Search for posts by LostSouls
First Page | « | 1 ... 180 | 181 | 182 | 183 | 184 ... 318 | » | Last
Search found 3178 matches:
Re: ORPG|| met walkingdead.
from LostSouls on 05/06/2018 11:58 PMAnastasia
Ik glimlachte als ze dat zegt en keek op als Bowie bij ons kwam staan. Ik fronste als hij met Millie wou praten zonder antwoord te geven op haar vraag en beet op mijn lip. Als de twee verder op gaan staan liep ik terug naar Amber en Chloé. 'Wat moest ze?' vroegen ze. 'Niks bijzonders. Laat maar zitten oké.' zei ik en sprak met ze af naar welke club we zouden gaan. Ondertussen keek ik naar Bowie die nu naar zijn auto liep. Ik beet op mijn lip en stak een sigaret op.
from LostSouls on 05/06/2018 10:59 PMAnastasia
Als ze haar excuses aanbied keek ik verrast. 'Dankje. Dat waardeer ik.' zei ik en keek naar Bowie die de school uit kwam. Ik zwaaide klein naar hem en glimlachte waarna ik me weer op Millie focuste. 'Ik zal zorgen dat die trutten je met rust laten.' zei ik knikkend naar Chloé en Amber. Ze waren wel mijn vriendinnen maar we konden allemaal echt gigantische trutten zijn.
Lorenzo
De limousine reed naar huis waar ik snel uitstapte en naar mijn kamer liep. Ik klapte mijn laptop open en startte het internet op waar ik ging zoeken naar informatie over die Bowie. Er moet vast wel iets over hem te vinden zijn.
from LostSouls on 05/06/2018 11:58 AMLorenzo
Ik beet mijn kaken samen en deed mijn best om hem niet te slaan. Als hij weg liep keek ik hem na en trapte nog een keer aggressief tegen de toilet door waardoor die uit zijn scharnieren schoot. Ik liep vervolgens de toiletten uit en trok aan Bowie zijn pols om hem om te draaien. 'Zij wou het geheim houden. En misschien maar beter ook, want als haar ouders achter onze relatie komen word haar verboden om jou te helpen.' siste ik naar hem en liet hem los met een klein duwtje waarna ik naar buiten liep naar mijn Limo die klaar stond.
Anastasia
Terwijl ik het met Amber en Chloé had over wat we aan zouden doen vanavond werd ik aangesproken door Millie. Ik rolde mijn ogen en kwam overeind. 'Ik ben zo terug' zei ik tegen de meiden en liep met Millie mee. 'Wat is er?' vroeg ik en sloeg mijn armen over elkaar. 'Het is toch gelukt? Wat wil je nog weten.'
from LostSouls on 05/06/2018 12:46 AMLorenzo
Ik liep naar de wc’s waar ik tegen de prullenbak en de deur trapte. Alles was veel beter voor die avond in de steeg bij de club. Ik zuchtte en waste keek op als Bowie binnen kwam gelopen. Hij zei niks. ‘Je zult je nu wel hoog voelen he.’ Zei ik en bekeek hem van top tot teen. ‘Van boerenkinkel naar een Lincoln volbloed. Wat is je plan?’
Anastasia
Zodra de les is afgelopen liep ik naar buiten waar ik een normale sigaret op stak. ‘Vanavond uit?’ Vroeg ik Amber en Chloé. Ze keken elkaar grijnzend aan. ‘Sowieso.’ Zeiden ze beide in koor. Ik glimlachte en nam een flinke hijs. Ik had wel zin om eens flink te feesten.
from LostSouls on 05/06/2018 12:28 AMAnastasia
Ik keek toe en zag hoe zijn ogen rood kleurde. Ik grijnsde naar hem. ‘100% mens zei je?’ Zei ik grijnzend en richtte me vervolgens weer op het project. Het was saai en eigenlijk deden Amber en ik niet echt veel er aan. Het was ook niet ons sterkste vak.
Lorenzo
Als ik doorkrijg dat zijn duivel zich liet zien zuchtte ik geïrriteerd. De zielige jongen wou gewoon aandacht. Ik haalde een hand door mijn haar en liep geërgerd de klas uit. Het boeide me niet dat ik nog meer strafwerk zou krijgen. Ik maakte het toch nooit.
from LostSouls on 05/05/2018 01:38 AMAnastasia
Ik zuchtte en verveelde me al de hele les. Ik was nog steeds pissed over wat er was gebeurd en was ook verblijd als niemand zijn hand op stak om Millie haar partner te zijn. Totdat Bowie naar voren stapte. Ik beet mijn kaken samen en keek naar Lor die precies hetzelfde deed. Ik besloot me er niet mee te bemoeien en te doen alsof het me koud liet. Ik werd zelf een koppel met Amber en keek naar Aiden en Lorelai die tegen Millie en Bowie begonnen. 'Guys, wees gerust om het heksje te verbranden op de brandstapel maar laat Bowie erbuiten.' zei ik tegen de twee. Als Aiden zijn mond naar me open wou trekken keek ik hem waarschuwend aan waardoor hij zich gedeisd hield. Als ik thuis kwam was dat het eerste wat ik zou bespreken. Ik wou een andere heks voor Bowie.
Lorenzo
Aan de ene kant voelde ik me rot om Millie zo te laten staan, maar aan de andere kant was ik wel boos over de woorden die ze naar Ana had uitgesproken. Ik beet op mijn lip en ging samen met Chloé het lab in. 'Die twee hebben wel lef zeg.' siste ze. Ik zuchtte. 'Vertel mij wat.' zei ik afwezig en ging op mijn kruk zitten en staarde naar de reageer buizen.
from LostSouls on 05/05/2018 01:08 AMAnastasia
Ik probeerde te kalmeren door de joint, maar het hielp niet echt. Ze haalde het bloed onder mijn nagels vandaan. Nadat ik de joint op had gerookt liep ik naar de kantine waar ik een bloodbag haalde en gulzig leeg dronk. Chris pakte mijn pols. 'Alles oké?' vroeg hij me. Ik keek hem geïrriteerd aan. 'Prima.' zei ik en ging bij Chloé en Amber zitten. 'Waarom ben jij zo chagrijnig?' vroeg Lor. Ik rolde mijn ogen. 'Die stomme bitch van een heks wat Bowie helpt.' zei ik tegen hem. 'Ze wreef het er bij hem lekker in dat ik een bloedzuigende moordenaar ben die plezier haalt uit pijn en marteling. Nu was het persoonlijk op mij gericht maar ze had het over alle vampiers, duivels en mixed. Wie denkt ze wel niet dat ze is?! Omdat ze een beetje kan toveren denkt ze meteen dat ze beter is.' spuugde ik uit en keek naar Chloé en Amber. 'Wat een bitch. Als ik haar tegenkom zal ik eens laten zien wat een monster ik kan zijn.' siste Amber.
Lorenzo
Ik luisterde naar het verhaal van Ana. Het leek me niets voor Millie om zoiets te zeggen. Het maakte me best wel pissed. Ze wist wat ik was en zo praat ze dus achter mijn rug om. Ik rolde mijn ogen en keek naar de meiden. 'Rustig nou maar. Het heeft geen zin om haar zo aan te vallen.' zei ik en beet mijn kaken samen. 'Kom, de les gaat zo beginnen.' zei ik tegen ze en kwam overeind. Hierdoor kon nog wel eens een heftige discussie ontstaan tussen Mill en mij.
from LostSouls on 05/04/2018 11:36 PMAnastasia
Als ze zo reageert rolde ik mijn ogen. 'Sorry hoor. Wist niet dat je je koffie had overgeslagen.' zei ik en volgde verder de les. Als die was afgelopen was het tijd voor Bowie zijn transformatie lessen. Ik keek zuchtend toe en kwam van de tafel af als Millie vraagt mijn hand in die van Bowie te leggen. Ik keek kort met een kleine glimlach naar Bowie om me vervolgens te focussen op de link. Als het niet werkt frons ik dan ook. Zuchtend laat ik Bowie zijn hand los en keek naar de twee. Zodra Millie haar slechte woorden over me uit had gesproken greep ik haar bij haar keel in de lucht. 'Ik weet niet wat jij tegen mij hebt, maar ik zal maar oppassen als ik jou was. Dat jou familie trouw is aan de mijne betekend niet dat dat andersom zo geld.' siste ik en zette haar vervolgens weer neer. 'Ik weet niet wat jou probleem met mij is, maar je zoekt die link maar uit.' zei ik en keek kort naar Bowie. 'Sorry Bo.' zei ik en liep het lokaal woedend uit. Ik liet niemand zo over mij praten en al zeker niet een of andere domme heks die denkt dat ze heel wat is omdat ze een paar objecten kan laten zweven. Boohoo wat een werk. Ik liep naar buiten waar ik bij de fontein ging zitten en een joint aanstak.
Lorenzo
Na de les liep ik meteen met Alec naar de kantine. 'Heb je die nieuwe gezien? Die maf wat Millie bijna overreed? Ze zeggen dat hij een Lincoln is.' zei hij. Ik rolde mijn ogen. 'Het is een kakkerlak die zich in onze familie probeert te wringen voor het geld of roem. Geen idee waarom. Hij is gewoon een gluiperd.' zei ik en zocht een tafeltje uit. Amber en Chloé kwamen bij ons zitten. Ik glimlachte kort naar de twee die duidelijk de vorige nacht gefeest hadden. 'Katertje, dames?' vroeg ik. 'Shut up Lor.' zei Chloé.
from LostSouls on 05/04/2018 10:35 PMAnastasia
Als hij dat vraagt schiet ik zacht in de lach. 'Nee was het maar zo. Al was het alleen al om me moeder dwars te zitten.' zei ik en haalde mijn schouders op. 'Ik paal niet zomaar iedereen. Tenzij ik behoeftes heb. Dan laat ik me soms wel eens gaan.' zei ik. Ik draaide een lok om mijn vinger en keek naar meneer Larsson. Ik merkte dat hij er zenuwachtig van werd en zich een paar keer versprak. 'Al is het wel leuk om te misleiden.' zei ik zacht met een grijnsje. Als Millie binnen kwam gelopen grinnikte ik. 'Wilde nacht gehad?' vroeg ik haar. Ook al wist iedereen dat ze maagd was.
Lorenzo
Ik knikte en bleef nog even zitten. 'Verdomme.' mompelde ik en stapte uit waarna de limo weg reed. Ik liep op mijn dooie gemak naar mijn lokaal en ging zitten. 'Ook voor jou gelden regels Lorenzo. Voor volgende les mag je de eerste 3 hoofdstukken overschrijven.' zei de docent. Ik rolde mijn ogen. 'Joe, wat jij wilt.' zei ik mopperend en staarde wat voor me uit.
from LostSouls on 05/04/2018 10:11 PMLorenzo
Ik zuchtte en keek naar Millie. 'Geen idee, volgens mij een neef.' zei ik en haalde een hand door mijn haar. 'Maakt ook niet uit. Voor mij betekent hij geen ene fuck.' zei ik en keek door het raam naar buiten. We waren al laat. Niet dat het mij iets interesseerde.
Anastasia
Ik glimlachte en liep met hem de les in. 'Deze les word door meneer Larsson gegeven. Hij is een knappe man, maar les geven is niet zijn sterkste kant.' zei ik tegen Bowie. Eenmaal zittend haalde ik mijn boeken tevoorschijn en begon wat te kriebelen in mijn schrift.