Search for posts by walkingdead
First Page | « | 1 ... 173 | 174 | 175 | 176 | 177 ... 318 | » | Last
Search found 3177 matches:
Re: ORPG|| met walkingdead.
from walkingdead on 05/29/2018 12:23 AMBowie
Ik keek op mijn telefoon en zag een berichtje van Anastasia terwijl we aan het eten waren.-ja gaat prima, stuurde ik kort af terug. Terwijl ik geen zin haar had op de 1 of andere mannier. Ik had meer zin om Lorenzo en Millie beter te leren kennen "dus hoe hebben jullie elkaar ontmoet?" Vroeg ik.
Givan
"I dont care.. maar gelukkig voor Bowie is ze nu alleen maar bezig met mij." Zei ik terwijl ik mijn vader aankeek "you raised me first Bowie is een laat komer.." Ik had niet altijd met de heksen geleefd ik was tot mijn 5e opgegroeid met mijn vader opgevoed om later als 1 van de sterkste duivels te worden zodat ik later de uitverkorene en ook wel Anastasia kon beschermen. Een tweeling zijn was een regelrechte vloek de 1 had ongeluk en de ander had meer kansen en geluk. Ik was de gene met meer geluk en Bowie kwam regelrecht in zijn verdoemenis als kind.
from walkingdead on 05/27/2018 08:39 PMGivan
''Ik denk dat Anastasia niet eens iets voelt voor mijn liefe broertje.'' Zei ik terwijl ik vals grijnsde ''prophecy's change'' zei ik terwijl ik mijn vader aankeek ''je weet dat ik Bowie gewoon om het leven breng als het moet.. hij stelt niks voor vergelegen met mij.''
from walkingdead on 05/27/2018 04:39 PMBowie
''Overpowered.'' Zei ik terwijl ik naar Millie keek ''je bent geweldig.. jullie beide eigenlijk.'' Zei ik terwijl ik Anastasia het nieuws wilde vertellen maar iets me tegenhield.'' Als jullie willen kunnen jullie blijven voor diner.. al lijkt het me sterk dat je aan 1 tafel met mijn vader wil zitten.'' Zei ik tegen Lorenzo terwijl we naar binnen liepen en tante Teresa net van de grote trap afliep. Ik maakte kort een buiging en was haar inmiddels al gewend ookal wist ik bijna niks over de verhouding tussen haar en mijn vader.
Givan
''Ik ben hier om mijn bruid mee te nemen.. je weet dat ze beloofd is aan mij voor Bowie vader.'' Zei ik grijnzend terwijl ik obsessed was met Anastasia zins de heksen me foto's van haar als kind lieten zien. Ik was een klein jongetje opgegroeid in een weeshuis met supernaturel kinderen. En het enige wat me boeide was Anastasia vinden.. and kill my brother.
from walkingdead on 05/27/2018 02:28 PMGivan
Ik glimlachte zwak ''you cute.'' Ik kwam overeind en pakte mijn boeken bijelkaar ''ik zie je morgen weer prinses ik heb een afspraak met een certain men.. maar zorg wel dat je huiswerk af is.. misschien beloon ik je wel.'' Zei ik met een knipoog terwijl ik Darren Lincoln's aanwezigheid kon voelen ik liep de klas uit naar buiten ''sinds wanneer Givan?'' Horde ik achter me terwijl ik me joint grijnzend weggooide en 1 oog rood werd ''hello father.''
Bowie
Als Lorenzo ook boos word verbaast het me ik zette mijn hand op zijn schouder ''don't be mad het ligt in het verleden.'' Zei ik grijnzend terwijl ik mijn duivel verbazend goed onder controle had.Ik keek op naar de lucht en voelde mijn bloed sneller stromen door mijn aders langzaam verscheen het Lincoln teken in mijn nek.
from walkingdead on 05/26/2018 11:32 PMGivan
''Wat jij wilt prinses.'' Ik stak een joint op en keek Anastasia aan ''je cijfers voor Frans zijn verrassend goed.. dus waarom de bijles eigenlijk?'' Vroeg ik terwijl ik haar aankeek ''maybe french in your blood?'' Ik kwam wat dichterbij ''of je probeert me in bed te krijgen.''
Bowie
Als ze me ongevraagd te hulp schieten kan ik ze niet afwijzen. Niet veel later waren we bij mij thuis maar helemaal aan de andere kant van het kasteel zodat mijn vader niet suspicious zou raken.'' Concentreer je op iets wat je zo woedend kan maken dat je ready bent om iemand te doden.'' Zei Millie terwijl ik mijn ogen sloot the 1 thing dat me zo woedend kon maken..''Het enige wat me zo boos kan maken are the faces who raped me and almost beat me to death when i was a little boy.'' Zei ik terwijl ik mijn woeden al voelde borrelen toen ik mijn vader nog niet kende was geadopteerd door de familie van mijn moeder haar zus verkocht me aan mannen voor seks. Until this day i still have nightmares. Mijn vader had ze gelukkig wel allemaal uitgemoord voor hem was het ook een hele rit geweest tot ik weer de oude werd.'' en al die jaren dat ik alleen was nobody to care for.'' Ik opende mijn ogen en wist zeker dat mijn ogen pik rood waren. Daarom was ik zo beschermend over Ana zij was de enige waarvan ik wist dat ze later de mijne zal zijn.. ondanks dat we jaren gescheiden van elkaar leefde.
Millie
Als hij dat zegt kijk ik Lorenzo kort aan ''wat hebben ze met je gedaan wie?'' Vroeg ik terwijl ik dat helemaal niet had verwacht hij was zo aardig Ik voelde alleen maar medelijden maar zag dat hij zijn duivel wel ontketend had en dit keer uit zichzelf.
from walkingdead on 05/26/2018 10:17 PMBowie
Als Lorenzo dat zegt klikt er wat bij me.. ik haten het dat ik de enige was die zich niet voelde als een Lincoln. Ik voelde me meer een mens en voelde me alleen op de 1 of andere manier. Ik voelde me al zins ik geboren was alleen ''dankje maar ik red me wel'' glimlachte ik zwak ik stapte in de limo. En keek naar buiten ik was gewoon moe ofzo.
Givan
''Wie is je vader dan?'' Vroeg ik terwijl ik haar een beetje schuin aankeek. Het klonk alsof ze Bowie meer als een chess peace zag in haar twisted game of love. Maar ik kon het ook zo spelen mijn tweelingbroer en ik waren complete opposites. Mijn vingers gleden kort langs haar arm ''je familie embleem is opgesplitst in 2 delen zins de martyrs hé?'' Vroeg ik terwijl de duivels eerst niet afkomstig waren van vampiers.
Millie
Voordat Bowie de limodeur sloot hield ik hem tegen ''ik en Lor gaan je helpen met je duivel ontketenen.'' Stemde ik in terwijl ik Lorenzo vastberaden aankeek.
Givan
from walkingdead on 05/26/2018 09:47 PMBowie
''Helemaal niet'' zei ik mompelend terwijl het me irriteerde. Ik kwam overeind en had geen zin in Ana die helemaal onder de plak was was van ''Givan'' ik zat naast Sara en keek naar buiten. De les duurde niet lang dus kon ik eerder naar huis ik had genoeg dingen aan mijn hoofd. Ik zag de limo al die mijn vader had gestuurd en moest nog steeds er aan wennen dat mijn vader een entire country rulede.
Givan
''Het lijkt er op dat je broer niet onder de indruk van me is.'' Zei ik tegen Anastasia terwijl ik haar hielp met Frans. Ik wilde zo graag zeggen ''onze'' broer maar ik hield mijn mond. Bowie was niet zo stoer en fel als ik maar dat kwam ook omdat hij zijn duivel nog niet had. Ik was er zeer zeker van dat Anastasia mij over Bowie in de toekomst zou kiezen.
Millie
Ik liep hand in hand met Levi naar zijn limo en zag dat Bowie er ook stond.'' Hey Bo wat ga jij doen vandaag?'' Vroeg ik terwijl ik zijn heks niet meer was dankzij mister casanova.''Niets misschien het aan horen van hoe mijn pa seks heeft met zijn nichtje aka mijn tante'' zei hij mompelend terwijl hij heel afwezig was.
from walkingdead on 05/23/2018 10:26 PMMillie
Ik schoot kort in de lach "jij bent zeker wel een goeie prijs." Ik drukte kort een zuigzoen in zijn nek terwijl zijn hele nek bijna paars was door mij. Well ik was nogal wild in bed maar hij ook. Als meneer Givan naar Anastasia glimlacht geef ik Lor kort een poor "lijkt er op dat je nichtje weer ergens op uit is." Zei ik met een klein lachje.
Bowie
Als Anastasia naar Givan glimlacht. Geef ik haar een poor "He is a teacher." Zei ik tegen haar terwijl ik kort naar hem keek en ze volgens mij nu al onder de plak van hem was.
from walkingdead on 05/23/2018 07:55 PMGivan
Ik keek haar grijnzend na en zette mij stropdas weer goed ready om weer les te geven. Ik liep richting de Elite klas waar Bowie zat en liep de klas binnen." Goedemiddag iedereen ik ben mister Wright maar noem me maar gewoon Givan." Ik keek kort grijzend naar Anastasia.
Bowie
Ik zat onderuit en zag Givan zijn blik naar Anastasia. Well het intresseerde me toch niet. Ik keek kort op naar Lorrie en Millie die 2 hadden het bijna altijd goed.
Millie
Als meneer Wright zich voorstelde als Givan. Glimlach ik " je niet slecht." Zei ik met een grijnsje "tenminste niet zo een oude vot als meneer Krillie."
from walkingdead on 05/22/2018 11:39 PMTyler
"He will maar ik zal eerder dan hem zijn." Zei ik terwijl ik naar T keek "ik was vergeten te zeggen dat je gegroeid bent tot een sterke sexy vrouw en de seks nog altijd even goed is."
Givan
"Hmm bazig" zei ik grijnzend terwijl ik haar liet stoppen." Well dit is genoeg" ik hees mijn broek op en deed mijn riem dicht. Ik had geen intentie om het zusje dus blijkbaar misschien mijn zusje te neuken in een one night stand. Ik wilde haar verlijden en haar laten zien hoe goed het kan zijn met mij als je sekspartner. Tenslotte was ik volwassener dan haar.

Reply