Search for posts by Noah

First Page  |  «  |  1  ...  16  |  17  |  18  |  19  |  20  ...  24  |  »  |  Last Search found 240 matches:

Noah

-, female

Level 11

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/03/2018 04:39 PM

Jason
Ik kijk haar pruilend aan en zeg "O... Dan ben ik echt alleen..." Ik glimlach en kijk haar aan. "Ja, je bent veel mooier als je lacht" zeg ik glimlachend. Als ze het briefje niet aanpakt frons ik en lach zacht. Ik leg het op haar hoofd en zeg "Ja, lekker he?" Ik zucht even en zeg "Ik weet zeker dat je iets anders kunt bedenken" Ik bijt op mijn lip en schud mijn hoofd. "Nee, er zijn gewoon geen vacatures open" zeg ik en glimlach even naar haar.

Reply

Noah

-, female

Level 11

from Noah on 01/03/2018 04:27 PM

Jason
Ik pruil en zeg overdreven "Maar gelukkig heb ik jou nog" Ik schud hard mijn hoofd en smeek haar "Alsjeblieft niet doen" Ik lach zacht en knik "Klopt, oh ja, nou, hier heb je hem terug dan" zeg ik en geef haar het briefje van vijf euro. Ik grijns en zeg "Echt wel, je kan me veel meer geven dan gezelschap" Ik schrik als ze weer over mijn werk begint en bijt op mijn lip "Eh... nee, sorry" zeg ik snel en kijk een andere kant op.

Reply

Noah

-, female

Level 11

from Noah on 01/03/2018 04:18 PM

Jason
Ik lach zacht "Echt niet, ik overdrijf nooit" zeg ik. Ik pruil en zucht even "O, ik voel me ook zoooooo alleen" zeg ik lachend. Ik schud hard mijn hoofd "Nee niet doen, je bent mooi als je lacht" zeg ik glimlachend. Ik schud mijn hoofd en zucht even "Oke, ik wil geen voorwerp, dus niet iets dat je vast kan pakken" zeg ik uiteindelijk en kijk haar aan.

Reply

Noah

-, female

Level 11

from Noah on 01/03/2018 04:07 PM

Jason
Ik schud mijn hoofd "Nee, ik overdrijf niet, hier heb je echt HEEL veel fantasie voor nodig" zeg ik serieus. Als ze zegt dat niemand in de kerstman geloofd pruil ik en zeg verdrietig "Echt niet? Dat is zo zielig voor de kerstman!"  "Ik geloof wel in je hoor kerstman!" roep ik. Als ik zie dat ze grijnst vraag ik lachend "Wat zit jij nou te grijnzen? Dit is heel zielig hoor" Ik schud hard mijn hoofd "Neehee, dan is het niet meer leuk. Het is het waard om erop te wachten" zeg ik lachend.

Reply

Noah

-, female

Level 11

from Noah on 01/03/2018 03:59 PM

Jason
Ik lach zacht en schud mijn hoofd "Is goed, maar daar heb ik dan wel heel veel fantasie voor nodig" zeg ik lachend. Ik knik "Ja, de kerstman gelooft mij altijd" zeg ik serieus. Ik grijns en zeg "Ik heb genoeg ideeën, maar het is niet leuk als ik ze verklap, je moet er zelf achterkomen" Ik kijk haar aan en bijt kort op mijn lip.

Reply

Noah

-, female

Level 11

from Noah on 01/03/2018 03:51 PM

Jason
Ik lach zacht en frons even "Oke, zelfs ik snap hier helemaal niks meer van" zeg ik lachend. "Ik? Aansteller? Ik zou niet durven!" zeg ik grijnzend. Ik pruil even als ze past, maar ik volg met mijn blik haar handen naar mijn bovenarmen en kijk haar dan aan. "Jammer" zeg ik zacht. 

Reply

Noah

-, female

Level 11

from Noah on 01/03/2018 03:43 PM

Jason
Ik lach zacht en knik ook. Ik lach zacht als ze me duivel noemt en kijk haar aan "Hmhm, en ik ben nu wel in jou huis, dus ik zou maar uitkijken" zeg ik grijnzend. Als ze haar kussen tegen mijn hoofd slaat val ik dramatisch om "Au" zeg ik pruilend. Ik kom weer overeind en ga weer boven haar hangen. "Nee joh, ik ben hartstikke goed te vertrouwen met een zaag" zeg ik lachend. Ik pruil weer en schud mijn hoofd "Het is nooit te laat" zeg ik glimlachend en kijk haar aan.

Reply

Noah

-, female

Level 11

from Noah on 01/03/2018 03:33 PM

Jason
Ik lach zacht en knik "Dat ben ik zeker" zeg ik met een knipoog. Als ze een briefje van vijf uit haar bh haalt bijt ik op mijn lip en lach zacht. Ik pak het briefje uit haar hand en fluister grijnzend in haar oor "Ik ken helemaal geen goocheltrucs" Ik lach zacht en stop het briefje in mijn zak, die krijgt ze straks nog wel terug. Ik knik en zeg grijnzend "Dat zou zeker leuk zijn en je kan mij echt wel vertrouwen met een zaag hoor" Ik glimlach en kijk haar even aan. Ik kijk weer heel verdrietig en zeg overdreven dramatisch "Ik geef je nog één kans, maar je moet snel zijn. Anders is alles voor niets geweest"

Reply

Noah

-, female

Level 11

from Noah on 01/03/2018 03:23 PM

Jason
Ik lach zacht "Ik had de discussie over dat ik altijd gelijk heb gewonnen, dus eigenlijk heb ik deze ook gewonnen, want ik heb altijd gelijk" zeg ik grijnzend. Ik kijk naar haar terwijl ze nadenkt en schud dan mijn hoofd "Nee, gaat niet gebeuren, eerst betalen" zeg ik grijnzend. "Ze zijn geheim omdat het anders niet leuk is." zeg ik lachend. Ik knik en zeg grijnzend "Ik wil jou wel in een leuk jurkje zien hoor. Ik ben heel betrouwbaar met een zaag hoor" Ik schud mijn hoofd "Ik kan je nooit meer vergeven nu" zeg ik overdreven dramatisch "Je bent te laat met het goedmaken"

Reply

Noah

-, female

Level 11

from Noah on 01/03/2018 03:15 PM

Jason
Ik schud lachend mijn hoofd "Oke dan, wat jij wilt" zeg ik lachend. Ik knik en zeg "Ik heb geen idee. Jij?" Ik kijk haar aan en schud mijn hoofd "Nee, mijn goocheltrucs zijn geheim totdat ik ze laat zien in een voorstelling" zeg ik lachend. Ik kijk haar pruilend aan en vraag "Waarom ben ik moeilijk? Je bent zelf moeilijk"

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  16  |  17  |  18  |  19  |  20  ...  24  |  »  |  Last

« Back to previous page