Search for posts by LostSouls

First Page  |  «  |  1  ...  182  |  183  |  184  |  185  |  186  ...  318  |  »  |  Last Search found 3178 matches:

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG|| met walkingdead.

from LostSouls on 05/02/2018 12:17 PM

Anastasia
Als hij in was gestapt reed ik met volle vaart weg richting huis. 'Weet je dit zeker? Mijn moeder is nou niet echt het gezelligste gezelschap.' zei ik tegen hem en dacht over de ruzie die ze met mijn vader had gister. Ik zuchtte en parkeerde mijn auto in de garage waarna ik uitstapte. 'Ze zit vast in haar kantoor.' zei ik en liep daarheen. Kort klopte ik op de deur en opende deze. 'Er is bezoek voor je.' zei ik tegen haar en ging in de stoel tegenover haar zitten. 'Bowie, de koningin van de hell. Mam dit is Bowie.' zei ik en keek naar mijn nagels.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/02/2018 11:55 AM

Anastasia
Ik zat verveeld in de les met mijn haar te spelen als ik opeens en bericht kreeg. Ik fronste en zag dat het van Bowie was. Ik kwam overeind en pakte mijn spullen. 'Miss Lincoln, waar denk je naar toe te gaan?' vroeg de docent die ik negeerde en ik liep naar buiten. Ik gooide alles gewoon op de achterbank van mijn Jaguar en reed naar het huis waar ik gister ook al was. Eenmaal op de oprit toeterde ik en wachtte op hem om naar buiten te komen.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/02/2018 11:00 AM

Conor
'Tss... wat denk je zelf lieverd. Heeft hij ooit om iemand anders gegeven dan zichzelf?' zei ik en kwam overeind. 'Wat kom je hier überhaupt doen Ty? Als je niet was gekomen hadden we niks af geweten van jou of Bowie dus was er niks aan de hand geweest. Dit is gewoon het geven van valse hoop. Weet je wel niet hoe lang Xenia zich heeft opgesloten in haar kamer, bijna niet at. Teresa die dood ongelukkig naar je bleef zoeken en toen van haar vader verplicht met die zak van een Clarence moest trouwen. Je hebt allemaal levens verpest en dat hoef je echt niet te komen inwrijven wat mij betreft. Als je Bowie zo graag niet met ons wil laten opgroeien zul je maar weer moeten verdwijnen.' zei ik en keek hem boos aan. Ik was heel erg gekwetst dat hij nooit iets van zich liet horen. Zelfs geen belletje. hij hoefde niet te vertellen waar hij was maar gewoon een belletje om te vragen naar Xenia, naar zijn moeder. Dat zou genoeg zijn geweest.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/02/2018 01:09 AM

Conor
Ik zuchtte en keek hem aan. Ik schonk nog een beetje in en dronk dit meteen leeg. 'Je realiseert nu wat je van me vraagt? Het is familie Ty. Jij bent familie. Wat is zo erg aan ons dat je je schaamt dit te erkennen.' zei ik en zuchtte. 'Je hoeft je geen zorgen te maken over T haar relatie. Ze is sowieso al dood ongelukkig met die Clarence. Ze is nooit gestopt om van je te houden en ik snap ook niet waarom je met haar breekt. Liefde zou sterker moeten zijn dan het oordeel van andere mensen.' zei ik en schudde kort mijn hoofd. 'Maar goed, terug komend op Bowie. Ik ben het totaal niet met je eens, maar er is niet veel wat ik kan doen.' zei ik en ging met een hand door mijn haar. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/02/2018 12:52 AM

Conor
Kort fronste ik wanneer hij vertelde dat hij Lor eerder had ontmoet. Eenmaal in de woonkamer schonk ik 2 glazen bourbon in en gaf een aan hem. 'Begin bij het begin, we zien wel hoe ver we komen. Het lijkt me dat je heel wat uit te leggen hebt.' zei ik en nam een grote slok van mijn bourbon terwijl ik in mijn zetel ging zitten. Eigenlijk moest ik Teresa berichten, maar ik wou eerst zelf horen wat hij te vertellen had.

Anastasia
Zuchtend stopte ik op de dichtste parkeerplaats bij de school en stapte uit. Als ik Chris zie glimlachte ik zwak. 'De hele school praat over je.'zei hij. Ik haalde mijn schouders op. 'Vertel me eens iets nieuws.' zei ik en zag aan zijn blik al dat het dit keer anders lag. 'Ze hebben het over je reddingsactie voor dat mens.' zei hij. Ik rolde mijn ogen. 'Dat is omdat ze maar het halve verhaal kennen. Hij is geen mens. Hij is een duivel. Het zit alleen... geblokkeerd ofzoiets.' zei ik en keek rond. Iedereen was inderdaad aan het fluisteren. 'Denk maar niet dat ik opeens goed ben hoor jongens. Ik kom nog steeds voor jullie families in jullie slaap.' riep ik door de hal en liep vervolgens richting mijn kluisje. Als ze maar niet denken dat ik opeens soft ben geworden.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/02/2018 12:17 AM

Lorenzo
Na nog een blik in de spiegel te hebben geworpen liep ik naar beneden waar ik mijn jasje nog aantrok en de deur opende. Ik zag die vent van eerder bij de club buiten en beet mijn kaken samen. 'Wat moet jij hier?' vroeg ik bot en bekeek hem van top tot teen. 'Wij houden niet van vreemden op ons terrein.' siste ik en keek op als ik achter mij de stem van mijn vader hoorde. 'Ga naar school Lor, hij is een oude bekende.' zei hij terwijl hij wel verstijfd leek. Ik keek de man nog een keer vuil aan en stapte in de limo die al klaar stond.

Conor
Als ik buiten Lorenzo tegen iemand hoor praten liep ik naar de voordeur. Als ik Tyler zie versteen ik. Mijn kaken beet ik samen om hem niet meteen op zijn smoel te slaan. 'Ga naar school Lor, hij is een oude bekende.' vertelde ik hem en wachtte tot de limousine het terrein af was voor ik Tyler bij zijn kraag nam en een klap tegen zijn gezicht gaf met mijn vuist. 'Die is voor je moeder, Xenia en ohja Teresa.' zei ik en liep vervolgens naar de deur die ik open hield. 'Ik hoop dat je een goed verhaal hebt.' zei ik en wachtte tot hij binnen was voor ik de deur sloot.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/01/2018 11:20 PM

Anastasia
Onderweg naar huis bleef dat gevoel van de aanraking van zijn vader maar aan me knagen. Het voelde zo bekend. Ik parkeerde in onze garage en liep binnen waar mijn ouders in de woonkamer stonden te ruziën. 'Het kan niet anders Clarence. Het is hem echt!' riep mijn moeder. 'Ik ben zo klaar met die obsessie. Misschien moet je eens accepteren dat je met mij getrouwd bent. HIJ HEEFT JE VERDOMME IN DE STEEK GELATEN. ACCEPTEER DAT DAN!!' riep mijn vader woedend. 'Zo te horen is het hier ook weer gezellig.. Over wie gaat dit?' vroeg ik en keek de twee confronterend aan. 'Nou?' Mijn moeder zuchtte. 'Niemand Ana, ga naar je kamer.' zei ze en ik rolde mijn ogen. 'Je weet dat dit niet bepaald helpt in onze moeder dochter relatie?' vroeg ik en zuchtte. Ik liep naar boven waar ik mijn spullen dropte en Lorenzo een berichtje stuurde.

Lorenzo
Ik zuchtte en liep richting mijn bed. Ondertussen trok ik mijn shirt uit en dacht aan Millie. Het werd tijd dat onze relatie openbaar werd. Ik haatte het om alleen te moeten slapen. Als ik eenmaal in mijn bed lag keek ik op mijn telefoon. Ana appte me dat ze bij die man was geweest. Die vader van dat joch wat Millie bijna vermoordde. Dat zal vast wat zijn geweest.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/01/2018 07:55 PM

Anastasia
Ik luisterde naar hem en keek kort naar zijn hand op mijn schouder. Het voelde vertrouwd om een of andere reden. Ik slikte kort en keek in zijn ogen. 'Misschien moet je hem laten beslissen wat hij wilt. Niet alle duivels zijn hetzelfde.' zei ik en zette het beeldje neer voor ik hem zou laten vallen. Ik haalde een hand door mijn haar. 'Volgens mijn ouders is er niets waar van dat verhaal. Al doet mijn moeder er zenuwachtig over. Maar goed. Teresa Lincoln zal eens ergens eerlijk over zijn.' zei ik en liep terug richting de voordeur. 'Denk erover na. Hij hoeft niet per se te worden als de anderen.' zei ik tegen hem en liep de deur uit waarna ik in mijn Jaguar stapte en wegreed.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/01/2018 07:24 PM

Anastasia
Ik glimlachte als hij boog voor mij en keek hem aan als hij weer recht stond. 'Lijkt mij niet. Voor wie heeft hij bescherming nodig? Ik heb hem ontmoet. Hij heeft veel kracht.' zei ik en keek rond in hun huis. 'Je zou hem niet moeten verbergen. Hij kan veel bereiken. Een zielig mensen leven is niks waard.' zei ik en keek weer naar hem. 'Zou jij moeten weten als Volbloed duivel die een nederig bestaan leeft hier.' zei ik en hoorde boven iets omvallen. Hij is dus wel hier. 'Toen hij me aanraakte. Hij bleek iets te voelen, net als mij. Enig idee waarom?' vroeg ik hem en pakte een beeldje op wat op een van de kasten stond.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/01/2018 06:38 PM

Anastasia
Om een of andere reden voelde ik aan waar ik moest zijn. Van binnen voelde ik dat ik hierheen moest komen. Ik belde aan en haalde een hand door mijn haar. Als de vader open doet keek ik hem aan. 'Ik neem aan dat je de prinses van de hell wel binnen laat komen, of moet ik een bevel bij mijn ouders verkrijgen?' vroeg ik en liep langs hem naar binnen. Ik zag dat Bowie nergens in de buurt was dus richtte me op de man. 'Waarom vertel je je zoon niet over wat hij is? Over wat jij bent?' vroeg ik hem en schoof mijn zonnebril in mijn haar. Die ik ophad voor het dramatische effect, aangezien het avond is.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  182  |  183  |  184  |  185  |  186  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page