Search for posts by Ellytjevdb
First Page | « | 1 ... 16 | 17 | 18 | 19 | 20 ... 37 | » | Last
Search found 363 matches:
Re: ORPG || I hate you, I love you, I hate you... (18+)
from Ellytjevdb on 07/27/2016 07:37 PMJade
Zodra Jade beneden komt bij Sean, maakt hij natuurlijk een opmerking. Ze had niet anders verwacht, maar vindt het langs een kant ook fijn. Het is toch een teken dat ze er goed uitziet en dat is een fijne bevestiging. "Met jou als bulldog zal ik niet al te veel indruk kunnen maken", zegt ze met een nep lachje, waarna ze hem weer met een serieuze blik aankijkt. Jade vindt het best vervelend dat hij haar in het oog gaat houden, dan kan ze niet helemaal doen waar ze zin in heeft en voelt ze zich geremd. Al bij al moet ze blij zijn dat Sean ook naar deze fuif wilt, anders was het natuurlijk niet doorgegaan. Het is dan ook iets dat ze geheim gaan houden voor Cameron. Sean en Jade stappen in Seans auto. "Je rijdt te snel", merkt Jade op wanneer Sean sneller rijdt dan toegestaan is. Het is niet haar probleem, als hij een boete krijgt kan hij die zelf betalen, maar ze wilt ook niet dat hij op deze manier een ongeval veroorzaakt. Al snel komen ze aan bij het terrein. Nadat Sean de auto geparkeerd heeft, stappen ze naar de ingang. "Hé Em", zegt Jade opgewonden. Ze vliegen elkaar om de hals en zijn meteen erg uitgelaten. Jade begroet ook de anderen die bij Emma staan. Meteen valt één jongen haar extra op. Emma stelt hem voor als Jasper. Hij ziet er het beste uit van alle jongens die bij hun groep horen. Ze glimlacht zwak naar hem en richt dan haar blik weer op Emma. "Zullen we gaan?" stelt Emma voor. Iedereen reageert meteen enthousiast. Eerst moeten ze door een kleine tent, waar je al bonnetjes kunt kopen voor drank. Jade is Sean al meteen vergeten en wilt zich met volle teugen op deze fantastische avond storten. Jade koopt een velletje bonnetjes en stopt deze in haar tasje. "Gaan we meteen wat te drinken halen?" vraagt Jade. Emma knikt en samen wandelen ze naar een kraampje.
Re: ORPG' || I am watching you.. (18+)
from Ellytjevdb on 07/27/2016 05:28 PMLeila Jordan || 17
Leila
"Hey, ik geraak er niet meer. Door het slechte weer rijdt mijn bus niet. We kunnen op een ander moment afspreken?" hoor ik Emma door de microfoon heen. "Ja, ja is goed", zeg ik afwezig. Ik hang op zonder verder nog iets te zeggen en laat me op het bankje zakken, waar ik een paar minuten eerder ook zat. Emma en ik zouden naar de film gaan. Zoals altijd ben ik veel te vroeg en nu geraakt Emma er niet meer. Ik kan in mijn eentje ook gaan, maar dat is minder leuk natuurlijk. Om iemand anders te bellen is het eigenlijk al te laat en wie komt er nu buiten met dit weer? Het hagelt en onweert zoals het nog nooit eerder gedaan lijkt te hebben. Met een zucht sta ik weer op, voor de zoveelste keer. Ik kan maar beter naar de zaal gaan in plaats van door het glas heen naar buiten te staren. Het is al muisstil, zelfs in het winkeltje, dus ik vermoed dat alle films al begonnen zijn. Ik kijk op mijn kaartje en zie dat ik naar zaal 8 moet. Die is helemaal achteraan en dus nog een eindje wandelen. Het is niet dat de film me erg interesseert, maar Emma wou hem graag zien. Met een zucht stap ik naar de zaal toe. Ergens rond zaal 5 trekt een man mijn aandacht. Hij doet teken naar me en automatisch stap ik naar hem toe. Wie weet scheelt er iets en kan ik hem helpen. Voor ik het weet wordt alles zwart voor mijn ogen en kan ik niet meer bewegen. Wat is dit?
Voorzichtig open ik mijn ogen. Het eerste wat ik zie is een witte lamp op een kastje, met daarachter een witte muur. Mijn ogen schieten verder open en ik spring bijna overeind. Ik lig in een wit bed, met witte lakens. Ik bekijk mijn eigen lichaam en stel tot mijn angst vast dat ik naakt ben. Uit pure angst begin ik te gillen, maar niemand komt naar me toe. Mijn ademhaling gaat met schokken en ik heb de dekens straks rond me heen geslagen. Waar ben ik? Na iets wat een kwartier lijkt te duren durf ik uit het bed te stappen. Mijn voeten raken de koude witte vloer en er gaat meteen een koude rilling door mijn lichaam. Waar ben ik beland? Dit is niet mijn thuis en ook geen enkele plaats die ik herken. Voor me staat een tafel, met 1 stoel. Alles in dezelfde witte kleur. Ik draai me kort om naar het slaapgedeelte en stel vast dat er geen deur tussen zit. Als ik nog wat verder stap, zie ik een soort badkamer. Het is achter een muurtje, maar alsnog is alles nog steeds in dezelfde open ruimte. Alles, maar dan ook echt alles is wit. Zo wit dat ik er schrik van krijg. Nog steeds vraag ik me af waar ik ben, waar mijn kleren gebleven zijn, hoe ik hier gekomen ben en wat ik hier doe.
from Ellytjevdb on 07/27/2016 05:02 PMTs twee weken later
Jade
Vandaag is het dan zover. Jade heeft Sean kunnen overtuigen om naar een fuif te gaan. Niet zomaar één, maar dé openluchtfuif van het jaar. Normaal gaat het niet regenen, er is goede muziek en de sfeer is er altijd top, het belooft dus een mooie avond te worden. Sean gaat daar ook heen om haar in het oog te kunnen houden, maar ze vindt wel een manier om hem af te schudden. Bovendien zullen zijn vrienden daar ook zijn en wilt hij vast ook plezier maken in plaats van te letten op een meisje dat hij niet eens graag heeft. De voorbije dagen verliepen niet al te vlot en om de spanningen zo min mogelijk te houden, ontliep Jade hem zo veel mogelijk. Jammer genoeg kan ze hem nu niet ontlopen, aangezien Sean hen met zijn auto naar daar brengt. Ze brengt nog snel een coraalkleurige lippenstift aan, wat langer duurt dan verwacht. "We kunnen vertrekken", zegt Jade luid met een kleine glimlach. Ze stapt van de trap naar beneden en gooit haar haren naar achteren. Ze kan het niet helpen, maar ze voelt zich op dit moment terug een beetje meer vrouw. De laatste dagen voelde ze zich namelijk opgesloten in haar eigen huis. Ze droeg geen make up, droeg een joggingbroek en deed geen enkele moeite om er goed uit te zien. Nu heeft ze zichzelf eindelijk weer eens mooi gemaakt en is ze klaar om te gaan feesten. -We gaan nu vertrekken, zie ik je bij de ingang?- stuurt ze naar Emma. -Ik kom elk moment aan, ik wacht buiten op je!- stuurt Emma bijna meteen terug. Er zullen nog een paar andere vriendinnen zijn waarmee ze afgesproken hebben en Emma heeft ook een aantal van haar vrienden van vroeger uitgenodigd. Sean is dus niet nodig om haar te beschermen.
http://www.polyvore.com/peach/set?id=148389002
Re: ORPG || Being a famous couple isn't easy (18+)
from Ellytjevdb on 07/25/2016 10:19 PMRosalie
"Dat klopt", zeg ik waarbij ik mijn schouders ophaal. Met mijn vinger tik ik zachtjes tegen zijn pruil lip. Ik hou ervan om Jayden te plagen en ik weet dat dat wederzijds is. Het hoort gewoon bij onze relatie, ook al kunnen we ook gewoon serieuze gesprekken voeren. Het is te zien hoe we ons alle twee voelen. Vandaag wordt niet zo'n serieuze dag, dat merk je al aan hoe we nu tegen elkaar doen. "Dan moet meneer Smith maar een nieuwe schoonmaakster zoeken", reageer ik plagend. Ik schud lachend met mijn hoofd door zijn antwoord. "Ik weet zeker dat jij er nog beter gaat uitzien", grijns ik nadat hij een kus op mijn voorhoofd heeft gedrukt. Ik ga op de bank zitten als Jayden naar boven gaat. Bij hem zal het waarschijnlijk niet zo lang duren om zich om te kleden. In de tijd dat hij boven is, scroll ik op mijn iPhone door mijn sociale media. Er zijn heel veel reacties gekomen op mijn Snapchatstory en tweet en zowat iedereen raadt het goed dat het om Jayden gaat. Zoals ik al verwacht had, staat hij al snel weer beneden. "Helemaal", grijns ik terug. "En trouwens, meneer Smith ziet er oogverblindend uit in die zwembroek", knipoog ik. Zodra ik dat gezegd heb, wandel ik lachend voor hem uit naar de tuin toe. Alles is goed afgeschermd, dus de kans dat er iemand een foto kan maken is erg klein. Gelukkig maar. Vrolijk wandel ik over de stenen naast het zwembad. Ik loop een eindje om het zwembad heen, zodat de kans dat Jayden me erin duwt iets kleiner is. Mijn tenen stop ik in het zwembad om te zien of het niet te koud is om er in één keer in te springen. "Heb je enkele handdoeken?" vraag ik. Ik kijk hem waarschijnlijk oncharmant aan aangezien de zon in mijn ogen schijnt en ik ze half dicht moet knijpen.
Re: ORPG || My girlfriend is an actress (18+)
from Ellytjevdb on 07/25/2016 09:59 PMSkyler
Ik kan het zeggen en blijven zeggen, maar Jayden is echt wel het beste vriendje ooit. Zelfs in deze verschrikkelijke stressvolle situatie probeert hij me te kalmeren en verbazend genoeg, helpt het ook nog een beetje. Zijn woorden doen me goed en even glijden de zenuwen van me af. Hij heeft gelijk, ik kom er wel. Iedereen begint klein en de echte pareltjes zullen ooit ontdekt worden. Hopelijk behoor ik tot die groep. Ik zou het ontzettend jammer vinden moest ik de rol niet krijgen, maar Jayden heeft gelijk; ik kan trots zijn op mezelf. Van de mensen die ik ken, is er nog nooit iemand gevraagd voor zoiets groots. Ik laat me op zijn schoot trekken en mijn blik vangt de zijne. Zijn woorden dringen mijn oren binnen en door de manier waarop hij ze uitspreekt, komen er bijna tranen in mijn ogen. Snel knik ik, om toch maar een beetje sterkte te tonen. "Je hebt gelijk", zeg ik zacht. Een zwakke glimlach krult zich rond mijn lippen. "Leidt me af dan", grijns ik. Ik draai me zo dat ik hem met mijn benen insluit en hem recht kan aankijken. "Spoel de zenuwen van me af", zeg ik waarbij ik een wijd gebaar maak. Ik moet bijna om mezelf lachen, waardoor er een brede glimlach op mijn gezicht verschijnt. Plagend druk ik enkele kusjes langs zijn kaaklijn, op zijn oor, neus en hals. De stress lijkt het volledig van me over te nemen, omdat ik niet meer weet wat ik aan het doen ben, maar het houdt me in ieder geval wel bezig.
Re: O || Her boyfriend (18+)
from Ellytjevdb on 07/25/2016 09:39 PMLeila
Hij bijt kort op zijn lip en dat ziet er ongelooflijk schattig, maar ook sexy uit. Loïc lijkt mijn gedachten gelezen te hebben en opent de rits van mijn jurk. Als hij me de ruimte geeft om deze uit te trekken, doe ik dat ook meteen. Even voelt het vreemd aan, om zo naakt tegenover hem te staan, maar dat gevoel verdwijnt al snel wanneer hij een kus in mijn hals drukt. Kort leg ik mijn armen rond zijn nek, totdat hij mijn bh bandje heeft weten los te krijgen. Ook deze keer geeft hij me de ruimte om deze uit te trekken. Als mijn bh uit is, gooi ik hem op de grond, ergens achter me. Ik stap weer naar hem toe en druk mijn lippen op de zijne. Ik denk dat hij geen idee heeft wat hij met me doet, maar het doet me in ieder geval goed. Met mijn handen pruts ik de knop van zijn broek open, wat verbazend genoeg sneller gaat dan gedacht. Wat nu? Wat zou hij van me verwachten? Op dit moment weet ik niet goed meer wat ik wel en niet wil.
from Ellytjevdb on 07/24/2016 10:04 AMJade
Jade kijkt hem verdwaasd aan. "Hoe kan jíj nu weten wat goed voor me is?" vraagt ze verwijtend. "Je kent me niet en hebt dus helemaal het recht niet om dat voor mij te beslissen", zegt ze kwaad. Jade gaat weer op haar eigen stoel zitten en gunt Sean geen blik meer. Hoe kan hij weten wat het beste voor haar is? Hij kent haar nauwelijks, of toch hoe ze echt is. Jade had al zoveel wilde plannen gemaakt in haar hoofd en ook in het echt met haar vriendinnen, die vallen nu allemaal in het water. Dit wordt vast de slechtste zomer ooit. Jade heeft hier helemaal geen zin meer in. Ze staat op, neemt haar handdoek en gaat naar binnen. Sean moet niet proberen haar te volgen, ze doet haar kamerdeur toch op slot. Eenmaal ze op haar kamer is, neemt ze haar iPhone en belt meteen haar beste vriendin Emma. "Hey, slecht nieuws", zucht Jade. "Sean heeft me zonet beroofd van wat de beste zomer ooit moest worden", gaat Jade verder. "Hoezo dan?" vraagt Emma verward. "Cameron heeft hem allemaal stomme regeltjes doorgegeven, zoals geen sleepovers, voor 23 uur thuis zijn en geen jongens. Ik bedoel, hoe belachelijk is dat?" roept ze bijna uit frustratie. "Hé, rustig. Het komt wel goed. Kom gewoon naar mij en zorg dat je optijd weer thuis bent? Probleem opgelost toch?" stelt Emma voor. "Je snapt het niet! Hij heeft het recht gewoon niet! Hij is amper ouder dan ik en daarbij kent hij me niet en weet hij dus niet hoe hij me het beste kan aanpakken. Op deze manier wordt het voor hem ook geen leuke zomer hoor", klaagt Jade. "Jade, we praten hier later over oké? Ik stap net binnen bij de kapper. Hoor je later!" zegt Emma voordat ze aflegt. Met een zucht laat Jade zich op haar bed vallen. Kan het nog erger worden?
from Ellytjevdb on 07/23/2016 10:30 PMJade
Jade rolt met haar ogen, wat Sean natuurlijk niet kan zien aangezien ze nog steeds een zonnebril draagt en gelukkig maar over hij had daar nog een opmerking over gegeven. Ohjee, hij gaat het over de regels hebben. Jade hoopt maar dat het gaat meevallen en dat hij niet al te streng voor haar gaat zijn, hij is toch ook nog jong? Zodra Camerons naam valt, weet ze al dat het haar niet zal aanstaan. Cameron is altijd al streng voor haar geweest, gewoon omdat ze zijn kleine zusje is. Ze is dus erg benieuwd wat er allemaal uit de bus zal komen van regeltjes. Jades mond valt langzaam open en zodra hij vraagt om een bevestiging weet ze dat Sean het meent. "Dit kun je niet menen?" brengt ze na een tijdje uit. Zodra hij een opmerking maakt over haar haren, haalt ze er nerveus een hand doorheen. "Sean, lieve lieve Sean", zegt Jade nu poeslief. Ze gaat naast hem op de ligstoel zitten en neemt zijn hand. "We kunnen hier wel over praten, toch?" vraagt ze lief. "Ik ben 17, geen klein kind dat niet weet wat ze doet", zegt ze met nog steeds een smekende blik op haar gezicht. Hij kan dit niet menen, Cameron kan dit niet menen. Geen vriendinnen in huis en niet naar hen toe? Geen feestjes, want wie komt er voor 23 uur al naar huis? Geen jongens? Wilt haar broer haar dan echt zo erg tegenwerken in haar leven? Ze laat zijn hand weer los en slaakt een zucht als ze uit zichzelf weet dat het toch geen zin heeft. Ze snapt het echt niet, zelfs niet met de beste wil van de wereld. Hijzelf is toch ook nog jong genoeg om te weten dat je enige vrijheid nodig hebt?
Re: ORPG || Being a famous couple isn't easy (18+)
from Ellytjevdb on 07/23/2016 10:05 PMRosalie
Elke aanraking van Jayden doet me goed, alsof hij iets magisch met me doet. Zijn armen rond mijn heupen, zijn lippen op de mijne, het voelt allemaal zo vertrouwd en goed aan. Op een dag weet ik dat we echt samen zullen leven, samen een toekomst kunnen uitbouwen en zelfs een familie starten, maar dat is alles is nog niet voor nu. Het is eerder een vooruitizicht om naar uit te kijken. Ik grijns lichtjes door zijn woorden. Dat is waar, maar zodra ik hier wegga, moet ik hem alweer missen. "Je zou mijn held zijn mocht je die hebben", glimlach ik. Ik weet dat hij er geen probleem van zou maken om er bij mij thuis één te gaan halen, maar dan doe ik liever iets anders dan dat ik eerst nog naar daar moet en weer terug, ook al is het niet ver rijden. Jayden slaat zijn armen langs achteren om mijn middel en zijn kusjes laten me zachtjes giechelen. "Oh? Ga je Rosie Smith weigeren gebruik te maken van je zwembad? Dat stelt me diep teleur, meneer Smith", zeg ik zo serieus mogelijk. Ik maak me los uit zijn greep en kijk hem uitdagend aan. "Ik ga die bikini zoeken en laat je meteen zien waarom hij wel gebruikt moet worden vandaag", grijns ik. Na nog een korte kus gedrukt te hebben op zijn neus, spurt ik de trap op naar boven. Eigenlijk heb ik geen idee waar ik die bikini zou kunnen vinden, maar ik gok dat hij een plaats heeft in zijn kledingkast waar er enkele verloren kledingstukken van mij in liggen. Zodra ik boven ben, loop ik rustig door de gang naar de inloopkast. "Hm", mompel ik, zoekend naar een teken van mijn kledij. "Aha", zeg ik tevreden tegen mezelf als ik inderdaad wat spullen van mezelf vind. Er ligt gelukkig ook een bikini bij, die ik meteen aantrek. Ik neem zelfs niet eens de moeite om naar de badkamer te gaan en trek hem meteen aan. Mijn andere spullen laat ik liggen en ik neem enkel mijn iPhone mee naar beneden. "Ik wist wel dat je stiekem enkele kleren van me hebt gestolen", grijns ik zodra ik weer beneden ben. "Stiekem ruik je elke avond aan mijn shirt, is het niet?" grinnik ik.
from Ellytjevdb on 07/23/2016 09:53 PMJade
Jade tilt haar zonnebril een stukje op als Sean in zijn zwembroek weer naar buiten komt. Ze haat hem dan wel, ze gaat niet liegen over het feit dat hij er goed uitziet. Je merkt dat hij en Cameron vaak naar de sportschool gaan. Sean is op vlak van zijn uiterlijk wel een beetje een ijdeltuit, zeker als het gaat om zijn haar. Daar plaagt Jade hem dan ook vaak mee als Cameron erbij is. Snel schuift ze haar zonnebril weer goed en sluit ze haar ogen. Die rode zwembroek staat hem goed, ook na alle andere keren dat Jade hem er al in had gezien. Naast haar hoort ze Seans stem en met een zucht draait ze zich met haar gezicht naar hem toe, omdat ze dat beleefder vindt. "Mevrouw Morres is momenteel niet aanwezig. Is het goed als juffrouw Morres het overneemt?" grijnst Jade. Ze kan het niet laten hem toch eens te verbeteren. Voor zover ze weet, is ze nog altijd niet getrouwd en wordt ze dus liever aangesproken met juffrouw, eigenlijk liever zonder al die poespas. Om gemakkelijker met hem te kunnen praten, gaat Jade wat rechter zitten. "Waarover wil je het hebben?" vraagt ze nu serieus. Sean leek behoorlijk serieus en daardoor wilt Jade nu wel weten waarover het gaat. Het kan natuurlijk ook een val zijn, om haar weeral te kunnen plagen. Een onhoorbare zucht verlaat haar lippen. Je weet nooit wat je van hem moet verwachten en dat maakt het erg lastig. Jade haalt een hand door haar inmiddels drogende haren. Als het nat is valt het nooit erg goed, maar ze probeert het er wel fatsoenlijk te laten uitzien, zeker in het bijzijn van Sean. Ze wilt niet dat hij er grapjes over gaat maken, zoals hij over alles doet.