Search for posts by LostSouls
First Page | « | 1 ... 181 | 182 | 183 | 184 | 185 ... 318 | » | Last
Search found 3178 matches:
Re: ORPG|| met walkingdead.
from LostSouls on 05/04/2018 09:53 PMLorenzo
Bij de naam Bowie zucht ik geïrriteerd. 'Konden ze geen andere heksen familie vinden voor dat snot joch?' vroeg ik mompelend terwijl ik mijn broek aantrok gevolgd door mijn blouse en stropdas. 'Als hij iets probeerd ik vermorzel hem. Het maakt me niet uit dat hij nu de Lincoln naam draagt.' zei ik en liep de deur uit naar onder waar ik mijn jasje nam en de deur open hield voor Millie.
Anastasia
'Sorry, heb je liever niet dat ik je zo noem?' vroeg ik en beet op mijn lip. Als hij zegt dat hij hoopt hetzelfde rooster te hebben neem ik zijn rooster uit zijn handen en keek ernaar. 'We hebben zometeen beide geschiedenis. Oer saai maar wel het vak waar ik de beste punten scoor.' zei ik en knikte de richting in waar we heen moesten.
from LostSouls on 05/04/2018 09:35 PMLorenzo
'What can I say. Ik ben nu eenmaal een expert.' zei ik tegen haar en kwam ook langzaam overeind. 'Ik heb geen zin in school. Kunnen we niet gewoon de hele dag in mijn bed liggen?' vroeg ik en haalde een hand door mijn warrige haar. Ik trok een schone boxer aan die ik uit de kast haalde.
Anastasia
In mijn Jaguar reed ik naar school waar ik parkeerde en uitstapte. Ik flipte kort mijn haar en zag Bowie naar binnen lopen. Ik liep achter hem aan. 'Hey Lincoln. Welkom op je nieuwe school.' zei ik met een grijnsje en keek naar zijn kluisje. Nog een Lincoln op school. Goed voor de reputatie. Ook al zou hij aardiger zijn dan Lor en mij denk ik.
from LostSouls on 05/04/2018 08:45 PMAnastasia
Ik haalde een borstel door mijn haar en trok mijn school uniform aan. Ik had het rokje iets korter laten maken dan de andere meiden van de school waarbij ze tot net boven de knie kwamen. Die van mij kwam halverwege mijn bovenbeen. Ik trok de stropdas wat scheef aan en liep met mijn tas naar beneden. Daar trok ik mijn kousen nog wat omhoog en trok vervolgens mijn zwarte hakken aan. Ik had wel zin in vandaag. Ik wist niet waarom, want normaal haatte ik school.
Lorenzo
Langzaam werd ik wakker en ik keek naast me waar tot mijn verbazing Millie lag. 'Hey babe.' zei ik met mijn schorre ochtend stem. 'Ik had verwacht dat je na gisteravond meteen naar huis zou gaan. Je ouders zullen wel ongerust zijn.' zei ik met een grijnsje. Volgens mij mocht die hele familie me niet, dus zodra ze wisten dat we waren aan het daten zullen ze wel pogingen van marteling uitvoeren.
from LostSouls on 05/04/2018 02:32 PMLorenzo
Als ze zei het te proberen glimlachte ik breed. 'Tot vanavond.'zei ik tegen haar en liep snel naar buiten. Ik stapte de limo in en haalde een hand door mijn haar. 'Waar wachten we nog op? Rijden.' zei ik en ging wat onderuit zitten en nam mijn telefoon erbij.
Anastasia
'Meerendeels van de tijd heb je het niet in de gaten.' zei ik en glimlachte. Als hij insinueert dat Lorenzo en Millie samen waren grinnikte. 'Nu je het zegt hij heeft de laatste tijd bijna geen scharrels zover ik heb gezien.' zei ik maar Xenia zei al dat het niet kon. Ze kon zich nog verbazen. Als Lorenzo eindelijk instapt konden we gaan.
from LostSouls on 05/04/2018 12:32 AMLorenzo
Eenmaal bij Millie keek ik maar toe. Alleen het aanraken voor de spell maakte me al stik jaloers. Als alles eindelijk gedaan is en ze het huis verlaten liep ik naar Millie toe. Zodra iedereen de kamer had verlaten drukte ik snel een kus tegen haar lippen. 'Ik vertrouw dat joch niet.' zei ik tegen haar. 'Kun je vanavond hier weg komen denk je?' vroeg ik haar en keek naar buiten waar mijn tante al de limo instapte.
Anastasia
Ik zag het hele gebeuren en zuchtte kort. Als het eindelijk klaar is liepen we allemaal naar buiten. Bij Bo zijn vraag glimlachte ik. Zodra ik antwoord wou geven werd ik al onderbroken door tante Xenia. Ik grijnsde en stapte de limo in om vervolgens mijn antwoord alsnog te vertellen. 'De sirelink houd in dat jij en Millie nu verbonden zijn. Jullie geest maar ook jullie lichaam. Niet altijd positief. Als Millie zich nu zou verwonden voel je dezelfde pijn en krijg je dezelfde wonden. De sirelink is voor haar het handigst om je in de gaten te houden en je te kunnen vinden op elk moment van de dag.'
from LostSouls on 05/04/2018 12:07 AMAnastasia
Ik grinnikte en knikte. Als hij terug naar binnen liep keek ik hem kort na en beet glimlachend op mijn lip. Als tante Xenia mij riep schrok ik op uit mijn gedachtes en kwam overeind. Ik liep snel naar binnen en keek naar Lorenzo die zijn ogen bitter op Bowie had gericht. 'Ga je ook me Lor?' vroeg ik. Hij keek op en knikte kort waarna hij met ons mee ging. 'Hij is familie nu. Waarom haat je hem nog steeds zo?' vroeg ik zacht zodat alleen hij het kon horen.
Lorenzo
Ik startte instagram op en bekeek de foto's van Millie. Als iemand aan haar kwam flipte ik hem helemaal uit. En nu moest ze sessies gaan doen met dat joch wat zich voordoet als een Lincoln? Ik keek hem vol afschuw aan en keek op als ik de stem van Ana hoorde. Ik knikte en kwam overeind. We liepen met zijn allen naar buiten waar een limo klaar stond. 'Omdat hij zoveel op die zogenaamde oom van ons lijkt is hij al meteen familie? Nou voor mij niet hoor.' mopperde ik als antwoord op Ana en stapte in.
from LostSouls on 05/03/2018 11:50 PMAnastasia
'Geen probleem echt niet. Je had het niet kunnen weten.' zei ik en streek een pluk haar achter mijn oor. 'Sorry nog... voor de poging je een steegje in te slepen en leeg te zuigen.' zei ik tegen hem en lachte kort. Wie had dat gedacht? 'Ik denk dat je wel goed op je plaats bent bij Millie. Ik ken haar niet meer dan een aardig en open meisje.' zei ik tegen hem.
from LostSouls on 05/03/2018 11:26 PMLorenzo
Nadat mijn joint op was liep ik naar binnen. Iedereen stond in de woonkamer. 'Fijn, een familie vergadering?' vroeg ik geïrriteerd en keek naar die Bowie. Hij was eindelijk wakker. 'Kan nu iemand mij vertellen waarom ons niks is verteld over die hele Tyler gast? Dat hij Bowie voor ons verzweeg betekend niet dat jullie hen voor Ana en mij hoefde te verzwijgen.' zei ik en plofte neer op de sofa. Als ik hoor dat ze de familie van Millie hebben gevraagd om Millie hem te helpen ontwikkelen bijt ik mijn kaken samen. Ik kon nu niet gaan flippen over dat ik het er niet mee eens was want niemand wist dat ik met Millie samen was.
Anastasia
Ik keek naar Bowie. Ik had wel met hem te doen. Hij wist helemaal niks van deze wereld en nu word hij er zo maar in gegooid. 'Ja, inderdaad. Waarom is mij nooit iets verteld over een of andere Tyler?' vroeg ik mijn moeder die het maar een beetje wegwuifde. 'We dachten dat hij dood was, Ana. Anders hadden we het jullie echt wel verteld.' zei ze en ging vervolgens zacht met Julie in gesprek. Ik rolde mijn ogen en keek naar Lorenzo als hij chagrijnig voor zich uit kijkt. Wat een sukkel. Hij maakte ophef om niets. Ik keek weer terug naar Bowie en nam hem even mee weg van de drukte de tuin in. 'Ik kan me niet voorstellen hoe verwarrend dit voor je moet zijn.' zei ik tegen hem en ging op een stenen bankje bij de rozen zitten.
from LostSouls on 05/02/2018 01:15 PMAnastasia
Na een emotionele dag in Lincoln Mansion liep ik richting de deur van de villa van mijn oom en tante. Lorenzo’s zat buiten op het bankje met een joint. ‘Is hij hier?’ Vroeg ik hem. Hij rolde zijn ogen. ‘Ja en niemand die me ook maar verteld waarom. Hij slaapt nog ‘ zei hij. Ik zuchtte en liep naar binnen. Al snel hoorde ik stemmen van de woonkamer komen. Hij was wakker. ‘Nou nou. Pas op met wat je zegt het enige wat verschilt tussen ons en jou is dat wij nog bloed erbij drinken.’ Zei ik en keek naar hem. ‘Ben je oké?’ Vroeg ik en keek naar tante Julie.
from LostSouls on 05/02/2018 12:48 PMAnastasia
Als dan opeens oom Conor zich ermee ging bemoeien fronste ik. 'Wat is dit?' vroeg ik verward en keek naar me moeder die heftig reageerde op dat de vader van Bowie nog leefde. Als mijn oom Bowie tot slaap compelde fronste ik nog dieper maar knikte. Ik draaide me naar mijn moeder. 'Mam wat is dit? Waarom neemt Oom Conor Bowie mee. Wie is zijn vader.' zei ik. 'Niet nu Ana. Ik leg het je allemaal uit, maar niet nu.' zei ze in tranen. 'Maar..' zei ik maar ze sprak me meteen tegen. 'Eruit!!' riep ze. Ik slikte en liep haar werkkamer uit. Wat is er net in godsnaam gebeurt?