Search for posts by LostSouls
First Page | « | 1 ... 178 | 179 | 180 | 181 | 182 ... 318 | » | Last
Search found 3178 matches:
Re: ORPG|| met walkingdead.
from LostSouls on 05/09/2018 01:11 AMLorenzo
Ik liep verder naar binnen en ging aan de ontbijt tafel zitten. 'Fijn dat ik je kledingmaker mag lenen Xen.' zei ik en glimlachte zwak terwijl ik mee at van hun ontbijt. 'Bowie, al een date?' vroeg ik casual terwijl ik een hap van de cornflakes nam en hem aankeek. Ik hoorde wat gestommel achter ons in de gang en zag dat Chloé met Ana naar buiten probeerde te komen zonder dat tante Xenia er erg in zou hebben. Helaas niet gelukt. Ik schudde grijnzend mijn hoofd en keek naar Bowie. Misschien zit er toch wel iets van Lincoln in hem.
Anastasia
We trokken allebei onze kleding aan en besloten hem te smeren. Ik denk niet dat Bowie het meteen zou appreciëren als de twee meiden die hij goed heeft verwend vannacht opeens aan de ontbijt tafel zaten met tante Xen. We liepen de trap af maar Chloé stootte tegen een tafeltje waardoor we beide onze lach in moesten houden en snel de deur uit liepen om buiten in lachen uit te barsten.
from LostSouls on 05/09/2018 12:58 AMAnastasia
Met een kreun werd ik wakker en rekte ik me uit. Ik opende mijn ogen en zag dat ik naakt in bed lag naast Chloé. Ik grijnsde en gaf haar een duwtje. 'Chlo word wakker.' zei ik met een grijnsje. Ze opende haar ogen en grijnsde. 'Ik zweer Ana. Best nacht van mijn leven tot nu toe.' zei ze met een schorre stem. Ik grinnikte en kwam overeind. Ik rook ontbijt.
Lorenzo
Een beetje onder dwang van Millie liep ik naar de voordeur van tante Xenia. Ik had hier totaal geen zin in en volgens mij zat Bowie er ook niet op te wachten, maar goed. Iemand moest het doen, daar in was het dan wel weer een compliment. Dat ik in controle was. Als Xenia uiteindelijk de deur open maakt liep ik binnen.
from LostSouls on 05/09/2018 12:38 AMLorenzo
'Ik ben niet moeilijk. Ik denk realistisch.' zei ik. 'Ik zal zien wat ik kan doen, maar ik beloof je niks.'zei ik en haalde een hand door mijn al warrige haar. 'Zullen we dan maar gaan? Ik gok dat je moeder nu wel op de terug weg is van mijn huis.' zei ik tegen haar en kleedde me verder aan.
Anastasia
Bowie leek al mijn gevoelige plekjes te vinden alsof hij dit al jaren bij me doet. Ik voelde me steeds hoger komen en barstte uiteindelijk uit in een orgasme. Een luide kreun vulde de kamer waarna ik mijn lichaam na voelde sidderen. Na nog even gezogen te hebben kwam Chloe met haar gezicht naar me toe en drukte haar lippen weer tegen de mijne om me stil te houden.
from LostSouls on 05/09/2018 12:19 AMLorenzo
Ik zuchtte. 'Ik geloof er gewoon geen snars van.' zei ik en zuchtte. 'Ik zal mijn familie altijd beschermen, hij deugd gewoon niet.' zei ik tegen haar en genoot van haar handen. 'En al is ie familie. Misschien is hij dan precies als zijn vader. Volgens de verhalen wist hij ook niet was always and forever inhield.' mompelde ik en keek in de spiegel naar ons.
Anastasia
Ik kreunde van genot en boog voorover om zijn dick over te nemen van Chlo en begon er aan te zuigen. 'Dit is veel leuker dan met Lor.' hijgde ik en drukte nog een kusje op het topje waarna ik Chlo weer haar gang liet gaan. Ondertussen zorgde ik dat haar haar niet in de weg zat en begon te rijden op Bo zijn gezicht.
from LostSouls on 05/09/2018 12:02 AMAnastasia
Ik beet op mijn lip als ze dat voorsteld en keek naar Bowie. 'Dat lijkt me een uitstekend plan.' zei ik en stapte op Bowie af. Ik drukte eerst een lange kus op zijn lippen voor ik boven zijn gezicht ging hangen en hunkerde naar zijn tong die me zou verwennen. Als ik ergens van kon genieten was het dit. Ik zat met mijn gezicht naar Chloé toe zodat ik hun geile spelletje ook meekreeg.
Lorenzo
'Ana zal hem echt niet te ver laten gaan.' zei ik, al wist ik al meteen dat dat niet waar was. Ana was inderdaad zelf niet helemaal in controle. Ze dronk zoveel als ze wou, van wie ze maar wou. Ik zuchtte en snapte dat Millie op mij doelde. 'Als je nu op mij doelt. En ik weet dat je op mij doelt kun je het vergeten. Ik help die indringer niet.' zei ik tegen haar. Ik vertrouwde die Bowie voor geen ene meter. 'Hij zou sowieso niks van mij aannemen van ik mag hem niet en hij mij niet.'
from LostSouls on 05/08/2018 11:41 PMLorenzo
Ik keek haar fronsend aan. 'Misschien wilt ie gewoon van al het gezeik af zijn? Ik weet ook niet wat er om gaat in die jongen.' zei ik tegen haar en zuchtte kort. 'Voor je het doet zal ik hem wel leren controle te hebben als ik jou was.' zei ik tegen haar en kwam overeind om me terug aan te kleden.
Anastasia
Ik tongde met Chloé mee en liet mijn handen over haar lichaam glijden. Zekerwetende dat Bowie wel moest genieten van deze show. Ik verwende haar borsten met mijn mond en keek ondertussen vanuit mijn ooghoeken verleidelijk naar Bowie. Ik genoot wel van een trio op zijn tijd. Ik voelde Chlo haar handen in mijn haar grijpen wat een reactie op mijn lichaam uitlokt.
from LostSouls on 05/08/2018 10:52 PMAnastasia
Ik grijnsde en kwam overeind. We liepen de club uit en binnen no time waren we bij Xenia. Zo te horen was ze niet thuis, wat heel goed uit kwam. Boven op zijn kamer trok ik mijn shirtje over mijn hoofd en nam vervolgens Bowies hand. Ik ging op zijn schoot zitten met aan beide kanten een been ondanks dat mijn rokje niet zo flexibel was, maar dat boeide niet. Mijn lippen drukte ik in Bowie zijn nek en liet zo een spoor van kusjes achter die steeds meer richting zijn mond gingen. Ondertussen voelde ik van achter dat Chloé over mijn lichaam streelde en zo ook mijn bh losklipte.
Lorenzo
'Sure, maar dan moeten we eerst zeker zijn dat je moeder daar weg is. Ze ging naar de Lincolns zei ze.' zei ik en drukte een kusje tegen haar lippen. 'Of ik moet je meenemen tijdens het vliegen, maar als we dan alsnog gezien worden.' zei ik.
from LostSouls on 05/08/2018 06:01 PMAnastasia
Als ik Chloé hoor keek ik met een glimlachje op. 'Je weet babe, ik deel mijn snoepjes graag met jou.' zei ik. Mijn snoepjes ja. Mijn boyfriends. Nee. Bowie is nog niks dus ik kan wel genieten van een trio'tje. Nooit vies van geweest. 'Misschien is het niet slim om hier zo in het openbaar te zitten.' zei ik. Als suggestie ergens een plek op te zoeken waar we los konden gaan.
Lorenzo
Ik glimlachte en probeerde op adem te komen. Na nog een paar kusjes te geven liet ik me naast haar vallen op bed. 'Ik zou eigenlijk uit gaan, maar ik heb er nu niet veel zin meer in.' zei ik tegen haar. 'Ik blijf liever bij jou.' grijnsde ik. 'Heb je een idee?'
from LostSouls on 05/08/2018 01:15 PMAnastasia
Ik ademde diep in om op adem te kunnen komen. Zijn zoenen zorgde voor een reactie bij mijn vriendin. Mijn ademhaling werd steeds meer onrustig. Het effect dat hij op me had. Ik likte langs mijn lip en liet mijn hand door zijn haar gaan.
Lorenzo
Ik ging op een flink tempo in en uit haar en voelde hoe ze rond mijn vriend verstrakte. Ik beet op mijn lip en liet een grom ontsnappen uit mijn keel. Ook mijn hoogtepunt kwam dichterbij. Na een tijdje stootte ik nog een paar keer hard en spoot mijn goedje in haar.
from LostSouls on 05/08/2018 12:49 PMAnastasia
Ik likte langs mijn lip en beet er vervolgens op. 'Ik heb er geen problemen mee.' zei ik en voelde me opgewonden worden. Ik slikte en keek rond of niemand in de gaten had wat we deden. Ik wou hem, het liefste nu.