Search for posts by walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  171  |  172  |  173  |  174  |  175  ...  318  |  »  |  Last Search found 3177 matches:

walkingdead

26, female

Level 37

Re: ORPG|| met walkingdead.

from walkingdead on 06/02/2018 03:26 PM

Givan
Als ze dat zegt kijk ik haar na.. misschien moest ik Bowie wel uit zijn slof laten schieten. Zodat ze hem zou verafschuwen.

Ts
Bowie
De volgende dag was ik thuis ik sprak mijn vader weinig zins mijn verandering ook met Ana sprak ik niet. Ik schaamde me ergens dat ik haar wilde slaan. Die woede kwam van nowhere. Ik stak een joint op en lag op mijn bed terwijl Lorenzo straks even langs zou komen om te kijken hoe het ging met mijn duivel. Al had ik hem niet verteld dat ik Anastasia bijna wou slaan. 

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 06/02/2018 02:38 PM

Bowie
Voordat ik het wist knapte ik. Ik haalde uit naar haar en voelde mijn pols vastgegrepen worden. Mijn ogen gloeiend rood Terwijl ik in roodgroene ogen keek dezelfde ogen als die van mijn moeder." Je bent je jas vergeten Anastasia" zei Givan terwijl hij zijn blik niet losmaakte van de mijne en ik terug trok ik rukte mijn pols los "Wie heeft je toestemming gegeven om hier binnen te komen?"

Givan
Ik keek Bowie duivels aan terwijl ik zijn pols bijna kapot kneep. Niemand raakte Anastasia aan. Eigenlijk zou ik hem hiervoor om het leven moeten brengen.. maar geduld was tijd zei mijn vader. Bowie moest ontbonden blijven van de Lincolns.. hij moest weer een no one worden.. Ik kon mijn broertje ergens niet doden in mijn hart." Je vriend Mike deed open.." hij keek me nog even intens aan en liep toen weg. Ik draaide me om naar Anastasia en legde mijn handen op haar schouders "hij is gevaarlijker dan ik dacht.. misschien was dit de reden dat zijn vader hem niet de krachten wil geven waar hij recht op heeft." 

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 06/02/2018 02:25 PM

Bowie
Als ze dat zegt voelde ik me bezitterig worden. Ik greep haar pols vast en keek haar met rode ogen aan "als jij en ik later kinderen moeten baren kan je maar beter naar me luisteren Anastasia." Zei ik tegen haar "en terzijde dat.. Ik ben je broer of je me vader wel of niet accepteerd ik ben en blijf je broer en ik vind dat Givan niet goed voor je is."  

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 06/02/2018 02:14 PM

Bowie
Als ze Givan zegt kijk ik haar geïrriteerd aan." That scum" zei ik terwijl ik hem uitkotste." Ik wil niet dat je seks met hem hebt desnoods heb je seks met de hele wereld maar niet met hem." Terwijl ik een soort van grudge tegen hem had het voelde alsof ik hem kende.. En een eeuwe lange vijand was.  

Millie
Als hij dat zegt glimlach ik zwak "Ik hou ook van jou Lorenzo." Terwijl het voelde alsof ik getrouwd met hem was. Ik ging naast hem liggen en keek nog even in zijn ogen mijn armen sloeg ik om zijn middel terwijl ik mijn ogen sloot. 

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 06/02/2018 01:50 PM

Millie
Ik keek grijzend naar mijn werk "dat is wat je doet met mijn nek." Zei ik terwijl ik me ver over boog en mijn lippen op de zijne plaatste. Ik liet een hand door zijn haar glijden en keek hem liefjes aan.

Bowie
"Niet echt ben gewoon moe van de seks." Zei ik "als je Faya half verslonden tegen komt dan was dat mijn werk." Ik nam een paar flinke hijsjes en keek haar aan "Wie was die gozer die je thuis kwam brengen?" Terwijl ij er van uit ging dat het een dude was want ze rook naar seks.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 06/02/2018 01:30 PM

Millie
Na een tijdje kwam ik klaar maar bleef ik door gaan om Lorenzo ook te laten komen." Babe" zei ik in een kreun terwijl ik mijn nagels in zijn abs zetten en mijn hele lichaam in vuur en vlam stond.

Givan
Als ze dat zegt en ik een beetje verafschuwing in haar stem kon horen glimlach ik kort maar het niet dat ze het zag." Ik hou het voor nu even gehad met jullie tieners" zei ik terwijl ik naar keek "en ik ben twice jou leeftijd ookal lijk ik zo jong." Ik was eerder geboren dan Bowie eigenlijk was hij even oud als ik naar bleef hij langer in de tummy aangezien we half human zijn." Fijne avond miss Lincoln vergeet je Franse huiswerk niet maken" zei ik grijnzend.

Bowie
Ik liep met een badjas naar binnen om een joint te roken. En had Faya achter gelaten in de sauna helemaal knock out door mijn 20 minuten straight in haar stoten.. aangezien ik niet zo snel klaar kwam. Ik liep naar de voordeur en wilde alleen dit jointje kunnen roken. Ik opende de deur en zag Anastasia staan en een auto net de oprit afrijden. Ik zei niks en stak de joint aan. 

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 06/02/2018 11:35 AM

Millie
Als hij begint met stoten draai ik hem op zijn rug en begon ik de touwtjes in handen te nemen. Ik zette zijn vriend weer terug en begon op en neer te gaan en mezelf te pleasen een paar kreunen verlieten me lippen terwijl ik naar hem keek.

Givan
"Wie is je vader dan wel?" Vroeg ik met een lachje "hoe about your half-brother?" Vroeg ik terwijl ik nieuwsgierig was naar de feiten en hoe ze zich voelde over hem. Ik parkeerde op de oprit van het 2e Lincoln huis en keek haar aan.

Bowie
Ik en Mike waren maar met Faya aan de slag gegaan. Ik zette mijn lid in haar mond terwijl Mike er van achter nam. Wat was het ook een TIEVUS hoer ik dacht ik in mezelf geneukt worden van elke kant bleek ze leuk te vinden. Al was ze niet gekker dan Anastasia en haar vriendin die ene dag. De sauna was heet dus voelde ik ook meer spanning "neem jij er nu Bo ik ben wel een beetje klaar na 2 keer klaar komen." Zei hij grijzend terwijl hij nog een smek gaf op Faya haar billen "geen probleem." 

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 06/01/2018 10:32 PM

Givan
Als ze over onze vader begint slik ik ''is ie slecht voor je?'' Vroeg ik tewijl ik de motor starrte en begon met rijden. Ik was een beetje aangeschoten maar wel dat ik me nog goed kon concentreren en naar haar kon luister.

Millie
Ik liet een hand door mijn haar glijden terwijl mijn rug krom werd ''fuck.'' Vloekte ik terwijl ik het niet meer volhield en en explodeerde in een orgasme.'' Ik hou ervan wanneer je zo geil naar me kijkt terwijl je me likt'' zei ik met grijns terwijl hij al mijn hormonen op tilt zetten, En ik hem heel graag wilde neuken.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 06/01/2018 10:13 PM

Millie
Als hij steeds verder naar beneden gaat en hij mijn lievelings onderdeel van seks hebben gebruikt. Liet ik een kreuntje gaan niet te geloven we lieten alles over aan Bowie in de achtertuin. Terwijl wij gewoon vanelkaar genoten.

Givan
Ik trok zuchtend mijn boxer aan en wreef kort over mijn voorhoofd ''wil je dat ik je naar huis breng?'' Vroeg ik terwijl ik mijn broek omhoog trok en mijn shirt gewoon uithield. Ik was benieuwd naar mijn ''familie'' en wilde zien in wat voor Luxe de 2 geaccepteerde Lincolns leefde. 

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 06/01/2018 09:44 PM

Givan
Ik gaf nog een paar stoten en kwam toen in haar klaar. Hijgend zakte ik naast haar neer terwijl ik op adem probeerde te komen  ''ik heb nog nooit zo wild genuekt.'' Zei ik terwijl de laatste keer toen ik zo te keer ging was omdat ik boos was dat Bowie nogsteeds leefde dus ik neukte een hoer helemaal knock-out.

Millie
Ik grinnikte en zoende al snel met hem mee ik liet mijn rechterhand door zijn haar gaan. En voelde kriebels in mijn buik terwijl ik het zachte bed onder me voelde. Van een slechte verhouding naar een van sterkste banden die er bestaan.'' I love you'' zei ik zacht en liefjes terwijl ik zijn handdoek wegtrok.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  171  |  172  |  173  |  174  |  175  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page