horny om hem voor zijn kop te geven. Ik grinnikte en liet mijn hand in zijn broek glijden. Ik kneedde zacht in zijn lid wat al blij bleek te zijn met wat hier gaande was.

Lorenzo
Ik rolde mijn ogen en kwam overeind. We liepen de les uit en liepen richting de aula, waar nu niemand was omdat de les bezig was. Ik beet op mijn lip. 'Dan zou Bowie toch niet bij zijn vader zijn opgegroeid? Denk je niet?' vroeg ik haar en zocht een plaatsje uit.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/09/2018 07:49 PM

Anastasia
Als ik opeens verrast word door Givan grijnsde ik. Binnen no time voelde ik de mat onder mijn rug. 'Waar heb ik dit aan verdiend?' vroeg ik en trok hem aan zijn broekrand op de mat. Mijn lippen plakte ik snel tegen de zijne en ik kuste ruw met hem mee. Ik maakte zijn riem los en keek hem in zijn ogen aan.

Lorenzo
Ik keek op van het bord naar Millie en fronste. 'Waarom heeft Tyler daar nooit iets van gezegd? Hij zou het toch wel weten als hij nog een kind had? Ik bedoel het moet dan op het zelfde moment uit Bo zijn moeder zijn gekomen.' zei ik en zuchtte. 'Deze familie en de geheimen ik word er niet goed van.' zei ik zuchtend. 'Meneer Lincoln, iets wat u met de klas wilt delen?' vroeg de docent. Ik rolde mijn ogen. 'Niet bepaald.' zei ik en hij ging verder met les geven. 'Hoe heb je dit gevonden?' vroeg ik zacht aan Millie.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/09/2018 07:11 PM

Anastasia
Ik hoorde hoe ze over me praatte en voelde mijn ogen rood worden. Ik draaide me naar de tuin en keek naar Faya. 'Kijk uit wie jullie een slet noemen want Faya en Bowie hebben zich heel goed met elkaar vermaakt. Ondertussen aan Mike te zien heeft hij dat sletje ook onderhanden genomen en dan heb ik het nog niet eens over het verleden en hoeveel neukertjes jullie daar in gehad hebben. Mike heeft nog maar op het nippertje zijn dick kunnen behouden van al die hoertjes die eraan gezogen hebben. Maar no offence hoor, want volgens mij heb ik een ochtendhumeur, of niet soms Bowie.' zei ik en keek hem aan. Ik draaide me oogrollend om. 'Assholes.' mompelde ik erachteraan en liep naar de wijnkelder waar ik wist dat nog een paar goeie flessen bourbon stonden.

Lorenzo
Ik keek naar Anastasia als ze zich met de conversatie ging bemoeien. Ik beet op mijn lip met een grijnsje. Ze had een punt, maar waar dit opeens vandaan kwam geen idee. Ik keek naar Millie en haalde kort mijn schouders op. Faya zag er pislink uit, maar ik hoopte dat ze wel beter wist dan tegen Ana in te gaan als ze woedend was.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/03/2018 11:39 PM

Anastasia
Ik rolde mijn ogen en zuchtte arrogant. 'Bemoei jij je inderdaad maar met je eigen zaken.' zei ik. Ik mompelde nog wat erachteraan en begon te eten. Als ik Lor en Bowie thuis hoor komen kwam ik overeind en liep richting de tuin waar ze naartoe lopen. In plaats van me gedag te zeggen richtte ze zich beide meteen op Millie. Ik beet mijn kaken samen. Wat moeten ze nou met Millie? Ik zette een paar stappen naar achter en botste tegen een half naakte Mike op die blijkbaar van het toilet kwam. 'Kijk uit waar je loopt.' zei ik en liep langs hem door terug naar de woonkamer.

Lorenzo
Ik grinnikte en keek Bowie aan als hij het vroeg. 'Uhm... Het was privé. Misschien moet jij je op Faya richten. Nazorg is ook een deel van het vak Bowie en ik heb toch gehoord dat je haar goed onder handen hebt genomen.' zei ik lachend en trok Millie tegen me aan. Ik hoorde achter me een chagrijnige Anastasia. Die zal vast een kater hebben na haar avondje uit.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/02/2018 05:33 PM

Lorenzo
Ik zuchtte en kwam overeind. 'Ik ga met je mee. Dan kan ik en je duivel in de gaten houden en je helpen. Er komt namelijk niemand aan mijn nichtje die foute bedoelingen heeft.' zei ik en haalde een hand door mijn haar. Ik nam nog een teug van de joint en drukte hem uit in zijn asbak.

Anastasia
Ik beet op mijn kaken en keek naar haar. 'Mijn moeder boeit me geen ene reet meer en Bowie moet zelf weten wat hij doet.' zei ik en keek op als de bediende aan komt lopen met een klein ontbijtje en de koffie voor Millie. Ik nam een slokje van mijn beker wat gevuld was met bloed.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/02/2018 05:04 PM

Lorenzo
Ik keek naar Bowie en grinnikte. 'First of all. Anastasia flirt met alles wat los en vast zit. Als je wilt voorkomen dat ze iets doet met die gast dan moet je die domme open relatie shit achterwege laten en voor haar gaan. Als je dat niet wilt zijn je gevoelens niet sterk genoeg voor haar en heb je geen recht om te zeggen wat ze wel en niet moet doen. Ana is een grote meid. Ze is sterker dan je denkt.' zei ik en zuchtte kort. 'Als je hem nu kilt dan heb je er alleen jezelf mee. Ana valt dan niet opeens in jou armen.'

Anastasia
Ik zuchtte. 'Dat jij niet naar huis kan omdat je een relatie hebt met Lorenzo betekend niet dat we in het zelfde schuitje zitten.' zei ik en keek naar mijn handen. 'Mijn moeder is een leugenachtige bitch die onder de grond hoort. Samen met die Tyler wat haar helpt om die domme leugens te verspreiden.' Ik schudde mijn hoofd. 'Ik hoef ze niet meer te zien.'

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/02/2018 04:11 PM

Anastasia
Ik las het bericht en zuchtte. Dan liet ik het liggen, ook goed. Ik kwam terug overeind om wat te eten gaan vragen en liep naar binnen. Ik zag Millie en zuchtte kort. 'Even vergeten dat jij hier nu ook praktisch woont.' zei ik en vroeg de bediende ook meteen een ontbijtje te maken. Ik plofte op de bank en sloot even mijn ogen om me weer te focussen op het effect van de coke.

Lorenzo
Ik nam de joint van hem over en nam er een lange hijs van. 'Geen idee wat ik van hem moet vinden. Het is raar dat hij ons les geeft. Hij lijkt me geen leraar type.' zei ik en haalde een hand door mijn haar. 'Waarom?' vroeg ik. Ik nam nog een hijs en gaf de joint terug aan Bowie.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  170  |  171  |  172  |  173  |  174  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page