Suche nach Beiträgen von walkingdead
Erste Seite | « | 1 ... 187 | 188 | 189 | 190 | 191 ... 318 | » | Letzte
Die Suche lieferte 3177 Ergebnisse:
Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.
von walkingdead am 17.03.2018 11:17Julie
Niet veel later was ik bij het kasteel aangekomen ik liep rechtstreeks naar binnen." Wat doe jij hier.. Julie" horde ik Stella al arrogant zeggen "waar is mijn beste vriendin?" Vroeg ik verveelt aan haar terwijl ik er aardig uitzag maar zelfs dat boeide me niet.
Tyler
Ik ijsbeerde terwijl Xenia op de bank naar tv zat te kijken. Mijn moeder was in het buitenland en ik wist echt niet hoe ik er mee om moest gaan.. Met alles mijn vader broertje die gekipnaped is. Het leek net of ik zou doordraaien vooral met het gebeuren tussen mij en Teresa.
von walkingdead am 15.03.2018 08:31Julie
Ik fronste en nam de telefoon over ''en je hebt niks gedaan?'' Vroeg ik in shock ''natuurlijk wel maar het ging me te snel.. Temminste Teresa is in veiligheid.'' Zei hij mompelend geen wonder dat T me niet belt. Ik gaf Con zijn telefoon terug en trok zijn jas aan klaar om naar Teresa toe te gaan ''Teresa heeft me nodig.'' Zei ik straight terwijl de oude ik een beetje weer naar boven kwam. Ik voelde altijd aan wanneer T me nodig had
von walkingdead am 08.03.2018 07:43Julie
Ik kwam hijgend op adem en keek grijnzend naar Conor terwijl ik mijn cups weer goed zetten en mijn rokje. Ik keek naar mijn bloes die aan stukken op de grond lag. En nam zijn shirt uit zijn locker waarna ik mijn string goed zetten. Ik voelde dat ik heftig was klaargekomen en straks nog even een douche zou nemen.
Tyler
"Goed om je weer te horen broer." Zei ik zuchtend terwijl ik met Xenia in de koets zat "nou in de tuss2n tijd dat je seks had is er een hoop gebeurt.. 1 je broertje is ontvoerd en je zusjes zijn aangevallen in koning Darren's kasteel." Ik schraapte mijn keel "ik denk dat Teresa de aandacht van jou en Julie wel kan gebruiken.."
von walkingdead am 08.03.2018 05:54Julie
Ik genoot van zijn vriend en kwam kreunend klaar "godverdomme Conor." Zei ik grijnzend "alleen jij kan me zo goed laten voelen."
Tyler
Ik keek Teresa na en nam diep adem. Ik snapte niet waarom ze me ineens haten. Misschien omdat we waren gestopt om elkaar te naaien. Ik belde Conor nog 1 keer op en kon al raden wat hij met de atendant van zijn zusje deed.
von walkingdead am 04.03.2018 12:15Tyler
"Wauw ze is bijna een replica van haar vader." Zei ik mompelend ik kalmeerde Xenia en zei tegen haar dat ze in de koets moest wachten. Ik liep de 2 achterna mijn vader zou het niet zijn kunnen geweest.. Hij zou nooit op zijn eigen dochter schieten Hij hield van Xenia." Geven jullie überhaupt om die vrouw?" Vroeg ik "waar zie je me voor aan een koning die trouwt met zo een dom wicht voor haar liefde.. ben alleen met haar getrouwd voor rijkdom." Zei de koning satanische "ze heeft geluk dat ze me mijn little girl heeft geschonken.. anders had ik haar om het leven gebracht er zijn genoeg andere dome wijfen die ik kan neuken." Zei hij verveelt "dat rot kind van haar en zij zelf mogen ver weg blijven.." Hij bekeek de kogelhulsen "want ik weet zeker dat Levi hier achter zit."
Dat rot wijf is haar moeder en de moeder van mijn broertjes .. ze mag dan een hoer zijn maar dat betekend niet dat ze geen mens is." Zei ik uitdagend "je hebt gelijk... alleen denk ik niet dat je net als hun wilt eindigen." Hij wees naar een kooi met hyena's waar een lakei menselijke delen voerde als ik een piemel rond zie vliegen gaat een rilling over mijn rug.
Julie
"Baby" zei ik kreunend "Dit voelt zo goed." Zei ik terwijl ik genoot van zijn stoten en zijn lit die helemaal hard was geworden van het spelletje met mijn vriendin. Seks ging voor alles bijna het maakte niet uit wat het was we deden het met elkaar voor dat we überhaupt iemand hielpen.
von walkingdead am 03.03.2018 08:08Tyler
"Ik ben geen klein kind Teresa." Zei ik tegen haar terwijl Xenia haar armen om mijn middel sloeg "wie was dat grote broer?" Ik nam Xenia tegen me aan "iemand die je niet kent." Al kreeg ik zo het gevoel dat het mijn vader was.
Julie
Ik kreunde hard en dan ook echt hard want nu hij zijn vingers gebruikte voelde ik dat ik als een waterval op zijn tong kwam. Als ik zijn telefoon steeds hoor af gaan kijk ik bezweet op "babe weet je zeker dat je niet moet opnemen?" Vroeg ik.
von walkingdead am 03.03.2018 12:08Xenia
Als ik de prinses hoor grijns ik "ik mag jou wel." Zei ik terwijl ik Tyler grijnzend aankeek en hij zijn hoofd schudde. Mijn broer was ook veel te lief voor mensen moest hij maar is mee ophouden vond ik. Ik legde Sam terug in de wieg en drukte een kusje op zijn wang "ik zal voor je terug komen."
Tyler
Ik rolde mijn ogen bij het horen van Teresa "ze is je moeder." Zei ik tegen Teresa al was ik blij dat ze mijn moeder niet was.. ik keek naar hoe Xenia Sam terug in de wieg legde Maar als ik een zilveren pijl het kasteel zie invliegen richting Teresa spring ik voor haar. De pijl raakte me schouder en al snel voelde ik verbane in mijn bloed ronken "son of a bitch." Als ik een gemaskerd man de troonzaal binnen zie lopen en hij 2 pistolen uit zijn zak haalt. Trek ik de pijl uit mijn schouder ik stond op het punt om de man iets aan te doen maar zag al snel dat ie steeds richting Xenia en Teresa schoot. Maar niet richting Sam en dat uitschot." Teresa neem mijn zusje mee en haal je vader dit is niet zomaar een duivel!" Ik draaide me al om maar zag al snel dat de man verdwenen was samen met Sam en de weduwe." Lijkt er op dat het gaat om een familie conflict." Ik trok een kogel uit mijn arm en nam diep adem.
von walkingdead am 02.03.2018 10:53Julie
"Precies op de juiste plek." Zei ik in een kreun door dat hij onder mijn rokje was gedoken en ik hem niet kon zien voelde het nog intenser." Make sure you win" zei ik doelend naar mijn orgasme terwijl ik met mijn rechterhand door mijn haar ging.
Tyler
Ik gaf Sam aan Xenia en vroeg me af of Teresa er was. Ik nam diep adem en zag dat de koning het kasteel verliet. Zo te zien had hij geen behoefte aan familie bezoek.. en zeker niet van zijn broer zijn kinderen." Waarom zijn jullie gekomen?" Vroeg Teresa's moeder ineens "omdat we om familie geven.. ookal ben jij de reden dat onze vader weg van ons is gegaan" zei Xenia. Terwijl ik merkte dat ze volwassen werd en ook nog is brutaal "ik zou het kind van je moeten ontnemen een bloedhoer zoals jij zou niet kunnen zorgen voor mijn broertje." "Xenia let op je taalgebruik" zei ik waarschuwend tegen haar." Nee Brother.. ze heeft het recht niet om haar muil open te trekken."
von walkingdead am 02.03.2018 01:07Julie
Ik grijnsde speels en liet een kreun gaan bij zijn vlugge vingers die mijn vriendin bewerkte. Ik sloeg mijn armen rond zijn nek en zoende hem teder terwijl ik al voelde dat ik na werd op zijn hand.
Tyler
Ik liep met Xenia de troonzaal binnen en zag de koning gescheiden van zijn vrouw zitten terwijl in het midden het babytje tentoon werd gesteld. Dit moest me denken aan Conor als pasgeborene ik boog voor de koning "gefeliciteerd." "Moet je tegen haar zeggen vriend" zei hij mompelend en koud net alsof hij het niet boeide dat hij een nieuw neefje erbij had. Ik keek op naar Teresa's moeder "may I?" Vroeg ik om netjes te zijn terwijl ik naar het kind wees ze knikte terwijl ik het overnam. Ik had lang niet meer een baby in mijn armen gehad na Xenia's geboorte het lag vredig in mijn armen en leek erg op Conor. Het voelde oké vredig ookal was het kind de reden dat mijn familie kapot was Xenia kwam ook dichtbij en keek bewonderend naar de baby.
von walkingdead am 02.03.2018 12:34Julie
"Wat ben je opgewonden" zei ik in een kreun terwijl ik mijn ogen sloot. Hij liet me echt goed voelen vooral hoe hij me hier half naakt optilde om me vervolgens alle hoeken te laten zien van de kleedkamer." Maar dat zijn alle winnaars denk ik" zei ik terwijl ik met mijn rechterhand door zijn natte haar glee.
Tyler
"Heel erg formeel hoe hij het overbrengt" zei ik grijnzend terwijl ik overeind kwam en mezelf wijn inschonk "je kan zien dat hij de vader is van Teresa." Zei ik met energiek lachje "Xenia maak je klaar we gaan zo even op bezoek bij onze nieuwe broertje." Niet veel later liepen we mee met een lakei het Lincoln kasteel binnen je kon al ruiken dat het droevig en nauw hier was.. niks blijs aan. Xenia nam mijn hand vast terwijl ik een aantal mensen zag voor de babyshower.

Antworten