Search for posts by walkingdead
First Page | « | 1 ... 179 | 180 | 181 | 182 | 183 ... 318 | » | Last
Search found 3177 matches:
Re: ORPG|| met walkingdead.
from walkingdead on 05/08/2018 12:27 PMBowie
"Welke band?" Vroeg ik terwijl ik haar aankeek. Terwijl ik mijn duivel voelde branden. Was het erg dat ik naar mijn nicht haar inkijk bleef kijken en er opgewonden van raakte? Mijn ogen werden rood "want nu zijn mijn hormonen alleen gericht op jou."
from walkingdead on 05/08/2018 11:05 AMBowie
"Dus als ik op jou verliefd zou worden en seks heb is het gewoon normaal?" Bleef ik door vragen "heb je al seks gehad met Lorenzo?" Ik wist niet waarom deze vragen me zo boeide midden in een club.
Millie
"Is goed" zei ik terwijl ik mee zoende en mijn handen op zijn wangen plaatste. Na nogal een tijdje gezoend te hebben waren we beide uitgekleed. Mijn handen gleden langs zijn sixpack "Millie!" Horde ik mijn moeder roepen terwijl ik mijn hand op Lorenzo zijn mond plaatste "Jaa ben aan het aankleden kom mijn kamer niet binnen!" Het was even stil "Is goed ik ga nu weer even naar de Lincolns!" "Is goed tot straks!" Als ik de deur dicht hoor vallen. Kan ik mijn lach niet inhouden "wauw we waren bijna gepakt."
from walkingdead on 05/07/2018 11:01 PMBowie
Ik nam er gelijk 5 achterelkaar." Waar moet die neef van je zijn?" Vroeg ik "hij is toch ook zo een feestbeest?" Ik zag Lorenzo tot nu toe niet als familie.. omdat hij mij niet zo zag. Ik begreep het ook wel vanwege Millie maar hij voelde voor mij als een soort van thread." Ik had even gesnuffeld tussen Xenia haar boeken en is het waar dat onze groot ouders broer en zus waren en zo steeds kinderen maakte.. machtige kinderen?" Vroeg ik.
Millie
"Sorry ik ben door de war kunnen we gewoon nu seks hebben?" Vroeg ik terwijl er iets mis met me was. Ik wilde Lorenzo maar ik kreeg sterk het gevoel dat niet Anastasia maar Bowie me in de weg zou staan. De salmizno witches hadden de kracht om iemands intenties te voelen doormiddel van de sirelink.. Ik en Ana kneden zo wat zijn duivel en wat hij word voor ons.
from walkingdead on 05/07/2018 09:31 PMBowie
Ik grijnsde breed "hebben ze ergens drank want ik kan wel een paar shotjes aan." Zei ik grijnzend terwijl ik naar de 2 dames keek Amber en Chloe arrogante trutten maar wanneer ik de drank binnen had. Zouden ze niet meer zijn dan een paar domme ganzen die ik paarongeluk kus.
Millie
Als hij over het bal begint bijt ik op mijn onderlip." Ik weet niet of ik ga" zei ik struggelend ik was nog steeds bang voor wat mensen zouden denken. Ik en Lorenzo Lincoln de grootste fuckboy van school ik had vertrouwen in Lorenzo dat hij me sirieus zou nemen. Maar ik wilde ook niet terecht komen op de scharellijst.
from walkingdead on 05/07/2018 04:53 PMMillie
Als hij dat zegt kan ik niet langer voos op hem blijven." Oké ik geloof je.. en ik vind jou soort het sexieste wat er is dus over jezelf hoef je niet druk te maken." Zei ik zacht tegen hem.
Bowie
Als ze me mee neemt stap ik en kijk ik grijnzend uit het raam. Dit werd een leuk nachtje zomaar random meiden zoenen in een club dronken worden en gewoon helemaal zat gaan werd een beetje mijn ding nu ik duivel ben.
from walkingdead on 05/07/2018 03:12 PMBowie
''Jij bent er toch.'' Zei ik grijnzend ''en misschien moet ik wat jongens voor je op afstand jouden.'' Zei ik grijnzend terwijl ik mijn jacket aan trok ''laat me zien hoe de Lincolns feesten.''
Millie
''Dat was niet de reden waarom ik uitviel tegen Anastasia Lor.''Zei ik zuchtend ''het was omdat.. je weet wel mijn familie weet al jullie geheimen.. een 1 daarvan is dat Anastasia verplicht is om een kind te wekken met een erfgename.. toen ik mijn moeder vertelde dat wij iets waren had ze me verteld dat jij en Anastasia een sirelink hadden maar die al snel weer afgebroken werd.. ik weet dat je seks heb gehad met Anastasia Lorenzo.. omdat je vader dat van je vroeg.''Zei ik zuchtend ik wist dat de lincolns een messed up familie waren ze hadden andere regels dan de normale dagelijkse familie.''Maar Bowie is hier nu dus ik maak me geen zorgen.''
from walkingdead on 05/07/2018 02:55 PMBowie
Als ze naar de deur loopt pak ik haar arm vast ''ik wil niet dat je gaat.. ik bedoel je mag blijven..maar ik ben best wel saai en doe bijna niks de hele dag.'' Zei ik tegen haar ''al doe ik af en toe aan uit gaan.. maar ik ben nog nooit uit geweest als supernaturel.'' Ik beet op mijn onderlip.
Millie
''Ik zei het niet expres'' zei ik verveelt ''en ik heb mijn excuses al aangeboden aan je nichtje.. dus als je hier bent om me weer te veroordelen omdat ik dat heb gezegd dan kan je beter weg gaan.'' Zei ik tegen hem.
from walkingdead on 05/07/2018 02:30 PMBowie
Ik glimlachte zwak "dankje." Ik keek even naar buiten en dacht kort aan mijn vader. Er was pas 1 dag voorbij zonder hem en ik miste hem nu al.. leven met mijn nieuwe familie was fijn.. maar niet zo fijn zonder je vader." Dus wat kwam je eigenlijk echt doen?" Vroeg ik met een grijnsje.
Millie
Ik sloeg mijn armen overelkaar "hoi." Zei ik bot en verveelt tegen hem.
from walkingdead on 05/07/2018 01:46 PMBowie
Als Anastasia opeens mijn huis binnen valt. Krabbel ik overeind "ik wist niet dat bij duivel zijn je ook gelijk vampier bent.. al heb ik de fangs nog niet." Zei ik chaotische als ze vriendinnetje zegt kijk ik haar met een klein glimlachje aan "ze is aardig maar verder dan dat gaat het niet" zei ik tegen haar terwijl ik haar aankeek "en ik vind je geen monster trouwens."
Ik liep een beetje dichter naar haar toe "maar ik weet niet of het goed is als ik verander in wat ik echt ben.. als ik verander zal je me dan steunen Nichtje?" Vroeg ik "zorgen dat ik geen verkeerde dingen doe."
Millie
Als Lorenzo me appt rol ik mijn ogen "Ik ben thuis je kan langs komen- Millie. Ik zakte op bed neer en wist dat hij niet door de voordeur zou komen.
from walkingdead on 05/07/2018 09:08 AMBowie
Ik ree naar huis en parkeerde op de oprit. Ik moest nog steeds wennen aan de luxe waar ik en mijn tante wonen. Ik liep binnen en besloot wat te eten aangezien ik zo een honger had. Ik pakte van alles uit de kast maar niks vulde me een hevige dorst was zich aan het spreiden en ik wist niet wat ik er tegen kon doen. Ik opende de koelkast en zag rode dingen in zakjes.. op de 1 of andere mannier kreeg ik er zin in en pakte ik eentje gretig zonder te kijken. Bloodback type O de extase vulde me gelijk glimlachend liet ik me zaken tegen de muur aan.
Millie
Ik was onderweg naar huis en had niks meer gehoord van Lorenzo. Ik nam diep adem en zakte onderuit in mijn stoel. Ik dacht steeds aan Bowie hoe hij er soort van voor me was. Want met de verkeerde advies van mezelf had ik mezelf in de nesten gewerkt.

Reply