Suche nach Beiträgen von walkingdead
Erste Seite | « | 1 ... 180 | 181 | 182 | 183 | 184 ... 318 | » | Letzte
Die Suche lieferte 3177 Ergebnisse:
Re: ORPG|| met walkingdead.
von walkingdead am 06.05.2018 11:14Millie
Als ze mijn excuses accepteerd glimlach ik van opluchting." Dat za ik waarderen" als Bowie aan komt gelopen glimlach ik zwak." Hoe bevalt duivel zijn?" Vroeg ik terwijl hij op zijn onderlip beet "goed kan ik je even spreken onder 4 ogen?" Ik knikte "ja sure."
Bowie
"Ik wil dat je de sirelink breekt tussen mij en Anastasia.. Ik denk dat mijn uitbarstingen worden veroorzaakt door deels haar emoties haar duivel." Zei ik tegen Millie "maar vertel Ana niks.. Ik wil niet dat ze zich druk gaat maken." Millie keek me beteuterd aan "als ik de sirelink breek krijg ik minder punten." "We vinden wel Wat daar op" bleef ik aan dringen ze schudde haar hoofd "oké is goed volgende week doen we het." Ik knikte "bedankt" waarna ik vervolgens naar mijn Porsche liep en van plan was om in te stappen.
von walkingdead am 06.05.2018 12:40Millie
"Het spijt me van wat ik zei tegen je.. Ik oordeelde te snel." Zei ik tegen haar terwijl ik niet wist waarom ik mijn excuses aanbod ik zag Bowie de school uitlopen. Vast vanwege hem en zijn goeie woorden.
Bowie
Als hij dat zegt ben ik gelijk de enige die weet dat de 2 een soort van iets hebben. Ik kon met Lorenzo blijven spelen als ik wilde maar ik was nergens op uit dus liet ik hem maar. Trouwens was Millie een vriendin van me geworden in zo een korte tijd dus zou ik haar relatie met rust laten. Ik zag Millie en Anastasia praten en zwaaide naar de 2 volgens mij had Millie mijn advies opgevolgd.
von walkingdead am 06.05.2018 01:03Bowie
Ik keek hem verveelt aan "Ik weet niet wat de reden is waarom je me niet mag.. maar ik denk zeker om Millie ze aardig meisje hopelijk glipt ze niet paarongeluk door je vingers recht in iemand anders zijn armen." Zei ik grijnzend "dont hate me for being there for her omdat niemand haar partner wilde zijn.. haat je zelf voor het kiezen om haar geheim te houden." De duivel in me was nog sterker dan ik dacht en totaal niet als de menselijke Bowie. Al moest ik niet vergeten dat hij familie was en ook een half duivel." Sorry ik bedoelde het niet zo.. mijn plan is.." zei ik "ik heb nog geen plan." Zonder er woorden aan vuil te maken verliet ik de wc kunstmatig of niet.. als dat ding me helemaal over zou nemen zal ik niet meer de oude zijn.
Millie
Ik verliet de school en zag Anastasia staan ik rolde kort mijn ogen. En besloot het alle ergste in mijn leven te doen.. mijn excuses aanbieden aan fcking Anastasia Lincoln." Anastasia kan ik je spreken onder vier ogen het gaat over je sirelink" loog ik terwijl die wijfen me maar bleven aankijken.
von walkingdead am 06.05.2018 12:39Millie
Ik glimlachte zwak dat leverde me ook weer punten op. Als Lorenzo geïrriteerd de klas uitloopt negeer ik het. Hij wilde mij negeren dan negeer ik hem ook. Na de les liep ik naar mijn locker en had ik mijn woorden eigenlijk moeten terug nemen maar nu was niet de juiste timing.
Bowie
Ik glimlachte en mocht Ana al was ik niet zo zeker van mijn zaak met mij en Lorenzo.. hij mocht me niet.. en waarom? Dat wist ik ook niet misschien omdat ik bijna Millie had plat gereden maar Ja.. Ik hoefde niet met iedereen een band te hebben in de familie. Ik was uit en wist niet zo goed wat ik met mijn nieuwe leventje moest doen zonder enige vrienden behalve Millie en Anastasia dan. Ik liep richting de wc en kwam Lorenzo tegen ik besloot hem te negeren en waste mijn handen.
von walkingdead am 05.05.2018 01:50Bowie
"Dankje Ana.. nou nee eigenlijk had hij zijn vuile bek niet moeten openen.. Ik mag misschien mens zijn maar zodra mijn vader terug is zou je willen dat je me niet zo genoemd heb peasant ." Mijn ogen kleurde rood terwijl ik niet kon geloven wat er zo net uit mijn mond kwam "De sire link het werkt.. je duivel is verbonden met die van Anastasia maar is nog steeds in slaap dus dit is tijdelijk." Zei Millie terwijl ik slikte en ik die Aiden maar liet. Het leek net alsof er vlammen in mijn binnenste aan het branden waren.. iets zei me om hem aan rukken te schuren maar ik deed het niet zolang ik mens ben. Dit voelde meer kunstmatig maar tenminste was mijn duivel er wel." Ik begin wel met de buisjes" zei ik gekalmeerd terwijl ik kort naar Anastasia keek en glimlachte.. het werkte.
von walkingdead am 05.05.2018 01:25Millie
In de les liep ik maar een beetje uit het raam te staren. Well ik zat voor het eerst ook weer is alleen en het leek er op dat Anastasia haar mond voorbij had gepraat. Fine die trut had het voor het zeggen nu het boeide me toch niet meer." Nou wie wil labpartners zijn met Millie" als niemand zijn hand opsteekt en Lorenzo ook niet nam ik diep adem "weet je ik doe het allemaal.."
Bowie
Ik stak mijn hand op "ik wil haar best wel helpen." Zei ik "dan staat dat vast Bowie Lincoln en Millia Salmizno 23 dec" ik kwam overeind en nam plaats naast Millie." Aangezien jij mij helpt zullen we vast een goed team zijn" zei ik grijnzend terwijl ze zwak glimlachte "thx." Als we eindelijk het lab in mogen en een meisje Millie haar tablet omkieperde zonder enige pardon maak ik mijn mond open." Een sorry zou fijn zijn" zei ik "wat wil jij doen faggot Lincoln?" Vroeg haar vriendje. Terwijl ik mijn kaken opelkaar beet "je bent een mens er is niets wat je kan doen Bowie Lincoln wat een grap." Luister niet naar ze.. Je staat toch boven hun Lincoln of niet" zei Millie terwijl ik mezelf weer bijelkaar raapte "tenminste heb ik mijn normen en waarden nog." Zei ik zuchtend terwijl ik niet begreep waarom iedereen zo hard en koud hier was.
von walkingdead am 05.05.2018 12:51Bowie
Als beide meisjes tegen elkaar uitvallen weet ik niet zo goed wat ik moet doen. Ik krabde door mijn haren en keek Anastasia na "lijkt er op dat jullie 2 geschiedenis hebben." Zei ik tegen Millie terwijl ze op adem kwam en ik haar mijn fleswater aanbood." De waarheid is dat niemand haar mag en ze alleen gezien word als een object waar we voor moeten buigen maar verder betekend ze helemaal niks." Zei Millie terwijl ik haar haat kon voelen "well ik ben maar een mens maar in mijn wereld zien we dat als jaloezie.. en jaloezie moet je nooit verder laten uitspreiden kijk bijvoorbeeld naar wat jullie gemeen hebben.. jullie zijn beide meisjes maar in verschillende werelden." Zei ik tegen haar "misschien moet je die van haar vanaf een ander perspectief zien." Zei ik met een glimlach.
Millie
Als hij dat zegt besef ik een beetje dat ik wel te ver was gegaan. Tenslotte bleef het Lorenzo's nicht." Ik zal je advies proberen op te volgen.. lijkt er op dat mensen meer optimistischer zijn dan supernaturels" zei ik zuchtend terwijl de les voorbij "ik zie je morgen weer ik heb nu een afspraak met iemand." Hij knikte en liep de zaal uit terwijl ik hoopte dag Anastasia mijn opmerkingen niet te sirieus zou nemen en naar Lorenzo er mee ging.
von walkingdead am 04.05.2018 10:59Bowie
Ik grinnikte zacht en merkte dat Millie de klas in kwam en Lorenzo vlak na haar. Ik draaide me kort nase haar toe en voelde de link tussen ons ze zal een tijdje op mijn lip blijven zitten. Hopelijk kon ze mijn krachten naar buiten brengen.
Millie
Als Anastasia dat zegt kijk ik arrgant weg "ik ben jou niet." Zei ik mompelend iedereen wist dat ik arrogant was dus was ik ook sneller het doelwit om grapjes over te maken. De les vloog snel voorbij terwijl ik met Bowie naar de ruimte liep waar ik mijn spell kon uitoefenen. Ik had vorige avond nog kort gestudeerd en vond uiteindelijk het juiste middel om in ieder geval zijn duivel aan te krijgen. Maar we hadden hier te maken met een spell nog krachtiger dan een hele coffin dus moest ik een sirelink hebben of het werd Lorenzo or Anastasia. Het meest praktische om te kiezen was iemand waar hij al een beetje een band mee had en dat was Anastasia." Hou zijn hand vast en dan zal ik jullie linken" zei ik tegen Ana." Ik snap niet hoe je vader al je duivelse hormonen stil heeft kunnen leggen zo een spell is jaren voor nodig vampiers dromen daarvan om weer is mens te worden." Zei ik tegen hem "dat is dan ook een waarschuwing gelijk." Ik sloot mijn ogen en maakte een cirkel om hun heen "devisum hesmantos sevenujim devisum hesmantos sevenujim." Ik opende mijn ogen en voelde nog teeds dat hij mens was "de sirelink is er.. maar jullie bloed wilt niet samen gaan.. het lijkt er op alsof jullie niet in lkaar mogen gaan." Zei ik tegen ze.
Bowie
"Er moet een andere mannier zijn ik kan niet vooraltijd mens blijven." Millie schudde haar hoofd "dat zal je ook niet maar voor nu moet je gewoon genieten van school en het leven.. Want voor je het weet ben je vrij en word je net als haar." Millie wees naar Ana "een bloedzuiger die levens ontneemt of met haar duivelse krachten je vooreeuwig kan mishandelen." Ze klonk niet zo best over Ana en haar geaardheid "wanneer je 1 van hun word ben je geen mens meer en weet je het verschil tussen hell en hemel niet meer." Zei Millie terwijl ik sterk het gevoel kreeg dat ze een soort van vendeta met Anastasia had.
Millie
Ik haten Anastasia dat was geen leugen ze bleef een vijand voor mijn relatie met Lorenzo ookal was Bowie er nu. Als Bowie er niet was geweest zou het wicht nu nog proberen om Lorenzo voor zich zelf te krijgen. Iedereen weet dat die 2 seks hadden gehad omdat het de Lincolns zijn al was ik blij dat Lorenzo niet de juiste Lincoln was. En ik denk dat Anastasia best wel wist dat Bowie nu iedereens favoriete snoepje begon te worden ze was een volbloed duivel.. eentje die je niet kon vertrouwen. En Bowie zal vallen in haar val zodra hij een duivel werd.
von walkingdead am 04.05.2018 10:22Bowie
"Wat is zijn sterkste kant dan wel?" Vroeg ik terwijl ik haar aankeek "paal je hem?" Vroeg ik haar met een grijnsje. Terwijl meneer Larsson zijn oog even op haar liet vallen. Het verbaasde me niet ze was natuurlijk knap en charming. Ik was knap maar niet erg charmant liefde zal ik toch altijd moeilijk blijven vinden dichtbij komen bij wat dan ook.. Ik denk dat mijn verleden me toch altijd in de weg zal blijven zitten.
Millie
"Lor" zei ik zuchtend maar ik liet hem maar. Soms was hij te haatdragend maar dat zat in hem vanaf kinds af aan. Hij hield er niet van als zijn relaties met mensen aangetast zouden worden door "nieuwkomers." Ik nam diep adem terwijl de limo stopte "ik zie je in de les." Ik drukte een kus op zijn wang en stapte uit waarna ik de school binnen viel en vervolgens de les "Miss salmizno ook voor het eerst te laat.. maar ga zitten." Ik knikte en ging achter Anastasia zitten naast Mady. Ik keek even kort naar Bowie je kon zien dat hij menselijk was.
von walkingdead am 04.05.2018 10:05Bowie
Ik schudde mijn hoofd "noem me hoe je wilt i dont mind." Zei ik tegen haar terwijl ik met haar mee liep." Geschiedenis verschrikkelijk" zei ik met een lachje terwijl we de les binnen liepen en ik bij het raam ging zitten.
Millie
"Maak je een zorgen ik kan mezelf wel beschermen." Zei ik tegen hem terwijl ik in de limo stapte "wat is hij eigenlijk van Je?" Vroeg ik.

Antworten