Search for posts by walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  174  |  175  |  176  |  177  |  178  ...  318  |  »  |  Last Search found 3177 matches:

walkingdead

26, female

Level 37

Re: ORPG|| met walkingdead.

from walkingdead on 05/22/2018 10:07 PM

Tyler
"Hij is uitverkorene zijn duivel zal nog extremer zijn dan die van mij.. alles wat je voor een zandkorrel kan nemen kan voor hem al iets ergs zijn zodra hij die duivel activeert." Zei ik mompelend terwijl ik uitkeek over mijn land "maar laten we Anastasia ook niet vergeten.. al zal zij nooit erger zijn dan haar broer maar ik ga ervan uit dat ze zich niet graag bind met iemand.. kijk naar je vader hij heeft echt met je moeder gedaan ookal mag ik er niet.. Ik wil niet dat Bowie zo word."

Givan
Ik grinnikte "ik ben bas 17 jou leeftijd maar ben hier alleen als subteacher dus eigenlijk kan je me gewoon als een nieuwe leerling zien." Zei ik terwijl hij me aankeek "doe wat je wilt maar kom niet aan mijn zusje ik en mijn neef zouden daar niet zo blij mee zijn.. nou ja maybe alleen als ze je vraagt om met haar naar bed te gaan." Zei hij erwijl het  hem niet boeide met wie Anastasia neukte.. vreemd want hij was uitverkorenen." Hmm i keep that in mind" niet eens na een dag bevond ik me al in het concerge hok met Anastasia Lincoln. Ik keek naar hoe ze me pijpte en grijnsde breed "wauw je bent geweldig." Zei ik grommend. 

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 05/22/2018 07:42 PM

Tyler
"Maar ik hield niet zoveel van haar dan als van jou." Zei ik terwijl ik naar haar keek "als dat is wat je wil horen halfzusje" ik kwam overeind en liep naar het balkon." Mijn zoon komt zo thuis en die zal weer smeken om zijn duivel te reageren wat ik absoluut niet ga doen."

Givan
Ik liep met Bowie naar buiten en wist bijna alles over hem. Hij was de reden waarom ik hier was. Zins ik ontsnapt was aan de heksen en hun krachten door mijn aderen stroomde kon ik makkelijk Bowie zijn duivel activeren. Zal mijn vader leren om me in de steek te laten. Mijn ogen vielen kort op een prachtig meisje "Wie is zij?" Vroeg ik terwijl ik naar haar inkijk keek." Mijn zus en verboden terrein voor creepy leraren" zei Bowie.  

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 05/22/2018 04:40 PM

Tyler
"Ja.. als ik haar niet had ontmoet had ik niet zo een geweldige zoon gekregen." Ik hield van Bowie al was hij niet mijn oudste kind Bowie had nog een tweelingbroer ergens volgens Julia. Maar volgens haar hadden de heksen hem ontnomen voordat hij überhaupt in Julia haar armen lag hij zou Givan heten.. Maar met al die kracht die ik binnenkort zou ownen zou ik hem snel genoeg vinden. Ik wilde Teresa en Conor nog niks laten weten.. aangezien ik zijn situatie nog niet kende." Maar ik praat liever niet over een dood iemand.." Zei ik zuchtend.

Bowie
Ik grinnikte "hell no." Als de bel af gaat kom ik overeind en loop ik het klaslokaal uit richting de aula.. waar ik had afgesproken met 1 of andere nieuwe leraar die geïnteresseerd in mijn case was. Het ontketenen van mijn duivel. Ik keek rond maar zag niemand die oud en nieuw leek als ik een hand op mijn schouder voel kijk ik op "hoi Bowie ik ben Givan Vitor je nieuwe witch en mentor." Zei hij grijnzend terwijl hij totaal niet op een leraar leek maar iemands toyboy "hoi." 

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 05/21/2018 10:54 PM

Tyler
Als ze vraagt waarom ik weg ging bijt ik op mijn lip." Ik.. wilde weg omdat ik mezelf haten en deze familie me alleen maar kapot maakte.. het komt vooral door onze vader he failed my family.. En ik was uit op wraak maar kwam toen Julia tegen." Zei ik "Bowie's mom."

Julie
"Mijn moeder maakt rare beschuldigingen.. En zegt dingen waarvan ik weet dat ze niet waar kan zijn.. Ze draait helemaal door ze zegt dat mijn vader me bij haar weghoud.. terwijl mijn vader me zins mijn geboorte heeft achtergelaten.. Ik weet zijn naam niet eens." Zei ik zuchtend "en wat hij is.. het enige wat ik weet is dat hij een royal is met een bunch off bastaard kinderen."

Bowie
"Nou niet.. or dad wilt me niet mijn  Duivel terug geven." Zei ik verveelt "voor geen enkel reden" ik keek haar kort aan. En zag Faya de klas binnen lopen ze was mijn speeltje toen Anastasia weg was. Ik hield ervan om met meisjes te spelen de oude Bowie zou zo iets niet doen. Maar het winden me op om een open relatie te hebben.. En gewoon doen wat ik wilde. 

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 05/21/2018 08:20 PM

Bowie
Als Ana me naast haar trekt en dat vraagt kijk ik haar glimlachend aan." Een paar die voldoen aan mijn normen" zei ik terwijl ik mijn lippen naar haar oor bracht "slachtoffertjes maken is samen veel leuker." Ik klapte mijn boek open en ging onderuit zitten.

Millie
"Ja moest nog wat doen" zei ik zuchtend terwijl ik naar hem keek." Zeiden je ouders nog wat over mijn bijzijn?" Vroeg ik terwijl ik aantekeningen begon te maken. En af en toe opkeek naar Anastasia en Bowie wat een raar koppel.

Tyler
"Ha dat verbaast me niet" zei ik "al is mezelf zien nogal dickish.. En die Clarence sufferd heeft totaal niet door dat ze mijn dochter is." Zei ik met een lach ik nam haar kin vast en drukte mijn lippen op de haren "het is fijn om te weten dat ik alles nog teeds  own." Mijn broer was helemaal niet blij met me well dat was hij wel vaker niet. 

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 05/21/2018 07:41 PM

Bowie
Net toen ik iets wilde zeggen liep ze er al vandoor. Ik nam diep adem en liep haar achterna aangezien ik in de zelfde klas als haar zat. We waren al in ons examenjaar dus het zoun iet lang duren voor we graduation hadden. Ik had geprobeerd om met Ana over onze vader te praten maar ze wilde niks van hem weten. 

Millie
Ik liep de les binnen en ging helemaal achterin zitten.. dat was het plekje van mij en Lorenzo. Als we geen zin hadden om te luisteren zoende we er gewoon op los. Losgeslagen was Millie salmizno.. van een primadona naar Lorenzo's bitch.

Tyler
Als ze dat zegt grijns ik "ik zal altijd de beste blijven.. dat was ik al zins high school" zei ik terwijl mijn vingers langs haar been gleden." Maar vertel me wat meer over mijn dochter i'd like to know things about her."

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 05/21/2018 07:05 PM

Tyler
Ik schoot in de lach "was hij zo slecht in bed.. als je wilt breng ik hem gewoon om het leven en neem ik al zijn land in." Zei ik met een grijnsje en duivels het verbaasde me dat Ze niet vroeg naar Bowie zijn moeder... Hoe ik überhaupt een kind heb gekregen met een mens. She cared only about me and my Dick.. niet dat ik het erg vond.

Bowie
Als ik ophef hoor kijk ik op en zag ik Ana. Ik fronste en liep op haar af "en ik dacht dat je in New York zou blijven zusje lief." Zei ik terwijl haar gezicht boekdelen sprak.

Millie
Ik zag Anastasia ook en aan haar hele gezicht merkte ik dat ze niet blij was dat ze terug is. Dat was niemand eigenlijk behalve haar broer en neef.. de rest was gewoon bang voor haar.  

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 05/21/2018 03:03 PM

Tyler
Als ze mijn naam kreunt ga ik steeds harder. Na een tijdje kwamen we allebei klaar en liet ik me naast haar neervallen. Hijgend kwam ik op adem en keek ik Teresa grijnzend aan "Dit was toch wat je wilde T?" Vroeg ik grijnzend terwijl ik overeind ging zitten en een joint opstak. De kinderen intresseeerde me op het moment niet Bowie liet ik zijn gang gaan en van Anastasia horde ik binnenkort wel weer iets.

Bowie
Ik zag Millie en glimlachte zwak." Hoe gaat het met Lorenzo?" Vroeg ik grijnzend terwijl ik niks meer horde van die 2. Lorenzo was begrijplijk maar Mills dat was een teleurstelling." Goed we wonen bijelkaar" ik keek haar verbaast aan "zo zo." Ik sloot mijn kluisje en nam diep adem "nog iets van je zus gehoord?" Ik schudde mij n hoofd "ze komt wanneer ze wild." 

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 05/21/2018 02:36 PM

Bowie 
School was weer begonnen en alles liep op railtjes. Zins Anastasia op zich zelf was gaan wonen ergens in New York. Hield ik mezelf bezig met andere dingen.. met de revalidatie van mijn vader die binnenkort gekroond zou worden als koning van France.. en hem overhalen om mijn duivel te ontketenen. Mijn vader was verschrikkelijk geworden hij was alleen maar bezig met zich zelf en volgens mij neukte hij mijn tante weer. Geen wonder dat Ana vertrokken is.. mijn zus en ik hadden een "open relatie" ik neukte nog steeds wie ik wilde maar bleef trouw aan haar als haar toekomstige verloofde. Zij was het belangrijkste meisje in mijn wereld.

Millie
Zins ik bij Lorenzo zo een beetje was ingetrokken hield de seks maar niet op. Waar het ook maar kon werd ik geneukt. En ik had er geen problemen mee ik hield ervan als ik zijn speeltje was. Zins Anastasia weg is was het stiller geworden vrijer.. Ik wist niet precies waarom ze weg was. Maar dat boeide me niet. Zuchtend liep ik ober de gang en zag ik Bowie "hey hi!" Riep ik. 

Tyler
Ik sloeg Teresa haar been over mijn schouder en neukte er oplost. Ik had alles aan haar gemist haar tieten lippen billen. Alles wat me altijd zo opgeilde als tiener. Die Clarence wist er niks van en had totaal geen idee dat ik elke dag van de week zijn wife neukte. 

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 05/18/2018 09:21 PM

Bowie
Ik grijnsde breed en liet mijn vingers in haar glijden. Ze smaakte geweldig en ik kon maar niet stoppen met eten. Als ze haar hoogtepunt bereikt grijns ik breed. En til ik haar op ik nam haar mee naar de woonkamer en zetten haar neer op de bank met haar ass naar me toe. Ik vond haar op deze positie neuken het leukst doordat ze een grote ass had en mijn vriend zich daar tussen kon vermaken. Ik plaatste nog even een paar zuigzoentjes op haar rug en nam mijn vriend vast waarna ik rustig in haar glee.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  174  |  175  |  176  |  177  |  178  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page