Search for posts by walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  177  |  178  |  179  |  180  |  181  ...  318  |  »  |  Last Search found 3177 matches:

walkingdead

26, female

Level 37

Re: ORPG|| met walkingdead.

from walkingdead on 05/10/2018 12:28 AM

Tyler
Als Teresa tegen me praat reageer ik niet. Ik wilde haar stem niet horen dat moest me alleen maar denken aan de belachelijke fouten die ik in het verleden had gemaakt. Naar 10 secondes stilte keek ik haar na ze had nog steeds dat zelfde sexy loopje. Ik nam diep adem en hoopte dat het goed ging met Bowie.

Bowie
Ik voelde een soort van steek door me heen gaan. Terwijl ik me klaar aan het maken was voor het bal.

Millie
Ik stijlde mijn haren en appte Lorenzo -Wanneer kom je me halen baby?- ik legde mijn telefoon aan de kant. En kon niet wachten tot ik en Lorenzo zouden shine op het bal als ook een echt koppel.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 05/09/2018 11:56 PM

Tyler
Ik beet mijn kaken opelkaar als ik het geweten had." Als het echt mijn dochter is.. is er nog meer reden om Bowie weg van haar te houden." Zei ik lachend terwijl ik doordraaide "Ben je het vergeten Big Brother always and forever no matter what?" Als Xenia er ook nog is bijkomt wil ik eigenlijk instortte." Aha dus nu spannen jullie allemaal  samen met alleen maar leugens?" Ik keek ze alle 3 aan "als 1 van jullie het leven van mijn zoon verpesten dan breng ik jullie om het leven." Zei ik glimlachend terwijl ik ging zitten "maar beter ook dat die barier spell er is." Terwijl ik merkte dat ik vast zat in de kerker. Ik zag dat wijf die ons generaties lang servde als heks ondertussen dat ik afgelijd raakte horde ik de spell. Voorlopig bleef ik hier een tijdje.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 05/09/2018 11:20 PM

Tyler
Binnen no time greep ik Conor bij zijn nek en tilde hem tegen de muur op." Don't compare Teresa and me to this nonsense" zei ik grillig terwijl ik hem verbitterd aankeek." Tyler!" Horde ik ineens "Anastasia is your daughter." Als ik Teresa haar stem hoor die ik al in geen jaren heb gehoord verstijf ik. En bij haar confession raak ik al helemaal van slag. Ik liet Conor los en keek haar nu recht in de ogen aan "what did you say?" 

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 05/09/2018 10:53 PM

Tyler
"I dont want him to be one of us." Zei ik sissend "de enige reden waarom je gebruik van mijn zoon maakt is omdat de jouwe niet voldoet aan de eisen." Ik keek naar Lorenzo "het boeit me niet hoe miserabel onze familie word.. mijn zoon wekt geen enkel kind met dezelfde bloedverwant.. I will not allow to pass that curse on him." Ik zelf had er moeite mee dee eeuwige kwelling dat ik Teresa niet had kunnen beschermen tegen iemand waar ze helemaal niet mee wou zijn. Ze was voor eeuwig in love met mij en ik ook met haar maar ik wilde niet dat Bowie ons op zou volgen samen met Anastasia. Omdat hij nog steeds half mens is en mensen maken geen kinderen met hun eigen verwant. 

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 05/09/2018 10:09 PM

Tyler
"Wat heb je gedaan met mijn zoon Conor?!" Zei ik kwaad terwijl hij het bloed van onder mijn nagels vandaan haalde. Mijn duivel was nu helemaal awakened en ik was er zeker van dat iedereen in de familie mijn aura voelde. I was ready to kill.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 05/09/2018 09:35 PM

Tyler
Grijnzend keek ik naar het hart van een bewaker. Bloed was over mijn hele gezicht terwijl ik me los had gekregen van die vervloekte chains waarmee Conor dacht dat hij me geketend had. Als ik nu niet mijn zoon kreeg te zien zou ik mijn hele familie vermoorden als het moest. Teresa en Conor wiste beide dat mijn ouders de uitverkorene ware geweest en hoe sterk ik ben. Als de deur open gaat en ik die Lorenzo zie grijns ik breed "net op tijd." 

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 05/09/2018 08:41 PM

Millie
"Dus je weet zeker dat je de sirelink wilt breken." Als hij knikt zucht ik zacht "je had gelijk over de ware ik.. Ik word een monster als ik het nog verder laat uitspreiden.. En ik denk dat mijn vader me wilt beschermen." Zei hij "ik ging gister bijvoorbeeld al de fout in.. Ik had een trio met Ana en Chloe en juist wanneer ik zoveel respect heb voor meisjes." Als hij dat zegt denk ik terug aan Lorenzo "lijkt er op dat je niet het eerste slachtoffer bent." Ik nam diep adem "weet je überhaupt wel iets over jezelf.. hoe je eigenlijk familie bent van de Lincolns en waarom je vader je bij ze weghield?" Hij schudde zijn hoofd.

Bowie
Als ze dat zegt kom ik tot mijn senses ze had een punt... Ik was zo obsessed met de fact dat ik een familie had. Dat ik niet eens na dacht over de consequenties." Close your eyes" zei ze ik deed wat ze zei en horde haar die woordjes zeggen. Ik voelde mijn bloed door mijn aderen gaan als weer een normaal persoon en opende mijn ogen." Zo je bent weer mens anders nog gunsten?" Ik schudde mijn hoofd "bedankt." Ik zei haar gedag en liep haar huis uit. Ik wilde weten waar mijn vader was ik kreeg geen brieven of telefoontjes helemaal niks.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 05/09/2018 08:17 PM

Bowie
Ik glimlachte zwak ik kreeg het idee dat ik Lorenzo misschien wel begon te mogen." Lijkt er op dat ik hetzelfde met de 2 heb door gemaakt.. Millie is er zeker door dik en dun voor je." Zei ik ze leek me wel een zo meisje ze accepteerde al Lorenzo zijn flaws.. ookal mocht haar familie hem niet." Het is eigenlijk niet helemaal mijn duivel.. de sirelink van Millie geeft kracht door van Anastasia aan mij.. betekend dus dat ik Lincoln bloed heb." Zei ik "al heeft mijn vader me wel heel goed beveiligd." Ik kwam overeind "Ik heb toevalig zo een afspraak met je girlfriend hope hou trust me.. maybe i will set my eyes on her." Zei ik plagerig met een knipoog.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 05/09/2018 07:54 PM

Bowie
"Ben ik ook niet in principe." Zei ik tegen hem terwijl het me verbaasde dat hij zo met me praten." Niet om je te beledigen maar ze zeiden dat ik het beter deed dan jou" zei ik grijnzend alsof ik er trots op was." Lijkt er op dat we beide Anastasia haar bezigheden benutten.. al lijkt het me sterk dat je dat nog steeds doet." Ik dacht kort aan Millie ze was een beautiful girl maar ik zat nog niet eens week in deze familie en ze maakte nu al gebruik van me. Laat staan wat ze met haar hebben gedaan.

Millie
In het verleden
Ik vertrouwde Lorenzo niet meer. Niet na dat ik horde dat hij weer Anastasia haar bezigheden aan het benutten was." Met fcking Chloe luister is naar je zelf.. Dit is niet de eerste keer dat je me voor de gek houd Lorenzo.. die familie vloek van je kan TIEVUS krijgen ik hoef je niet meer." Zei ik in tranen ookal wist niemand dat we iets hadden hij kon zich op zijn minst gedragen. 

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 05/09/2018 06:52 AM

Bowie
Ik krabde door mijn haar en zag Lorenzo kijken naar Ana en Chloe. Ik beet op mijn lip. En stopte een cracker in mijn mond "nee ik denk dat ik niet eens ga." Zei ik terwijl ik naar Lorenzo keek en mijn tante ze ook had gezien." Lijkt er op dat je wel erg goed was met ze" zei ze met een lachje terwijl ik een beetje rood werd. Eigenlijk had ik 0% de intentie gehad om een trio te startte als het vanuit mezelf echt kwam het leek er op dat ik deed wat die duivel in me.. me vroeg.

Reply Edited on 05/09/2018 11:33 AM.
First Page  |  «  |  1  ...  177  |  178  |  179  |  180  |  181  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page