Search for posts by LostSouls
First Page | « | 1 ... 175 | 176 | 177 | 178 | 179 ... 318 | » | Last
Search found 3178 matches:
Re: ORPG|| met walkingdead.
from LostSouls on 05/17/2018 11:30 PMLorenzo
Ik grijnsde bij haar kreuntjes. Het beste geluid in de wereld. Ik stopte en draaide haar abrupt om. Ik tilde haar op en gooide haar op het bed. Ik keek haar grijnzend aan en drukte mijn lippen weer op de hare terwijl mijn hand terug gleed in haar slipje. Ze was al goed vochtig wat een grijns bij me los maakte.
Anastasia
Ik kreunde als hij er aan begint en legde mijn handen op zijn hoofd. Mijn handen speelden met zijn haar terwijl ik mijn hoofd in mijn nek legde. 'You have the best tongue.' hijgde ik van inspanning en voelde al meteen een orasme opkomen.
from LostSouls on 05/17/2018 07:06 PMLorenzo
Mijn handen gleden over haar borsten naar haar slipje waar ik mijn rechterhand in liet glijden. Het kwam goed uit dat ze alleen in lingerie stond. Kostte minder tijd. Mijn lippen plaatste ik weer in haar hals. Mijn vingers begonnen haar te verwennen terwijl mijn linkerhand naar haar borst ging.
Anastasia
Ik beet op mijn lip. Mijn vinger gleed langs zijn lip en vervolgens tikte ik met diezelfde vinger op mijn vriendin. 'How about some diner?' vroeg ik hees en trok mijn rokje omhoog. Ik haalde een hand door mijn loshangende haar en bekeek hem verleidelijk.
from LostSouls on 05/17/2018 04:47 PMAnastasia
Ik kreunde zacht en genoot van zijn aanrakingen. Eenmaal op de tafel trok ook ik mijn shirt uit. Mijn rokje liet ik nog even aan en ik begon hem te helpen met zijn riem terwijl mijn lippen de zijne weer vonden. 'Je maakt me gek.' hijgde ik tussen het zoenen door en trok zijn broek zover ik kon naar beneden. Ik liet mijn hand kort in zijn boxer glijden en voelde dat ik ook een reactie bij hem gaf. Ik beet zacht op zijn lip en keek hem vervolgens aan. Mijn handen gleden over zijn borstkas.
Lorenzo
'Wat is er?' zei ik tegen haar en nam een diepe hijs van de joint. Ik beet op mijn lip en zag lichtelijke paniek en verwarring bij haar. 'Maak ik je innerlijke duivel los.' grapte ik kort. Ik kwam overeind en liep naar haar toe. 'Het staat je wel sexy.' zei ik terwijl ik achter haar stond en haar haar over een schouder streelde. Mijn lippen kuste haar teder in haar nek en vervolgens keek ik haar via de spiegel aan.
from LostSouls on 05/16/2018 11:12 PMLorenzo
Ik grijnsde breed en trok haar naar me toe. Als ik haar rode ogen zag fronste ik. 'In welke volgorde?' vroeg ik haar en legde mijn handen op haar wangen. 'Wat is dit met je ogen?' vroeg ik en haalde een hand door haar haar. 'Ze zijn net zo rood als de mijne.' ik liet haar los en stak de joint alvast aan.
Anastasia
Ik gniffelde als hij dat zei. 'Lor is niet zo erg als je hem beter kent.' zei ik al wist ik dat Lor een hekel aan hem had. Waarom geen idee. Ik beet op mijn lip als hij dat allemaal zei over ons en grijnsde. Als de lift er is werd ik al snel naar binnen gewerkt en tegen de muur aan geduwd. Zijn handen gingen ondeugend onder mijn rok en ik sloeg mijn armen om zijn nek. Mijn lippen raakten de zijne en ik voel een passie die ik nog nooit heb gevoeld wanneer ik intiem was met iemand. Mijn vingers trokken zacht aan zijn haar terwijl ik mijn rechterbeen al om zijn middel sloeg.
from LostSouls on 05/13/2018 11:53 PMLorenzo
Als het eindelijk stopt zuchtte ik opgelucht. Ik keek naar Millie. 'Nou dat had niet beter kunnen gaan toch?' zei ik en gniffelde kort. 'Wees gerust. Ik vertel niks. Als je moeder in de problemen komt, dan kom jij dat ook en dat wil ik niet.'zei ik en druke een kus tegen haar lippen. 'Je kunt hier blijven. Als je wilt tenminste, want mijn familie kon niet nog meer gefuckt zijn.'
Anastasia
Ik knikte en stapte in. Als ook Bowie in de auto zit startte ik de auto en reed vervolgens de stad uit. Ik zou naar het leegstaande penthouse gaan van oom Conor en Julie. No way dat ik nog thuis kon blijven. Af en toe keek ik op zij naar Bowie. Het boeide me totaal niet dat hij mijn broer was. Ofja, half broer. Het punt was dat mijn hele leven een leugen was. Het enige wat klopte was mijn naam. Als we eenmaal aankomen loop ik het gebouw in en nam de lift naar de bovenste etage. 'Ik ga er vanuit dat je niet voor eeuwig weg wilt blijven van de familie, maar kun je me beloven dat je niemand verteld waar ik ben?' vroeg ik hem en pakte zijn hand vast.
from LostSouls on 05/13/2018 11:36 PMAnastasia
Ik beet op mijn lip en keek kort naar onze voeten. 'Bowie, je bent lief en ik wil ook niet dat dit stopt, maar voor nu wil ik niks met jou vader te maken hebben.' zei ik tegen hem en slikte. Ik drukte nog een kus tegen zijn lippen en keek naar mijn auto die open stond. 'Ga je mee? Of zie ik je later?' vroeg ik hem en beet op mijn lip.
Lorenzo
Ik kwam terug. Die meeting had dus niet lang meer geduurd. Ik zuchtte en vroeg een maid om me een fles bourbon te komen brengen naar mijn kamer. Ik liep naar boven en schrok als de moeder van Millie opeens in de opening van mijn slaapkamer stond. 'Hey, wat doet u hier?' vroeg ik een beetje nerveus. Ze keek me woedend aan en sprak een spell uit. Mijn hoofd begon inmense pijn te doen. Ik zakte naar de grond en zette mijn handen op mijn oren. 'Pas op, u wilt uw positie in deze familie niet in gevaar brengen.' sprak ik met moeite uit.
from LostSouls on 05/13/2018 11:05 PMAnastasia
Als ik zijn lippen voelde wilde ik eerst niet. Ik was nog altijd lichtelijk in paniek. Ik werd tegen de auto geklemd en kalmeerde langzaam van zijn lippen. Mijn armen sloeg ik om zijn nek en ik begon met hem mee te zoenen. Mijn tong streelde langs de zijne en ik vergat even wat er aan de hand was.
from LostSouls on 05/13/2018 10:22 PMConor
Ik schudde mijn hoofd met een spottend lachje. 'Dat is echt het enige waar je nu aan denkt. Niet aan je kinderen. Alleen maar aan dat klote land? Prima Ty. France is yours. Als dat is wat je nodig hebt om weg te blijven en geen drama meer te veroorzaken. Het is niet alsof deze familie je iets doet.' zei Teresa.
Anastasia
Ik keek naar Bowie en schudde mijn hoofd. 'He wouldn't. I don't want to face it or him.' zei ik en slikte. 'ik moet weg hier. Ik krijg geen lucht.' zei ik terwijl ik lichtelijk begon te hyperventileren. Ik wou gewoon weg. Ergens waar ik mijn tanden in talloze zinloze levens kon zetten en het helemaal kon opslurpen. Verdrinken in chaos en het vernielen van families. Precies zoals mijn ouders mijn leven hebben verpest.
from LostSouls on 05/13/2018 10:02 PMAnastasia
Als Tyler dat verteld val ik stil. Ik keek hem aan als een botsauto en vervolgens keek ik naar mijn moeder. Tranen kwamen omhoog en ik kwam terug overeind. 'Vertel me nu dat het niet zo is.' zei ik terwijl mijn kaken weer terug stijf op elkaar stonden. 'Ana.. Ik..' zei ze maar ik schudde mijn hoofd gooide mijn stoel naar achter en liep de troonzaal uit. Tranen rolden over mijn wangen maar ik verbood het mezelf om in te storten. Mijn leven was een leugen. Ik liep naar buiten en stapte in mijn auto.
Lorenzo
Als Tyler het nieuws brengt sluit ik kort mijn ogen in een zucht. Ik had liever gezien dat ze het Ana rustig hadden kunnen uitleggen. Als Ana de kamer uit stormd kwam ik overeind. 'Is dit serieus de reden dat je ons er bij wou hebben? Je wist dat die eikel zijn bek niet zou kunnen houden.' siste ik naar mijn vader en naar Teresa. 'Ze zou er toch wel achter komen Lor.' zei mijn vader. 'Ze mag een duivel zijn maar ze heeft verdomme wel gevoel, ja?!' riep ik woedend.
from LostSouls on 05/13/2018 09:32 PMAnastasia
Ik keek toe hoe iedereen tegen elkaar inging en begon te schreeuwen en dat alleen maar voor Frankrijk. Die man verdiende het niet. Ik kwam overeind. 'Ik dacht het niet, Zack. Of je nu frans bloed hebt of niet. Het is een deel van onze familie die jij, Tyler, hebt verwaarloosd. Dus bloed is geen goede reden om een krachtig land als Frankrijk zomaar op te geven aan jou. Als we slim zijn, en onze persoonlijke gevoelens niet laten meespelen, kijken we niet naar bloed want zo komen we er ook niet uit. Kijk naar wie de beste belangen heeft voor Frankrijk. Diegene die met het plan komt wat Frankrijk het meest welvarend maakt krijgt Frankrijk.' zei ik en keek naar Zack en Tyler. 'Of jullie geven het gewoon aan mij and be done with it.' zei ik schouderophalend erachteraan.
Lorenzo
Als Ana dat zegt keek ik haar aan. Het verbaasde me dat ze zich er in mengde. Ze moest eens weten van Tyler. Ik beet op mijn lip en keek naar mijn vader. 'Ik weet niet of dat werkt. Tyler heeft niet bepaald vrienden gemaakt binnen deze familie en andere hebben weer een zwak voor hem, dus we hebben geen onpartijdige jury die dit uit maakt.' zei ik en keek vervolgens naar mijn opa. 'Er is zoveel land, waarom moet je nu per sé Frankrijk hebben Ty.' Zei tante Xenia die eigenlijk alleen maar vrede wou.