Search for posts by LostSouls
First Page | « | 1 ... 183 | 184 | 185 | 186 | 187 ... 318 | » | Last
Search found 3178 matches:
Re: ORPG|| met walkingdead.
from LostSouls on 05/01/2018 11:08 AMAnastasia
Ik liep glimlachend weg en voelde dan opeens zijn hand om mijn pols. Ik graspte kort naar adem en keek naar hem om. Ik bleef even verstijfd staan en keek hem na hoe hij zocht naar de uitgang. Dat was heel vreemd. Ik beet op mijn lip en liep naar de aula waar ik even ging zitten. Ik kon het hier beter niet met iemand over hebben.
Lorenzo
Ik beet op mijn lip als ik haar in mijn nek voelde. Dat was wel een zwak plekje van me. Ik voelde mijn vriend ook al groeien en liet haar haar gang gaan met mijn blouse terwijl ik mijn jasje al van mijn schouders schoof. Ik kon niet wachten tot het bal. Dan werd alles open gegooid en kon ik dit doen waar en wanneer ik wou.
from LostSouls on 04/30/2018 12:54 PMAnastasia
'Suit yourself.' zei ik tegen hem. 'Maar als ik jou was zou ik toch nog een keer met je vader praten.' zei ik tegen hem en haalde een hand door mijn haar. Ik kwam overeind van het bureau. 'Mocht je niet meer bang zijn en je hebt nog vragen weet je me inmiddels wel te vinden.' zei ik schouder ophalend en liep langs hem het lokaal uit.
Lorenzo
Ik grijnsde tegen haar lippen. 'Meen je dat echt?' vroeg ik haar en keek haar aan. Eindelijk van dat geheimzinnige gezeik af zijn. Geen jongens meer die haar benaderen. Als ze wisten dat ik haar vriend was durfde ze nog niet eens in dezelfde hal te lopen als Millie.
from LostSouls on 04/30/2018 12:15 PMAnastasia
'Waar droom je over?' vroeg ik hem dan en beet op mijn lip. Hij was echt geen lelijke jongen. Erg aantrekkelijk zelfs. Ik schudde lichtjes mijn hoofd. Ana hou je in. Ik haalde diep adem. 'Hoe ben je hier überhaupt gekomen? Deze school is door heksen beschermd voor mensen ogen dus je moet dit gebouw ooit in je leven gezien hebben als duivel.'
Lorenzo
Ik zei nog even gedag tegen Alec en Chris en liep vervolgens richting mijn limo. De deur werd voor mij opengehouden waarna ik instap en millie zie. Mijn grijns word alleen maar groter en ik trok haar over de leren bank naar me toe. Ik drukte meteen mijn lippen tegen de hare. 'Ik weet niet hoe lang ik dit nog geheim kan houden. Ik wil je al de hele dag aanraken.' zei ik en drukte mijn lippen terug.
from LostSouls on 04/30/2018 11:32 AMAnastasia
'Ach doe normaal. Ik ga je niet vermoorden.' zei ik en rolde mijn ogen. Ik maakte mijn ene oog goud en mijn andere oog rood en keek hem aan. 'Zie je dit?' zei ik wijzend naar mijn ogen. 'De goude kleur geeft aan dat ik een duivel ben. Eigenlijk volbloed net als je vader. Als het niet was voor dit oog?' ik wees naar het rode oog. 'Dit geeft vampierisme aan. Het komt niet vaak voor maar de Lincoln familie. Mijn familie zit er vol mee.' zei ik tegen hem en haalde kort een hand door mijn haar. 'Heb je je nooit anders gevoeld dan anderen? Of een keer iets gedaan wat je niet kon verklaren?'
from LostSouls on 04/29/2018 11:32 PMAnastasia
Als ik merk dat hij gestopt is met lopen rolde ik mijn ogen en pakte hem bij zijn pols. Ik trok hem eenmaal binnen een lokaal in en zette hem op de voorste tafeltjes terwijl ik op het bureau van de docent ging zitten. 'Hoe kan het dat je duivel in je hebt zitten en je weet hier niks van af?' vroeg ik hem. Ik keek hem even stil aan. 'Wat is je naam?'
Lorenzo
Ik zuchtte en rolde kort mijn ogen. 'Ik ben niet jaloers.' zei ik en keek rond of iemand opmerkte dat we praatte. Ik haalde een hand door mijn haar en glimlachte als ze zegt dat ze me gaat bedanken. 'Daar hou ik je aan.' zei ik en ging op het bankje zitten waarna ik keek naar een docent die de brand van de auto probeerde te beperken.
from LostSouls on 04/29/2018 10:58 PMAnastasia
'Ik gaf hem mijn bloed, hij is oké.' zei ik tegen Millie en haalde een hand door mijn haar. Als hij wakker schrikt en achteruit deinst probeer ik hem gerust te stellen. 'Het is oké. Ik zal je niks doen. Ik weet inmiddels dat je bloed niet zo zoet is.' zei ik. Ik keek rond en rolde mijn ogen. 'Omdat hij geen mens is sukkels.' zei ik en Compelde de jongen om rustig te blijven en met mij mee te lopen. Misschien dat ik hem alles kon uitleggen op een rustigere plek.
Lorenzo
Als Millie me al snel weer voorbij loopt keek ik haar na en beet mijn kaken samen. Ik liep naar hem toe en zag dat het de jongen van gister was. Ik keek Ana aan die hem meenam. Ik zuchtte en richtte me weer op Millie. 'Waar jij je druk om maakt. Die eikel reed je bijna kapot.' zei ik en liep van haar weg terug richting het bankje.
from LostSouls on 04/29/2018 10:37 PMLorenzo
'Liever niet. Alleen al om oom Clarence. Never liked him anyway.' zei ik en haalde een hand door mijn haar. Ik zag verderop Millie lopen richting het parkje en glimlachte breed. Als ik met grote snelheid een rover zie aankomen schrik ik op en rende op mijn vampiersnelheid naar haar toe en trok haar optijd weg. Door de snelheid belandde we aan de andere kant van de weg op het gras. Met haar onder me keek ik haar aan. 'Ben je gek geworden? Je mag dan allemaal spells kennen, maar geen tegen de dood, Millie.' zei ik en hielp haar overeind. Ik wou haar vasthouden maar dat kon niet zo in het openbaar. Ik keek naar de auto die inmiddels tegen de boom tot stilstand was gekomen.
Anastasia
Ik fronste als Lorenzo opeens wegrent en zie dan wat er gebeurd. Ik rende naar de auto die stil stond tegen de boom. Er was niks meer van over. Ik beet op mijn lip en kroop zo ver het kon in de auto. Het was de jongen van gister. Ik voelde zijn pols en haalde diep adem. Ik beet in mijn eigen pols en zette deze aan zijn mond. Ik probeerde hem zoveel mogelijk te laten drinken. 'Kom op verdomme drink.' zei ik geërgerd en zag hem al een beetje helen. Ik trok hem uit de auto en sleepte hem ver weg van de auto die in brand vloog door dat hij tegen de boom aan was gereden.
from LostSouls on 04/29/2018 10:02 PMLorenzo
'Grow up softie.' riep ik hem na en stak een joint op. Niet veel later kwam Ana naast me zitten. 'En?' vroeg ik. Ze zuchtte geïrriteerd en eigenlijk wist ik al genoeg. 'Ik word gek van haar. Alsof ik nog een klein kind ben. Hoe wil ik de hell ooit overnemen als ze alle zaken voor me achterhoud.' zei ze. Ik haalde mijn schouders op. 'Zou het over dat geval van gister gaan?' vroeg ik en haalde een hand door mijn haar. Ik nam nog een hijs en gaf hem vervolgens aan Ana door.
Anastasia
'Nee dat geloof ik niet. Hoe moet mam daar van af weten?' vroeg ik hem en nam de joint over. Een diepe hijs vulde mijn longen waarna ik het na even vasthouden weer uitblies. 'Je zou eens een week bij me moeten blijven. Ik denk dat je vrijwillig je vleugels niet uitspreid als je van een klif springt.' zei ik en keek op mijn social media.
from LostSouls on 04/29/2018 08:16 PMAnastastia
'Ga maar gewoon naar je les, want je hebt hier niets mee te maken.' zei ze. Ik keek haar kort arrogant aan en liep oogrollend langs haar door en liep naar mijn kluisje die ik open. Ik gooide mijn boeken erin en gooide met een harde knal het kluisje ook weer dicht. Chris liep achter me aan en nam mijn pols vast om me te laten kalmeren, maar ik keek hem met rode ogen aan. 'Laat me maar even.' zei ik tegen hem en liep vervolgens naar buiten.
Lorenzo
Ik zag Millie verderop staan en glimlachte. Ik wou haar. Als ik die nerd bij haar zag staan werd mijn blik bitter. Ik balde mijn vuisten en liep langs de twee. Ik duwde hem waardoor hij tegen het kluisje aan knalde. 'Pas op waar je staat, kneus.' zei ik en liep langs. Ongezien knipoogde ik naar Millie en ging vervolgens in de grote hal op een bankje zitten.
from LostSouls on 04/29/2018 07:05 PMLorenzo
Na een tijdje waren we uitgeblowd en liepen we weer naar binnen. Ik haalde een hand door mijn haar en trok mijn spijkerjack goed. Als ik verderop in de gang de directrice met mijn tante zag praten fronste ik en liep ik ernaar toe. 'Tante T wat doet u hier? Heeft Ana wat uitgespookt?' vroeg ik en haalde diep adem. 'Nee dit keer niet Lor. Ik kom gewoon even polshoogte nemen.' zei ze met een glimlach, al kreeg ik het gevoel dat ze iets verzweeg. Ik haalde mijn schouders op. 'Ik zie u nog wel.' zei ik met een zwakke glimlach en liep vervolgens verder terwijl ik Ana een bericht stuur dat haar moeder hier is. Dan kan ze zich voorbereiden.
Anastasia
Zuchtend keek ik naar Chris. 'Ik heb hier zo geen zin meer in.' zei ik en haalde een hand door mijn haar. Ik kreeg het bericht van Lor en zuchtte. 'Het hoofd van de hell is hier.' zei ik zuchtend. 'Je moeder?' vroeg hij. Ik knikte zuchtend en zag haar verderop al staan. Ik fakete een glimlach en liep naar haar toe. 'Moeder, wat een verassing.' zei ik en keek naar de directrice. Wat had ik een hekel aan haar.