Search for posts by Aimee

First Page  |  «  |  1  ...  16  |  17  |  18  |  19  |  20  ...  65  |  »  |  Last Search found 641 matches:

Aimee

-, female

Level 13

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 04/30/2018 01:29 PM

Taylor was eigenlijk een beetje verbaasd dat ze niet tegenstribbelde. Hij duwde Leena zacht tegen de muur achter haar en keek even grijnzend naar haar toen ze begon over een move maken. "Dus je wilt het echt?" Vroeg hij grijnzend. Hij bewoog langzaam zijn gezicht wat meer naar dat van haar en drukte zijn lippen zacht op die van haar.

Meghan pakte twee bikinis uit haar kast en liep even terug de woonkamer in. "Ik bedoelde dat ik niet weet of ik liever heb dat ze wat hebben of dat ze een stille ruzie hebben" zei ze en hield één van de bikinis voor haar lichaam. "Welke is leuker, deze?" Vroeg ze en hield de andere voor zich. "Of deze?" Vroeg ze en keek naar Matt. 

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 04/30/2018 01:03 PM

Taylor keek even grijnzend naar Leena en haalde zijn schouders op. "Ik denk dat je er geen spijt van zal krijgen" zei hij en keek even in haar ogen. "Van dichtbij ben je nog mooier prinses" zei hij en trok haar wat dichter tegen zich aan.

Meghan glimlachte even naar Matt die in zijn zwembroek de woonkamer binnenkwam. "Ik heb werkelijk waar geen idee en ik weet eigenlijk ook niet welke ik liever heb" zei ze en lachte zacht. "Dankje, wacht maar tot ik mijn bikini aanheb" zei ze met een knipoog en stond op. "Ik ga me omkleden" zei ze tegen Matt en liep glimlachend naar haar kamer. 

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 04/30/2018 12:35 PM

Taylor keek op toen hij Meghan hoorde binnenkomen. Zij zag er zeker niet verkeerd uit. Taylor keek even op toen Leena de keuken inkomt. Hij greens even en draaide zich naar haar toe. "Wil dit zeggen dat jij dat wilt prinses?" Vroeg hij grijnzend en legde zijn handen op haar heupen.

Meghan glimlachte even om de knipoog van Matt. Zou hij haar dan toch leuk vinden? Ze legde haar voeten op het tafeltje dat bij de bank stond en keek Leena na. Blijkbaar heeft ze de deal nog onthouden. En dat is maar goed ook.

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 04/30/2018 12:20 PM

Taylor werd pas laat wakker en bleef nog even in bed liggen. Na een tijdje stapte hij toch uit bed en liep de woonkamer in. Zijn haar zat helemaal door de war en hij geen shirt aan, alleen een trainingsbroek. "Morgen" zei hij met een stem die schor is tegen Matt die op de bank zit. "Goeiemorgen prinses" zei hij grijnzend tegen Leena en hij liep door naar de keuken om een ontbijtje te maken.

Meghan werd als laatste van de vier wakker en liep in een hempje en een pyjamabroek de woonkamer in. "Goeiemorgen. Iedereen lekker geslapen?" Vroeg ze en ging naast Leena op de bank zitten. Ze hoopte maar dat Leena hun deal van gisteravond had onthouden.

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 04/29/2018 10:39 PM

Taylor zuchtte even toen Maathew het weer ontkende. "Luister, als jij niet meer in Meghan ziet dan alleen vrienden, dan heb jij ten eerste een hele rare manier van vrienden maken en ten tweede geef je die arme meisjes het verkeerde idee." Zei hij en sloot zijn ogen. Niet veel later viel hij in slaap.

Meghan lachte zacht en haalde haar schouders op. Het strand vond ze altijd wel leuk, maar dat stuk van een move maken op Matt wist ze nog niet zeker. "Oke, jij maakt morgenochtend voor we naar het strand gaan een move op taylor en als je dat hebt gedaan, maak ik op het strand een move op Matt" zei ze en keek grijnzend even naar Leena. "Slaaplekker" zei ze en deed het licht uit nadat ze het lege kopje op haar nachtkastje had gezet. Ze bleef nog een tijdje wakker liggen, maar viel uiteindelijk ook in slaap.

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 04/29/2018 03:22 PM

Taylor haalde zijn schouders op en schudde even zijn hoofd. "Nee, gewoon een beetje moe van de reis" zei hij. "Tuurlijk is het niet waar" zei hij en lachte zacht. "Houd jezelf vooral voor de gek. Je komt er vanzelf wel achter" zeu hij en deed het licht uit. "Slaaplekker" zei hij en ging op zijn zij liggen.

Meghan glimlachte even klein en keek naar haar thee. "Hij wil mij helemaal niet, hij ziet ond gewoon als vrienden en dat vind ik eigenlijk ook wel prima" zei ze en keek weer naar Leena. "Nou, dat is dan een deal" zei ze grijnzend en dronk het laatste beetje van haar thee op. 

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 04/29/2018 02:18 PM

Taylor lachte zacht en schudde even zijn hoofd. "Ik zie wel" zei hij een beetje afwezig en keek even uit het raam. "Ja sure, als jij naar haar kijkt als vrienden, dan kijk ik naar Beyoncé alsof ze een zwerver is" zei hij lachend en gaf Matt een klopje op zijn schouder. "Hoe eerder je het erkent, hoe eerder je er werk van kan maken" zei Taylor en stond op. Hij deed een joggingsbroek aan en ging ook in zijn bed liggen. "Klinkt goed" zei hij tegen Matthew die begon over het strand.

Meghan moest even lachen om Leena die al meteen van alles bedacht over Taylor. "Ja of hij is gewoon een enorme eikel zonder achtergrondverhaal" zei ze lachend om haar te pesten en liep de keuken in. Met een kop thee en warme melk liep ze weer terug en gaf de warme melk aan Leena. "Ik vind dat zo smerig" zei Meghan met een vies gezicht. Ze dacht even na over Matthew, Leena had wel gelijk. "Hm, ik weet het niet hoor. Voor hetzelfde geld vindt hij mij wel helemaal niks" zei ze en haalde haar schouders op. Ze nam een slok thee en keek even naar Leena. "Als ik Matt een kans geef, moet jij Taylor een kans geven oke?" vroeg ze grijnzend.

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 04/29/2018 12:17 PM

Taylor lachte even en rolde met zijn ogen. "Liever? Nou, ik zie wel. Ik heb ook wel een oogje op der, maar niet veel meer dan gewoon flirten" zei hij en haalde zijn schouders op. "Ik zag wel hoe je naar Meghan keek hoor, je wilt het gewoon niet toegeven" zei hij lachend tegen Matthew.

Meghan glimlachte even en begon zich om te kleden. "Hij is misschien irritant, maar hij ziet er zeker niet verkeerd uit" zei ze lachend tegen haar terwijl ze haar pyjama aandeed. "Matthew? Hij is wel schattig, zeker als hij probeert te flirten, maar jk weet niet" zei ze en haalde haar schouders op. "Wil je een kopje thee? Dan neem ik er ook een voor jou mee" zei ze en liep al naar de deur. Ze vond niks lekkerder dan een kop hete thee voor ze ging slapen. 

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 04/29/2018 11:09 AM

Taylor lachte zacht toen de meiden ook echt weggingen. "Ach, dat komt vanzelf hoor" zei hij tegen Matthew. "Leena wil het nog niet toegeven, maar ze heeft zeker wel een oogje op me." Zei hij en stond op. "En wanneer ben jij van plan werk te maken van Meghan?" Vroeg hij en haalde een hand door zijn haren.

Meghan liep met Leena mee hun kamer in en ging op haar bed zitten. "Geen probleem, wij meiden moeten elkaar een beetje steunen toch?"zei ze en grinnikte even. "Maareh, even eerlijk, wat vind je van Taylor?" Vroeg ze terwijl ze naar haar keek. 

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 04/29/2018 10:46 AM

Taylor moest zacht lachen om Leena. Het deed hem al niet zo veel meer als mensen hem taylor swift noemde. Hij keek grijnzend naar Leena toen de fles op hem kwam. "Ach, durf je niet prinses?" Zei hij grijnzend en keek naar de meiden die gingen staan.

Meghan rolde even met haar ogen en lachte zacht. "Okee, maar wat heeft lief en aardig te maken met geen maagd zijn?" Vroeg ze aan Matthew. Meghan lette niet echt op wat er gebeurde met de fles, maar werd opeens omhoog getrokken door Leena. "Zo laat is het toch nog niet?" Vroeg ze en keek even naar de fles. Ze zag dat die naaf Taylor wees en ze begon te gapen. "Nee, je hebt gelijk, wij gaan slapen. Tot morgen" zeg ik tegen de jongens en loop achter Leena aan onze kamer in. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  16  |  17  |  18  |  19  |  20  ...  65  |  »  |  Last

« Back to previous page