Search for posts by LostSouls

First Page  |  «  |  1  ...  174  |  175  |  176  |  177  |  178  ...  318  |  »  |  Last Search found 3178 matches:

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG|| met walkingdead.

from LostSouls on 05/22/2018 10:44 PM

Anastasia
Het had niet lang geduurd of ik had de jongen al in de pocket. Ik zat op mijn knieën voor me en genoot van zijn lid. Ik zoog kort aan het topje van zijn lid en keek vervolgens naar hem op. 'Ik weet wel wat ik doe.' zei ik waarna ik kort op mijn lip beet en verder ging met het verwennen van zijn vriend.

Teresa
Ik beet op mijn lip. 'Misschien heb je gelijk.' zei ik. 'Hij kan zorgen voor catatrophes.' zei ik tegen hem en keek hem kort aan. 'Denk je niet dat hij zelf een oplossing gaat vinden op hoe hij zijn duivel kan deblokkeren?' vroeg ik hem en haalde een hand door mijn haar. Het was moeilijk in te schatten wat door Bowie zijn hoofd ging.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/22/2018 09:31 PM

Teresa
Als hij dat zegt glimlachte ik en haalde ik een hand door mijn haar. Ik liep naar hem toe het balkon op en sloeg mijn armen om zijn middel. 'Waarom niet? Als hij het toch wilt? Er zijn genoeg manieren om hem leren te beheersen.' zei ik hem.

Anastasia
Ik nam de joint af van van Amber en nam er een diepe hijs van. Ik keek het terrein rond en zag even verderop Bowie staan met een heerlijke jongen naast hem. 'Kan iemand mij vertellen wie dat is naast Bowie.' vroeg ik aan Chloé en Amber. Ze keken op en begonnen te grijnzen. 'Geen idee, ik heb hem hier vandaag pas een paar keer over campus zien lopen.' zei Amber.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/22/2018 04:48 PM

Anastasia
Ik haalde mijn schouders op en kwam overeind als de bel ging. Ik keek opzij naar Lorenzo en Millie. 'Dus, eindelijk officieel.'zei ik met een glimlachje. 'Ben blij voor je, neefje.' zei ik en liep vervolgens het lokaal uit naar buiten. Ik ging bij de fontein zitten waar Amber al snel naast me kwam zitten. 'Je bent terug.' zei ze. 'Goed opgemerkt.' antwoordde ik met een sarcastisch toontje. Ik beet op mijn lip en keek over het grasveld aan de overkant waar het Football team een bal aan het gooien was. 'We hebben je gemist.' zei ze terwijl ze een joint opstak. 'Bethany denkt al vanaf het begin dat ze de baas is van deze school. Ze moet maar eens opletten nu jij weer terug bent.' Ik rolde grinnikend mijn ogen. 'Bethany is niks waard. Die heb ik zo van haar mini troontje gestoten.'

Lorenzo
Ik keek op als Ana naar ons toe komt. 'Goed je weer te zien nichtje.'zei ik en keek haar na. 'Ik vraag me af waarom ze terug is. Ze zal Teresa en die Tyler vast nog niet vergeven hebben haar kennende.' zei ik tegen Millie en liep met haar het lokaal uit.

Teresa
Ik beet mijn kaken op elkaar en kwam overeind. Ik zou niet jaloers moeten zijn op een dood iemand, maar ik was oh zo jaloers. Ik beet op mijn lip en begon mijn kleren terug aan te trekken. 'Je kunt morgen ondertekenen voor die stukken land die Conor je beloofd heeft. Ik zal in mijn werkkamer de documenten opmaken en dan liggen ze voor je klaar.' zei ik. 

Reply Edited on 05/22/2018 04:50 PM.

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/21/2018 11:11 PM

Anastasia
Ik haalde mijn schouders op. 'Dan laten we je vader zien dat het geen verschil maakt. Wat doe je vanavond?' vroeg ik en volgde zijn blik naar het meisje wat binnen kwam gelopen. 'Faya, je bent te laat.' zei de docent. Ik scande haar kort met mijn ogen. 'Je mag haar best meenemen als je wilt. Dan laten we je vader zien hoe duivels je je kan gedragen.' zei ik en beet op mijn pen.

Teresa
Ik beet mijn kaken samen en keek hem pas aan als hij Julia benoemde. 'Was ze het waard?' vroeg ik hem. 'Ik bedoel ik snap dat je deze fucked up familie verliet maar.. was ze het waard om mij te verlaten?' Natuurlijk kon hij haar nog niet toen hij weg ging maar hij had altijd naar me terug kunnen komen. Wat hij nooit gedaan heeft.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/21/2018 08:28 PM

Anastasia
Ik grijnsde en beet op mijn lip. 'Maar goed dat ik terug ben dan.' zei ik en keek naar het bord waar door de docent druk op geschreven werd. Mijn hand gleed door mijn haar en af en toe keek ik op zij naar Bowie. Ik keek er nu al naar uit om samen met hem slechte dingen te doen. 'Hoe ver ben je eigenlijk met het accepteren van je duivel?' vroeg ik hem.

Lorenzo
Als ze dat vraagt schudde ik mijn hoofd. 'Nee, ze vinden het helemaal prima. Ze weten dat je ruzie hebt met je moeder.' zei ik en haalde diep adem. Ik snapte niets van wat op het bord stond dus richtte ik me maar op Millie. 'Hoezo?' vroeg ik haar.

Teresa
Ik lachte en keek kort naar mijn handen en begon met mijn vingers te spelen. 'Ty...' begon ik en dacht kort na over hoe ik het wou vragen. 'Waarom ging je weg? De dag van Graduation?' vroeg ik, maar keek hem niet aan. Bang voor het antwoord wat hij me zou geven.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/21/2018 08:07 PM

Anastasia
Eenmaal in de klas ging ik zitten en trok Bowie naast me. 'Dus vertel? Nog lekkere wijven gedaan?' vroeg ik nieuwsgierig. Aan de ene kant wou ik de enige voor hem zijn, maar aan de andere kant was ik ook met andere mannen bezig. Het betekende nooit wat natuurlijk. Bowie was de gene die het was voor mij. 

Lorenzo
Als ik het lokaal binnen kom gelopen zie ik Millie op onze gebruikelijke plek zitten en glimlach. Ik liep ernaartoe, ging zitten en drukte meteen mijn lippen tegen die van haar. 'Je was vroeg weg vanochtend.' zei ik tegen haar en opende het boek alvast.

Teresa
Als hij vraagt naar Anastasia beet ik glimlachend op mijn lip. 'Ze is echt precies jou. Qua karakter dan.' zei ik en wist verder niet wat ik hem over haar moest vertellen. Ana was echt het evenbeeld van Tyler en ik snap ook niet dat niemand er eerder achter is gekomen dat ze niet Clarence zijn kind was.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/21/2018 07:23 PM

Anastasia
Als Bowie naar me toe komt haalde ik mijn schouders op. 'Ik begon me te vervelen daar, had elke club al zowat gehad en het bloed is nergens zo zoet als de nekjes hier.' zei ik en sloeg mijn kluisje dicht. 'Hier nog iets gemist? Vast niet.' zei ik en liep alvast richting het klaslokaal van de eerste les terwijl ik nog een teug van de joint nam.

Lorenzo
Ik beet op mijn lip als ik aankwam en liep het gebouw binnen. Ik had zo geen zin om weer 8 uur lang lessen te volgen in dit miserabele gebouw. Ik keek rond de gangen om te zoeken naar Millie. Als ik haar op het eerste gezicht niet zie liep ik maar naar mijn kluisje waar ik mijn boeken wissel.

Teresa
Ik grinnikte even. 'Niet per se slecht. Er is gewoon niemand die mij zo kan laten genieten als jij.' zei ik en drukte nog een kus tegen zijn lippen. 'Ik wil nog even niks doen aan hem. Ik weet even niet meer wat ik met de situatie aan moet.' 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/21/2018 03:12 PM

Lorenzo
Na het ontbijt stak ik nog een jointje op en zag net mijn ouders binnen komen als ik wou vertrekken. 'Lor.' zei mijn moeder. 'We moeten even met je praten over Millie.' Ik zuchtte. 'Geen tijd, ik moet naar school.' zei ik en liep gewoon de zaal uit. Eenmaal buiten rookte ik nog even mijn joint op en vertrok vervolgens in mijn auto naar school.

Anastasia
Nadat ik me helemaal klaar had gemaakt nam ik de lift naar beneden en reed in mijn Jaguar naar school. Ik was al een tijdje niet geweest. Niet dat dat uit maakte. Ik was Anastasia Lincoln. Als ik wou kon ik mijn diploma nu al meekrijgen. Zuchtend keek ik naar het gebouw en liep naar binnen. Mijn kop stond op resting bitch face en je hoorde de hele gang mompelen over mijn terug komst. Ik liep naar mijn locker waar ik een jointje in rolde en stak deze op. 

Teresa
Ik hijgde en keek naar hem als hij dat vroeg. 'Een fatsoenlijk seksleven? Daar droom ik al van sinds je verdween.' zei ik en staarde naar het plafond. Ik wou veel meer dan alleen geweldige seks, helaas ging dat niet. Clarence was nog steeds niet op de hoogte van het hele gebeuren omtrent Ana. Waarschijnlijk verlaat hij me als ik het vertel. Niet dat ik hem zou missen, maar het is slecht voor je reputatie als je man je verlaat.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/21/2018 02:52 PM

Anastasia
Ik werd met barstende koppijn wakker en keek naast me. Een naakte jongen in een plas van bloed. Hij leefde wel nog. Ik had me vast geamuseerd. Zuchtend kwam ik overeind en gaf de jongen een stomp tegen zijn buik. 'Wake up. Je moet gaan.' zei ik brak en liep naar de badkamer en zette de douche aan. De jongen liep de badkamer in. 'Weet je zeker dat je niet wilt afmaken waar we gister mee begonnen?' vroeg hij en stapte op me af. Ik pakte hem bij zijn keel en keek hem recht in zijn ogen aan. 'Je vergeet alles wat er gister is gebeurd behalve de mind blowing seks. Je gaat naar huis verzorgt je wond en negeert alle vragen die erover naar je toe worden geslingerd.' zei ik tegen hem. 'Ik vergeet alles behalve de seks.' herhaalde hij en liep vervolgens de badkamer uit en verliet het penthouse. Ik rolde mijn ogen en stapte onder de douche. Mijn leven stond helemaal op zijn kop en ik probeerde gewoon zo min mogelijk na te denken. 

Lorenzo
Ik liep zuchtend door de gangen terwijl ik door mijn instagram scrolde. Uiteindelijk kwam ik bij de ontbijtzaal en merkte op dat ik de eerste was. Ik nam een broodje en dacht na over gisteravond. Ik had Millie alle hoeken van mijn vader zijn werkkamer laten zien. Het idee dat mijn vader ons kon betrappen hielp enorm. Ik grijnsde kort. 

Teresa
Na de big revealing zijn Tyler en ik eindelijk herinigd. Na zo lang in ongeluk geleefd te hebben gaf hij mijn leven weer zin. En vooral onze avontuurtjes. Ik kreunde als hij zijn tempo opvoerd. 'Tyler.' kreunde ik hees. In al die jaren heeft Clarence mij nog nooit zo laten genieten.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/21/2018 02:22 PM

Anastasia
Ik beet op mijn lip als hij me optilde en keek in zijn ogen. Ik glimlachte en voelde mijn rug binnen no time op de bank. Al snel draait hij me om in mijn favoriete standje. Ik steunde op mijn handen en bleef  voor me kijken. Ik voelde zijn vriend bij me binnen treden en liet een zacht kreuntje horen. Ik haalde diep adem en genoot van het vullende gevoel.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  174  |  175  |  176  |  177  |  178  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page