Search for posts by LostSouls

First Page  |  «  |  1  ...  173  |  174  |  175  |  176  |  177  ...  318  |  »  |  Last Search found 3178 matches:

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG|| met walkingdead.

from LostSouls on 05/29/2018 12:31 AM

Anastasia
Ik las zijn korte antwoord en rolde mijn ogen. - Fine, laat maar zitten.- stuurde ik terug. Waarom ik zo pissig werd wist ik niet. Het irriteerde me. Ik gooide mijn telefoon op bed en kwam overeind. Ik trok de kast open. Gelukkig waren de enigste kleren die hier hangen voor het uitgaan. Ik trok een strak kort jurkje aan. Gewoon zwart en spoot wat parfum op. Als ik nu thuis was geweest kreeg ik commentaar dat ik uit ging op een school avond. Ik bracht wat meer make up aan en klipte twee van mijn voorste plukken samen naar achter en trok zwarte hakken aan. Als we zo gaan doen heb ik er ook geen zin meer in.

Darren
'Wees niet meteen zo zeker van je zaak Givan.' zei ik nog en liep vervolgens weg van hem.

Lorenzo
Ik nam een hap en keek naar Bowie die op zijn telefoon keek. Ik zuchtte tevreden met het eten en lachtte kort als Bowie vroeg hoe we elkaar ontmoette. 'Gewoon op school. Ze haatte me echt heel erg. Al snap ik niet waarom want ik was gewoon geweldig.' zei ik grijnzend en keek Millie aan. 'We kregen een project waar we aan moesten werken en toen sloeg de vonk eigenlijk over.' 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/28/2018 12:36 AM

Darren
'Dat weet ik. Ik heb je opgevoed.' zei ik trots. 'Heb nog even geduld Givan.' Het pastte niet in het plan om overhaast dingen te ondernemen. Anastasia moest helemaal van Givan worden en normaal boeit het me niets op welke manier ik dan ook mijn zin moet krijgen, maar in deze zaak moesten we vooral geduld houden.

Anastasia
Ik zuchtte en keek naar het nummer wat ik van Givan had gekregen als ik vragen had over Frans. Ik beet op mijn lip en klikte het snel weer weg. Ik tikte Bowie aan en stuurde hem een bericht. - U okay? Je was best snel weg na de les? X - Ik liep naar mijn slaapkamer die ik had bij oom Conor en plofte daar op bed.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/27/2018 06:22 PM

Lorenzo
Ik keek naar Teresa die de trap af liep. 'Lorenzo, leuk je weer eens te zien.' zei ze. Ik rolde mijn ogen en liep door richting de diner zaal. 'Zal best.' zei ik ongeïnteresseerd als ik langs haar liep en ging vervolgens aan tafel zitten. Ik deed dit voor Bowie en voor Millie anders zou ik nooit met deze twee aan een tafel gaan zitten. Ze hebben mijn favoriete nichtje haar hele leven lang voor gelogen.

Darren
'Minder hebberig zijn Givan. De prophecy gaat over haar en Bowie. Het heeft geen zin om haar te claimen want ze zal altijd uitkomen bij Bowie. Tenzij jij ervoor kan zorgen dat gevoelens een verandering maken in die hele rot voorspelling.' zei ik tegen hem. Ik heb altijd al gewilt dat mijn Givan zou eindigen als de helft van de Prophecy.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/27/2018 02:38 PM

Anastasia
Ik knikte. Niet dat ik mijn huiswerk zou maken. Dat deed ik namelijk nooit. Ik kwam een tijdje nadat hij het lokaal had verlaten weer een beetje bij zinnen. Ik kwam overeind en liep het lokaal uit naar de parkeerplaats waar ik in mijn auto stapte en naar oom Conor reed. No way dat ik naar huis ging. Ik liep naar binnen als ik daar was en ging in de woonkamer zitten waar ik voor mezelf een glas bourbon in schonk.

Lorenzo
Ik knikte kort en schoof het maar van me af. 'Hoe voel je je nu?' vroeg ik en keek naar hem. Je merkte wel een verandering in zijn karakter. Niet veel. Gewoon dat kleine extra'tje wat het duivelzijnde met zich mee brengt.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/26/2018 11:50 PM

Anastasia
Ik grijnsde wat ik probeerde tegen te houden door op mijn lip te bijten. Ik haalde een hand door mijn haar en keek hem recht in zijn bruine mysterieuze ogen. Ik slikte kort. 'Bijspijkeren kan nooit kwaad.' zei ik wat zachter en voelde het effect wat hij op me had. Ik keek kort naar zijn hand die tegen mijn arm aan lag om vervolgens weer in zijn ogen te staren.

Lorenzo
Ik keek vanaf een afstandje mee wat Millie deed. Als Bowie zijn verhaal verteld beet ik op mijn lip. Het kwam hard aan. Harder dan ik had gedacht van iemand wat ik zag als een indringer van de familie. Al was dat gevoel al knap aan het vervagen. 'Ik moord hun families uit.' zei ik zacht in mezelf. Ik kon hem niet uit zijn concentratie halen door mijn eigen duivel die op kwam borrelen.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/26/2018 10:46 PM

Anastasia
Ik beet op mijn lip als hij over mijn familie begint. 'Ik ben echt blij met alle aspecten van het Martyr bloed, maar het was zo veel zuiverder geweest als ik het niet bezitte.' zuchtte ik. 'Laten we ophouden over mijn fucked up familie.' zei ik met een zwak glimlachje en streek een pluk haar achter mijn oren.

Lorenzo
Als hij het afslaat knikte ik enkel kort en wou verder lopen, maar Millie liep al snel naar de limo van Bowie. Als ze dat zegt haalde ik diep adem. 'We helpen je.' bevestigde ik wat Millie zei. Als hij toch een duivel wou worden kon ik hem het beste helpen met de anger issues die hij ging krijgen.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/26/2018 09:54 PM

Anastasia
Ik keek Bowie oogrollend na en richtte me weer op de les. Deze was al snel afgelopen en Givan zou me helpen met mijn frans. Ik was hier eigenlijk best wel goed in, maar het gaf me wel wat speciale alone time met hem. 'Als het aan mij ligt is hij nog steeds mijn broer niet want zijn vader is niet die van mij.' zei ik en schreef een paar woorden in mijn schrift. 'Hij is sowieso niet zo snel onder de indruk volgens mij.' zei ik en haalde mijn schouders op. Ik keek kort in Givan's ogen, maar lang genoeg om het een korte staar te kunnen noemen. Ik beet op mijn lip en keek weer naar mijn schrift.

Lorenzo
Ik kneep zachtjes in Millie haar hand en drukte er vervolgens een kusje op. Als we Bowie tegen komen zucht ik eerst kort, maar goed. Ik begon hem wel wat meer te vertrouwen. Hij zat niet meer achter mijn meisje aan. Zo zag ik het tenminste. 'Je weet dat je bij ons altijd welkom bent als je er gek van word. Ik denk dat Ana ook nog niet naar huis gaat dus die zullen we vanavond vast over de vloer hebben.' zei ik en keek naar hem.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/23/2018 11:15 PM

Anastasia
Ik beet op mijn lip en keek naar Bowie als hij me aanstoot. 'Nou en? Als het een lekker wijf was zou jij haar ook doen of niet soms. Plus hij is niet eens oud.' zei ik met een grinnikje. Ik zuchtte en kriebelde wat in mijn schrift.

Lorenzo
Ik beet op mijn lip bij haar zuigzoen. Als ze zich naar Anastasia richt keek ik naar haar en keek ik vervolgens naar Givan. 'Ik vraag me af of ze überhaupt weet hoe ze uit de problemen moet blijven.' zuchtte ik. Ik haalde een hand door mijn haar. Ik vertrouwde deze situatie sowieso niet.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/23/2018 08:08 PM

Lorenzo
Ik keek naar de nieuwe docent. Hij zal echt niet ouder dan mij zijn. Als Millie dat zegt gaf ik haar een klein duwtje. 'Eyes on the prize miss Salmizno.' zei ik met een grinnikje en keek vervolgens weer naar die Givan. Ik vroeg me af wat hij hier kwam doen. 'Waar is meneer krillepot eigenlijk?' vroeg ik en ging achteruit in mijn stoel zitten met mijn armen gekruist.

Anastasia
Ik ging zitten en beet kort grijnzend op mijn lip als hij naar me keek. Ik staarde maar naar mijn boek om niet te opvallend te zijn, maar dacht ondertussen aan onze tijd in het congierge hok. Werd tijd dat er wat meer van dat soort snoepjes hier kwamen.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/23/2018 12:40 AM

Anastasia
Ik kwam overeind. Kort keek ik hem verward aan, maar ik herstelde me snel. Ik beet op mijn lip en haalde een hand door mijn haar. 'Je weet niet wat je mist.' zei ik en keek hem kort verleidelijk aan voordat ik de kast verliet. Er was nog nooit iemand die me zo had laten lopen. Meestal konden ze zich niet inhouden en kregen ze geen genoeg van me. Ik liep naar mijn kluisje en veegde nog kort langs mijn mond.

Teresa
Ik grijnsde wanneer hij dat zij en drukte mijn lippen tegen de zijne. 'Ik wou dat je al die tijd bij me was geweest.' zei ik. Het vrat aan me. Nu nog meer dan toen hij nog vermist was. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  173  |  174  |  175  |  176  |  177  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page