Search for posts by LostSouls
First Page | « | 1 ... 16 | 17 | 18 | 19 | 20 ... 318 | » | Last
Search found 3178 matches:
Re: ORPG||||
from LostSouls on 12/09/2019 07:52 PMAlvira
Zodra ik mijn telefoon hoor en zie dat het Easton is schiet ik overeind. Nog even wacht ik met opnemen zo dat ik niet te stalkerig lijk en neem dan dus de telefoon op. 'Met Alvira?' zei ik en beet op mijn lip. Hij wou dat ik naar hem toe kwam. Ik stond meteen op om me om te kleden en vertelde hem dat ik eraan kwam waarna ik ophing.
from LostSouls on 12/09/2019 01:11 PMMathías
Ik beet mijn kaken samen als hij zo begint. Ik gaf hem een duw als hij met zijn med kit bij mijn gezicht probeerde te komen. 'Flikker toch op. Wil je d'r palen? Ga je gang. Volgens iedereen boeit het mij toch geen moer.' zei ik en liep naar boven waar ik met mijn kamer deur gooi als een klein kind en liep vervolgens naar mijn badkamer waar ik met een natte handdoek mijn gezicht schoon begon te deppen.
from LostSouls on 12/09/2019 01:35 AMMathías
Als hij over Saia begint gaf ik hem nog een flinke slag na voordat Easton hem van me af haalde. 'Als je Saia met een poot aan raakt! Ik maak je kapot! Hoor je me?!! Ik mep het leven uit dat zielige lijf van je!!' schreeuwde ik hem na. Ik spuugde wat bloed uit mijn mond op de grond en voelde mijn hoofd bonken. Ik zal er morgen beroerd uit zien morgen met blauwe plekken, een blauw oog. Ik had een bloedlip en het enige wat ik zag was bloed. De schoonmaakster zal blij zijn.
Alvira
Als ik geen antwoord terug kreeg zuchtte ik. Ik had moeten liegen. Ik legde mijn telefoon aan de kant en nam mijn laptop erbij. Ik probeerde aan huiswerk te beginnen, maar werd afgeleid door youtube filmpjes. Ondanks alles waren mijn cijfers goed. Ik was een makkelijke leerling. Ik begreep alles meteen en kon dingen goed onthouden. Naderhand nam ik toch mijn telefoon erbij. Waarom reageerde hij nu niet?
from LostSouls on 12/08/2019 09:46 PMMathías
Ik voelde mijn woede opborrelen bij elk woord wat hij uitspuugde. Als hij over mama begint is de maat vol. Ik liep terug en gaf hem een harde klap in zijn gezicht waardoor hij tegen de grond viel. Ik pakte hem bij zijn shirt en sloeg hem nog een keer. 'Jij weet helemaal niks van mij!'riep ik en voelde blinde woede waardoor ik maar door bleef slaan.
Alvira
Als mijn telefoon af gaat raak ik afgeleid en ga ik dood in het spel. 'Fuck.' zei ik. Daniël lachte me uit. 'Nog een potje?'vroeg hij. Ik glimlachte. 'Ik heb nog huiswerk, misschien morgen weer.' Ik liep met mijn telefoon naar boven en plofte op mijn bed. De vraag van Easton in zijn berichtje zorgde voor een soort schok door mijn lichaam. Een gevoel van betrapt zijn. Ik wist ook niet of ik met de waarheid moest reageren. Ik had al zo vaak in mijn leven gelogen dat ik nu maar besloot om eerlijk te zijn. - Ja, maar ik doe er niks mee. - stuurde ik terug. Twijfelachtig had ik op verzenden gedrukt.
from LostSouls on 12/08/2019 08:25 PMMathías
'Doe niet alsof je van niks weet.' zei ik tegen hem en haalde diep adem. 'Easton komt later.'zei ik en zuchtte. Ik liep de ruimte weer uit en liep naar de keuken door waar ik alles doorzocht voor iets te eten. Ik besloot uiteindelijk om me wat tosti's te maken en negeerde alle meldingen van mijn telefoon die op de achtergrond klonken.
Alvira
Ik haalde een hand door mijn haar en was weer optijd thuis. Ik kwam binnen en zag Daniël gamen in de woonkamer. Ik grinnikte en plofte naast hem. 'Hoe was school?' vroeg hij terwijl hij naar het scherm bleef staren. Ik haalde mijn schouders op. 'Beter.' Hij gaf mij een controller en ik nam hem met een grijns aan. Net weer als vroeger waren we weer close. Er stonden nu ook geen geheimen meer tussen ons in.
from LostSouls on 12/08/2019 07:50 PMAlvira
'Met Mathías was ik er voor in. Met Saia de bitch hoef ik niks te maken te hebben. Zij ook niet met mij dus succes met dat voor elkaar te krijgen.' zei ik tegen hem en zuchtte. 'Luister East, je kan doen wat je wilt met wat ik net heb gezegd. Maar als je slim bent luister je ernaar. Een keer je pik in Saia kunnen steken is het niet waard om alles met Mathías te verneuken. Jullie zijn eindelijk weer goed met elkaar.' zei ik en nam mijn tas van de grond. 'Ben slim en luister naar me. Genoeg andere meiden om je pik in te steken.' Ik liep langs hem naar buiten en zag mijn Limo al klaar staan.
Mathías
Ik kwam thuis en liep naar de keuken omdat ik doordat ik stoned was echt ontzettende honger had gekregen. Als ik langs de entertainment ruimte liep en ik Joshua bij de pooltafel zag staan ging ik even in de deuropening hangen. 'Nu je d'r hebt kun je opzouten. Wat doe je hier nog?' vroeg ik hem en sloeg mijn armen over elkaar.
from LostSouls on 12/08/2019 07:33 PMAlvira
'Ja, bij de rest sowieso.' zei ik tegen hem en werd licht geprikkeld als hij over Saia begon. 'Ik zou het vooral doen als je Mathi kwijt wilt. Hij mag dan wel doen alsof het hem niet interesseert of dat hij haar haat nu. Saia is zijn zwakte.' zei ik tegen hem en ik haalde diep adem. 'Je hebt nu de keuze in wat voor een soort persoon je wilt zijn. Maar goed, ik heb d'r niks mee te maken dus je hoeft ook niet naar me te luisten.' zei ik hem en zette de zonnebril in mijn haar. Mijn kater begon langzaam minder te worden.
Mathías
Als ik zijn bericht kreeg seinde ik de chauffeur dat hij kon rijden. Ik zag de post van Saia en werd meteen nog chagrijniger. Tuurlijk ging ze naar State. Ze heeft nu gezien hoe de andere Hugues eruit ziet. Ik dronk mijn glas leeg en vulde deze bij.
from LostSouls on 12/08/2019 07:13 PMAlvira
Met een diepe zucht sloot ik mijn kluisje en hoorde de stem van Easton wat me liet opkijken. Ik glimlachte en leunde tegen de kluisjes. 'Ik ben wel wat gewend hoor.'zei ik en ging met een hand door mijn haar. 'Het verbaasd me dat je jezelf nog wilt verantwoorden nu.' zei ik. Normaal had het hem geen reet geïnteresseerd hoe hij met meiden om ging. Ik keek door het raam naar buiten waar ik Mathías met een joint stond. 'Die jongen gaat zijn beurs nog verneuken door Saia en het hele drama.' zei ik.
Mathías
Ik nam de laatste hijsjes van de joint en zag toen de limousine aan komen rijden. Ik stapte in en nam mijn telefoon erbij. - Moet ik op je wachten? - stuurde ik naar Easton en nam een glaasje champagne wat in de koeling stond van de limo. In de tussentijd keek ik op de Insta van Saia.
from LostSouls on 12/08/2019 06:50 PMAlvira
Als ik tegen iemand op loop had ik al een opmerking verwacht. Al helemaal nu ik zie dat het Saia was. Ze hield haar mond en liep door wat me verbaasde. Ik liep naar mijn kluisje en deed mijn boeken weg voor ik nog even naar de wc ging voor ik naar huis zou gaan. Het was vandaag een rustigere dag. Ik kreeg minder commentaar en er werd eigenlijk nauwelijks naar me om gekeken. Ik snapte nu wel hoe fijn het was om een normaal iemand te zijn zonder populariteits wedstrijd te moeten doen 24/7.
Mathías
'Jij hebt nooit gevoelens gehad voor jou vriendinnetjes dus dat is wat anders.'zei ik en voelde hoe het vuur het lontje steeds korter maakte. Als hij het dan ook nog eens op een disrespectvolle manier uit sta ik op. 'Doe je best, maar dan ben je thuis mijn bescherming en al helemaal mijn respect kwijt.'zei ik en liep vervolgens het lokaal uit. Niet lang daarna ging de bel dus liep ik naar buiten om een joint te roken voor de Limo zou komen.
from LostSouls on 12/07/2019 08:20 PMMathías
Als hij vragen begint te stellen over Saia en de break up zuchtte ik. 'Omdat ze niet tegen de waarheid kan.' zei ik en ging wat rechter zitten. Wanneer hij vraagt of hij haar nu mag palen kookte ik van binnen. 'Maat, als je dat doet dan heb je geen ballen meer.'zei ik tegen hem. Dat zou echt een naai streek zijn en we gingen net weer goed met elkaar.