Search for posts by LostSouls
First Page | « | 1 ... 172 | 173 | 174 | 175 | 176 ... 318 | » | Last
Search found 3178 matches:
Re: ORPG|| met walkingdead.
from LostSouls on 06/01/2018 09:35 PMAnastasia
Ik fronste wanneer hij Lincoln zei, maar liet het gaan. Eerst genieten, daarna vragen stellen. Ik kreunde van genot hoe hij me hardhandig behandelde. Ik haalde diep adem en voelde me steeds dichter bij mijn hoogtepunt komen. Ik beet op mijn lip en kreunde nog een keer hard voordat ik klaarkwam.
Lorenzo
Ik tilde haar op en drukte mijn lippen nu dicht tegen de hare. Met haar in mijn armen met aan elke zijde een been liep ik naar boven richting mijn kamer. Ik gaf ondertussen een pets tegen haar bil en grijnsde. 'Nog steeds perfect?' grijnsde ik en liep mijn kamer binnen. Ik legde haar op het bed en drukte mijn lippen daar weer terug tegen de hare.
from LostSouls on 06/01/2018 08:47 PMNa niet lang voelde ik hem in me en het voelde verdoms goed. Als hij de ramen opent en ik dus meer ruimte had kon ik me vol op overgeven aan Givan. Ik gaf de controle nooit graag aan een ander. Behalve tijdens de seks. Dan mochten ze doen met me wat ze wouden. Ik beet op mijn lip en holde mijn rug van genot. Ik kreunde hard zijn naam. 'Givan!!' De auto stond niet meer stil dat was een ding dat zeker was.
Lorenzo
Ik keek naar Millie en glimlachte. Ik streelde langs haar wang en vervolgens naar haar lichaam. 'Ik deel jou ook liever niet.' zei ik en drukte een kusje tegen haar lippen. Ik keek haar grijnzend aan. Ze had me echt hard veranderd. Als ik nog de oude was zou ik haar bijna gedwongen hebben wat met Faya te doen. Ik was altijd echt een eikel.
from LostSouls on 06/01/2018 08:23 PMLorenzo
Ik beet op mijn lip en keek Millie na als ze de jacuzzi uitstapt. Ik duwde Faya van me af en stapte het bad uit. Ik sloeg snel een handdoek om mijn middel en liep achter Millie aan naar binnen waar ik haar aan haar pols pakte. 'Babe, alles oké? Moet ik ze wegsturen?' vroeg ik haar. Millie woonde praktisch bij ons in dus ik wou niet dat ze naar huis ging naar haar moeder die haar alleen maar shit gaf.
Anastasia
Ik beet op mijn lip en wist niet hoe snel ik moest zeggen dat ik hem in me wou voelen. 'Fuck me.' hijgde ik in zijn oor en drukte mijn lippen weer voor even tegen de zijne.
from LostSouls on 06/01/2018 08:00 PMAnastasia
Eenmaal in zijn auto was ik volgens mij nog nooit zo snel uitgekleed geweest. Ik zoende heftig met hem mee en voelde zijn vingers mij pleasen op de lekkerste plekjes. Ik beet kort op zijn lip en liet een kreuntje ontsnappen. Mijn vingernagels krasten over zijn inmiddels ontblootte borstkas waarna ik mijn hoofd in mijn nek legde van genot.
Lorenzo
Ik bekeek de twee en schudde gniffelend mijn hoofd. Als Millie zich een beetje terug trok en Bowie over Ana begon en alles zuchtte ik kort. 'Millie moet doen waar zij zich comfortabel in voelt. Ze lijkt me inderdaad geen type voor dat Faya.' zei ik tegen haar en keek naar Millie. Ik trok haar naar me toe. 'Je hoeft niets te doen wat jij niet wilt babe.' zei ik en drukte een kusje tegen haar voorhoofd.
from LostSouls on 06/01/2018 07:30 PMAnastasia
Ik grijnsde klein en keek hem aan met een ondeugende blik. 'Wie zegt dat de prinses van de hell niet prima voor zichzelf kan zorgen?' vroeg ik en keek hem aan. Ik voelde zijn hand omhoog glippen en likte kort langs mijn lip om me in te houden hem niet te bespringen midden in de club.
Lorenzo
Ik keek naar Millie als ze aan mijn oor trekt. Ik sloeg mijn armen grinnikend om haar heen en haalde een hand door mijn inmiddels natte haar. Zodra Faya en Bowie zich bij ons voegden bekeek ik de twee. Al snel kreeg ik in de gaten wat ze wilde doen en grijnsde. Alle jongens begonnen te joelen, inclusief mijzelf.
from LostSouls on 05/31/2018 11:42 PMAnastasia
Als hij opeens naast mij zit haalde ik mijn schouders op. 'Zover ik me kan herinneren schelen we ons niet zo heel veel in leeftijd.' zei ik met een grijnsje en keek kort naar hem om vervolgens een slok uit de fles tequila te nemen. Ik zette de fles neer en keek weer op naar Givan.
Lorenzo
Ik keek Millie na en trok vervolgens mijn broek en boxer uit. Ik stapte bij haar in de hottub en keek hoe Bowie los ging op Faya haar borsten. Ik grijnsde. 'Als ik dat doe krijg ik problemen.' zei ik grappend. Al zou ik het niet erg vinden als ik wat actie te zien zou krijgen tussen Millie en Faya. Die twee waren bloedgeil samen.
from LostSouls on 05/30/2018 11:14 PMAnastasia
Ik kwam binnen in de club en hoorde de muziek pompen door de boxen. Ik glimlachte en liep naar de VIP waar ik op de bank ging zitten en keek over het balkon naar iedereen beneden. Ik knipte in mijn vingers en er kwam een bediende met een fles tequila en een shotglaasje. Ik zuchtte en dronk 5 shotjes na elkaar voor mijn ogen kruisten met die van Givan die bij de bar zat. Ik glimlachte zwakjes en nam nog een shotje waarna ik van hem wegkeek.
Lorenzo
Na alle drank de hebben gehaald zette ik het buiten op de tafel en zag dat vrijwel iedereen al naakt in mijn zwembad zat. Ik bekeek Bowie die werd aangespoort met die Faya aan te pappen. 'Zal Ana niet leuk vinden.' zei ik grinnikend tegen Millie. 'Je had haar gezicht moeten zien net toen Faya kwam aanrijden.' Ik nam een slok van een fles Bourbon en trok mijn shirt uit.
from LostSouls on 05/30/2018 08:33 PMAnastasia
Ik keek hoe de oprit volstroomde met dure auto's. Fijn, als ik morgenochtend thuis kwam lagen die allemaal ergens te pitten op de grond. Wanneer die Faya langsrijd voel ik een steek van jaloezie door me heen gaan. Kort keek ik naar Bowie en liep vervolgens naar de taxi die inmiddels voor het terrein stond. Ik gaf hem het adres en we vertrokken meteen. Na niet lang rijden stonden we voor de club. Ik betaalde de chauffeur en liep langs de rij klagende mensen naar binnen.
Lorenzo
Vanaf mijn telefoon zette ik de stereo installatie door het hele huis en de achtertuin aan met muziek. Terwijl ik langzaam naar binnen liep zag ik Ana nog haar jaloerste blik uitwisselen met die Faya. Ik schudde mijn hoofd en liep meteen door naar de drank voorraad in de kelder om klaar te zetten boven. 'Ik kom zo, oké.' zei ik tegen Bowie en Millie.
from LostSouls on 05/30/2018 06:47 PMAnastasia
Nog altijd wachtend op de taxi liep Derek het terrein op. Ik glimlachte naar hem en keek kort naar de Mansion of ik in de gaten werd gehouden. 'Heb je het spul?' vroeg ik aan hem. Hij knikte. 'Heb jij mijn geld.' Ik rolde mijn ogen en haalde 2 100 dollar biljetten uit mijn bh die ik ongezien in zijn hand schoof. Ik kreeg het zakje cocaïne en keek kort. Dit was wel goed voor een paar dagen. Uit de verte zie ik koplampen deze kant op komen en schudde mijn hoofd. 'Je moet gaan.' zei ik hem. Hij zette zijn capuchon op en liep in een snelle pas het terrein af terwijl ik het zakje in mijn tas stopte. Ondertussen deed ik alsof ik gewoon op mijn telefoon keek en zag het bericht van Bowie. Ik zuchtte oogrollend.
Lorenzo
We liepen naar buiten waar ik kort zuchtte. Eenmaal in de limo stemde ik in. 'Mijn ouders gaan vanavond weg voor zaken en komen overmorgen pas weer terug dus we kunnen de hele drank vooraad plunderen.' zei ik met een grijnsje en keek nog kort naar het kasteel van Teresa en nu dus ook Tyler. Na niet zo een lange rit waren we bij mij thuis. Ik stapte uit en zag Ana bij haar auto staan. 'Waar ga je heen?' vroeg ik haar. 'Wat boeit jou dat? Ik wacht op een taxi.' zei ze kribbig.
from LostSouls on 05/29/2018 10:33 PMLorenzo
Ik beet kort op mijn lip als ik Millie haar hand op mijn been voelde. Als ik vervolgens Tyler hoor thuiskomen zuchtte ik en beet mijn kaken samen. 'Bo, calm down.' zei ik zacht tegen hem als ik zag dat zijn ogen rood werden. 'We gaan al.' zei ik terwijl ik opstond en keek naar Teresa en Tyler. 'Ik ben benieuwd hoelang mijn vader het toestaat.' zei ik en nam Millie haar hand. 'Bowie ga je met ons mee?' vroeg ik en beet mijn kaken samen.
Anastasia
Ik stak een sigaret op en liep het huis uit richting mijn auto. Toen bedacht ik me dat ik waarschijnlijk niet meer terug zou kunnen rijden dus belde een taxi. Ondertussen leunde ik tegen mijn auto en nam teug na teug. Waarom moest Bowie opeens zo afstandelijk doen? Ik scrolde wat door mijn instagram en beantwoordde een paar appjes van vriendinnen.