Search for posts by walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  175  |  176  |  177  |  178  |  179  ...  318  |  »  |  Last Search found 3177 matches:

walkingdead

26, female

Level 37

Re: ORPG|| met walkingdead.

from walkingdead on 05/17/2018 10:59 PM

Bowie
Als ze dat zegt grijns ik breed "je houd er echt van wanneer ik deze gebruik." En ik speelde kort met mijn vingers en boog me voor over waarna ik haar kort tongde. En vervolgens met een spoor kusjes naar onder glee. Ik had wel zin in mijn avond eten ik stak mijn tong uit en besloot häar te teasen bij haar clit met kleine cirkeltjes.

Millie
Als zijn vingers in mijn slipje glijden laat ik een kreun gaan." Lor" zei ik high terwijl het gevoel zo goed was. Ik had me nog nooit zo springerig gevoelt en het voelde geweldig.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 05/17/2018 06:46 PM

Bowie
"Wauw ik ben nog nooit zo hard geweest." Zei ik met een lachje terwijl ik haar grijnzend aan keek." Waar zal ik mee beginnen zoveel keus als ik naar jou kijk" zei ik met een grijnst terwijl ze me echt geil maakte. Mijn handen nam haar borsten kort was en knepen er zacht in. 

Millie
Een kreuntjes verliet mijn mond bij zijn kusje." Ik snap het niet ik ben een heks ik kan geen dui.. vels instinct hebben" zei ik grijnzend bij zijn aanrakingen. Ik nam zijn joint over en nam een paar teugen alsof het normaal is. Ik voelde de wiet inkicken en grijnsde breed.0 

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 05/17/2018 04:35 PM

Bowie
Ik drukte zuigzoenen in haar nek terwijl mijn vingers zich voort bewogen en al reactie voelde. De liftdeur ging open terwijl ik haar optilde naar binnen en op tafel gooide. Ik trok mijn shirt uit en grijnsde breed waarna ik met mijn riem begon.

Millie
"Rode ogen?" Vroeg ik verbaast ik liep naar de spiegel en zag het ook." Fuck!" Ik had de sirelink tussen mij en Bowie niet verbroken maar hoe kon het.. dat ik reactie voelde op al dat slechtheid. Ik was een heks.

Fajen salmizno
"Ik wist wel dat ik er hier niet had moeten brengen." Klaagde ik tegen Xenia terwijl ik haar wilde beschermen tegen haar vader Darren Lincoln de gevreesde. Na dat zijn vrouw ervandoor was gegaan had ik vaak afspraken in bed met Darren gehad. Millie was een ongeluk echt waar.. maar ik was nog zo jong en dom. En wilde niet dat Millie zou opgoeien  als een slecht kind ookal zat het al in haar bloed. Ik had haar altijd verteld dat haar vader van haar weg was gegaan. Teresa weet dat ze bestaat maar de Lincoln familie erkent geen bastaards.. kinderen die zijn ontstaan door servants.. omdat ze het toch niet lang genoeg overleven. Alleen de vampire en duivel kinderen of de wolf en duivel. Bowie had alleen het geluk dat hij de uitverkorene is. Mijn klein meisje was verstoten ik werkte nog teeds voor ze maar wilde Millie niet in hun klauwen hebben. Vooral hoe ze Lorenzo zijn tante kan zijn. 

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 05/16/2018 10:57 PM

Bowie
Ik keek haar met een belachelijke blik aan." Met wie moet ik dan feesten naar school gaan en domme trio's hebben?" Vroeg ik terwijl ik haar aankeek." Dan zit ik alleen opgeschept met die bleekscheet Lorenzo" tegen hem aankijken was ook niet altijd leuk. Vooral omdat hij nogsteeds een grudge tegen me had." Ik ken je pas 2 weken.. maar je voelt nu al als de wereld voor me Anastasia het enige meisje waar ik ogen voor heb." Ik bekeek haar lichaam "Als je echt beslist om te blijven dan laat me verwennen deze laatste avond." Ik dreef haar in de lift naar achter terwijl mijn hand al brutaal onder haar rok was gegleden. I was born to please my sister.

Millie
"Alright ik blijf hier." Zei ik zuchtend terwijl mijn karakter een soort van aanpassingen had. Ik hielp hem overeind en keek naar de wiet op zijn nachtkastje "eigenlijk heb ik wel zin in een joint en seks." Zei ik "als mijn toekomstige koning van Rusland dat natuurlijk wilt." Zei ik kort met rode ogen.

Reply Edited on 05/16/2018 10:57 PM.

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 05/13/2018 11:40 PM

Millie
"Mam stop het.. ze vermoorden je!" Zei ik terwijl ze stopte en me dodelijk aankeek "voorlopig hoef je niet thuis te komen Milliana.. En ik meen het." Zei ze terwijl ik mijn ogen rolde en er vandoor ging Ik zakte bij Lorenzo neer "gaat het?" Vroeg ik lipvijtend.

Bowie
Als ze dat zegt zucht ik zacht "Ik ga mee." Ik keek kort naar het kasteel en stapte vervolgens in. Mijn vader wist zich zelf weer is in de nesten te werken. 

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 05/13/2018 11:24 PM

Bowie
Ik stopte met zoenen en keek haar grijnzend aan "see als je me wat tijd geeft en mijn vader ook komen we wel op iets i promise." Ik legde mijn hand op haar wang en voelde dat ik rode ogen kreeg zelfs zonder sirelink.. Anastasia werd langzaam de kern van mijn duivel. Ik nam haar hand vast "ik vind het niet erg dat we broer en zus zijn ik vond het ookal niet erg toen ik hoorde dat je een duivel was." Zei ik met een glimlachje.

Millie
Ik lag lekker te rollebollen in Lorenzo's bed en had muziek opgezet. Uit verveling ging ik in mijn lingerie de boel op ruimen aangezien er toch geen maid kwam." Ik zal het hier proberen" de deur ging ineens open terwijl ik mijn moeder zag staan "mijn goeie hemel.. Milliana" meestal zou ik in elkaar zakken. Maar mijn brutale mond kon het niet laten "jep ik ben Lorenzo Lincolns eigendom net zoals u Xenia Lincolns eigendom bent." Zei ik grijnzend. 

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 05/13/2018 10:56 PM

Bowie
Om haar te kalmeren plaatste ik mijn lippen op de haren. Ze stribbelde tegen maar ik pakte haar polsen vast en drukte haar tegen de auto aan als ze het begeeft.. en ik haar tong voel. Glimlach ik kort ik had er geen moeite mee dat we uitverkorene  misschien waren. Mijn zusje zou toch mijn alles worden. Ik had geen keus.  

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 05/13/2018 10:16 PM

Bowie
Ik verliet de zaal en moest Ana vinden.. ookal was ik nu ineens haar broer. Het veranderde niks tussen ons." Ana wacht" ik pakte haar arm vast en draaide haar naar me toe " ik wist het al.. of nou ja ik voelde al zo iets.. maar dat maakt niks uit mijn vader is een klootzak voor het achter laten van jou.. maar als hij het had geweten.. was hij zeker met jou gebleven en zou ik nooit geboren zijn." Zei ik terwijl ik haar me aan liet kijken "we can face it together."

Tyler
"Is dat wat je wilt Tyler je beide kinderen ongelukkig maken?" Vroeg Teresa in tranen terwijl ik haar ijskoud aan keek." She is my daughter and deserves to know the truth."   Zei ik "zo nu kunnen jullie me France geven." Zei ik terwijl ik terzake kwam.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 05/13/2018 09:51 PM

Tyler
Als mijn dochter zich er in mee mengt." Weet je waarom ik dat land wil.. zodat jij en je broer een erfenis hebben.. voordat je moeder het vergeten te vertellen is voor 17 jaar lang ik ben je vader.. die ogen, hersens en dit leven heb je dankzij mij.. want je moeder zou nooit van iemand anders kinderen kunnen krijgen behalve van mij." Dropte ik terwijl Bowie stil was het bleek hem zelfs geen zorgen te baren.. dat hij een zusje had." Die fat fuck Clarence is niet je vader."

Bowie
Als mijn vader dat neer gooit kijk ik Ana kort aan. Iets zei me dat ik het had verwacht maar om er zo achter te komen.. Ik kwam overeind "Dit is niet hoe je met mensen om gaat pa."

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 05/13/2018 09:21 PM

Tyler
Ik grinnikte "Ik weet prima wat ik wil.. Mijn land Frankrijk waar ik recht op heb want ik ben de enige met fransbloed.." Zei ik opervlakkig "dat gaat niet zolang ik nog leef." Als ik de stem van mijn vader hoor kijk ik duivels op."Ik ben koning van Frankrijk niet jij Tyler" als hij dat zegt schiet ik overeind." My mother made you King dont flatter yourself."  Zei ik terwijl ik de neiging kreeg om hem te doden als Conor's moeder er ook nog bij komt en achter Conor, Zack en Teresa. Raak ik diep van binnen van streek en ik wist zeker dat Xenia mijn pijn kon voelen." Niet omdat je 3 kinderen heb gemaakt met de sterkste duivels van de wereld betekend het niet dat ik je gewoon niet neer knal." Mijn ogen werden kort rood ik haten dat wijf "TYLER kijk me aan!" Zei mijn vader boos terwijl ik hem aankeek en mijn humanity uit stond." Ik weet dat ik je veel heb teleurgesteld en je heb alle recht om me te haten.. but you still my son en die knul daar is mijn kleinzoon.. i dont want for him to see you like this." Ik kalmeerde een heel klein beetje ik voelde me verraden." Dingen zijn veranderd Brother..  ma is er zelf akkoord mee gegaan om bij Darren in te trekken.. zodat Zack veilig kan opgroeien met zijn familie.. inclusief met jou." Zei ze terwijl ze Xenia gewoon gehersenspoeld hadden "hoor je jezelf wel door die faggot hebben wij geen thuis meer." Zei ik terwijl ik naar Anastasia keek die ook onder de plak van hem zat." Ik ga weg hier en neem mijn zoon mee.. stelletje backstabbers" eerst wilde ik mijn moeder zien.

Bowie
Ik volgde het een beetje en merkte dat mijn familie 2delig was. Als het goed was had mijn vader maar 1 volbloed zusje en de rest half. Mijn vader voelde zich niet thuis hier en dat kon ik zien. Maar ik voelde me prima hier al het rijkdom die ik had.

Zack
Als die Tyler neerbuigende opmerkingen maakt. Kom ik overeind "geef het aan hem pa.. hij heeft gelijk ik ben niet Frans Conor ook niet dus is het zijn land." "Maar Zack.. je had plannen voor Frankrijk." Ik schudde mijn hoofd "niet nu moeder.. Ik weet niet wat mijn ouders je hebben aan gedaan.. maar ik voel dat je boosheid terecht is." Ik maakte een buiging en kon maar beter gaan.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  175  |  176  |  177  |  178  |  179  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page